Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ádám77 Creative Commons License 2005.04.13 0 0 372

lámpa :)

és a képet sem sikerült beilleszteni.

 

Előzmény: Ádám77 (371)
Ádám77 Creative Commons License 2005.04.13 0 0 371

Ki tudja mire való ez a csatlakozó?

A bal első lámba mögött találtam.

stevie wonder Creative Commons License 2005.04.13 0 0 370

Lacettisek figyelem! :-)

 

Lenne egy készlet 205/50R15 méretű vadiúj gumi, ami a Lacetti sportos váltómérete. Sava Intensa, peremvédős, V sebességosztályú (240 km/h). A Sava a Good Year csoport tagja, az Intensa pedig a csúcsgumijuk.

 

Nagyon vicces áron. (Az új ár 28.000/db lenne.) Dobjatok mailt.

 

Sava Intensa

 

sznuni Creative Commons License 2005.04.08 0 0 369

Bocsi!!

 

Elrontottam. A forum, találkozók, Kaposujlak topikban. Ott van egy lista csak be kell irnotok oda magatokat. Persze elötte regelni kell. A DÁTUM: 2005.04.30.

sznuni Creative Commons License 2005.04.08 0 0 368

Sziasztok!

 

Nem tudom ki mennyire szokta látogatni a Daewoo-Chevrolet Klub oldalát, de lesz egy találkozó Kaposujlakon.

Ez egy kis gyorsulási versennyel egybekötött nagy találkozó lesz. Kibéreltük a repülőteret, Kb. 15-20 kocsi lesz ott. A belépő 1500-2000 Ft. De lehet hogy olcsóbb. Ha van kedvetek eljönni, jelentkezzetek a www.chevyklub.hu , fórum, találkozók, rendszeres minitalik topikban.

Szeretettel várunk mindenkit.

 

Üdv:

sznuni

smile76 Creative Commons License 2005.04.08 0 0 367

Sziasztok!

 

A miénk meg a tegnapi tankoláskor (2. igazi tankolás) 7,177-et, (több város, kevesebb országút).

Én is örültem, és sztem megy még lejjebb, hisz alig van benne 1200 km.

 

Előzmény: NeomatiK (366)
NeomatiK Creative Commons License 2005.04.08 0 0 366
Anyám Lacettije (1.4-es) legutóbb 6,85-öt evett. Ez már jó.
Előzmény: Ádám77 (365)
Ádám77 Creative Commons License 2005.04.07 0 0 365

Na, kérem szépen...

Városban, két személlyel, pörgetve (5.-et már el is felejtettük tán) -> 9,1 l/100 km

Ehhez azért valószínűleg hozzájárult az olajcsere (ROWE 10W40).

Most tartunk 7000 km-nél.

Legutóbb a benzinkútnál nagyon mosolyogtunk... :)

vinettu Creative Commons License 2005.04.07 0 0 364
Hm. Mivel a Corsa-t újonnan vettem, tudom milyen volt újonnan a váltója is. Röhögni fogsz: kicsivel jobb mint most.:)))
Előzmény: Olle_Peter (362)
sz_peter Creative Commons License 2005.04.06 0 0 363
Saját tapasztalataim szerint is az első km-eken lehet panasz a váltóra. A használattal ezek a problémák megszűnnek (te is megszokod) és már nem lesz többé gondod vele.
Előzmény: Olle_Peter (362)
Olle_Peter Creative Commons License 2005.04.06 0 0 362
Mivelmaga a modell nem régen jött ki, valószínüleg abban a tesztautóban nincs annyi km, mint az x éves Corsában, valószínüleg ez játszik bele a nagyobb odafigyelést igénylő váltásba.
Előzmény: vinettu (361)
vinettu Creative Commons License 2005.04.06 0 0 361
subvoice
Jómagam nem hegyezném ki a dolgot az akadozásra, hiszen a Corsa váltója is akad kissé.

Az 5. fokozatra különösen mérges voltam. Az akadás egy dolog, de nehéz megtalálni is a pontot ahol be lehet tuszkolni 5-be. A Corsa-ban piszokul könnyen és pontosan járó karral bír ehhez képest...
Előzmény: subvoice (360)
subvoice Creative Commons License 2005.04.05 0 0 360

Többen is írták az akadozó váltót. Eddig nem értettem, miről írnak, de azt hiszem, sejtem. Mikor sebességbe teszed, van egy pont, ami után szinte magától "beesik" a váltó a fokozatba (na ez jó hülye mondat volt). Ez lenne az akadozás? Ez akkora gond? Egyszerűen át kell rajta tolni a kart. Én elég gyorsan váltok és nem finomkodok, rántok egyet a karon abba az irányba, ahová kell és már kész is. Ezen a ponton még soha nem akadt el vagy reccsent a váltó (na jó, kivéve a bármerre guruló autó melletti hátramenetbe rakás esetét).

 

Az mondjuk tényleg gáz, ha a hosszú váltóút miatt előre kell hajolni, én mondjuk nem nőttem túl magasra, így aztán ez nem gond, igaz a csajok sem rohantak soha utánam.

vinettu Creative Commons License 2005.04.04 0 0 359
Hajjhó

Ma kipróbáltam egy 1.6-os Elite SW tesztautót. Kicsit vegyesek az érzelmeim.
Az autó kényelmes, a vezetői pozíciót tökéletesen be tudtam magamra állítani (197), ráadásul mögöttem is több hely maradt, mint mondjuk a H Astra-ban. Jó nagyautós érzés ahogy megmozdul, de nagyobb gázzal kellett indulnom, lefulladásra hajlamos volt induláskor. A motor részterhelésen szinte hallhatatlan, 3500-tól elkezd vibrálni és hangoskodni 4500-nál feljebb nem húztam a fordulatot. Alacsony fordulaton nem ment kellőképpen, de pörgetve sem jeleskedett.

Váltó. Ez egy hihetetlen gyenge pontja a gépnek. Egy Corsa C-ből ültem át, de kábé 15 évet utaztam vissza váltó ügyben. Borzasztó hosszú utakon és pontatlanul kapcsolható, én tuti automatával venném ezt a kocsit. Már csak azért is, mert a méreteimhez beállított ülésből csak előredőlve tudtam a 3. és az 5. fokozatot kapcsolni. A kormány kissé idegesnek tűnt, a legkisebb mozdításra is el lehetett tériteni a kocsit az egyenestől.

Az ára viszont sok mindenért kárpótolhat. Kényelmes, csendes utazókombi metálfénnyel most 3.264 millióért igen jó vétel.
_MrB_ Creative Commons License 2005.04.01 0 0 358
Sziasztok!
Kolleganőm Lacettijén ma reggel valami barom lezúzta a bal tükröt, miközben a nőgyógyijánál volt (Ikrekkel 34. hetes). Tükör hátlapján kis horpadás, ellenben a lapja tört (még a házban van). Mennyiért, s hogy lehet orvosolni érdemben a problémát? (az új gondolom nemkicsit drága) A horpadás nem zavarja, de a törött tükörlap nemkicsit.
Lacetti szerelő Creative Commons License 2005.03.31 0 0 357

Szia!

 

Sajnos mi is találkoztunk már a 300-as hibakóddal.

Nálunk ezt a következő képpen orvosoljuk: először is kompressziót mérünk és ha valamelyik hengerben rendellenességet tapasztalunk akkor 1 ugynevezett Wepp 2000 sprayal orvosoljuk a problémás hengert , ami egyébként fel ér egy szelepcsiszolással!!

Mésodik lépésben a gyertya cseréjét javasoljuk mert a benne lévő koreai Ngk nem a legbeváltabb gyertya. De sajna ebben az esetben a gyertya cseréje az fizetős:(( a GM nem engedi legarizni

Előzmény: kasumi (340)
varju2 Creative Commons License 2005.03.31 0 0 356
Már 4 tankoláson túl vagyok. 1.6-os motor: fele város, másik fele országút, autópálya (max 140-150-es tempo) Fogyasztás 9,5 liter 100 km-en. Ez alá nem tudom vinni. Igaz dinamikusan megyek, de azért nem szoktam padlózni. Remélem idővel le tudom szorítani 9-re!
Előzmény: CSUFI-1 (348)
Ádám77 Creative Commons License 2005.03.30 0 0 355

Ablakmodul:

Nekünk az átadáskor szerelték be. Leaserline (ez asszem magyar márka...?)

Eddig jól muzsikál, csak hanyag módon, egyszerűen a kp-zárra kötötték, tehát járó motornál is, ha lenyomom a gombot (és a kocsin kívül vagyok) könnyen pórul járhatok ;)

Ez a szakszerviben volt 18 000,- és mind a négy ablakot meghúzza. Ez jó ár, szerintem.

 

Ja és tessék bátran pörgetni a motort, 2800-3000 körül, nem fog többet enni!

Mostanában alig kapcsolok 5.-be -> 9,3-9,5l városban (SW)

A magasabb oktánszám (98) is jó megoldás - akinek megéri, merthogy nem fog 0,4 litert csökkenni a fogyasztás, csak fürgébb lesz.

Előzmény: subvoice (353)
Ádám77 Creative Commons License 2005.03.30 0 0 354

Hányan vagyunk már márkatársak?

  1. Ádám77      - 1.6 SW Elite
  2. CupraR       - 1.6 SW Elite C
  3. Vizitor         - 1.4 HB Elite C
  4. ditkehajnal - 1.6 SW Elite
  5. sz peter     - 1.4 HB Elite C
  6. subvoice     - 1.6 HB Elite
  7. polysilver    - 1.6 SW Elite
  8. polysilver ősei - 1.4 HB Star C
  9. zsolt777      - 1.6 SW ???
  10. pronto         - 1.6 SW Elite
  11. Árpi25         - 1.6 SW Platinum
  12. CSUFI-1      - 1.4 HB Star
  13. varju2         - 1.6 HB Platinum
  14. lö sztil         - 1.4 SD ???
  15. smile76       - 1.4 HB Star
  16. kasumi        - 1.4 HB Star C

Ezentúl (edig is) bárki nyugodtan bővítheti ezt a listát!

Egyszerűen másolni, új lapon beilleszteni...

Előzmény: kasumi (340)
subvoice Creative Commons License 2005.03.30 0 0 353

Ja! Azt hittem, a Starban kulcsos kp. zár van. Ha távpiszkás, akkor tárgytalan az írásom. Viszont szerintem is nyitnia kellene a csomit is. Az ablakfelhúzás viszont tényleg riasztó modulok szokták csinálni. De inkább húzkodd kézzel, több autónál is jelentkezett, hogy a riasztó néha "elfelejtette", vagy csak félig húzta fel az ablakot. Megbízhatatlan vackok.

sidespin Creative Commons License 2005.03.30 0 0 352
130
Előzmény: sidespin (351)
sidespin Creative Commons License 2005.03.30 0 0 351
ennek a kocsinak valami baja van..szerintem.. ennyit egy 2000 köbcentis, vagy mégnagyobb motorú benzines eszik kb.
13nál mondjuk 7,5-8 lityinek kéne lennie, de ez csak sacc.. az olajfolyás is gyanús.
Előzmény: CSUFI-1 (348)
pronto Creative Commons License 2005.03.30 0 0 350

Üdv mindenkinek!

 

A következő tankolás utáni átlagom 8,77 l/100 km. 571,1 km-t tettem meg, ebből 60 km kivételével a szokásos budapesti reggeli és esti csúcsban, a 60 km pedig könnyű hegymenetben Törökbálint és Nyergesújfalu között a Gerecsén át. Szép volt: hegyvidék, tavasz, kanyargós utak...

 

Ciao!

pronto

smile76 Creative Commons License 2005.03.30 0 0 349

Bocsi, nem vagyok egy nagy autó-szakértő (és akkor még finoman fogalmaztam), de én úgy tudom, hogy 90 km/h felett DRASZTIKUSAN megnől a kocsi üzemanyag fogyasztása, úgyhogy én nem csodálkozom rajta, ha ennyit eszik....

 

Azt meg már csak félve mondom, hogy egy ilyen kevesett futott kocsinak sztem nem is tesz jót ez a sebesség, legalábbis a miénk kézikönyvében is azt olvastam, hogy az első valahányezer km-be ne száguldozzunk.

Előzmény: CSUFI-1 (348)
CSUFI-1 Creative Commons License 2005.03.30 0 0 348

Az alapmodellben is kell nyitnia a központi zárnak a csomagtartót!

 

Nekem 10.5 litereket zabál az 1,4-es motorom. Ez alá szinte még nem is mentem.

Igaz, hogy a tempó 110-160 közötti, de ennyit akkor sem zabálhat.

 

A másik hiba hogy az ajtón levő oldalvédő díszcsík kezd leválni. Pár helyen kb. 0,1mm-re eláll a felső éle a kasznitól. A por beleül és utána vége. Ezt nem is tudom hogy ki lehet-e javítani valahogy. A forum.chevyklub.hu-n más más is jelezte ezt a hibát. És még csak 3 hónapos a kocsi.  Ezek után már kezdem bánni hogy megvettem.  A végén ez is olyan lesz mint a Gazella, ipari hulladék.

 

kb 3300 km van a kocsiban de az olaj is már szinte minimumon van.

 

a forum.chevyklub.hu-n

smile76 Creative Commons License 2005.03.30 0 0 347

Naaa, naaa! hát erről beszélek!!!!

Mondtam is a kereskedő csajszinak, de ő csak nézett, azt mondta, ha nem zárja a kp-i zár, akkor biztos nem is kell neki, és ennyiben maradt.

De az enyém a sima alapmodell, lehet hogy az nem tudja? :-(

Előzmény: kasumi (346)
kasumi Creative Commons License 2005.03.30 0 0 346
2. Tök idegesítő, hogy a csomagtartót nem nyitja-zárja a kp-i zár. Nem lehet megmutyizni valahogy?

Hogyhogy nem nyitja a távirányító a csomagtartót? Én a kulcsot sosem használom,
nyomom a gombot, kinyitom az autót, utána nyitva a csomagtartó, ha bezárom, zárva. Ha nálad zárva marad, akkor szervíz...

M.
Előzmény: smile76 (341)
smile76 Creative Commons License 2005.03.30 0 0 345

Kedves Subovice! :-)

Hagy kérdezzem meg, hogy minek a riasztó, ha nem visít? :-)

A kp-i zár távirányítós.... nagyon szőke vagyok, hogy nem értem az összefüggést? :-)

 

Előzmény: subvoice (344)
subvoice Creative Commons License 2005.03.30 0 0 344

Nem raksz szirénát a riasztóra. Gyak. távir. központi zárnak használod. :-) A csomi záras kérdésben nem tudok segíteni, az SX-en távirányítós és mindent zár.

 

A tolatással kapcsolatban, hát kénytelen leszel megtanulni tükörből tolatni. Tudom, hogy nehéz annak, aki nincs hozzászokva. Ilyenkor adok hálát, hogy a jogsim megszerzése után apám hosszúalvázas Transporterét kellett vezetni (205-ös PUG után). Nem nagy kunszt egyébként. Keress egy nagyobb, forgalommentes placcot, ahol lehet randalírozni hátramenetben. Egyébként a legrosszabb a helyzet a "halszálka" parkolóban, onnan aztán semmi kilátás nincs, a C oszlop full kitakarja az utat, az egyetlen lehetőség, hogy lassan kitolod a seggét és reménykedsz, hogy kiengednek...

smile76 Creative Commons License 2005.03.30 0 0 343

Szia Zsolt!

Hát, akkor nem marad más hátra, vagy tükör, vagy fél méteresre nyújtogatom a nyakam. :-)

Sztem attól, hogy bezárná a kp-i zár a csomit, még nem pattanna fel a teteje... legalábbis az enyém nem... :-(

Riasztó nincs benne (nem is lesz...). Sokat hagyom a ház elött a kocsit, és mivel panelban lakok, nem merném ott visíttatni, ha nem vagyok otthon... Szomszédom egy ilyen visítozós nap után egy tucat tojást-paradicsomot-stb-t talált a kocsijára dobálva... Úgyhogy akkor marad az odafigyelős-feltekergetés.

 

Előzmény: zsolt160matizos (342)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!