Lenne egy készlet 205/50R15 méretű vadiúj gumi, ami a Lacetti sportos váltómérete. Sava Intensa, peremvédős, V sebességosztályú (240 km/h). A Sava a Good Year csoport tagja, az Intensa pedig a csúcsgumijuk.
Nagyon vicces áron. (Az új ár 28.000/db lenne.) Dobjatok mailt.
Elrontottam. A forum, találkozók, Kaposujlak topikban. Ott van egy lista csak be kell irnotok oda magatokat. Persze elötte regelni kell. A DÁTUM: 2005.04.30.
Nem tudom ki mennyire szokta látogatni a Daewoo-Chevrolet Klub oldalát, de lesz egy találkozó Kaposujlakon.
Ez egy kis gyorsulási versennyel egybekötött nagy találkozó lesz. Kibéreltük a repülőteret, Kb. 15-20 kocsi lesz ott. A belépő 1500-2000 Ft. De lehet hogy olcsóbb. Ha van kedvetek eljönni, jelentkezzetek a www.chevyklub.hu , fórum, találkozók, rendszeres minitalik topikban.
Saját tapasztalataim szerint is az első km-eken lehet panasz a váltóra. A használattal ezek a problémák megszűnnek (te is megszokod) és már nem lesz többé gondod vele.
Mivelmaga a modell nem régen jött ki, valószínüleg abban a tesztautóban nincs annyi km, mint az x éves Corsában, valószínüleg ez játszik bele a nagyobb odafigyelést igénylő váltásba.
subvoice Jómagam nem hegyezném ki a dolgot az akadozásra, hiszen a Corsa váltója is akad kissé.
Az 5. fokozatra különösen mérges voltam. Az akadás egy dolog, de nehéz megtalálni is a pontot ahol be lehet tuszkolni 5-be. A Corsa-ban piszokul könnyen és pontosan járó karral bír ehhez képest...
Többen is írták az akadozó váltót. Eddig nem értettem, miről írnak, de azt hiszem, sejtem. Mikor sebességbe teszed, van egy pont, ami után szinte magától "beesik" a váltó a fokozatba (na ez jó hülye mondat volt). Ez lenne az akadozás? Ez akkora gond? Egyszerűen át kell rajta tolni a kart. Én elég gyorsan váltok és nem finomkodok, rántok egyet a karon abba az irányba, ahová kell és már kész is. Ezen a ponton még soha nem akadt el vagy reccsent a váltó (na jó, kivéve a bármerre guruló autó melletti hátramenetbe rakás esetét).
Az mondjuk tényleg gáz, ha a hosszú váltóút miatt előre kell hajolni, én mondjuk nem nőttem túl magasra, így aztán ez nem gond, igaz a csajok sem rohantak soha utánam.
Ma kipróbáltam egy 1.6-os Elite SW tesztautót. Kicsit vegyesek az érzelmeim. Az autó kényelmes, a vezetői pozíciót tökéletesen be tudtam magamra állítani (197), ráadásul mögöttem is több hely maradt, mint mondjuk a H Astra-ban. Jó nagyautós érzés ahogy megmozdul, de nagyobb gázzal kellett indulnom, lefulladásra hajlamos volt induláskor. A motor részterhelésen szinte hallhatatlan, 3500-tól elkezd vibrálni és hangoskodni 4500-nál feljebb nem húztam a fordulatot. Alacsony fordulaton nem ment kellőképpen, de pörgetve sem jeleskedett.
Váltó. Ez egy hihetetlen gyenge pontja a gépnek. Egy Corsa C-ből ültem át, de kábé 15 évet utaztam vissza váltó ügyben. Borzasztó hosszú utakon és pontatlanul kapcsolható, én tuti automatával venném ezt a kocsit. Már csak azért is, mert a méreteimhez beállított ülésből csak előredőlve tudtam a 3. és az 5. fokozatot kapcsolni. A kormány kissé idegesnek tűnt, a legkisebb mozdításra is el lehetett tériteni a kocsit az egyenestől.
Az ára viszont sok mindenért kárpótolhat. Kényelmes, csendes utazókombi metálfénnyel most 3.264 millióért igen jó vétel.
Sziasztok! Kolleganőm Lacettijén ma reggel valami barom lezúzta a bal tükröt, miközben a nőgyógyijánál volt (Ikrekkel 34. hetes). Tükör hátlapján kis horpadás, ellenben a lapja tört (még a házban van). Mennyiért, s hogy lehet orvosolni érdemben a problémát? (az új gondolom nemkicsit drága) A horpadás nem zavarja, de a törött tükörlap nemkicsit.
Sajnos mi is találkoztunk már a 300-as hibakóddal.
Nálunk ezt a következő képpen orvosoljuk: először is kompressziót mérünk és ha valamelyik hengerben rendellenességet tapasztalunk akkor 1 ugynevezett Wepp 2000 sprayal orvosoljuk a problémás hengert , ami egyébként fel ér egy szelepcsiszolással!!
Mésodik lépésben a gyertya cseréjét javasoljuk mert a benne lévő koreai Ngk nem a legbeváltabb gyertya. De sajna ebben az esetben a gyertya cseréje az fizetős:(( a GM nem engedi legarizni
Már 4 tankoláson túl vagyok.
1.6-os motor: fele város, másik fele országút, autópálya (max 140-150-es tempo)
Fogyasztás 9,5 liter 100 km-en. Ez alá nem tudom vinni. Igaz dinamikusan megyek, de azért nem szoktam padlózni.
Remélem idővel le tudom szorítani 9-re!
Nekünk az átadáskor szerelték be. Leaserline (ez asszem magyar márka...?)
Eddig jól muzsikál, csak hanyag módon, egyszerűen a kp-zárra kötötték, tehát járó motornál is, ha lenyomom a gombot (és a kocsin kívül vagyok) könnyen pórul járhatok ;)
Ez a szakszerviben volt 18 000,- és mind a négy ablakot meghúzza. Ez jó ár, szerintem.
Ja és tessék bátran pörgetni a motort, 2800-3000 körül, nem fog többet enni!
Mostanában alig kapcsolok 5.-be -> 9,3-9,5l városban (SW)
A magasabb oktánszám (98) is jó megoldás - akinek megéri, merthogy nem fog 0,4 litert csökkenni a fogyasztás, csak fürgébb lesz.
Ja! Azt hittem, a Starban kulcsos kp. zár van. Ha távpiszkás, akkor tárgytalan az írásom. Viszont szerintem is nyitnia kellene a csomit is. Az ablakfelhúzás viszont tényleg riasztó modulok szokták csinálni. De inkább húzkodd kézzel, több autónál is jelentkezett, hogy a riasztó néha "elfelejtette", vagy csak félig húzta fel az ablakot. Megbízhatatlan vackok.
ennek a kocsinak valami baja van..szerintem.. ennyit egy 2000 köbcentis, vagy mégnagyobb motorú benzines eszik kb. 13nál mondjuk 7,5-8 lityinek kéne lennie, de ez csak sacc.. az olajfolyás is gyanús.
A következő tankolás utáni átlagom 8,77 l/100 km. 571,1 km-t tettem meg, ebből 60 km kivételével a szokásos budapesti reggeli és esti csúcsban, a 60 km pedig könnyű hegymenetben Törökbálint és Nyergesújfalu között a Gerecsén át. Szép volt: hegyvidék, tavasz, kanyargós utak...
Bocsi, nem vagyok egy nagy autó-szakértő (és akkor még finoman fogalmaztam), de én úgy tudom, hogy 90 km/h felett DRASZTIKUSAN megnől a kocsi üzemanyag fogyasztása, úgyhogy én nem csodálkozom rajta, ha ennyit eszik....
Azt meg már csak félve mondom, hogy egy ilyen kevesett futott kocsinak sztem nem is tesz jót ez a sebesség, legalábbis a miénk kézikönyvében is azt olvastam, hogy az első valahányezer km-be ne száguldozzunk.
Az alapmodellben is kell nyitnia a központi zárnak a csomagtartót!
Nekem 10.5 litereket zabál az 1,4-es motorom. Ez alá szinte még nem is mentem.
Igaz, hogy a tempó 110-160 közötti, de ennyit akkor sem zabálhat.
A másik hiba hogy az ajtón levő oldalvédő díszcsík kezd leválni. Pár helyen kb. 0,1mm-re eláll a felső éle a kasznitól. A por beleül és utána vége. Ezt nem is tudom hogy ki lehet-e javítani valahogy. A forum.chevyklub.hu-n más más is jelezte ezt a hibát. És még csak 3 hónapos a kocsi. Ezek után már kezdem bánni hogy megvettem. A végén ez is olyan lesz mint a Gazella, ipari hulladék.
kb 3300 km van a kocsiban de az olaj is már szinte minimumon van.
2. Tök idegesítő, hogy a csomagtartót nem nyitja-zárja a kp-i zár. Nem lehet megmutyizni valahogy?
Hogyhogy nem nyitja a távirányító a csomagtartót? Én a kulcsot sosem használom, nyomom a gombot, kinyitom az autót, utána nyitva a csomagtartó, ha bezárom, zárva. Ha nálad zárva marad, akkor szervíz...
Nem raksz szirénát a riasztóra. Gyak. távir. központi zárnak használod. :-) A csomi záras kérdésben nem tudok segíteni, az SX-en távirányítós és mindent zár.
A tolatással kapcsolatban, hát kénytelen leszel megtanulni tükörből tolatni. Tudom, hogy nehéz annak, aki nincs hozzászokva. Ilyenkor adok hálát, hogy a jogsim megszerzése után apám hosszúalvázas Transporterét kellett vezetni (205-ös PUG után). Nem nagy kunszt egyébként. Keress egy nagyobb, forgalommentes placcot, ahol lehet randalírozni hátramenetben. Egyébként a legrosszabb a helyzet a "halszálka" parkolóban, onnan aztán semmi kilátás nincs, a C oszlop full kitakarja az utat, az egyetlen lehetőség, hogy lassan kitolod a seggét és reménykedsz, hogy kiengednek...
Hát, akkor nem marad más hátra, vagy tükör, vagy fél méteresre nyújtogatom a nyakam. :-)
Sztem attól, hogy bezárná a kp-i zár a csomit, még nem pattanna fel a teteje... legalábbis az enyém nem... :-(
Riasztó nincs benne (nem is lesz...). Sokat hagyom a ház elött a kocsit, és mivel panelban lakok, nem merném ott visíttatni, ha nem vagyok otthon... Szomszédom egy ilyen visítozós nap után egy tucat tojást-paradicsomot-stb-t talált a kocsijára dobálva... Úgyhogy akkor marad az odafigyelős-feltekergetés.