"A kerekek biztosan jol ki vannak centrirozva? A razas lehet attol is"
eccer voltak duborgo kerekeim, mindenki mondta, hogy valami futomubaj, aztan kiderult hogy turot, a gumi el van fekezve, be is kattant, hogy volt egy veszfekezesem ahol tiz metert csusztam (nincs abs), azutan kezdodott a duborges. tettem ra uj gumit, teljesen meg is szunt a zaj. aztan tavaly tavasszal kapott a lajos uj nyari gumikat (a legolcsobb barumot), oszre mar duborgott, de nem egyik naprol a masikra hanem fokozatosan, aszonta a gumis hogy egyszeruen csak egyenetlenul kopott es mutatta is ahogy forgatta hogy egyenetlen a gumi melysege, most a ket kevesbe szart tette elore, ezek nem annyira hangosak de mondta, hogy oszre ezek is valszleg duborogni fognak, ecceruen csak ilyen sz@r az anyag, hogy egyenetlenul kopik, olcso guminak hig a leve:-(
A kerekek biztosan jol ki vannak centrirozva? A razas lehet attol is. Es art a futomunek es a gumiknak is. Gondolom csak nagyobb (kb. 100km/h) sebessegnel jon ki.
A gyertyával kapcsolatban nincsen tapasztalatom a gumival viszont igen. Amióta lecseréltem a téli Continental gumijaimat, és felraktam a gyári Kumhot nekem nagyobbnak tűnik a gördülési zaj a kocsiban és jobban is ráz. (Guminyomás változatlan) A fogyasztás is maradt a téli körményékén, jó idő ide vagy oda:-(((
Az a tapasztalatom, hogy míg télen a Kléber gumikkal 9-9,5 liter között sikerült elautókárzni városban, addíg a remek jó minőségű Kumho gimikkal ez legalább egy literrel több :(
Az Egyik autós újságban olvastam egy gumitesztet (nem ezt a méretet tesztelték), és ott egyértelműen leírták, hogy a Kumho vizes tulajdonságai jók, de száraz úton sereghajtó és a gördülési ellenállása miatt +6-8% fogyasztás növekedés várható pl. a nyertes Bridgestone-hoz képest.
Van valaki, aki kicserélte már a gyertyát 2, vagy 4 pólusúra?
Rég jártam erre, sziasztok!
Irigylem, aki meg van elégedve a fogyasztással! Nagyon könnyű 10 liter fölé kúszni. A múltkor siettem Miskolcra, indulás előtt tankoltam, és egy tank nem volt elég oda-vissza!!! (Bp-Miskolc-Bp.) Visszafelé már nem siettem, kb 130-al jöttem, de Hatvannál muszáj volt megállni a MOL-nál.
Jó utat mindenkinek!!!!!!
Az autók adatai már megtekinthetőek, és hamarosan a márkaszervizek ajánlatai is. Hogy ez mielőbb megtörténhessen, látogassátok az oldalt, tegyétek el kedvenceitek közé, szóljatok hozzá a forúmában, ajánljátok ismerőseiteknek.
Lenne egy készlet 205/50R15 méretű vadiúj gumi, ami a Lacetti sportos váltómérete. Sava Intensa, peremvédős, V sebességosztályú (240 km/h). A Sava a Good Year csoport tagja, az Intensa pedig a csúcsgumijuk.
Nagyon vicces áron. (Az új ár 28.000/db lenne.) Dobjatok mailt.
Elrontottam. A forum, találkozók, Kaposujlak topikban. Ott van egy lista csak be kell irnotok oda magatokat. Persze elötte regelni kell. A DÁTUM: 2005.04.30.
Nem tudom ki mennyire szokta látogatni a Daewoo-Chevrolet Klub oldalát, de lesz egy találkozó Kaposujlakon.
Ez egy kis gyorsulási versennyel egybekötött nagy találkozó lesz. Kibéreltük a repülőteret, Kb. 15-20 kocsi lesz ott. A belépő 1500-2000 Ft. De lehet hogy olcsóbb. Ha van kedvetek eljönni, jelentkezzetek a www.chevyklub.hu , fórum, találkozók, rendszeres minitalik topikban.
Saját tapasztalataim szerint is az első km-eken lehet panasz a váltóra. A használattal ezek a problémák megszűnnek (te is megszokod) és már nem lesz többé gondod vele.
Mivelmaga a modell nem régen jött ki, valószínüleg abban a tesztautóban nincs annyi km, mint az x éves Corsában, valószínüleg ez játszik bele a nagyobb odafigyelést igénylő váltásba.
subvoice Jómagam nem hegyezném ki a dolgot az akadozásra, hiszen a Corsa váltója is akad kissé.
Az 5. fokozatra különösen mérges voltam. Az akadás egy dolog, de nehéz megtalálni is a pontot ahol be lehet tuszkolni 5-be. A Corsa-ban piszokul könnyen és pontosan járó karral bír ehhez képest...