Sziasztok! A héten péntek 12:00h-ig akciózik az Eberspacher,a 4.3Kw-s kályhákat (D4W S,SC)130.000+ÁFA-ért,EasyStart R+ programozható távirányítóval 198.000+ÁFA-ért lehet megvenni! Az 5Kw-os (D5W S,SC) 170.000Ft+ÁFA szintén a távirányítós megoldással meg 233.000Ft+ÁFA áron lehet hozzájutni! Teljesen vadi új készülékek,beszerelő egységekkel! A távirányító ezen az áron számolva kb. felébe kerül így!!! A levegős készülékek a következő képen alakulnak: -D2 Airtronic kezelőelemmel 155.000+ÁFA -D4 Airtronic kezelőelemmel 200.000+ÁFA Ezek tudom drágának hangzanak,de ha esetleg én szerelem be,akkor még tudok egy keveset engedni belőlük! Üdv: balu
Szia! Szerintem befér,de a leírásaim között benne van a Megane beszerelési útmutató is! Ha lesz egy kis időm megnézem,de szerintem már tavaly is kacérkodtál ezekkel a kérdésekkel! Én az S-st előnyben részesítem,a későbbi kedvezőbb alkatrész és javítási költségek miatt! (Most lehet,hogy magam ellen beszéltem....???)
Az alábbi kérdésem újra feltenném, hátha valaki tud válaszolni rá.
A 2003-as évjáratú Renault Megane II 1.5 dCi autóba a bal első kerék elé befér a D5WSC kályha vagy csak a D5WS típusú? Az utóbbit biztosan tudom hogy jó bele.
A többi kérdésre adott válaszokat köszönöm szépen.
Üdv! Egy olyan kérdésem lenne, hogy benzines állófűtés egységből (B4WSC) miket lehetne felhasználni adott esetben alkatrésznek egy dieseles egységhez (D5WSC)? Tehát pl. vezérlőelektronika, ü.a. szivattyú stb?
Jó egy éve szereltettem be az autómba egy Thermotop Z/C-t. Teljesen jól üzemel(t) egészen mostanáig. Bekapcsolás után rögtön le is áll, izzítóstift hibát ír ki a tárolója, reset után sem javul meg. A beszereléskor megnéztük, 6 üzemórát ment addig a kályha! Elképzelhető, hogy egy év/ ilyen relatíve kevés óra után meghibásodjon? Nyilván, szezonban használtam persze, de akkor is érdekes. Takarítással megjavulhat a cucc? ( Hallottam ilyet is... )
A Webasto csekélyke 70e Ft.-ért hozná is égőkosarastul a belevalót... hamarjában vadásztam is az ebayen használtan, bontva ugyanezt, sikerült is megvennem, egészen olcsón... aztán majd kiderül.
Írtam neked múltkor a mobiltelefon modulos megoldást, ennyire nem tetszett? Feleannyiból kijön.. 700m lehet hogy kicsit sok lesz a távirányítónak, nekem a T90 100méterről is már elég bizonytalanul indított, igaz több falon keresztül nem is csoda..
Ha érdekel a telós távir.: Mobilcontrol.hu (nem a reklám helye de olcsó és magyar :-)
A Z/C gyárilag szerelt kiegészítő f. kályha, a V egy új generációs szintén gyári beszerelésű (volt álló és kieg. kivitel is), Venturi rendszerű égőtérrel, rendkívül gyors begyújtással, gazdaságosabb üzemanyagfogyasztással. Viszont ez utóbbihoz se szervízháttér, se alkatrész. Csak találgatni lehet melyik Standheizung kályha indítható utólag más típusba építve (a VW nagy eséllyel), a Zuheizer utólag beszerelve sehogy, csak a gyári komuterrel kommunikál..
Sziasztok! Elore is elnezest ha lama a kerdesem, de valaki megmondana nekem hogy mi a kulombseg a Thermo Top Z/C es a Thermo Top V kozott ? Az utobbi egy Audiba szerelt model. (A6/2006)
Szia Ha van garazs akkor elmeletileg van 220V es akkor sokkal olcsobb egy fagydugoba szerelheto villamos melegito egyszeru 220v idozitovel. Ha nincs 220V a garazsban akkor egy ismerosom ugy oldotta meg hogy egy D3WZ kazant kotott egy vizes radiatorra (amit a lakasban is hasznalnak) es egy keringetovel meg egy akkuval egybekotve az egesz garazst kifuti, fix "kemenye" van a kazannak es sokkal egyszerubb megoldas mint a kocsiba szerelni. Termeszetesen ha te a kocsidba szeretned akkor hagyd figyelmen kivul amit irtam. (csak tipp akar masoknak is)
Segítséget szeretnék kérni, hogy a 2003-as évjáratú Renault Megane II 1.5 dCi autóba a bal első kerék elé befér a D5WSC kályha vagy csak a D5WS típusú? Az utóbbit biztosan tudom hogy jó bele.
Szükségem lenne Eberspacher állófűtéshez viszonylag nagy hatótávolságú távirányítóra. Az időzítés nem lényeg, csak ki-és bekapcsolni szeretném a készüléket. (Az Easy start R+ nagyon tetszik, de 40ezernél többet nem szeretnék rászánni.) Ha valakinek van felesleges jó távirányítója eladó, akkor érdekelne a dolog.
Valamilyen módon meg lehet növelni a távirányítók hatósugarát? A légvonalban 700m-re lévő garázsban álló autót fűtését szeretném indítani .
××BW50-es Webastohoz keresek olyan csövet, ami a szívó oldalon van. Kipufogóm van, az bőven elég hosszú is.
Kérdésem van továbbá kettő.
××A fenti kályha teljesen jól fűt, beindul, ha eléri a hőfokot leáll, s utána kifujja magát. Azonban észrevettem, hogy olyan kis füst jön ki a kipufogójából, mint amikor az ember a gyertyát elnyomja, úgy 30 másodpercig. Ez mitől lehet, lehet-e orvosolni? Csak kurva büdös és ha a motortérből beszívja a ventilátor az utastérbe, az ciki :)) A kályha benzines.
××Kérdés továbbá, hogy az etanol nem-e árt a kályhának. Tankolni még nem tankoltam bele, de gondolom talán nehezebben gyullad be, de ugyanakkor lehet, hogy kitisztítja a belsejét?
××Mennyi áramot vesz fel a kis kályha, ti miről oldottátok meg azt, hogy kapjon áramot. Külön kis munkaakksitok van bent, vagy az indítóakksiról? Most olvasgatom hogy a ciklikus munkaakksiknak teljesen más a működési mechanizmusuk, pont az állófűtésnek is ilyen kell. Nekem most egy 35Ah-s kis kiegészítő akksim van.
Sziasztok! Van egy eladó kitűnő állapotú vizes,3KW-os Eberspacher D3W Z kazánom üzemanyagpumpával együtt! VW T4-ben volt teljesen hibamentes,kipróbálható,új izzítógyertyával,új lángszitával! Már az újabb ovál-csatlakozós! A régebbi Sharan/Galaxy/Alhambrára is egy-az egyben jó!! Érdeklődni privátban lehet! balu
Lenne egy másik kérdésem is: a webasto Thermo Top dízel üzemanyag pumpa egy villanymotorszivattyú, vagy elktromágneses-impulzusos vezérlésű ("köpködős")?