Nem, egy japán multinál, és tudom, hogy amiből nem látnak realizálható nyereséget, azért a kisujjukat sem mozdítják, mert kapitalizmus van, nem népjóléti ellátóhálózat, és a részvényesek osztalék utáni visszajelzései számítanak, meg a pénzügyi mérleg.
Nem védem őket, hanem általában sok témában játszom az ördög ügyvédjét, mert én bele szoktam gondolni a másik fél helyébe is magamat, és el tudom képzelni a mozgatórugóit is. Attól függetlenül, hogy az én érdekeim mást kívánnak, tudom, hogy mi a másiké, és nem értetlenkedek rajta, hogy miért nem az én szám íze szerint történnek a dolgok. Az egy dolog, hogy az én szemszögemből ez nem megfelelő, de a másikéból meg az, és el tudom fogadni, hogy nem lehet mindenkinek azonos a motivációja.
A csehek sokkal tőkeerősebbek, mint mi.
De minket ráadásul a majdnem 40 milliós lakosú lengyel piachoz csaptak hozzá, azonosak az autók színei, ennek a két országnak szól a kétnyelvű bliszter, ennyire voltunk fontosak, hogy megnézték, melyik szelethez hozzácsapva lehet minket is bevonni. Már szerintem azért is húzták a fogukat, hogy egyötödének más nyelvű újságot kell nyomtatni, amihez még hazai vonatkozású cikkeket is kell találni. Na, itt szabták ránk, és kész. De az autók gyártására egy centnyi plusszköltséget nem fordítottak, mert az nem plusszköltség, hogy a melós másik színezőkádba mártja bele az adott típust, ha pl. eltérnek a színek az orosz kiadványtól. De ezért a kevés vevőért, hogy külön rendszámtáblákat csináljanak? Ez sehol nem térül meg nekik, vagy nem hoz hasznot, és csak oda tudok visszatérni, hogy nem körülöttünk forog a világ, bár sok magyar ezt akarja hinni.
Hát ezek elég jók. Mondjuk azt nem értem, hogy míg a 66-ból van azt hiszen négy változat, addig 55-ből csak ez van, meg a majompofa tetőív ablakokkal. Ha az 55-ből is lenne tetőívablakos, közép vagy közép és első ajtós, és főleg fényszóró helyett viszonylattáblás, az jó lenne.
Amúgy az 556/557/180 is elég jól sikerült. Most készül a 620/630, és áprilisra lesz a MÁVAUT 556 emeletes.
Amúgy a rácajtós 260/280 nem roszz, a leggyengébbek szerintem a 250/255/256-sok. (Bár így hirtelen nem is tudom, van-e 255-ös.
Kizárt, hogy buszok legyenek. Teherautó az esélyesebb, bár kétlem.
Különszámot még akár picit drágábban is max. 2990Ft-ért, de lehetne a magyar piacon is szórni.
Kétlem, hogy mondjuk a lengyeleknél SOKKAL többen vennék a magazint. Kíváncsiságból valaki megmondhatná, hogy hány példány megy el egy héten nálunk.
Érdekes ez a kiadó, mert csak megérheti, mert végig adta a Vörös Bárót 90 lapszám, 90 lesz a Mercedes, 90 darab volt a Ferrari is. Külföldön viszont az ilyen összerakósokat nem 90 lapszámra húzták szét, sajnos nálunk lehet így szórakozni, velünk Vásárlókkal.
Amúgy a Vörös Báróval sok szívás van, rokonom megépítette. A gyári állapot gyak. repülés képtelen, túl nehéz és sok tervezési hiba is felmerült. Profi modellező, több gépet készített már, de sajnos ezzel megjárta.
Bocs de amit válaszként leirtál az még gyenge kifogásnak is rossz.Miért éri meg a gyártonak cseh rendszámmal legyártani az autoikat nekünk, nem magyarral.A két ország gazdaságilag és a lakosság számában is hasonlo.Egyébként is nálunk elöbb jött ki a sorozat mint a cseheknél A Nissan nem volt hajlando megváltoztatni a Tino tipusnevet másra ? A Hyundai a Getz tipusnevet csak a magyar piacra megváltoztatta Get-re.Nagyon véded a kiadót,nem lehet hogy ott dolgozol ? :))
De a kínálat-kereslet oldal kiegyenlíti egymást. Azért is van, mert megveszed, meg azért is, mert az általános sorozatból töredék szorzóval többet gyártatnak. Szerintem a magyar piachoz 1,2 szeresét kellett rendelniük, vagy annyit sem. Ezért kaphatod meg. Lehet, hogy a csak magyar rendszámért 500 forinttal többe kerülne, de annyiért meg nem kellene külön rendszám az embereknek.
Pl. egy valódi autón nagyobb nyereség van. A magyar autópiacnak mégsem volt hajlandó a Nissan más néven autót hozni, maradt itt is a Tino név, hiába kérlelte őket az itteni képviselet. Nem érte meg nekik erre a töredék piacra külön emblémát, kézikönyvet, ilyet gyártani. Itt ugyanez van. Rendeltek ( ex-has ) 100E db. Moszkvics 403-at, de most nem fognak 2000 db-ot külön plakettel legyártani. Örülni kell, hogy hajlandóak voltak 2000-el többet gyártatni. Ez a mai piacgazdaság, és a költséghatékonyság.
Ez a sorozat akkor is megjelent volna ha mi nem akarjuk csak ugy hamarabb vége is lenne.Ez a sorozat,hogy még él azért te ,én ,mi tettünk hogy megvesszük.És pont minket sz....k le a kamu kérdöiveikkel .Bizony fontos lenne a magyar rendszám,a magyar speciális sorozat,a magyar vevöi igény figyelembe vétele.Mert ettöl lenne igazán magyar retroauto-sorozat ez a kiadvány.De nem sirok söt órülök hogy van 1 ilyen lap mert szerintem sok embernél ez inditotta el a modell gyüjtést.
Én mindig, amikor írtam a kiadónak mailt, felvetettem a különszámot is, de csak nemleges választ kaptam, pedig gondolom mások is rákérdeztek náluk erre, ugyhogy én már nem is reménykedem ezzel kapcsolatban.
Sajnálom ha így lesz bár addíg még van egy év. Remélem addíg változik a véleményük. Én több százat is megvennék és szerintem, ha átvennék az oroszoknál kiadottakat akkor nőne az eladásuk. Na és nem ártana rendelni pár különkiadást kínából.
Kedves Topiktársak! Valaki tudna felrakni képeket a zöld Wartburg 311 Camping-ről és a cabrióról(minden oldalról), vagy ha valaki tud ajánlani linket, ahol körbefotózva fenn vannak megköszönném. Köszi a segítséget.
Körbe néztem egy kicsit a világba, hogy a Deagostini milyen kiadványokkal operál. Azt kell, hogy mondjam, van egy két igen, igényes kiadványa. Pl. Yamato hajó (Belgium), HMS Victory (Anglia), Lambo (Olaszo.) modell autó.
Ha hozzánk jönne ráugranák a Yamato-ra.
Kíváncsi leszek, hogy a Vörös Báró után mit kezd el terjeszteni, ugyanis azt befejezték.
Amikor szeretnél! Szabaddá tettem az egész napom, rendezni kell az íróasztalaimat! DE! előtte - tel. - pontosítsunk, mert némi 'pupu'=alvás-t is ütemeznék! Ja! és a piacra is ki kell mennem! ( oda majd 'eldobsz!' - 600 m!) / Megnéznék egy Warsó pick up-ot is -> csak néznék!??/