Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kkn Creative Commons License 2010.09.17 0 0 5054
Nem nehéz, nem akarnak. Csak a kínlódás lenne nekik vele, haszon meg semmi.
A magyar kiadó meg hiába próbált kedveskedni, ha a legolcsóbb megoldás nem lett eredeti. Dehát ez meg az ajándék ló kategóriája, ha ingyen mellékelték.
Előzmény: SUPER AGyURI (5052)
kkn Creative Commons License 2010.09.17 0 0 5053
Lámpafestés témában előkapartam a "lámpalakkokat". Még megvan a narancssárga festék, ami Tamiya, de már tönkrement. Clear orange a neve. Gondolom a piros meg clear red volt.

A másik a kreatív boltos üvegfesték, a piros. De ezt biztosan lehet más márkában is kapni.



SUPER AGyURI Creative Commons License 2010.09.17 0 0 5052

No igen. Így néztek ki gyerekkoromban a rendszámok. Akkor is, ha DeAgostiniék ezt képtelenek megérteni és reprodukálni.

 

Picit már kezd herótom lenni ezektől a félig-csehszlovák félig-NDK-s rendszámokról, amiket ráaggatnak az "IST light" modellekre.

 

Ilyen nehéz lenne a magyar sorozatra korhű magyar rendszámokat készíteni???

Előzmény: Zsülke (5029)
kkn Creative Commons License 2010.09.17 0 0 5051
Nálam másképpen ment az UAZ szétszedése. Kicsavartam az egyetlen látható csavart. Utána kiemeltem az elejét. Felnyomtam az utasteret, és bevilágítottam a résen, de nem láttam igazán, mi fogja. Megpróbáltam a hátulját is lefelé lefeszíteni, de nem volt az igazi, csak az egyik sárfogó-gumit sikerült kicsit hátrafelé elhajlítani. Azután csak kijött, kifordult, és feltűnt a rögzítőelem. Itt vannak a képek, lényegében , ha kiemelte az ember az elejét, ameddig érzésre engedi, olyan 35-40 fok körüli szögre, vagy ahogyan adja, akkor lényegében előre kellene kihúzni. Persze, lehet, hogy a feszegetésem segített a fülnek elereszteni az alvázat, de csak óvatosan.











Előzmény: TLBY (5030)
Genezis_01 Creative Commons License 2010.09.17 0 0 5050
... ez igen! Nem találok szavakat :) Piszok jó lett.
Előzmény: L75 (5033)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.17 0 0 5049
Hm,FIMÜV-ös képet már mióta keresek,de nincs.
Volt ott Zuk,Nysa meg dobozos IZS is.
Előzmény: Törölt nick (5036)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.17 0 0 5048

Szia.

Ha van olyan Waresz Cabrio kék színű festéket akkor óvatosan kend a kocsira ahol van a karc.

Enyémnek a fehér csomagtartója tiszta folt!

Előzmény: predator188 (5047)
predator188 Creative Commons License 2010.09.17 0 0 5047
Sziasztok!

Apróbb karcokat hogy lehet kijavítani?A cabrio Warjúm bal első sárhányóján egy pici,de látható helyen lejött a festék.Lehet anélkül javítani,hogy újrafesteném?
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.17 0 0 5046
(Warnyú lámpa.)
Előzmény: Törölt nick (5044)
SKODA-97 Creative Commons License 2010.09.17 0 0 5045
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.17 0 0 5044
Csere? :)
Előzmény: MERCI-E (5043)
MERCI-E Creative Commons License 2010.09.17 0 0 5043

De maradt.

 

Visszont nem maradt valakinek két db első lámpa kerek (warnyú, barkas, zsiga 1200)

Előzmény: Törölt nick (5041)
SKODA-97 Creative Commons License 2010.09.17 0 0 5042
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.17 0 0 5041
Sziasztok!

Nem maradt valakinek a "bonásból" egy garnitúra Polski 125 felnije/kereke?
SKODA-97 Creative Commons License 2010.09.17 0 0 5040
SKODA-97 Creative Commons License 2010.09.17 0 0 5039
L75 Creative Commons License 2010.09.17 0 0 5038
Előzmény: Kremli (5034)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.17 0 0 5037
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.17 0 0 5036
Én is kerestem már ilyen képeket, mert a FIMÜV, FKFV, BKV vonalműszak is használta a ZUK-okat.
Előzmény: Flakvierling (5026)
trilex Creative Commons License 2010.09.17 0 0 5035
Ezt a képet a Velünk élő történelem topikból mentettem le. Ha jól emlékszem, FAV 20 topiktárs tette be, aki ilyeneket újított fel az FKF-nél. Kérdezd meg, biztos van még neki...
Előzmény: Flakvierling (5026)
Kremli Creative Commons License 2010.09.17 0 0 5034
Szia L75!

A Tied nagyon szép!
DE!
Ez Rákosi et. kocsija lesz, maradjon
a mélybordó-fekete-króm összhang!
Fehér szegélyű kereke csak Sztalinnak volt
és
a dísz-szemlés kocsiknak!

Lehet, hogy a Tied is 'bekéredezkedik'
a falkámba! ( Nagyon sukár!)

:))
Előzmény: L75 (5033)
L75 Creative Commons License 2010.09.17 0 0 5033
Kremli!
Ugyan más színösszeállítást kértél, az én ZISZ110-em ilyen lett: Gumikkal mi legyen?
Zsülke Creative Commons License 2010.09.17 0 0 5032

Helló,

 

azt néztem én is, de ott a buszok oldalfali számozására találtam csak közelebbi adatokat.

De lehet, hogy elnéztem, azért nem találtam rendszámokra vonatkozó méreteket....

 

Üdv,

Zsül

Előzmény: rpyd1 (5031)
rpyd1 Creative Commons License 2010.09.17 0 0 5031
Az Trilex (5012) hozzászólásában van egy nagyon jó oldal. Ott elég pontosan le van írva, hogy a betűknek/számoknak hogyan kell kinézni. Szerintem az nagy segítség a CAD-hez.
Én azt mondom, hogy várjunk türelemmel, és lesz egy megfelelő betűtípus. Én meg tudnám csinálni (INGYÉ'), de sajnos nagyon kevés időm van. Ha egyszer elkészül, biztosan közzéteszem, és akkor csak egy fotópapír kell, meg egy lézernyomtató, és mindenki olyan rendszámot csinálhat magának, amilyet szeretne...
Előzmény: Zsülke (5029)
TLBY Creative Commons License 2010.09.17 0 0 5030
Tipp az UAZ szétszedésére.
Saját felelősségre!
Én nem kísérleteznék vele, pedig jó csálék a tükrök, lámpák és az
ablaktörlők. Meg kellene igazítani őket.
Mivel a csavarok valószínűleg valahol a lengőkarok, pótkerék, felfüggesztés és a laprugók alatt vannak
ezért ezeket kell először kiszedni. Ezek ragasztott alkatrészek, intenzív hő hatására a ragasztás kilágyul
és kiszedhetőek. Sokat kell próbálkozni, feszegetni. Én általában szétégetem a kezem.
Hajszárító magas 1200W-os fokozataival érdemes próbálkozni. Hőlégfúvóval, vagy PVC hegesztővel csak
akkor érdemes, ha van rajta alacsony 80C-os beállítható tartomány. E fölött csak, ha roncsot
akartok gyártani, vagy büszkélkedni az égési sérüléseitekkel. Ha van hozzá szűkítő az még jobb, mert
csak a célterületet kell hevíteni, különben lepattan, oxidálódik a krómozás, tönkremegy a festés az eltérő
hőtágulási együtthatók miatt, vagy elereszt a többi ragasztás. Ezért célszerű előtte levenni az alvázat, ami itt nem jöhet szóba.
Én a csálén beragasztott sárhányókat szoktam így kitépni és újraragasztani.
De előtte leszedem az alvázat, hogy ne sérüljön a krómozás és a festés.
Ez a módszer akkor használhatatlan, ha az alváz be van forrasztva pl. a lökhárítóhoz, mint a trabinál,
vagy a wartburgnál. Vagy belső csapokkal van beragasztva. Ilyenkor csak szétvágni lehet, már, ha hozzáférsz és látod, hogy mit csinálsz.

Majd tegyetek fel képeket a szétolvadt alvázakról, bekötözött kezekről, had röhögjünk! Köszi:)

Zsülke Creative Commons License 2010.09.17 0 0 5029

Sziasztok,

 

ezt találtam régi rendszámformátumokról:

http://autofilia.blog.hu/2008/05/03/ketbetu_negyszam_rendszamok_1958_es_1990_kozott

 

A képek alapján meg fogom rajzolgatni CAD progival.

Ha kész van, közzéteszem!

 

Üdv,

Zsül

bpanther Creative Commons License 2010.09.17 0 0 5028
Sziasztok itt van egy két link makettezésröl és matrica készitésről.

http://mesiscrap.blogspot.com/2008/04/matrica-hzilag.html

http://makettinfo.hu/index.php?jobb=workshop&&q=makettez%C3%A9s+%C3%A1bc&hash=
thomas353 Creative Commons License 2010.09.17 0 0 5027

Üdv!

 

Ezek a tieid? Milyenáron és hol lehet hozzájutni a vector modellekhez?

Előzmény: the.big.cat (4983)
Flakvierling Creative Commons License 2010.09.17 0 0 5026
Sziasztok! Nem tud véletlenül valaki olyan weblapot, ahol vannak képek fővárosi (mondjuk FKF-es) ZUKokról? (Ezzel már le is lőttem a poént de mindegy is.)
Kremli Creative Commons License 2010.09.17 0 0 5025
BRAVÓ! MERCI-E!
Jó ötlet!!!

Ha nem jön össze - DE! ha össze is jön -
engem érdekelne a 'kiadóban elfekvő'
- esetleges - rendszám-nyomat!

Gen Főnök?

:))
Előzmény: MERCI-E (5024)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!