Nem vezettem az Astrát, de a belső része elegánsabbnak tűnik. Műszerfal, kárpitok, stb. De nem szidom az enyémet sem, megszerettem, hozzászoktam azért. DE mégegyszer mondom, a név alapján többet vártam! Az előző autóm nagyobb volt, a kora miatt kellett már lecserélni. És az első héten bizony bántam a cserét!!! Azóta rájöttem, hogy ha kell, nagyon tud menni ez az autó is, 170-el kényelmesen autóztam nemrég a pályán. Nagyobb autóból kisebbe ültem, ez lehetett a baj. Senki lelkét nem akartam megbántani!!!
Üdv a Klubnak. A napokban készülök átvenni egy 4 ajtós 1.4-est. Állítólag típushiba, hogy egy idő után a kormánymű kopogni kezd. Érdekelne, kinek mi a tapasztalata ezzel kapcsolatban.
Sajnos családi okok miatt meg kell válnunk a kocsitól. ha tudtok valakit akit érdekelne itt vannak a paraméterek:
1.6 SW elite
Felszereltség: Automata klíma, riasztó, szervokormány, színezett üveg, centrálzár, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tükör, fűthető tükör, állítható kormány, plüs kárpit, ülésmagasság állítás, CD-s autórádió, vezetőoldali légzsák, utasoldali légzsák, oldal légzsák, csomag rögzítő háló, ABS, isofix rendszer, ködlámpa, garanciális, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott, szervizkönyv, törzskönyv, első tulajdonostól, keveset futott.
Metálbordó, van benne egy igen komoly riasztó és téligumi garnitura is van hozzá. Nem az amit ajándékba adtak volna, hanem sokkal jobb. Ezek nélkül 3.7 millió a szalonár. Teljesen sérülésmentes, semmi baja csak kell a pénz :(
Ha tudtok valakit elér a 20/529-2069 es számon
Az árat megbeszéljük.
Szia Kedves Sw!
Kifejtenéd egy picit bővebben hogy neked mitől JOBB egy H Astra mint a kombi lacetti?Egy pár autót vezettem már de szerintem sokkal kényelmesebbek az űlései. Alapból veri a FORDot és az Új Meganét.Nekem nagyon bejött az autó, és nem utolsó sorban szerintem sokkal szebb kombi mint amit a kategoriájában kapható.
Üdv:KT
Miben jobb az új Astra?
Én ültem benne, bár nem vezettem, de nekem "nem jön be", leginkább az utastér dizájnja, anyaga miatt, meg kívülről is elég randa, valamint nekem érezhetően kisebbnek tűnt a helykínálat is. Nem kombi, hanem 5-ajtós Astra volt.
Persze, semmi baj az autóval végülis. Lehet, hogy a neve miatt vártam valami mást. Valami izgalmasat, érdekeset, különlegeset. A barátom egy új Astra kombit vett 4 millióért. Szalonautó, 400 ezerrel az ára alatt. Csak nektek vallom be és csak halkan, hogy az ő autója sokkal JOBB! Sajnos.
Üdv minden új és régi Lacetti tulajnak!
Sajnos nem értem a rettenetesen kényelmetlen ülés kijelentést ???
Tessék beülni egy vadiúj Toledoba... na annak aztán tényleg kényelmtelen az ulése a maga 1,5 tonnája, és 2 literrel magasabb fogyasztása mellé.
1,5 millió forint különbségért én nekem elég jó ez a lomha kocsi. Nem szoktam a Hungaroringre járni vele.
Sziasztok!
Ditkehajnal, nem tudom mi volt az előzménye a rádiódnak, de az szól akkor is, ha nincs bent a kulcs. Ez más kocsik gyárilag beépített audiórendszerénél is többnyire így működik.
Amúgy csatlakoznék a Lacetti tulajok táborához, bár nekem már elég régóta megvan, ráadásúl a megjelenést követően nemsokkal /2004.10.19/ :)
Ez egy 1.6-os sötétkék Platinum HB, amivel 100%-osan megvagyok elégedve.
Üdvözlet a fapados klubban! Rettenetesen kényelmetlen az ülése ennek a járműnek, ráadásul lomha, lassú. De legalább sokat fogyaszt... TÖBBET VÁRTAM TŐLE!!! Már késő persze a panaszkodás, a következő 3-4 évben ezzel kell járni...
Most szerződtünk le egy mentazöld 1.4-es Lacetti Star-ra, szóval hamarosan(???) én is növelem a márkatársak számát. Eddig egy Matizt hajtottam, a szüleimnek pedig Kalosuk van (bár azt nem sokat vezettem), így tulajdonképpen Daewoo-Chevy törzsgárdatagnak is számíthatok.
Egyébként a Matizzal elégedett voltam, hozta, ami egy ilyen géptől elvárható, és csak akkor hagyott cserben ha égve felejtettem a fényszórót (ilyenkor jött jól az Assistance). Kíváncsian várom, hogy mit tud a Chevrolet két kategóriával feljebb...
A Lacetti tényleg nem figyelmeztet az égve hagyott lámpára ? A keresekedésben ezt mondták, de már ez sem tudott eltántorítani.
Anyám Lacija 5,9 evett (1,4 5ajtós). Ez már korrekt. Majd még figyelem az adatokat.
Vezettem is a gépet kicsit hosszabb távon (50-60 km): továbbra is fárasztó az üléspozíció, azaz a jobblábam hamar elfárad, valamint a sebességváltó nem esik kézre, lehetne 5-10 centivel a műszerfalhoz közelebb. Sikerült egyszer 4-be kapcsolva megrecsegtetni. Vagy a kuplung vagy a váltó hosszú útja lehetett a ludas vagy én (jobb váltóhoz vagyok szokva szerencsére) :) De szerintem mindhárom közrejátszott. Egyébként se vagyok a váltóval kibékülve, messze vannak a fokozatok, az 5-ös fokozatba nehezebben is csusszan. Bár ez már túl van a csusszanáson, mert nagyobb erő szükséges hozzá.
Thule az egyik legjobb csomagtartó és tetőbox gyártó. Itthon jelentősen túlárazott, a német nyelvterületen kb. kétharmad áron megveheted a dolgaikat. Itt a kínálat:
2x vezettem (150+60km) haverom 1,6-os SW Platinum gépét. Igen jó autó, kényelmes beltér, szép, tágas kaszni, kellően dinamikus motor és normálisan fogyasztás jellemzi. Országút-autópálya 1/3-2/3 arányban 7,4l/km, Bp.csúcs-országút felesben 8,5l/km-es átlagot mutat. Közel 2000km van benne, még bejáratós, valszeg tovább javulhat a fogyi.