Próbáltam keresni a Polonezhez színlistát, de vagy csak a Daewoo-FSO Polonez Caro MR97-hez találtam, vagy pedig egy teljes színskálát, ahol viszont nincs jelölve, hogy melyik színt használták Polskihoz, és melyiket Polonezhez.
Sajna a retuspisztolyom már rég bedöglött,így maradnak a dekorspray-k és hogy gazdaságos legyen a kromo és a nagy flakon alapozó,be kell várnom,míg 3-4 modellt lefestek.Most csak 8 van,mert azt veszem meg amik tetszenek.
A Zukot elszalasztottam,ezzel együtt egy Daciát szerválok be még,és váááárom a Samarát!
Ma elkezdtem pirosra kárpitozni az M-24-est,nem bírtam ki,holnap kész,rakok fel fázisfotókat.
80% hogy így el fog küldeni a fenébe. :D Amúgy szerintem olcsóbb ha magad csinálod. Ha még nem csináltál ilyet, gyakorolj előtte pár joghurtos poháron. Nem vicc, amikor én "kezdtem", én is így gyakoroltam (régi szép idők). :D Csak tartsd be az előírásokat. Itt egy jó segédlet:
Szia ! Ez nem korrekt....nyugodtan mond meg hogy egy modellről lenne szó... ebben a válságos világban el fogja vállalni...legfeljebb annyit fogsz fizetni mintha egy 1:1-est fényeztettél volna...:)))
Biztos akad olyan is. Egyébként nekem az a legnagyobb visszatartó erő, hogy ott az igazi "Retróautóm", a Waresz, és ha kigyűjteném az egész sorozatot (50*2000 + lengyel sorozat + orosz), akkor már ott lennék, hogy vehetnék mellé egy másik "tesót", igaziban. És nekem még mindig jobban bejön az 1:1. Persze talán mert nem vagyok igazi gyűjtő, csak műkedvelő. De ha így vesszük igaz, nekem sincs pénzem a 2000 forintos Retróautókra. Inkább az igazira költök. :D
Ha minden igaz, jövő szerdától kapható nálam az Ukrán sorozat legújabb tagja, a Volga M-22 (Volga M-21 kombi változata) 2200.- Ft-ért. Érdeklődni: genezis01@postafiok.hu
Kellene egy kis segítség.A Polonezt szeretném majdan átfesteni és tudni szeretném,milyen színekben gyártották.A guglin nem találtam.Nagyon nem tetszik ez a narancs szín,zöldre,vagy barnára gondoltam,esetleg pirosra.
Most ezért nem veszek kromofágot,meg alapozót,hanem keresek egy autófényezőt.A szín meg dekorspray.
Először csak azt modom,hogy egy ezerötös szétszedett Polonezt kellene maratni,alapozni,és csak később veszem elő az 1:43-ast,hogy erről lenne szó:-))
Zil-130 platósból a legolcsóbb a D.I.K. gyártmány ami oroszországban 18-20 000.- Ft/db körül mozog, borzalmasan rossz minőség, már nem gyártják és nem lehet kapni sehol. Ha behoznám az országba, legalább 25-30 000.- Ft körül állna meg. Aztán van még Kimmeria 30 000.- Ft (szintén már sehol nem kapható) az oroszoknál és van Szaratov Lab. 50 000.- körül. Ez utóbbi gyönyörű és szinte tökéletes modell :) Amúgy meg mindig van itt a fórumon 1-2 ember aki leírja hogy hú de drága és vannak sokan akik szintén olvassák ezt a fórumot és vesznek modellt ennyiért gond nélkül.
Becslésem szerint kb. 5db Zil MMZ-555 billencs cserélhetett gazdát az országban az elmúlt 6 hónapban az interneten keresztül. A magyarországi ára 5-6000.- Ft körül mozog egy normális állapotban lévő példánynak, külföldön viszont 9-10 000.- Ft értékben cserének gazdát, akár Ukrajnát nézzük, akár pl. Németországot.
Szerintem 2000 forintért jó vétel volt, megérte. Gyanítom, egyébként 5000-6000 fölött mennek ezek a modellek. Nekem is szép emlékeket idéz fel, igaz soha nem vezettem ilyet. Az egyik szomszéd városban van is még vagy 3-4 ilyen kék platós ZIL, nem tudom manapság kinek érheti meg ilyenekkel fuvarozni. Ja és van egy zöld (ex-katonai) is, azzal paradicsomot szoktak szállítani ládákban. :)
Szia! A vaterán vettem 2000 forintért. Szereztem jellegrajzot 130G Zilhez és az alapoktól illetve az alváztól építettem fel. Egyáltalán nem tökéletes, de nekem a fiatal koromat hozza vissza egy kicsit, amikor 18 évesen jogosítványt szereztem teherautóra.
Mivel elő vagyok fizetve a lengyel sorozatra is Warsóban így van egy kis átfedés. Arra gondoltam,hogy egyet kettőt át formáztatnék veled. Még kint vannak a kocsik épp ezért nekem nem sürgős csak a kérdés,hogy van-e rá kapacitásod? A többit mélben...
Gratulálok! Nagyon ügyes munka, igazán szép látvány. Honnan lehet ilyen ZILt szerezni? (Mármint ami az alap volt, vagy valami hasonlót) Kihagyhatatlan munka lenne egy ilyet átalakítani. Bár biztos nem túl olcsó dolog, az ilyen ruszki cuccok általában drágák. Vagy tévedek?
Amit szeretnél. Most készül épp 1 Barkas és 2 ZUK, mind melósautó. A ZUKok egyike kinyitott hátsó ajtóval készül. :) Meg lesz majd egy platós is. A fantázia szabhat csak határt. No meg az idő. :) (Még egy Wartburggal is adós vagyok egy kollegának, már nagyon szégyellem magam miatta.)