Egy 190km-es Melange Beige 1.6 SW Platinum tulaj vagyok. Lenne egy kérdésem: Milyen a Platinum SW bal külső visszapillantó tükre, mert az enyém nem kicsinyít, nincs a külső fele megtörve és nincs rajta az angol nyelvű figyelmeztető szöveg sem. Az eddig látott összes Lacettin (HB, sedan, SW) feliratos kicsinyítős (olyan mint a jobb oldali az enyémen) tükröt láttam, de nem volt köztük Platinum. A kereskedő nem tudta megmondani, hogy ez egyedi, vagy a Platinum mind ilyen. Szeretném kicseréltetni, mert eddig mindegyik autómon kicsinyítős volt, ami sokkal nagyobb teret fog be, de garanciában nem akarják. Persze, ha egyedi eset akkor tudnék mire hivatkozni.
A gázpedál holtjátéka nagy volt. A motor műanyag burkolatot leszedve (négy anya) beállítottam, így sokkal jobb lett.
Érdekel valakit egy Lacetti üléshuzat? Teljesen original, egyszer sem lett föltéve. A Chevrolet Gyulainál lett vásárolva 20.000 ft.-ért, én odaadom 15.000-ért. Angyalföldön lakom. Érdeklődni: foldesi_g@freemail.hu lehet.
Nemtom, ezt még sohasem próbáltam (szinte sohasem húzom be a kéziféket, csak sebességben hagyom). De attól még úgy is kellene bimbamolnia, elvileg a "bentfelejtett kulcs" miatt szól, ehhez nincs köze a kéziféknek. (?) Visszadugni nem fogom, mióta nem bim-bimmel nagyságrendekkel javult az életminőségem :-) (nem is értem, miért nem tettem meg előbb).
A vasárnapi autónagytakarításkor véglegesen eluntam a bimbamot (zene miatt bent kellett legyen a kulcs, ajtók nyitva, közben "bim - bim - bim - bim"), akit hozzám hasonlóan zavar, feküdjön be a műszerfal alá, a kormány alatt fog látni egy fekete dobozt (miközben bimbamol, a hangtól rezeg a doboza, megfogással detektálható), abba megy felülről egy fehér csati, azt kell kihúzni és elhallgat. A gépjármű funkcionalitásában eddig nem tapasztaltam csökkenést a beavatkozás óta. ;-)))
Múltkor néztem meg én is belülről a H astra kombit. A benső anyagok picivel jobb minőségűek , habár nem mindenhol. Nagyot dob a középkonzolon a kompjúter, a hatalmas kijelzővel ami a Seviből alapba hiányzik, ez viszont negatívum. Az ülések kemények , valaki ezt valaki azt szereti. Vezetni én sem vezettem és állítólag a vezérmű szíj helyett lánchajtású ami sztem egy picit hangosabb. Ne akarom fikázni az astrát, gondolkodtam én is azon hogy ilyet veszek, de kb 600 e -rel lett volna több azzal a felszereltséggel mint a mostani SW-m.Jelen pillanatban az autó a csillagos ég allatt áll és sztem ide Budapestre max 4.millióig szabad autót venni, ha nem garázsba tartod. Eddig semmi bajom nincs a kocsival most van benne 1300 km és főleg városba járok vele, a fogyasztás 9l full városban , ha városon kivűl hajtom akkor kb 7,1 a fogyi az előző autóm Kalos volt ott mindegy volt hogy városba megyek vagy országúton akkor is 7,5-volt, de ez a Sevi fényévekkel jobb. Ahhoz meg ,hogy többet vártál ettől a névtől talán az lehet a baj hogy az amerikai Sevik minőségibbek és sokkal több extra jár bele alapba mint itt EU ba. Különben nem is engedték az amerikai gyártmányú autókat forgalmazni az EU ba / kivéve a drágább luxus márkákat Cadillac, meg egy két sportkocsi márkát / mert rögtön verte volna az összes többi gyártmányt felszereltségben és árba!
Szóval típushiba? Azt hittem csak nálam van valami gond.
Eddig csak párszor (3-4) fordult elő. Ha jó emlékszem mindig a nagyon meleg napokon a dugóban araszolva jelentkezett.
Azon kívül, hogy érezni lehet a kormányon egy enyhe kopogást (ropogást) nem okozott gondot.
Nem vezettem az Astrát, de a belső része elegánsabbnak tűnik. Műszerfal, kárpitok, stb. De nem szidom az enyémet sem, megszerettem, hozzászoktam azért. DE mégegyszer mondom, a név alapján többet vártam! Az előző autóm nagyobb volt, a kora miatt kellett már lecserélni. És az első héten bizony bántam a cserét!!! Azóta rájöttem, hogy ha kell, nagyon tud menni ez az autó is, 170-el kényelmesen autóztam nemrég a pályán. Nagyobb autóból kisebbe ültem, ez lehetett a baj. Senki lelkét nem akartam megbántani!!!
Üdv a Klubnak. A napokban készülök átvenni egy 4 ajtós 1.4-est. Állítólag típushiba, hogy egy idő után a kormánymű kopogni kezd. Érdekelne, kinek mi a tapasztalata ezzel kapcsolatban.
Sajnos családi okok miatt meg kell válnunk a kocsitól. ha tudtok valakit akit érdekelne itt vannak a paraméterek:
1.6 SW elite
Felszereltség: Automata klíma, riasztó, szervokormány, színezett üveg, centrálzár, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tükör, fűthető tükör, állítható kormány, plüs kárpit, ülésmagasság állítás, CD-s autórádió, vezetőoldali légzsák, utasoldali légzsák, oldal légzsák, csomag rögzítő háló, ABS, isofix rendszer, ködlámpa, garanciális, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott, szervizkönyv, törzskönyv, első tulajdonostól, keveset futott.
Metálbordó, van benne egy igen komoly riasztó és téligumi garnitura is van hozzá. Nem az amit ajándékba adtak volna, hanem sokkal jobb. Ezek nélkül 3.7 millió a szalonár. Teljesen sérülésmentes, semmi baja csak kell a pénz :(
Ha tudtok valakit elér a 20/529-2069 es számon
Az árat megbeszéljük.
Szia Kedves Sw!
Kifejtenéd egy picit bővebben hogy neked mitől JOBB egy H Astra mint a kombi lacetti?Egy pár autót vezettem már de szerintem sokkal kényelmesebbek az űlései. Alapból veri a FORDot és az Új Meganét.Nekem nagyon bejött az autó, és nem utolsó sorban szerintem sokkal szebb kombi mint amit a kategoriájában kapható.
Üdv:KT
Miben jobb az új Astra?
Én ültem benne, bár nem vezettem, de nekem "nem jön be", leginkább az utastér dizájnja, anyaga miatt, meg kívülről is elég randa, valamint nekem érezhetően kisebbnek tűnt a helykínálat is. Nem kombi, hanem 5-ajtós Astra volt.
Persze, semmi baj az autóval végülis. Lehet, hogy a neve miatt vártam valami mást. Valami izgalmasat, érdekeset, különlegeset. A barátom egy új Astra kombit vett 4 millióért. Szalonautó, 400 ezerrel az ára alatt. Csak nektek vallom be és csak halkan, hogy az ő autója sokkal JOBB! Sajnos.
Üdv minden új és régi Lacetti tulajnak!
Sajnos nem értem a rettenetesen kényelmetlen ülés kijelentést ???
Tessék beülni egy vadiúj Toledoba... na annak aztán tényleg kényelmtelen az ulése a maga 1,5 tonnája, és 2 literrel magasabb fogyasztása mellé.
1,5 millió forint különbségért én nekem elég jó ez a lomha kocsi. Nem szoktam a Hungaroringre járni vele.
Sziasztok!
Ditkehajnal, nem tudom mi volt az előzménye a rádiódnak, de az szól akkor is, ha nincs bent a kulcs. Ez más kocsik gyárilag beépített audiórendszerénél is többnyire így működik.
Amúgy csatlakoznék a Lacetti tulajok táborához, bár nekem már elég régóta megvan, ráadásúl a megjelenést követően nemsokkal /2004.10.19/ :)
Ez egy 1.6-os sötétkék Platinum HB, amivel 100%-osan megvagyok elégedve.
Üdvözlet a fapados klubban! Rettenetesen kényelmetlen az ülése ennek a járműnek, ráadásul lomha, lassú. De legalább sokat fogyaszt... TÖBBET VÁRTAM TŐLE!!! Már késő persze a panaszkodás, a következő 3-4 évben ezzel kell járni...