Változó. A Natasa egy felszereltségi szint is volt. Szóval tudja a fene. Elég nagy Samara-fan vagyok, beleástam magam rendesen a történelembe, de vannak homályos részek még mindig. Jelzem, a modellhez adott újság tele van hibákkal és tévedésekkel.
Location: Suffolk, New York (U.S.A.) Skoda OCTAVIA LHD (1969) Gasoline Km. Color: BLUE Price: US$ 1,200,000
Click for full size photo. 1969 skoda octavia, imported from czech republic in April 2006. Car has been restored in Czech Republic prior to arrival to USA. Car is in excellent running condition, located in New York (Long Island).
Meg is van. A kék egy kanadai specifikációjú Samara az oldalán arany csíkkal de volt az angoloknál is a Samara Springer limitált széria keskeny arany csíkkal...
Sokan azt hiszik,hogy a szoci autók egyhangúak voltak. Igaz,hogy nálunk a Merkur nem variált sokat mert mindent elvittek akármilyen is volt de nyugaton megszámlálhatatlanul sok verziója volt szinte minden szoci típusnak.
A Samarából is volt a nálunk ismert 1.3 és 1.5-ös és a kis számban forgalmazott 1.7i mellett 1.1.-es sőt francia piacon 1.5 PSA diesel motoros is. A finn importőr pedig szinte minden Lada típust turbósított is megrendelésre.
A képen látható Lada rendőrautó csak most,csak Önnek,300Dollár.Ne hagyja ki!!!!!
Most komolyan,mellékelhetem a linket,aki nem hiszi,TÉNYLEG ennyiért árulják!
Következő képem nem egy egyszerű pólót ábrázol.
Viselése csakis bajuszos,focista hajúaknak ajánlott,akik nem elégszenek meg a gyár által kínált járművel.Lökhárító nélküli kívül-belül alaposan átalakított,behangolt kipufogójú Ladájuk van,hogy mindenki Lássa,HALLJA,hogy jön.
Egyeseknek közülük ez nem elég.Valami még kell.Nem kunkori orrú fehér makkoscipő,mert az már megvan.Lefestetik olcsón,egy hosszas gondolkodás után,sok-sok éjszakai töprengés után kitalált,szerintük szép,valójában ordenáré színre/pl.metál-püspöklila/.
A harmadik képen Kolompár Géza,boldog tuning-Lada tulajdonos látható,élete főműve.
A negyedik képen maga az autó van.
Géza kedvence a Modern Talking.Gyakran énekli is,hogy "jamaha,jamaszó".
Majd próbálok berakni élesebb képeket,ha kész lesz.Az arany színű csíkot vékonyabbra cserélem,ami alatta van "gumicsík"annak van krómbetétje,csak nem látszik a képen.
Csak vékony dekorfóliákat használtam,így nincs ecsetnyom.
Ez amúgy Kanadába szánt példány,csak hatalmas protekcióval,valutáért lehet hozzájutni,esetleg Konsumexen keresztül;-)).
Nincs véletlenül egy 2103as Lada első indexed és egy hátsó muanyag darabod, amibe a hatsó lámpát és a rendszámot kell szúrni? Nem vettem le és lemarta a kromofág. Az indexet meg valahol elhagytam.
Ha tudsz segíteni, remélem Pesti vagy, ha nem akkor a postaköltséget én állom!
Csak akkor cserélik ki, ha még nincs kibontva a bliszter, és esetleg van még másik példányuk, bár mivel 3 csajszi váltja egymást, attól is függ, hogy épp melyik van..
ami az első képen van,bekeretezve pirossal,hiányzik.Veszek mattfekete modellfestéket,és kimaszkolva festem.Ahol felkanyarodik,és véget ér a sáv,a hátsó kerék pereme mentén,még a modellen is jelölve van egy csíkkal.
Ha már van mattfekete festék,a hűtőmaszk réseibe futtatva sokat dob az összképen.
Köszi az ötletet, de ismerve a kiadó semmitmondó válaszait, maximum azt kapnám tőlük, hogy miért nem fizettem elő, ha az utcai példányok defektesek. Az első dühöm után eszembe jutott egy ötlet: Ha már egy kereke önálló életre kelt, akkor majd megszabadítom a másik háromtól is, és csinálok neki egy kis bakot, mintha ügyes tolvajok lekerekelték volna.
Ma megvettem én is a Samarát. 10 óra fele még vagy 6 db volt az ujságosnál, nagyon válogatnom sem kellet, csak egy sárvédő csálé rajta, amúgy minden rendben. így blisztin keresztül eddig csak ennyi a hibája, mivel havernak megy szerintem ki sem lesz nálunk bontva, csak legalább amit előfizetésben küldenek az is ilyen legyen.