1. Egy - sőt ha egy nem ér rá mindig, két - jó web oldal szerkesztő! Mindig változzon, legyen aktív. Ezért az egyik kedvencem a "www.motociclismo.it" Szinte minden nap van új dolog. 2. Az legyen az oldalon ami ÉL. Legyen tesztelve, azaz figyelni kell mire katt a legtöbbet, de csak a jó legyen tovább erősítve, valamennyire meg kell határozni a célt, pl.:-használt piac elérhetőségei, többen keresik a használtat mint újat -az új mocik is fontosak, (egy lista, milyen endurok-turák-turaendurok érhetök el kis hazánkban, esetleg Bikepics listájához hasonlót)
3. Muszáj valamilyen klub tagságon keresztül biztosítani a szükséges anyagiakat,
A mérnök úr szerint ( Opelnél garanciális ügyekkel fogalkozik) ketté kell választani a kérdést aszerint hol, hány fokon áll a gép.
1. ha +10-fok felett van tárolva kifejezetten használ a beindítgatás ( pl. azért, mert újra épül a kincset érő olajfilm, "regenerálódik" az aksi, ha leheletnyi jó idő van lehet hamar menni egy kört stb. enyém kazánházban telel, tehát ezt kell tennem)
2. ha +5-fok alatt muszáj tárolni, akkor érdemesebb "eltenni aludni" azaz a kezelési utasítás szerint - ami lehet nem beszél erről, az baj, akár garanciális kérdés is lehetne belőle - tehát a legfontosabb -5-fok ALATT AKSIT NE TÁROLJUNK ÜZEMEN KÍVÜL. Mesélt egy csomó esetet, hogy aksik kámpeca csakúgy -5 alatt még a néhány napig tartott autóban is. Tehát pl.: -aksi melegebb helyre -a kipufogó betömést ajánlotta Ő is -esetleg hűtőfolyadék leeresztés, tavasszal új h.foly. -gondosan bebugyolálni, letakarni, körézárni ezzel a levegőt áramlás mentesen, ne hozza-vigye a párát a levegő. Aztán tavasszal gondosan mindent a pontos üzemállapotra visszaállítva és kezdőthet a szezon. Sok dolog van ebben, ami nem derül ki egyből. Pl. a bejutó pára egy leheletnyi rozsát csinálhat ami után vígan beindul a gép, de biztos, hogy hamarabb kezdi eszegetni a motor később az olajat, ehez hasonló a nagyon hidegben (-10;-15 alatti) való indítás is.
El kell dönteni langyos helyen tartom=indítgatom, hidegben vagyok kénytelen tartani akkor szakszerüen "elaltatom" és szezonig semmi. Ő szerinte!
A kincstári készletem karácsonyi ajándékra megtekinthető, letölthető! Biztos sok kép már megvan, de ha egy-kettő örömöt szerez, hát én is örülök. Tehát.:DL650, DL1000, képek-wallpaper-image-fotók stb.
Vasárnap leszek moci közelben, akkor készítek képet 's fel dobob ! De addig is a kincstári kép-készletemben van egy "tuning" darad pont "véletlen egy DL650-ről való!!!!!!!!!
Bocs, de 1et értek Vadával, már csak azért is, mert ha megnézed a viszkozitását az olajnak, akkor látnod kell, hogy -10-től +40-fokig biztosítja a MEGFELELŐ kenést!! Nehogy már -10 fokban ne lehessen motorozni!!:-)))
A képen látom, hogy a kipuff alatti hátsó lengővillán is van egy matrica!!!:-(( Ezt az enyémen eddig nem láttam, mivel az van a fal felé, és mióta hazahoztam nem volt kitolva!!:-(( Na akkor most szedhetem le azt is, ha kitolom!:-)))
Jó munkád van, tetszik!!:-)) Reggelizni én is olyan fél 9 - 9 körül szoktam, addig szunya!:-)) Aztán ha van, irány a munka, ha nincs, ......akkor várom míg lesz!:-)