Sziasztok! Van egy kis gondom a gyári sharan-os fűtésemmel. Eberspacher Hydronic II - van benne. Elindul és van amikor elinditja az üzemanyagadagolót, de van amikor nem. Sőt már olyat is csinált, hogy menet közben megszünt az adagoló kattogása, majd már amikor majdnem leállt volna, újra elkezdett kattogó hangot adni. Ez mitől lehet? Elektronika? Az üzemanyagadagoló tutira jó, mert le lett próbálva. Az a baj, hogy a kábelben nincs mindig áram, ami az adagolóra megy. Csak ezt nem értem, hogy mitől lehet ez.
mostanában lehet megszaporodik a kocsiban töltött éjszakák száma,és a kényelem fokozása miatt érdeklödöm hogy mennyibe kerülne 2,3 benz-gázos avantba (90évj)egy állófűtés??
Hello
Tud nekem valaki segíteni egy B1L kályhát hogy kell bekötni? Sikerült szert tennem egy B1L kályhára amin van szívattyu és elektronika sajnos nincs hozzá kapcsoló, termosztát. Egy kapcsolót mindenféle képen be kell iktatnom mivel 2 szabad leállás van ugy gondoltam az egyik az aksira megy a másik a kapcsolóra. De tévedtem mert mikor már működött a kályha nem tudtam lekapcsolni tehát a kapcsolót az aksi és a elektonika közé kell beiktatni? Nem lenne valakinek egy beépítési rajza? Előre is köszönöm a segítséget..
Nos! Az üz.pumpa vagy megy,vagy nem! Miből gondolod,hogy az a vétkes,ha azt mondod,hogy elindul a kazán,pumpál is egy keveset és megáll! Nem lehet(ne)(!) javítani,de talán megoldható! Szerintem 30eFt körül lehet meg az ÁFA...!?? A vízkeringető 12V-s elektromos vízszivattyúd nincs megállva véletlen?
Mert napközben a vízkőrből adódó meleg kályha ház miatt könnyebben fog begyújtani,véleményem szerint! Még esetleg annyi,hogy a befúvó ventilátorja szorul hidegen......stb,stb..!
Szia! Most állófűtés is van a kocsiban,vagy csak a gyári beszerelt pótfűtés? Az állófűtés is arról a kályháról menne,de másképp van a bekötése(villany és a vízkőr)! Ki kellene olvasni a kályha agyát 1-ső nekifutásra,és akkor el lehet indulni onnan a hibakereséssel tovább......
Sziasztok!! Van egy Mercedes Vito 112 CDI-m és az a problémám, hogy nem működik az állófűtés!! Üzemanyagkályhás állófűtés van a kocsiban. Leírom az észrevételeket.: - Az izzítógyertya működik (ki lett cserélve), s lehet hallani, hogy izzít (kattog). - A ventilátor is megy, ezt is lehet hallani...elég érdekes hangja van, mint a repülőnek a turbinája:) - Az üzemanyagcső is takarítva lett
Hiba: - Bekapcsolom a fűtést... elkezd izzítani (halkan kattogni), beindul a ventilátor is, és a ventilátor beindulása után kb. 40 másodperc múlva leáll... majd 1-2 perc után újra próbálkozik elindulni...
(Apámnak is Vito-ja van, s neki is kattog illetve hallatszik a ventilátor, és ebbe a 0fok körüli hőmérsékletben elsőre indul )
Ha valaki tud ebben segíteni, segítsen ...
Előre is köszönöm szépen a segítségeteket !!!!!
....Az égéstér ki lett takarítva, de akkor sem mükszik a cucc!! ....s valamiért egyáltalán nem füstöl a kályha... pedig apámnak füstöl egy kicsit :S
Miért van az, hogy ha reggel nagyon hideg van, akkor nem indul el a fűtés. Napközben, amikor már jobb az idő, akkor baj nélkül elindul. Az állófűtés nem bírja a hideget?
12voltot adtam az 5-ös lábra. Nagyszerűen elindult, befűtött mindent, átkapcsolt takarékosra, és egy óra múlva magától kikapcsolt! Erre varrjál gombot. Ma reggel pedig nem indult el az AC pumpa. És nem fűtött be semmit.
Valójában az enyém is dízel. Rosszul írtam a típusjelet az elején. Estefelé kipróbálom a kapcsolást. Egyébként én is erre gondoltam, csak nem mertem kipróbálni támogatás nélkül. Én a "P" kapcsolóóra kettes és hetes lábát gondoltam összekötni egy kapcsolóval. De ez végül is ugyan az.
Igen, nekem ebből a dízel változat melegítette be tegnap is a motort meg az utasteret indulás előtt. Elég lediódázni is szerintem, ne fogyasszon még a relé is feleslegesen.
A "A" csatlakozó 5-s lábára ad 12V-t és amíg ez ott van működik a kályha. Ez a vezérlő a kályhába épített kimeneti víz hőfokától függően kapcsolgatja a fűrés intenzitását.
Nekem két akkumulátor van az autóban, amiket nappal egy 50wattos napelem állandóan tölt. Nyáron három hétig éjjel nappal ment róla egy kompresszoros hűtőláda. Attól nem félek hogy lemerül. Időnként előfordul, hogy a kocsiban kell aludnom. Nyáron nincs is ezzel gond, de télen . . . Az hogy a folyamatos üzemet nem bírja? szerintem két, három hetente egy éjszakát, 50%-os üzemben csak kibír.
Na ez az. A központi egységébe futnak mindenféle érzékelők vezetékei és két sebessége van a kályhának. 78fokos víznél átkapcsol 50%-os üzemre. Tehát csak a kapcsoló órát tudom megbuherálni.
Nekem a kályhának külön komputere van. Abból, nyolc vezeték megy a kapcsolóórába és másik nyolc megy a kályhába. Én építettem bele az autóba és nagyon jól működik. De szeretném külön kapcsolhatóra is megcsinálni. időzítés nélkül. Ez egy 1993as szerkezet. Hova kössek 12 voltot???
Droszinak igaza van, nincs az az akku ami egy egész éjszakát át bírna fűteni. Amúgy meg nem hiszem hogy élettartam szempontjából jót tesz a kályhának a folyamatos üzem, szerintem nem erre lettek kitalálva.
OK., de melyik vezetékre kell kötni? A kapcsolóórába menő vezetékek közül négy darabról nem tudom, hogy micsoda. Van rajta betáp, meg világítás, stb, de melyik vezetékről kapja a jelet a kályha? Vagy mondjam neki azt, hogy múkoggy! ?
Csatoltam pár hozzászólással ez előtt egy kapcsolási rajzot.