Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

balu.maci104 Creative Commons License 2010.10.29 0 0 4205
Szia!
Ez tipikus Hydronic-II. hibajelenség!
Vezérlő cserével meg fog javulni,ill. megint jó lesz!
Van nálam polcon,55000Ft-ba kerül!
Előzmény: smajli1111 (4204)
smajli1111 Creative Commons License 2010.10.29 0 0 4204
Sziasztok! Van egy kis gondom a gyári sharan-os fűtésemmel. Eberspacher Hydronic II - van benne. Elindul és van amikor elinditja az üzemanyagadagolót, de van amikor nem. Sőt már olyat is csinált, hogy menet közben megszünt az adagoló kattogása, majd már amikor majdnem leállt volna, újra elkezdett kattogó hangot adni.
Ez mitől lehet? Elektronika?
Az üzemanyagadagoló tutira jó, mert le lett próbálva. Az a baj, hogy a kábelben nincs mindig áram, ami az adagolóra megy. Csak ezt nem értem, hogy mitől lehet ez.
balu.maci104 Creative Commons License 2010.10.29 0 0 4203
Mi az Ausfhürung száma? A B1L alatti sorban van!
Előzmény: jarzsolt (4201)
G-Atti Creative Commons License 2010.10.28 0 0 4202

hello!

 

mostanában lehet megszaporodik a kocsiban töltött éjszakák száma,és a kényelem fokozása miatt érdeklödöm hogy mennyibe kerülne  2,3 benz-gázos avantba  (90évj)egy állófűtés??

foglalkozik valaki ennek a beszerelésével Bp-en?

Lehet akármilyet belerakni,vagy típusspecifikus?

 

köszönettel

jarzsolt Creative Commons License 2010.10.28 0 0 4201
Hello

Tud nekem valaki segíteni egy B1L kályhát hogy kell bekötni? Sikerült szert tennem egy B1L kályhára amin van szívattyu és elektronika sajnos nincs hozzá kapcsoló, termosztát. Egy kapcsolót mindenféle képen be kell iktatnom mivel 2 szabad leállás van ugy gondoltam az egyik az aksira megy a másik a kapcsolóra. De tévedtem mert mikor már működött a kályha nem tudtam lekapcsolni tehát a kapcsolót az aksi és a elektonika közé kell beiktatni? Nem lenne valakinek egy beépítési rajza? Előre is köszönöm a segítséget..

balu.maci104 Creative Commons License 2010.10.28 0 0 4200
Nos! Az üz.pumpa vagy megy,vagy nem! Miből gondolod,hogy az a vétkes,ha azt mondod,hogy elindul a kazán,pumpál is egy keveset és megáll! Nem lehet(ne)(!) javítani,de talán megoldható!
Szerintem 30eFt körül lehet meg az ÁFA...!??
A vízkeringető 12V-s elektromos vízszivattyúd nincs megállva véletlen?
Előzmény: killer0000 (4199)
killer0000 Creative Commons License 2010.10.28 0 0 4199
No.... valószínű hogy az üzemanyagszivattyú nem mökszik ahogy kell...
Ezeket lehet javítani, vagy cserélni kell ??

Egy ilyen szivattyú mennyibe fáj kb?
Előzmény: balu.maci104 (4194)
Nelson admirális Creative Commons License 2010.10.28 0 0 4198
A befúvó ventilátornak elég gyatra hangja van, nem egyenletes.
Előzmény: balu.maci104 (4195)
stevemegane Creative Commons License 2010.10.28 0 0 4197
Küldtem mail-t.
Előzmény: balu.maci104 (4195)
killer0000 Creative Commons License 2010.10.28 0 0 4196
Állófűtés nincs a kocsiban, hanem a gyári pótfűtésről van szó...ahogy írtad az előbb.
Előzmény: balu.maci104 (4194)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.10.28 0 0 4195
Mert napközben a vízkőrből adódó meleg kályha ház miatt könnyebben fog begyújtani,véleményem szerint! Még esetleg annyi,hogy a befúvó ventilátorja szorul hidegen......stb,stb..!
Előzmény: Nelson admirális (4193)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.10.28 0 0 4194
Szia!
Most állófűtés is van a kocsiban,vagy csak a gyári beszerelt pótfűtés? Az állófűtés is arról a kályháról menne,de másképp van a bekötése(villany és a vízkőr)!
Ki kellene olvasni a kályha agyát 1-ső nekifutásra,és akkor el lehet indulni onnan a hibakereséssel tovább......
Előzmény: killer0000 (4192)
Nelson admirális Creative Commons License 2010.10.28 0 0 4193
Elképzelhető, mert elég régi darab. De akkor napközben miért működik rendesen?
Akkor nem füstöl.
Előzmény: balu.maci104 (4191)
killer0000 Creative Commons License 2010.10.28 0 0 4192
Sziasztok!!
Van egy Mercedes Vito 112 CDI-m és az a problémám, hogy nem működik az állófűtés!!
Üzemanyagkályhás állófűtés van a kocsiban.
Leírom az észrevételeket.:
- Az izzítógyertya működik (ki lett cserélve), s lehet hallani, hogy izzít (kattog).
- A ventilátor is megy, ezt is lehet hallani...elég érdekes hangja van, mint a repülőnek a turbinája:)
- Az üzemanyagcső is takarítva lett

Hiba:
- Bekapcsolom a fűtést... elkezd izzítani (halkan kattogni), beindul a ventilátor is, és a ventilátor beindulása után kb. 40 másodperc múlva leáll... majd 1-2 perc után újra próbálkozik elindulni...


(Apámnak is Vito-ja van, s neki is kattog illetve hallatszik a ventilátor, és ebbe a 0fok körüli hőmérsékletben elsőre indul )

Ha valaki tud ebben segíteni, segítsen ...

Előre is köszönöm szépen a segítségeteket !!!!!


....Az égéstér ki lett takarítva, de akkor sem mükszik a cucc!!
....s valamiért egyáltalán nem füstöl a kályha... pedig apámnak füstöl egy kicsit :S
balu.maci104 Creative Commons License 2010.10.28 0 0 4191
Nincs teli korommal/lerakodásokkal az égőtere?
Előzmény: Nelson admirális (4190)
Nelson admirális Creative Commons License 2010.10.28 0 0 4190
Reggel, ha nagyon hideg van, akkor füstöl mint a barom és aztán leáll.
Dízel üzemű a cucc.

Valaki sejti, hogy mi baja?
Csabys Creative Commons License 2010.10.27 0 0 4189
Szia!
Írtam mailt, majd olvasd el, és válaszolj. Köszi!
Előzmény: kocsisjan (4188)
kocsisjan Creative Commons License 2010.10.27 0 0 4188

Üdv!

 

Vajon érdekel a T70 vevőegység+antenna, mert mondtad, hogy mindenképpen visszajelzel? Alkudni lehet!

 

Köszönöm!

Előzmény: Csabys (4172)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.10.27 0 0 4187
Szia!
A kábelköteg kivételével mindenem lenne...!
De én a kábelköteget is megcsinálom,általában...
Előzmény: stevemegane (4184)
Nelson admirális Creative Commons License 2010.10.27 0 0 4186
Miért van az, hogy ha reggel nagyon hideg van, akkor nem indul el a fűtés. Napközben, amikor már jobb az idő, akkor baj nélkül elindul.
Az állófűtés nem bírja a hideget?
Nelson admirális Creative Commons License 2010.10.27 0 0 4185
12voltot adtam az 5-ös lábra.
Nagyszerűen elindult, befűtött mindent, átkapcsolt takarékosra, és egy óra múlva magától kikapcsolt! Erre varrjál gombot.
Ma reggel pedig nem indult el az AC pumpa. És nem fűtött be semmit.
Előzmény: Vojnó (4182)
stevemegane Creative Commons License 2010.10.27 0 0 4184

Szia Balu!

 

Sikerült megnézni, hogy mid van?

Előzmény: balu.maci104 (4167)
Nelson admirális Creative Commons License 2010.10.26 0 0 4183
Valójában az enyém is dízel. Rosszul írtam a típusjelet az elején.
Estefelé kipróbálom a kapcsolást. Egyébként én is erre gondoltam, csak nem mertem kipróbálni támogatás nélkül. Én a "P" kapcsolóóra kettes és hetes lábát gondoltam összekötni egy kapcsolóval. De ez végül is ugyan az.

Köszi
Előzmény: Vojnó (4182)
Vojnó Creative Commons License 2010.10.26 0 0 4182
Igen, nekem ebből a dízel változat melegítette be tegnap is a motort meg az utasteret indulás előtt.
Elég lediódázni is szerintem, ne fogyasszon még a relé is feleslegesen.
Előzmény: Nelson admirális (4181)
Nelson admirális Creative Commons License 2010.10.26 0 0 4181
ismered ezt a típust?
Szerinted amíg az 5-ös lábra delejt adok, addíg egy relével leválasszam az időzítőről ezt a vezetéket?
Előzmény: Vojnó (4180)
Vojnó Creative Commons License 2010.10.26 0 0 4180
A "A" csatlakozó 5-s lábára ad 12V-t és amíg ez ott van működik a kályha.
Ez a vezérlő a kályhába épített kimeneti víz hőfokától függően kapcsolgatja a fűrés intenzitását.
Előzmény: Nelson admirális (4179)
Nelson admirális Creative Commons License 2010.10.26 0 0 4179
Nekem két akkumulátor van az autóban, amiket nappal egy 50wattos napelem állandóan tölt. Nyáron három hétig éjjel nappal ment róla egy kompresszoros hűtőláda. Attól nem félek hogy lemerül. Időnként előfordul, hogy a kocsiban kell aludnom. Nyáron nincs is ezzel gond, de télen . . .
Az hogy a folyamatos üzemet nem bírja? szerintem két, három hetente egy éjszakát, 50%-os üzemben csak kibír.

Na ez az. A központi egységébe futnak mindenféle érzékelők vezetékei és két sebessége van a kályhának. 78fokos víznél átkapcsol 50%-os üzemre.
Tehát csak a kapcsoló órát tudom megbuherálni.
Előzmény: grandegabo (4177)
Nelson admirális Creative Commons License 2010.10.26 0 0 4178
Nekem a kályhának külön komputere van. Abból, nyolc vezeték megy a kapcsolóórába és másik nyolc megy a kályhába. Én építettem bele az autóba és nagyon jól működik. De szeretném külön kapcsolhatóra is megcsinálni. időzítés nélkül.
Ez egy 1993as szerkezet.
Hova kössek 12 voltot???
Előzmény: Törölt nick (4176)
grandegabo Creative Commons License 2010.10.26 0 0 4177
Droszinak igaza van, nincs az az akku ami egy egész éjszakát át bírna fűteni. Amúgy meg nem hiszem hogy élettartam szempontjából jót tesz a kályhának a folyamatos üzem, szerintem nem erre lettek kitalálva.
Előzmény: Nelson admirális (4175)
Nelson admirális Creative Commons License 2010.10.26 0 0 4175
OK., de melyik vezetékre kell kötni? A kapcsolóórába menő vezetékek közül négy darabról nem tudom, hogy micsoda. Van rajta betáp, meg világítás, stb, de melyik vezetékről kapja a jelet a kályha?
Vagy mondjam neki azt, hogy múkoggy! ?

Csatoltam pár hozzászólással ez előtt egy kapcsolási rajzot.


Segítséég!!
Előzmény: grandegabo (4173)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!