Keresés

Részletes keresés

Boszorka Creative Commons License 2013.06.14 0 0 4274

Rendben! Az idő szépnek igérkezik.

Előzmény: Goldman Emma (4271)
tehtube Creative Commons License 2013.06.14 0 0 4273

Jó a táblagép is, attól függ mi a cél, mennyire fontos a hordozhatóság. Zseb, táska? A fényképezésnál is kétmarokra kell fogni.

Egy általános mobil esetében a szolgáltató nem sokat szólhat bele mire használnád.

Gyakorlatilag ezek ugyanúgy pc-k, laptopok csak kisebben. Telefonálás, mobil internet esetében a társaságtól függ, de egy wifi rácsatlakozás esetén már abszolút független.

Ismét rénáztem fiam Motorola Defy+ -ára. Gyorsabban megy rajta a net, mint egy átlagos pc-n, a youtube-ról gyorsabban ment le filmet pl. Tökéletesen működik a videós skype telefonálás rajta. Meg facebook, email.... minden. Mindez kb. 30e-ért. Millió programmal lehet tovább okosítani mint egy normál pc-t.

Csak az almás termékek függenek a gyártótól, szolgáltatótól, de ahogy sokan dohányoznak vagy töményet vedelnek, így használhatnak ilyen egyéb, életet megnehezítő cuccot is.

Előzmény: nofRETRO (4270)
Archimédesz Creative Commons License 2013.06.14 0 0 4272

Megyünk.

Előzmény: Goldman Emma (4271)
Goldman Emma Creative Commons License 2013.06.14 0 0 4271

Akkor holnap, 11 óra, Döbrentei utca, a Tabán Múzeum előtt!

nofRETRO Creative Commons License 2013.06.14 0 0 4270

Köszönöm!

 

Nagyon alapos, használható infók, ami nekem ezután esett le, az, hogy hiába vennék egy ilysmi masinát, a sim-kártya miatt mindenképpen szolgáltatóhoz vagyok kötve, mert ők határozzák meg, mire használhatom, mondjuk a fotózás minőségét nem, meg azt sem, hogy letölthetem-e pc-re (már ha van ilyen adatátviteli hely az adott készüléken), vagy csak MMS-ben küldhetem jó pénzért, mint az én jelenlegimen. Ekkor aztán jön a következő fejtörő, hogy melyik szolgáltatónál, milyen csomagot/előfizetést, esetleg kártyást válasszak. És akkor mi van a jelenlegi, roppant takarékos, gazdaságos megoldással. Már maga a váltás is figyelem-, és időigényes

 

Körbenéztem közben a tabletek során is, és van olyan, ami csak a gmail-account bejelentkezés után működik, tehát az egész gép működtetése(böngészés, stb)  hozzá van kötve. Úgy érzem, hogy még mindig a felszínt kapargatom :) De egyszer majd eljő a megvilágosodás.

 

Most ezzel kacérkodom mert mindkét megoldás funkcióját ki tudnám használni (mobil, tábla), viszont árban ekörül kell maradnom, és az eszköz jellege emiat vagylagossá válik.

 

Közben egy hasznos progira találtam:

 

http://www.workrave.org/media/leaflet/pdf/leaflet-hu.pdf

Előzmény: tehtube (4168)
nofRETRO Creative Commons License 2013.06.14 0 0 4269

Köszönöm az infot, a fotót is.

 

Akkor a jelek szerint android-os készülékben kell gondolkodni.

 

Aki nem járatos ezekben a technológiákban, komolyan melléfoghat, és ahogy tájékozódtam közben, még az is, aki nálam jobban benne van a témában.

Előzmény: Archimédesz (4164)
Goldman Emma Creative Commons License 2013.06.14 0 0 4268

Valamint a HÉV-ek, pünkt a Duna-parton.

Előzmény: Archimédesz (4265)
tehtube Creative Commons License 2013.06.14 0 0 4267

Igen, szerintem is nagyon fontos lenne a kb. 75 perces jegyek bevezetése az egyszeri járatosak helyett.

Dőlne a pénz a kasszába! :-)

Előzmény: scsabi (4261)
tehtube Creative Commons License 2013.06.14 0 0 4266

De, Albertfalvával :-)

Előzmény: Archimédesz (4258)
Archimédesz Creative Commons License 2013.06.13 0 0 4265

Ha már gyűrűk: a vasúttal kéne valamit csinálni - vagy a föld alá vinni, vagy kijjebb paterolni a városból, vagy minden keresztező közútnak felül-/aluljárót építeni. A legbutább nonszensz, hogy autóval (kerékpárral, robival, busszal, ahogy tetszik) csak egy félmaréknyi helyen lehet átkelni a vasútvonalakon. 

Előzmény: scsabi (4261)
Boszorka Creative Commons License 2013.06.13 0 0 4264

Azért a térded majd csak megjavul. Tudod ebcsont.....:-)

Előzmény: Goldman Emma (4262)
Goldman Emma Creative Commons License 2013.06.13 0 0 4263

Köszi, ezek is nagyon fontosak.

Előzmény: scsabi (4261)
Goldman Emma Creative Commons License 2013.06.13 0 0 4262

Már meg is történt.

A pasi csak akkor élhet kifogással - olvasom a határozatban -, ha előáll valami új bizonyítékkal. Őszintén remélem, hogy nem fog ezen rugózni, és végre pontot tehetek a dolog végére. (Bár, ahogy elnézem, többet már nem fogok reggel úgy fölkelni, hogy nem fáj a térdem, szóval a mementó velem marad.)

Mindenesetre én ezt fair megoldásnak tartom. Egész pontosan az történt, hogy én megállhattam volna a sarkon, ő meg maga elé nézhetett volna vezetés közben. Egyformán voltunk hibásak. Ámen.

Előzmény: VEE (4254)
scsabi Creative Commons License 2013.06.13 0 0 4261

Ad Ib: a körgyűrűt mindenképp be kell fejezni. Az M0 déli bővítésével az E71 átvezetése ugyan megoldódik, de az E73 és az E77 utakat még mindig a budai(!) úthálózat köti össze. Mindemellett fontos a belső úthálózat tehermentesítése, elsőként a Hungária-Szerémi vonal szűk keresztmetszetei (Prielle K, Vágóhíd, Gyáli, Kerepesi/Mogyoródi, Thököly, Erzsébet kirné) bővítésével, illetve a pesti oldal külsőbb harántoló útvonalai kialakításával.

 

A vasúti kapacitást is több irányból bővíteni kellene.

 

És ami a legfontosabb: épeszű tömköz tarifákat kell kialakítani, és sokkal sűrűbb jegy- és bérletárusító hálózat kellene, hogy aki akar fizetni a közlekedésért, az tudjon is.

Előzmény: tehtube (4250)
_Nyuszi Creative Commons License 2013.06.13 0 0 4260

Ő is ezt írta (mármint az előzményének szerzője). Legalábbis én úgy értettem.

Előzmény: Boszorka (4259)
Boszorka Creative Commons License 2013.06.13 0 0 4259

Amiket itt felsorolsz azok nem is tartoznak hivatalosan Budapesthez.

Előzmény: Törölt nick (4255)
Archimédesz Creative Commons License 2013.06.13 0 0 4258

Árpádföldet nem kevered valamivel? Nem mondanám szervesen egybeépültnek.

Előzmény: tehtube (4257)
tehtube Creative Commons License 2013.06.13 0 0 4257

Igen, a II/A is teljesen különálló. Ebben véleményedre volnék kíváncsi, azért nem említettem :-)

 

Ami szervesebben egybeépült a nagyvárossal az szerintem Csillaghegy/Békásmegyer, Árpádföld/Budafok/Nagytétény. Több okból is.

A pesti külső kerületek viszont nagyon nem. A vasút is leválasztja azokat, de még a legtöbb sugaras főút is összemegy 60 év után is a kerülethatárnál.

Előzmény: Törölt nick (4255)
lakos Creative Commons License 2013.06.13 0 0 4256

Az Budapest része.

Előzmény: Törölt nick (4255)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.13 0 0 4255

"1a: Talán azzal kezdeném hogy az 1950-ben hozzácsatolt területek java a mai napig nem tudott a városhoz csatlakozni. Meggondolnám a leválasztásukat.

Budaörs, Budakeszi, Diósd, Gyál, Dunaharaszti...."

 

Szerintem Pesthidegkút kimaradt a felsorolásból.

Előzmény: tehtube (4250)
VEE Creative Commons License 2013.06.13 0 0 4254

Én egy nem kifizetendő – mert a rendőrség lustasága miatt elévült – 10 ezres büntetés miatt is ügyészségi vizsgálatot kértem egy három évvel ezelőti parkolás miatt, mégis azt tanácolom, hogy fizesd be és hagyd a csudába, felejtsd el az egészet.

Előzmény: Goldman Emma (4252)
Boszorka Creative Commons License 2013.06.13 0 0 4253

Reméljük belenyugszik, te meg örülj a 10ezernek. Végül is össze is törhetett volna mindened.

Előzmény: Goldman Emma (4252)
Goldman Emma Creative Commons License 2013.06.13 0 0 4252

Levelet hozott a posta.

Ezúttal mindketten vétkesek vagyunk a gázolás ügyében, á 10.000 / kopf, de barátom, a taxisofőr kapott 6 büntetőpontot is. (Nekem esetleg beírhatnának az ellenőrzőmbe.)

Kíváncsi vagyok, "elmegy-e a végsőkig", miként azt a rendőrségi meghallgatáson sikoltozta.

Szolid juhé.

 

Goldman Emma Creative Commons License 2013.06.13 0 0 4251

Köszönöm mindenkinek!

tehtube Creative Commons License 2013.06.13 0 0 4250

Legsürgősebb teendők Budapesten... Kb. olyan kérdés mint melyik a legfontosabb osztály a kórházban. Millió szempont van és a sok megközelítésből mindig mások nyernek elsőbbséget.

 

1a: Talán azzal kezdeném hogy az 1950-ben hozzácsatolt területek java a mai napig nem tudott a városhoz csatlakozni. Meggondolnám a leválasztásukat.

Budaörs, Budakeszi, Diósd, Gyál, Dunaharaszti is rátapadt a határra, mégsem Budapest. Ellenben Cinkota, Árpádföld meg az egész XVII. kerület Budapest, pedig totál különállóak.

Nem venném szigorúan az 1940-es határvonalakat, de valami hasonló 14 kerületet el tudnék képezni.

 

1b: Utána megvizsgálnám a beléptetést, kissé úgy ahogy a vámhatárok voltak, de most az átmenő forgalom szabályozása miatt. Ehhez kapcsolódóan be kellene fejezni a körgyűrűt. 

Nevetséges, de alig van időszak hogy az M3-ról az M7-re ne legyen gyorsabb és olcsóbb a Városliget, Andrássy út, Kiskörút, Ezsébet híd, Hegyalja út vonala. A közepes teherjárműveknek is.

A beléptetés folytán szerintem sok ingázó is meggondolná a tömegközlekedés intenzívebb igénybevételét. 

USA nem híres a tömegközlekedéséről, de pl. Skokie-ban a Dempster terminál az őrzött filléres fizetős, ahonnan Chicago belvárosába el lehet jutni a föld feletti metróval, szerintem példaadó.

 

1c: Az átmenő forgalom kemény megnyesése után a Kossuth Lajos-Rákóczi utat autópályátlanítanám. 2×2 sáv bőven elegendő volna, esetleg a középsőkben villamossal is.

 

1d: A Nagykörúton belül a főútvonalak kiadatlan üzlethelyiségeire városképi bírságot vetnék ki 3 havi zárás után. Szerintem lenne bérlő, a nullszaldó is valami :-)

Utána már csak hab lenne a tortára az 1944 előtti/Potzner-féle várhegyi rekonstrukció.

 

2: Ezekután egyetértenék a megmaradt kerületek önállóságának határozott megnyirbálásával és erősebb központi irányítással.

Előzmény: Goldman Emma (4241)
Boszorka Creative Commons License 2013.06.12 0 0 4249

Nagyon egyetértek. Kb. ezt irtam csak rövidebben. Rendszerváltáskor is rengeteg havernak kellett jó kis állást szerezni, igy duzzasztották fel a kerületek vezetőségét.:-(

Ősszeszámolta már valaki, hogy pl. hány alpolgármester működik és mennyiért a fővárosban?

Előzmény: Alexander Demeter (4243)
Boszorka Creative Commons License 2013.06.12 0 0 4248

A Fővárosi Közmunkák Tanácsára szerintem nagy szükség lenne, persze ha hozzáértők lennének a tagok. A 23 szekértábort megszüntetném, az összes fő meg alpolgármesterrel együtt. Kerületenként egy jegyző és kész. Tudom, egyszerűnek képzelem az életet.:-(

Szerintem erre a járás dologra sincs szükség spec. a fővárosban.

Előzmény: Goldman Emma (4241)
Goldman Emma Creative Commons License 2013.06.12 0 0 4247

Más. Erkölcsi dilemma, és most itt ülök, kétségek közt, ami nem különösebben jellemző rám. Az előző autószerelőm a következőt posztolta a facebookon:

 

"Autószerviz nőknek !!
Ahol kulturált és megbízható, segítőkész kiszolgálásban van részük.
Itt mindent elmagyaráznak és megmutatnak.
061/----- H-Cs 7,00-17,30 P: 7,30-15,00"

Ábra: hosszú lábú, kosztümös nő száll ki "női" autóból.

 

Ilyenkor illik beírni, hogy "Kulturált és segítőkész, ez szentigaz. Mellesleg, a merőben férfias autóm porlasztócsúcsára és a fékrendszerére százezreket fizettem rá egy másik szervízben. Igaz, ott nem nőként, hanem autóvezetőként tekintettek rám. Azóta legalább nem leselkedik rám a halál minden kanyarban."? Khm. A fenébe is.

Goldman Emma Creative Commons License 2013.06.12 0 0 4246

Úgy. :-) Köszönöm nektek, még, még.

Előzmény: Alexander Demeter (4244)
VEE Creative Commons License 2013.06.12 0 0 4245

Ahogyan már sok szó volt róla: egységes utca- és megállótáblák, valamint zebrák kellenek, és esetleg szemetesek és padok. Az egész városban azonosan kellene a vakokat segítő útburkolati jelzéseket kialakítani, ahogy az a miénknél sokkal nagyobb városokban megoldott. Ahol még az aluljárók lépcsőkorlátjára is ráhajtottak vakírású információs fóliát. Sőt, ott az aluljáróból feljőve egy burkolólap az északjelet mutatja, hogy az idegen feljőve a felszínre be tudja tájolni magát. Ezek mind filléres apróságok, de csak egységes elrendeléssel lehetne létrehozni. Ez minden más fővárosban megoldott, csak itt nem.

Előzmény: Goldman Emma (4241)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!