"aki hajoepitesben jartas az tudja hogy hol lehet ilyen alucsovet beszerezni kevesebb mint 300HUF metere"
Ez így abszolút barátságtalan (majdhogynem ellenséges) felvezetése a baldachin témának, mert aki meg nem jártas, annak itt megy el a kedve az egésztől! :-)
Tessék azonnal egy kis reklámot csinálni a huszas alucsőnek, kettes fallal háromszázért métere, házhozszállítva!!!
Sajna nem ! Holnap éjszakás vagyok.Mivel az ünnep dupla pénz nem hagyhatom ki mert pont rám eset . Egyébbként ünnepeket senki nem cserél szivesen. Én a jövőhéten megyek a Tisza tóra. szőrmók
nem sajnos :( csutortokon felhivtam oket de a holgy akivel beszeltem nemnagyon tudott segiteni meg ugy ereztem nem is igazan szeretett volna azt mondta menjek be. penteken azonban fel 2 utan vegeztem ujpesten es mivel a varos szokas szerint allt a szaguldozas helyett ugy dontottem hogy majd legkozelebb megyek be es inkabb beneztem egy utbaeso autos nagykerbe. ott sikerult is vennem ontapados gumiutkozocsikot 5m-es szalban 38mm szeles es 12 vastag ez azonban cska a hajo orrara jo ahol a lelogo szakall vegett a rogzites vegett egyebkent is gond lett volna. legkozelebb ehhez kellene hatrafele talalnom megfelelo tomort oldalra. a 3-dik kepet neztem az jo lenne, de a telefonban nem ismertek fel :( legkozelebb ha alra jarok bemegyek mert vmi oda kell es mashol mindenhol csak meteres vagy akoruli darabok vannak... jossz holnap turara? matel
ha mar megyunk bele ket szerintem fontos alapgondolat: a gyari bimini ponyva csukloreszei nem olcsok 250-450 HUF kozott vannak. ezeket erdemes megvenni. illetve a bimini is 20x2 alu csobol van aki hajoepitesben jartas az tudja hogy hol lehet ilyen alucsovet beszerezni kevesebb mint 300HUF metere de viszonteladoknal videken sem kerul 400-ba se. elol en is a szelvedohoz rogzitettem hatul pedig asszem evezovillatartonak mondjak a cuccot amit vettem ez bele van a testbe sullyesztve igy kelloen a stabil lesz :) matel
baal: A Progresszen gyárilag volt ilyen, ki vannak a lefogató kampók helyei is alakítva, pl. a szélvédőkereten körben. Sajna én enélkül szereztem a hajót. Én arra gondoltam, hogy annyiban jó - mert teljes nagy ponyvám van - hogy ha menetközben jön az eső, csak felrántjuk oszt jónapot. Most félúton vagyok a dologgal, ki van szabva, de a ponyvakampókat és a kitámasztást nekem kell megcsinálni és akkor majd kiderül, hogy el van-e nagyon mérve vagy sem. (Én a hajót nem tudtam a vízről felvenni, ezért kellett sacc/kb. méretezni a ponyvát.) Ha kész lesz, tudósítok. üdv. izgaga
keress meg a turan szemelyesen ha erdekel. kb 15-bol ki lehet hozni egy a gyarival megegyezo kulseju es minosegi bimini kabrio ponyvat izles szerint de ha vki tud varrni a csaladban kevesebbol is :) matel
a hsz legjobb emlekeim szerint csak annyit mond hogy 350Hz feletti hangjelzesre szolgalo eszkoz, ennek megfelel szerintem vagyis el kell hogy fogadjak! illetve ha rossz indulatuak lennenek csak most errol jutott eszembe hogy mentomellenyen is kellene lenni sipnak annak esetere ha ez elromlana olyanunk pedig lesz jopar :) matel
Én 30.-án éjjel ott ,,alszok" T.csegén, Hood szintén,beszéltem vele telefonon.
Én maradok reggel Csegén, mert Beercivel megyek,és nem lessz járgányom,amit le kellene vinni Ugra. Tehát én biztosan ott leszek. Ha megfelelő a személyem, vigyázok addig a cuccaidra,amíg távol leszel. Sőt mindenki cuccára! Hiszen őrizetlenül nem hagyunk senkit,és semmit. Ennél bővebbet,:+36 30 911 1765 telefonon.
Igen. Minden olyan túratárs, aki Tiszacsegéről indul, és Tiszaugon fejezi be a túrát, fog menni aznap . Vannak kivételek, akik vagy hajóval fognak vissza menni Csegére, vagy korábban be- vagy kiszállnak.
A bal parton találkozunk. A komp műkszik.
Utolsó info hogy nem kell zsilipelni a vízállás miatt, de ez változhat, mert közel 1 métert fog apadni a napokban.
Urak! Ma a bázisomnál a Tisza 2 cm-t apadt! (Ugye hogy van amikor a 2 cm is valami!) 19 h-kor megvolt a rövid futópróbája a hajónak - 4 km. Már csak az irányváltón kell finom-állítani. Meg elektromost szerelni, csak hogy min. alap fény+kürt legyen. Meg a zösszes felszerelést kivinni, bepakolni. Meg, meg, meg. Kabrioponva csak 50%-os. Szélvédőcsere kilőve, marad fenn az ótvar. A festés ezennel elmarad, következmény: kissé ijesztő kinézet. Algagátlózás dettó. (Víz alól nehézkes...) Máj.1. vagy 2. hosszabb próbaút. Máj.3. indulás reggel hegymenetben (remélem).
Doktor4: a hűtés szépen megy, állóhelyzetben-üresjáratban is folyamatos.
márcsak azért is fontos a komp, mert pl az autópályáról az m30-asra lehajtva, a mezőcsáti lehajtónál lemenve sokkal közelebb van tiszacsege, mint füzesabonynál lemenve, és tiszafürednél balra.
Már nem is válaszolok, mert nem látok reményt arra, hogy valaki figyelmesen elolvassa, amit írok-írtam. Valószínűleg nem is érdekel senkit, mert mindenki a maga bújával van elfoglalva. Egyáltalán, rajtam kívűl jön még valaki Tiszacsegéről Tiszaugra? Olyan, aki (a korábban leírt) reggel 7.00 órára érkezik?
Egyetlen lényegi problémám volt: eltértél az általad tervezett és közzétett programtól, ami korábban a jelenkezési lapon volt. Az én koromban már kevésbé rugalmas az ember, no meg ártanak a váratlan izgalmak is. (a vártak nem annyira)
Elindulok, ahogyan terveztem. Ha lesz valaki Tiszacsegén, akire rábízhatom a cuccomat, leteszem a csónakot és az igenfontosénélkülözhetetlen dolgokat a partra.
(a vízre tenni baromira ráér akkor, amikor visszaérünk)
Elballagok Tiszaugra. Ha lesz ott valaki, aki visszavisz Tiszacsegére, akkor otthagyom a szerelvényt. Ha nem, visszamegyek Tiszacsegére és elmegyek kirándulni a Tisza-tóra.
Baal korábban kérdezte, hogy működik-e a tiszacsegei komp. Válasz nincs.
Ugyanakkor kérdezte azt is, hogy melyik oldalon találkozunk. Válasz nincs.
Tiborpapa: Ha nem tudod megoldani, vagy sok az aznapi kilóméter, akkor úgy tudok segíteni hogy a túrát kisérő személyzet közül lesz olyan, aki levezeti a túrával párhuzamosan a szerelvényed. Így elég megvárnod bennünket Csegén.