Nem volt fojtva. Ennyi telt attól a motortól, klímával. Persze a hegymenet sem volt hétköznapi! Görögországban, 38-40 °C külső hőmérséklet mellett. De nagyon megfogta...
Egyszer lejöttem úgy a Lanossal a Kékesről klímával, hogy nem kellett fékeznem egyszer sem. Ennyire meg tudta fogni a klíma azt a motort!
Ma végre átvettem a kocsit. A megrendeléstől számítva pontosan három hét telt el...
Mentem vele kb. 180 km-t.
Tapasztalatok:
Az egyenesfutása nagyságrendekkel veri a Lanos-t ill. a Kalos-t.
A futómű erős és nem hozza be az úthibákat.
Végig zuhogott az eső,kisebb-nagyobb megszakításokkal. A hátsó ablak könnyen párásodik (5 ajtós).
Nagyon erős...
Egyelőre ennyi.
Mértem egy fogyasztást is, bár nem tartom mérvadónak, 90-140 km/h sebesség között,országúton ill. egy rövid szakaszon sztráda. Az átlagsebesség inkább a 100 km/h-hoz közelebb, mint feljebb... 7,25 l/100 km.
Az antenna az első szélvédő tetejénél van kb. a sötétítés alatt, néhány vékony csík. És a közhiedelemmel ellentétben nem ettől rossz a vétel, hanem a gyári rádiótól. ;-)