Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

-Korn- Creative Commons License 2010.11.29 0 0 4297

Üdv,

tudna valaki segíteni abban, hogy hogyan tudnám kiolvasni a hibakódot egy Eberspacher D5WSC-ből?

(Mostanában hol elindul, hol nem. Amikor nem, akkor csak a vízpumpa megy egy ideig benne, aztán az is kikapcsol...)

A kocsi OBD-s kábeljét fel lehet használni? (rákötném az állófűtés diagnosztika száljára)

Programot hol találok hozzá?

Amúgy a TP5 (kijelzős) távvezérléssel nem lehet valahogy kiiratni a hibakódot?

Köszi

grandegabo Creative Commons License 2010.11.29 0 0 4296

Jó de egy olyan kályhára ami már gyárilag be van szerelve, nem sok plusz kábelezést igényel.. A szivattyú és főleg a programóra nem olcsó, a többi viszont már szerintem olcsón megoldható, főleg ha nem lehúzós helyekre viszi az ember a kocsit..

Az első teljes beszerelés még nekem is sokba került :-)

Előzmény: Csubakkka (4295)
Csubakkka Creative Commons License 2010.11.29 0 0 4295

A kábelkötegnél a Webasto eredeti árát írtam, de kábelestől, kábelcsatornástól, sarustól, reléstől, biztosítékostól, vízhatlan házastól, FET-estől a házi kábelköteg anyagára is van vagy 6-8k + a szakértő, aki megcsinálja. A beszerelésre 30-50-et írtam, de persze lehet hogy van, aki 30 alatt is megcsinálja, te jobban benne vagy. Nekem elsőre 50-et mondtak úgy, hogy addigra már levettek rólam 10-et erre-arra (kályhacsekkolás, próba). Hát, végül inkább haverokkal magam kötöttem be, így most legalább értem is, mi hogyan működik :)

Előzmény: grandegabo (4294)
grandegabo Creative Commons License 2010.11.29 0 0 4294

Hát azért 30k értékű kábelköteg nem kell hozzá, és az 50ezres beépítési költség is enyhe túlzás..

Előzmény: Csubakkka (4292)
mlacoka Creative Commons License 2010.11.29 0 0 4293

Csubakkka nagyon szepen köszönöm az infot 

Csubakkka Creative Commons License 2010.11.29 0 0 4292

Szia, neked kiegészítő fűtésként van jelenleg beszerelve a kályhád, ami annyit tesz, hogy teljesen automatikusan működik, nem is lehet és nem kell kezelned sehogyan. Annyi az egész, hogy +5 fok alatt szépen bekapcsolja magát egy hőgombával és addig fűt, amíg el nem éri a neki meghatározott vízhőfokot.

 

Ha előmelegítésre is szeretnéd használni, ill. programozni és időzíteni is szeretnéd, akkor állófűtéssé kell alakítani. Ez annyit jelent, hogy a rendszerbe kell kötni egy extra szivattyút és egy programórát némi kábelezés és elektromos szerelés mellett. Ez szakértelmet igényel, mert a kályhák programja gyártóként eltérő és vannak egyéb specialitásai is a dolognak, de jellemzően megoldható a feladat. Egy alkalmas szivattyú 10-12k, programóra 20k, kábelköteg 30k, szerelés szakműhelyben 30-50k, vagyis nagyjából egy százas. Ezek egyébként mind jónak számító árak, amik alá nehéz menni.

Ja, ha még távirányítani is szeretnéd, az szintén lehetséges, de szintén nem olcsó buli.

 

Én egyébként nem ezzel foglalkozom, csak épp most szoptam végig :)

Előzmény: mlacoka (4289)
őrült elmebeteg Creative Commons License 2010.11.28 0 0 4291

köszi , majd kitalálom mit is akarok...

Előzmény: grandegabo (4286)
faragoszilard Creative Commons License 2010.11.28 0 0 4290

Sziasztok.

Renault Master tgk-ba szeretnék utastérfűtést.

Milyet érdemes keresnem?

mlacoka Creative Commons License 2010.11.28 0 0 4289

sziasztok nekem van egy alfa 166os autom es van benne webasto thermo top z c d es nem tudom hogy kell hasznalni mert nincs semmi kapcsolo sem tav iranyito sem most magatol indul mikor be startolom az autot es onmagatol ki es be kapcsol .miota ezek a hidegek vannak azota mukodik ha esetleg tunnatok valami megoldast vagy magyarazatot hogy hogyan lehetne szabalyozni a mukodeset elore koszi

PowerZ Creative Commons License 2010.11.28 0 0 4288

Van valakinek eladó légbefúvós állófűtése? Diesel kéne,beszereléssel eggyütt.

323i Creative Commons License 2010.11.26 0 0 4287

balu.maci104 a 4285-re nem tundsz vmit mondani?

Előzmény: 323i (4285)
grandegabo Creative Commons License 2010.11.24 0 0 4286

Van egy toldóm ehez a kábelhez amivel tudod diagolni. Annyit kérek érte amennyiért neked diagolnak :-) Van program is, ha érdekel, privátban besz. ..

Előzmény: őrült elmebeteg (4283)
323i Creative Commons License 2010.11.24 0 0 4285

Van esetleg vkinek tapasztalata/doksija a Mercedes W210-es futes rasegitojenek igazi allofutesse (idozitovel es/vagy taviranyitoval) atalakitasaval?

Előzmény: Csubakkka (4284)
Csubakkka Creative Commons License 2010.11.24 0 0 4284

Én nem értek a kábelekhez, csak kibic vagyok itt dettó, vagyis nem tudom jó-e ami neked van. Viszont a linkelt progi a Webastoé, de neked ugye nem ez, hanem az autód eredetije kellene, tekintve hogy gyári a bekötés. Ha van ilyened is, akkor azzal kell megnézni. Lehet persze olvasni csak a kályhát is, de akkor meg kell bontani és kibogarászni és a diagnosztikai szálat, amin olvasni tud. Logikusan egyébként szerintem annak kellene lennie, ami felmegy az OBD csatihoz, de mondom, nem én vagyok itt a megmondóember :)

Előzmény: őrült elmebeteg (4283)
őrült elmebeteg Creative Commons License 2010.11.24 0 0 4283

az a kék obd (VAG 409-1) kábelem van, van laptop, progit asszem itt linkelt valaki ,

 

a "némi bütykölés", na az nincsen

 

tutifix, hogy nagyon hálás lennék, és biztos szépen megköszönném a know-how-t  :-)

Előzmény: Csubakkka (4281)
Csubakkka Creative Commons License 2010.11.24 0 0 4282

Hát lehet hogy van a közelében, de azért ez a Webasto diag. általában sajnos nem triviális. Én pl. pár hete beírtam ide a fórumba, de miután még itt sem reagált rá senki érdemben, jobb híjján elmentem egy szakszervízbe.

 

Mondjuk azóta már megvan a szoftver és lesz kábel is, ami az autóhoz és a kályhához is passzol, hogy a jövőben egyszerűsödjön a dolog :)

Előzmény: balu.maci104 (4279)
Csubakkka Creative Commons License 2010.11.24 0 0 4281

Meg lehet spórolni az 5k-s kiolvasást, csak kell hozzá egy kb. 8k-s kábel, laptop, szoftver és némi bütykölés... :)

Egyébként nekem a webasto kályhát önmagában is 5-ért olvasták ki, ehhez képest te legalább egyből az autót is csekkoltathatod.

Előzmény: őrült elmebeteg (4280)
őrült elmebeteg Creative Commons License 2010.11.24 0 0 4280

biztos kiolvasható az autó csatin keresztül, mert gyári és írja is a manual, de gondoltam, valahogy megspórólnám az 5ezer ft-ot...

balu.maci104 Creative Commons License 2010.11.24 0 0 4279

Szia!

Ha gyári beszerelésű akkor a kocsin keresztül is ki kellene,hogy olvasható legyen!?

Ha nem akkor marad a Webasto diag,de azt nem tudom így fejből,hogy melyik láb a diagnosztika a kályhán!

Nem biztos,hogy Webasto "szak"szervíz kell hozzá,lehet,hogy a közeledben van valakinek Webasto gépe és rátud(na) olvasni!?

Ha nincs,akkor keress.......

Üdv: balu

Előzmény: Csubakkka (4278)
Csubakkka Creative Commons License 2010.11.23 0 0 4278

Szia, ha nem csak biztosítékot vert le valahol, akkor szerintem ki kellene olvastatni az agyát a diagnosztikai szálon. Magyarán Webasto-szervíz, ahol be e tudnak nézni a hibaüzeneteibe.

Előzmény: őrült elmebeteg (4277)
őrült elmebeteg Creative Commons License 2010.11.22 0 0 4277

sziasztok

 

van egy voyager, benne gyárilag egy webasto top c, mint kiegészítő fűtés (nem álló)

 

2 napja nem indul , se kép se hang  (akkor indult be, ha a fűtés max-ra van kapcsolva és jár a motor)

 

honnan kellene kezdeni a hibakeresést??

 

Vojnó Creative Commons License 2010.11.21 0 0 4276

Köszi, igen ezt megtaláltam.

Ami érdekes, nem pont ilyen amit felújítanánk, mások a csatik, de csak a formája.

Lehet nekem az alkatrészes cikkszámos kellene?  ;o)

Előzmény: bubciw123 (4275)
bubciw123 Creative Commons License 2010.11.21 0 0 4275

Szia!

 

Szerintem ott van az, a Thermo Top / Thermo Top T Werkstatthandbuch cím alatt megtalálod!

Előzmény: Vojnó (4271)
grandegabo Creative Commons License 2010.11.20 0 0 4274

Ha már kicserélted, jobban jártál egy C-s kályhával, azon legalább van keringető meghajtó és két teljesitmény fokozat..

Előzmény: Xisco 3.3 TDI (4273)
Xisco 3.3 TDI Creative Commons License 2010.11.20 0 0 4273

Mikor computerrel teszteltük minden működött rajta, de a Webastósoknál kiderült, hogy beteg az agya és nem vezérel semmit hiába működnek a dolgok külön-külön. Sajna a Webastó univerzális vezérlés 84000.- és akkor még csak sima Z-s kályhám lenne. Ezért vettem C-st és így lett már állófűtésem. A régi szétszedve hazahoztam, mert alkatrésznek hibátlan lesz.

Előzmény: grandegabo (4272)
grandegabo Creative Commons License 2010.11.20 0 0 4272

A régi kályháddal most akkor mi volt?

Előzmény: Xisco 3.3 TDI (4270)
Vojnó Creative Commons License 2010.11.20 0 0 4271

Urak!

 

BW50-ről valakinek doksija nincs esetleg?

A vw-bus-t4 -ne nemtaláltam ilyen.

HELP!

Xisco 3.3 TDI Creative Commons License 2010.11.20 0 0 4270

A C-s kályha. Bocsi

Előzmény: Xisco 3.3 TDI (4269)
Xisco 3.3 TDI Creative Commons License 2010.11.20 0 0 4269

Nem kevesett *optunk, de megoldódott. a Z-s kályha csak mint kiegészítő fűtésre használható. Ac-s pedig mint állófűtés is. A Z-s kályhával szerelt autóba C-s kályhát kell tenni, mert azon van egy kis vízpumpa és 2 kábelt be kell kötni a kocsiba és müködik faszán.

Előzmény: grandegabo (4268)
grandegabo Creative Commons License 2010.11.16 0 0 4268

Biztosan meg lehet oldani hogy állófűtsön, ha a gyári vezérléssel nem is de utólagos programórával mindenképp. A z/c kályhához kell pluszba egy keringetőt varázsolni bele és annak egy vezérlést, mert a kályha maga nem tudja. Kicsit visszaolvasol nemrég volt szó ilyesmiről..

A régi kályha miért nem jó, mit mondtak?

Előzmény: Xisco 3.3 TDI (4267)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!