Egy kivételes egyéniség kivételes munkásságának megtárgyalására hozom létre ezt a topikot. Legyen az bármelyik cégének bármilyen terméke, múltjának és jövőképének kritizálása, illetve azzal való szimpatizálás. Beszéljenek a tények helyettem!
A jövő átírása nem menetrendszerűen történik, kész lesz, mikor kész lesz, sokváltozós a dolog, a kínaiak másolnak, így mindig le lesznek maradva, bár az európaiakat lehagyják, mert ők a legjobbat másolják.
Védelem nélkül egy emberi szervezet pár nap alatt kaput.
100% védelem nem létezik, ha szernének gyártani bármit, csak kell oda pár ember. Évekig nem bírják ki, az biztos. Oda-vissza sétálgatni, elég messze van.
A rakéta el is készült, az USA hatóságok nem engedték még most sem kipróbálni, mert a korrupt Boeing- LM SLS rakétáját, akkor kukázni kellene, és nem tudnák tovább lopni az adófizetők pénzét, rakéta címszó alatt.
A hirdetés szerint a Tesla Bot központi eleme egyedülálló lehetőséget kínál a legkorszerűbb mozgástervezési és navigációs algoritmusok kidolgozására, amelyek a valós gyártási alkalmazásokban való használatban csúcsosodnak ki. A vállalat szerint a Tesla Bot első verziója egyszerű, ismétlődő feladatok elvégzésére összpontosít majd, ami a robotot üzemi környezetben teszi majd hasznossá. A Tesla Motors a szeptember 30-i AI Day nevű rendezvényen fogja bemutatni a gép első működő prototípusát.
Mindjárt megoldják. Musk biztos üti a fejüket, mert már a sokadik határidő járt le. Azt hiszi, hogy ha valami határidőt tűz ki, akkor gyakorlatilag meg is van oldva a probléma. Okos embernek tűnik, de mégis képes segget csinálni a szájából, akár sokszor is. Future kolléga is mindig elhiszi a legutolsó pr közleményt :-)
Évekre előre nehéz látni, azóta volt Covid válság, most van háború, és energia válság, na meg a demokraták szívatása, ami több mint egy év késlekedést okozott, csak azért, hogy ne kerüljön kellemetlen helyzetbe az SLS értelmetlen, állami pénz nyelő projektje.
Igen, hatalmas nyereségük van, piac és technológia vezetők, legértékesebb autógyártó, piac formálók, sőt a többi autógyárt is ők formálják, ma már mindenki EV-t szeretne gyártani, az más kérdés, hogy ki tud, és mennyit, és milyen jót, a konkurencia nem a 100 évesektől jön, hanem Kínából.