Nincs trailerem, a "vadásztársaságunknak" van egy utánfutója csörlővel, rámpával amit vadbeszállításhoz használunk. Friss műszaki van rajta, persze ettől még lehet az a hibás.
Valszeg test hiba valahol, azért megy ki a biztosíték...
Nekem a bal első indexnél volt egy kidörzsölődött vezetékem, az hol az index, hol az elakadásjelző biztosítékját vágta ki. Ez utóbbi esetben game over, megáll a technika. Hogy ezt az utánfutó csatlakozós témát hol produkálja, nem tudom, vadi új csatlakozó került rá, elvileg a vezetékeket is átnézte a villamossági szerelő oszt a minap vontatásnál megint elsötétült a világ.
Olyan gondom van Terrano II TD,menet közben megszűnt a műszerfal világításom és mind a 4 helyzetjelzőm.Összes biztosíték jó.Indexek,féklámpák jók,tompított jó,de a ködlámpák sem működnek.Nem tudom köze van-e hozzá,de tréler húzása közben történt.Hol lehet a hiba??
Kiszeded a régit, megnézed a fogszámot a féltengelycsonkon és a hub-ban, majd ezzel a tudással felvértezve mész el vásárolni. Még évjáraton belül is variálták a rohadékok.
A difiről leszeded a féltengelyt, leszereled a hub-ot majd leveszed a zéger gyűrűt, lekötöd a lengéscsillapítót alul, a fölső gömbfejet aztán kibuktatod a kerékagyat és kihúzod belőle a féltengelyt. Kis rábeszéléssel lejön róla a régi csukló(egy rugós gyűrű tartja.
Elérkezett az idő, hogy a terranoban első féltengelycsuklókat cseréljek. Tapasztalt szakik válaszát várom, van-e valami buktató, vagy amire nagyon figyelni kell?
Azt viszonylag könnyen meg tudod állapítani, hogy hajt-e az eleje. Ha nem csak a szenzorral van baj, hanem valóban állandóan hajt, akkor hagyd a francba, szét van erőltetve a hajtáslánc.
Sziasztok! Egy automata Terrano wagon vásárlása előtt állok, és a műszerfalon állandóan világít az összkerék zöld visszajelző lámpája. Ez valami rosszat jelent? Korábbi hozzászólónak kontakthibát írt vki lehetséges hibának. Valóban csak ez lenne? Ezen múlik, hogy megveszem-e. Más minden OK a géppel. Előre is köszönöm a választ.
Valóban kezdő vagyok, /a fórumozásban/ de a 2-ik Terrano II 2.7 tdi tulajdonosaként az autó iránt némi tapasztalattal
bírok. Miután ugyanezzel a problémával küzködtem,minden számomra lehetséges variációt és szerelőt,kontárt, varázslót,végigjártam, ahány hely, annyi variáció, elmentem a márkaszervízbe, elmondták hogy az adagoló lebontása után az előtöltést kell állítani, majd megfelelő pc.szoftverrel elektronikusan illeszteni kell az elektronikát és az adagoló beállított új értékét egymáshoz. Három órás munka,szervíztől függően 30-40 rugó.Azt hiszem kikerülhetetlen ez az út,Legalább tudják /elméletben/ hogy mit kell csinálni.A "műtétre" jövő héten kerül sor, eredményéről tájékoztatlak.
Sziasztok,1995-ös terrano alkatrészek érdekelnének 2.7 tdi. Ami érdekel: jobb hatsolampa felső, kétoldalt hátsó ablakokhoz szelőző idom, és 2db sárvédö lehetőleg piros. aki tud írjon árát is :) köszi ui: nagyon hasznos a fórum
Napokban vettem egy 93-as Terrano I 2,7 TD "Tankot " :) Szeretnék érdeklődni hogy hol lehet hozzá venni hátsó javító íveket ? meg ha valakinek van korrózió mentes hátsó lökhárító elfogatható áron akkor érdekelne az is. Sajnos láthatóan sok rozsda volt rajta de rögtön eldöntöttem hogy nekem így is kell :) pár teszt kör után megragadott a robusztus megjelenés
A kapcsológomb kevésbé zavar mint az a hat kis nyüheteg csavar amivel az amúgy is "kiálló" kupak fel van fogatva. Fogok egy tuskót oszt jónapot. Majd ha lesz kedvem, szétkapom és megnézem, elfér-e egy kicsit nagyobb furat izmosabb csavaroknak vagy azzal meg a házat gyengítem el...
Remélem még este kimentél csapatni az új lock-kal...nem nehéz most sarat találni! :)
Nagyot szikkadt a tegnapi viharos szélben, de olyan pocsolyák vannak az úton, hogy csizmában sem mennék bele.
Húsz másodperc amíg kiszállok, ki/be kapcsolom és visszaülök. Ez nem sokkal több, mint amennyit eljátszottam a tolatás-óvatos indulás-hallgatózás témában