Főúr kérem! A kettes asztalhoz Frednek egy olajcső be és kivezető rendel, kis szódával, hidegen! Azért a méreteket le kellene ellenőrizni. Sajnos a neten nem találtam rajzot a K24-ről, tehát csak nagyjából tudok mérni (pl. a két felerősítő furat középpontjának távolságát).
Bevezető furat átmérő: 9 mm
A két felerősítő csavar furatának távolsága (középpont) kb: 38 mm
Kivezető furat átmérő: 20 mm
A két felerősítő csavar furatának távolsága (középpont) kb: 51 mm
Még mindig megmaradt a felsőpolc, homár, kaviár! Ha hazacuccoltam, rakok fel képeket hogy eddig mit sikerült beszerezni, meg mi kellene még. Ami már tuti, az pl. az olajcső rögzítője, ami a turbóba megy, illetve onnan jön ki. (Ezt nem tudom hogy nevezik szakszerűen, itt egy kép.)
A sűritő kerék belépő (hasznos) felületét kéne elosztani arányosan a tűzcsövön.Kb. 30% kéne az égéshez,és a többi a hűtéshez. Ez az elmélet.Csak sajna ez nem müködik... Jetspecs-el is próbáltam,-itt letudod tölteni-de azzal sem az igazi.Borzalmas nagy átmérővel számol,és óriási felületen.Az egyik esetben be sem indult a ketyere,csak izzott minden,a másik esetben pedig kialszik a láng.
Kisérletezni kell...
Nem kell 2mm-es,elég a 0.5-ös is! Borzasztó kemény anyagogkról beszélünk!Neked sem igen lesz ettől vastagabb a tűztér.Van itthon 0.1-es,amit hézagolónak használnak nálunk.Azt is alig lehet karikába hajtani! Simán elmenne késpengének!
312-es acélcső.82-es átmérővel,3mm-es fallal. Ezt birtam szerezni,és csak egy 50cm-es darabot. Borzasztó megmunkálni (itthon)!
Nem a végleges.Ez az én nagy problémám,mert nem egyszerű megcsinálni azt a tűzcsövet! Tudom az elméleti arányokat,de a gyakorlat sajnos másként működik.Ugyhogy marad a kisérletezés. Sajnos már van egy pár kisérleti tűzcső!