Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Amúgy, ha a Vezér utca megálló áthelyezésre kerül oda, ahol lesz.. akkor a Károli Gáspár utca megálló nem válik feleslegessé? Annyira közel lesznek egymáshoz
Olyan lelkes, debreceni helyismerettel rendelkező személyeket keresünk, akik különböző vonalhálózati térképek és menetrendi hirdetmények készítésében tudnak segíteni nekünk az elkövetkező egy évben. Grafikai érzék és tapasztalat előnyt jelent. Első sorban az Inkscape nevű grafikai programmal dolgozunk. Jelentkezni a derke kukac derke pont címen lehet, vagy írj üzenetet a facebook oldalunkon. Írd meg, hogy a feladat elvégzéséért cserébe mit vársz tőlünk. Ha van referenciást azt is csatold.
Érthetetlen ez is. Előző életében volt, hogy 15 percenként indult, de persze akkor a 10-es (és később a 14-es) nem közlekedett odáig.
A 43-ast se ártana meghosszabbítani az ITS-ig, miután a Domokos Márton út elkészül. Vagy az 50-est a Kishatár környékéig. Az azoknak is jó lenne, akik az új 11-esről szállnának át.
Pont azt nézem Google Maps-en, hogyha a Károli utca UTÁN lesznek a megállók, ott kb. nincs is lakott terület. A jelenlegivel egy vonalba kellett volna építeni őket, a 14-es pedig kb. 50 méterre áll meg a jelenlegi Vezér utca megállóhelytől.
Jó gyakran fog járni. Így már azért érthető, hogy miért nem a 14-es fog kimenni a Doberdóig, egy kis spórolás az oka. Eddig 28 db 11-es ment egy nap, helyette lesz 8 db 50-es (+4 10-es)
Ez a 22Y-24Y dolog tényleg érthetetlen. A Csokonai miatt maradt volna így?
Több értelme lett volna, ha marad a helyén a 22-es és a 24-es is, az 50-es pedig a Kartács - Békessy - Böszörményi útvonalon közlekedik.
A Rugó utca megállónak így kevés értelme lesz. Ha már úgyis ott fordul a busz, oda kellett volna helyezni a végállomást is. Gondolom, az új gyár miatt létesült. De akkor odafelé is el kéne oda jutni, nem csak visszafelé.
Ami még feltűnt, hogy a 14-es megáll a Vezér utca megállóban. A 11-est direkt kiszedték onnan, mert közel van a Károli Gáspár utcához. Nem tudom, mennyire lesz jó, ha minden busz, minden irányban betér oda. Amióta nem a 10-es (majd a 14-es is) végállomásozik ott, új megállók kellenének a Vezért utcán, két irányban.
Ha csak simán a dkv.hu-ról keresem a menetrendet, akkor nem adja ki az újat
Ügyes volt a kolléga, az biztos :)
E szerint a 22Y/24Y marad a Békessyn.
Érthetetlen.
A 14-es menetrendje is elég fura lesz.
A 11-esé se rossz, a véletlenszám generátor jól működik.
Az átszállás biztosítása is "jól" néz ki, a Mester utcán az átlag 15 perc várakozás szerintem ki is jön a 2 vonal között.
A Segner téren valamivel jobbnak tűnik, de az meg jó nagy kitérőt jelent.
Ezt nem is értem, hogy gondolták. Jövök a 11-essel a Mester utcán át a Segner térre, majd a 14-essel a Hatvan utcán át újra visszajövök a Mester utcára?
Aki eddig átutazott azzal jól kitolnak, de aki csak az egyik viszonylatot fogja használni, az jobban jár mert talán nem lesznek olyan durva késések, mint eddig.
Annál elb*szottabb csomópontot országos szinten se nagyon alkottak mostanában. A 4-es arrébb kellett volna "tolni" a körforgalomhoz. De ennyi esszük van.
Amúgy a december 2-án lép életbe a hálózat megbuherálása. Azt írták a korábbi közleményben, hogy hamarosan közzéteszik a menetrendeket is. Egy hét van december 2-ig, és még semmi. Miért kell ezt mindig eljátszani, hogy a változást csak néhány nappal előtte teszik közzé?