ÉS eladó egy w126 automata váltó 50%-os rükvercel.
Előre fele makulátlan, rüki 10-ből 3-4X megcsúszik, de akkor is megy, csak érezni, hogy a nyomaték nem megy át annyira.
A váltó teljesen komplett, és az alábbi motorokra simán felszerelhető:
200D
250D
300D
E300D 24V
E300TD 24V
200E
230E
260E
300E
E300 24V
E280 24V
V8-akra, és régi, nem 6-al kezdödő motorkódos dieselekre nem jó. (tehát 601,602,603,604,605,606-ra jó, és benzinesekbeől is csak a soros mocikra, kivéve W126,123 2.8B)
Ára 25000Ft, előremenetekre adok garit, hátramenettel kapcsban a váltós azt mondta még sokat elmegy így, de amúgy 30 000Ft-ból bőven javítható, 2 lamellát kell cserélni)
Olyan kérdessel fordulnék felétek, hogy egy adott motortípus pl. az m117-es 500-asok miben különböznek? Arra akarnék kilyukadni, hogy nézegettem az interneten a kocsikat és láttam hogy egy motortípuson belül is sok fajta teljesítményű van és ezek között mi az eltérés?
Azt tudom, hogy nem mindegyik autón volt katalizátor ami ugye befolyásolja a teljesítményt, de ezen kívül csak beállítás különbség van vagy motorikusan is variáltak rajta(pl. más fajta hengerfej)? Az is érdekelne hogy, az m116 és az m117 teljesen különböző motor?
Benzingőzös szenvedéllyel vezérelve megalapítottam a Karburátor nevű facebook oldalt, ahol a tartalmat közösen Veletek írjuk a következőkről:
Autókról, melyeket még szenvedéllyel építettek LEGINKÁBB az ezredforduló előtt. Autókról, melyek tervezésénél a vezetési élmény elsődleges volt. Autókról, melyekben a fém, bőr, fa túlsúlyban van a műanyaggal szemben. Autókról, melyek még nincsenek tele elektronikával. Autókról, melyeknél még a gazdaságossági tényező nem volt jelentős a tervezésnél. Autókról, melyek többek, mint egyszerű közlekedési eszközök.
Ha unod a mai kor túlelektronikázott, műanyag tucatautóit és számodra is az autó szenvedély, akkor csatlakozz hozzánk és írjuk közösen a tartalmat.
Az oldal létrehozásának az volt a célja, hogy a hasonló gondolkodású emberek „találkozóhelye” legyen, ahol a tartalmat közösen írjuk. Kötetlenül lehet beszélgetni mindenről, ami autó. Legyen szó tulajdonosi tapasztalataitokról, saját autóitok képéről, álomautóitokról, képekről, filmekről – a lista végtelen -.
W 126-os 4 ajtós Mercedeshez eladó elektromos ablakemelő készlet a két első ajtóba. A készlet tartalmazza a teljes mechanikát, a villany motorokat, a vezetékeket és a kapcsolókat. A termék vadonat új, gyári csomagolásában van, 2 év garancia van rá. Budapesten található.
A Sebességmérő működött mindadig, míg a jeladója fel nem adta.
( Ez kb 1-1,5 hónapja volt )
A fordulatszámmérő nem működik, bár autóvillamossági ember atz mondta, hogy a mostani generátorra amit feltettünk. ( asszem kb 80 Amperes ) rá lehet kötni.
Az üzemenyagtankja gyári !!! ( ha jól tudom kb 90-100 liter??? )
Az árát itt találod ( nem akarom itt "nyilvánosan" ) Írányár :)
Egyszerűen fájó kimondani,hogy imádom,de nem tudom karbantartani,mert egyszerűen egy exisztenciális gyilkos! Van köreinkben 350 w140,szépek,óvják őket,de egyszerűen rettegnek tölle,hogy megint mi a kövi,ami behal. Van egy emberke,makulátlan (nem túlzás,makulátlan) w140 350sd-je van,most tette egy vagyont a mocira,és 24 szelepes td-ét akar bele tenni,mert retteg a 350-től.
Nézz csak utánna,hány önálló w140 topik van,hányan írtak az elmúlt időszakban youngon a w140 fiókba,vagy kérj egy statisztikát 92,és 98 közt gyártott mercedesek alkatrész forgalmára egy mb boltban. Ámonékhoz beesik egy 140 bontásra,egy 7 alatt üres a kaszni,míg pl egy 124,126,190 hónapokig bontódik!