Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

btonkol1 Creative Commons License 2018.04.06 0 0 12479
Előzmény: Asterix75 (12478)
Asterix75 Creative Commons License 2018.04.06 0 0 12478

Sziasztok!
Sajnos úgy hozta az élet, hogy keresnem kell jobb oldalra sárvédőt! Nem tudtok véletlenül valahol-valakinek ezüst színű Lacettit amit bontásra ítéltek? (2005 12. havi Sedan, de kombi is jó lenne) 

Már nagyon sok helyre telefonáltam/ üzentem, de sehol nincs jobb első sárvédő ezüst színben! 
Hátha itt szerencsém lesz :) 

btonkol1 Creative Commons License 2018.04.06 0 0 12477

Sziasztok!

 

SOS segítség kellene.

Van egy 2005-ös 1.4-es lacettim.

Egyszerűen elment ma hajnalra a tompított világításom, más minden van.

Biztosíték tábla rendben van, azt ellenőriztem.

Égők rendben vannak.

Viszont azt füleltem, hogy mikor kapcsolom a világítást, nem hallom a relét kapcsolni, ezt nyitott motorháztető és biztosítéktábla mellett hallgattam.

Lehet hogy az szart be?

Valaki egy típust tudna írni, hogy kérjem a boltba, ha szerintetek is ez a baj.

Nem vagyok otthon így nem tudom megnézni.

Köszi előre is!

 

 

 

 

sebike05 Creative Commons License 2018.03.25 0 1 12476

depo az egy kalap sz@r lett TYC (klokkerholban is ez van)még vállalható abból a motorost 19500/db áron tudom adni

Előzmény: Beren (12475)
Beren Creative Commons License 2018.03.25 0 1 12475

Üdv mindenkinek!

 

Lassan vizsgáztatnom kell a 11 éves 1.6-os kombi Lacettimet, de az első fényszórók annyira bemattultak, hogy ezen bukhat a dolog. Két lehetőségem van: felpolíroztatom és jó lesz egy rövid ideig, vagy veszek egy pár újat, ami kiszolgál kb. az autó élete végéig. Az utóbbi a szimpatikusabb megoldás, de elég nagy a szórás árban és típusokban is. A kérdésem az, hogy mit érdemes megvenni, mit javasoltok?

 

Beren

sebike05 Creative Commons License 2018.03.25 0 0 12474

ugyanaz mint a gyári de ha ragaszkodsz a GM cimkéhez van az is majdnem dupla áron,igaz a gyári kitámasztóhoz nem adnak csavart se pedig le kell fúrni a szegecset,gömbfej az CTR (http://ctr.co.kr/sub1_en.php#history)a toronyszilent zacskóján és magában a szilentben is benn van a gyári szám 

Előzmény: Törölt nick (12473)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.25 0 0 12473

Gyári alkatrészek?

Előzmény: sebike05 (12472)
sebike05 Creative Commons License 2018.03.24 0 0 12472

nem drága a gyárival megegyező kitámasztó 5000,toronyszilent szintén koreai 4500

Előzmény: Törölt nick (12470)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.24 0 0 12471

Az a csoda, hogy eddig túlélte szegény autó

Előzmény: Törölt nick (12468)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.23 0 0 12470

Ezeknek mennyi nagyjából a reális ára?

Előzmény: sebike05 (12469)
sebike05 Creative Commons License 2018.03.23 0 1 12469

ezeken az utakon ezt komolyan kérdezed???

Előzmény: Törölt nick (12468)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.23 0 0 12468

Sziasztok!

150000 kilométer körül normális dolog a trapézgömbfej és első torony kezdődő lógása?

 

Törölt nick Creative Commons License 2018.03.23 0 0 12467

Értem, kösz szépen.

Előzmény: sebike05 (12462)
Billzzz Creative Commons License 2018.03.23 0 0 12466

Na igen, ez így van. Csak sosem tudni az előző tulaj mit csinált a járgánnyal.

Mindenesetre cserélek majd még egyszer és akkor meglesem milyen az olaj állaga, színe.

 

Köszönöm!

Előzmény: Törölt nick (12463)
Szucs benji Creative Commons License 2018.03.22 0 0 12465

Nem tudom feltölteni a videókat írjatok e-mailt és egyből tudom küldeni hogy mit produkál a kocsim kérlek minnel többen írjatok 👏

Szucs benji Creative Commons License 2018.03.22 0 1 12464

hello szép napot 

kérlek nagyoN segítsetek az utóbbi 3 napban minden beindítása után azt csinálJa amit csatolok videót 

de csak ha beindítottam vártam 3-4 percet elkezdi csinálni és ezt csak álló kocsinál de ma már oylat is csinál hogy megyek úton nyomom a gázt padlóig de nem megy 20 /kmh óránál többel de ha be nyomom a kuplungot egyből fel pörög újra elindultam de ugyan az amit írtam kérlek segítsetek . Először  

azt hittük trafo ki lett cserélve de nem ugyan úgy csinálja gyertyák voltak cserélve kb december körül 

plus gyjutó kábel 

Törölt nick Creative Commons License 2018.03.22 0 2 12463

Erre mondaná a volt főnököm, hogy "Te sem úgy nézel ki mint 12 évvel ezelőtt." :-)

 

Ha a következő leengedésnél nem lesz megint olyan kokszos , akkor ne foglalkozz vele

Előzmény: Billzzz (12459)
sebike05 Creative Commons License 2018.03.22 0 1 12462

csak fordítod és kijön

Előzmény: Törölt nick (12460)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.22 0 1 12461

Vagy esetleg kikell buktatni az egész lámpatestet ? :o

Előzmény: Törölt nick (12460)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.22 0 0 12460

Sziasztok !

 

Én egy végtelenül egyszerűnek tűnő kérdéssel fordulok hozzátok, Sedánról lenne szó !

Féklámpa izzója jobb oldalon kiégett, azt megfejtettem, hogy dupla szálas izzóról van szó.

Odáig el is jutottam, hogy belül, a csomagtér burkolatra szerelt, kis "szerelő ajtót" kinyitottam.

Kérdésem lenne tehát, hogy bajonett-záras a foglalat, mint mondjuk egy régi Swiftnél? Tehát elcsavarom, úgy 90 fokot és kitudom húzni a foglalatot? Mert próbáltam csavarni, de 1 mm-nél többet nem moccan egyik irányba sem, félő hogy eltöröm ... mi lenne a megoldás?

Köszönöm, üdv.: Farkas Gábor

 

Billzzz Creative Commons License 2018.03.21 0 0 12459

Ok, köszi! Így teszek majd.

De mitől lehetett ilyen? Másnak is ilyen 12 év és 120E km használat után? A mennyiség megvolt, szóval nem hiszem, hogy tömítetlen lenne valamerre is.

Előzmény: Törölt nick (12458)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.20 0 1 12458

Szerintem fél év múlva cseréld ki ismét ha tényleg ilyen kokszos volt

Előzmény: Billzzz (12453)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.18 0 0 12457

Espero-nál láttunk olyat, hogy a hűtőfolyadék maximumra töltése után mindig kinyomta a minimum és a maximum érték közepéig.

Utána ott tartotta a szintet több nem fogyott belőle, de maximumra feltöltve ugyanúgy mindig kinyomta.

Ahogy sebike is írta, irány a szerelő, ha nincs sehol nyoma szivárgásnak és csökken a szint minimumhoz, vagy az alá.

Előzmény: saba0915 (12454)
sebike05 Creative Commons License 2018.03.18 0 0 12456

bármi lehet

vízhűtő

fűtőradíátor

csövek

stb..

termosztát pont nem valószínű 

el kell vinni szerelőhöz és majd megmondja

Előzmény: saba0915 (12454)
yonsi Creative Commons License 2018.03.18 0 0 12455

A termosztát környékén kell keresgélni.Repedés valószínű.

Előzmény: saba0915 (12454)
saba0915 Creative Commons License 2018.03.18 0 0 12454

Érdeklődnék a márkatársaktól. A hűtővizből eltűnt kb 2 cm-nyi menyiség. Tavaly juniusban töltötték fel vezérlés cserekor. Valaki tudja mi lehet az ok? Az olajban nem látok vizet és csöpögést se látok. Kössz a válaszokat.

Billzzz Creative Commons License 2018.03.16 0 0 12453

Végre most volt időm a váltó olaj cserére. Hát ami lejött az fekete volt és teli volt olajsárral. Szerintem ez még a gyári 18 éves és 120E km-t futott váltó olaj volt ami lejött belőle. Most megkapta a gyári minősítésű új olajat és hidegben azóta szuper a váltás érzet, de még melegben is jobb lett hajszálnyival.

 

Előzmény: sebike05 (12442)
sebike05 Creative Commons License 2018.03.16 0 0 12452

nehéz dió lesz csak úgy senki sem veszi le ha törik a kocsi akkor azok is sérülnek

tehermentesítőt csináltass

1.4es motorcsodát nem tud felesleges költeni rá

Előzmény: dovicsin (12451)
dovicsin Creative Commons License 2018.03.15 0 0 12451

Sziasztok.

 

WTCC küszöb és lökhárító szoknyát tud valaki eldót? Keresem a neten de nem találok. HB nem sedan.

Aluhoz a tehermentesítő 57,1 a lacettinél?

 

Köszönöm.

Illetve Kecskeméthez közel kipróbált emberke aki optimalizál és diagnosztizál? Nagyon köszi a segítségeteket

 

Törölt nick Creative Commons License 2018.03.07 0 1 12450

Legegyszerűbb, ha a gyárit vagy azzal azonos méretet veszel. Pozitív hatással semmiképp nem lesz az eltérő méret. 

Előzmény: Péter Vad (12449)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!