Sziasztok! Sajnos úgy hozta az élet, hogy keresnem kell jobb oldalra sárvédőt! Nem tudtok véletlenül valahol-valakinek ezüst színű Lacettit amit bontásra ítéltek? (2005 12. havi Sedan, de kombi is jó lenne)
Már nagyon sok helyre telefonáltam/ üzentem, de sehol nincs jobb első sárvédő ezüst színben! Hátha itt szerencsém lesz :)
Lassan vizsgáztatnom kell a 11 éves 1.6-os kombi Lacettimet, de az első fényszórók annyira bemattultak, hogy ezen bukhat a dolog. Két lehetőségem van: felpolíroztatom és jó lesz egy rövid ideig, vagy veszek egy pár újat, ami kiszolgál kb. az autó élete végéig. Az utóbbi a szimpatikusabb megoldás, de elég nagy a szórás árban és típusokban is. A kérdésem az, hogy mit érdemes megvenni, mit javasoltok?
ugyanaz mint a gyári de ha ragaszkodsz a GM cimkéhez van az is majdnem dupla áron,igaz a gyári kitámasztóhoz nem adnak csavart se pedig le kell fúrni a szegecset,gömbfej az CTR (http://ctr.co.kr/sub1_en.php#history)a toronyszilent zacskóján és magában a szilentben is benn van a gyári szám
kérlek nagyoN segítsetek az utóbbi 3 napban minden beindítása után azt csinálJa amit csatolok videót
de csak ha beindítottam vártam 3-4 percet elkezdi csinálni és ezt csak álló kocsinál de ma már oylat is csinál hogy megyek úton nyomom a gázt padlóig de nem megy 20 /kmh óránál többel de ha be nyomom a kuplungot egyből fel pörög újra elindultam de ugyan az amit írtam kérlek segítsetek . Először
azt hittük trafo ki lett cserélve de nem ugyan úgy csinálja gyertyák voltak cserélve kb december körül
Én egy végtelenül egyszerűnek tűnő kérdéssel fordulok hozzátok, Sedánról lenne szó !
Féklámpa izzója jobb oldalon kiégett, azt megfejtettem, hogy dupla szálas izzóról van szó.
Odáig el is jutottam, hogy belül, a csomagtér burkolatra szerelt, kis "szerelő ajtót" kinyitottam.
Kérdésem lenne tehát, hogy bajonett-záras a foglalat, mint mondjuk egy régi Swiftnél? Tehát elcsavarom, úgy 90 fokot és kitudom húzni a foglalatot? Mert próbáltam csavarni, de 1 mm-nél többet nem moccan egyik irányba sem, félő hogy eltöröm ... mi lenne a megoldás?
Érdeklődnék a márkatársaktól. A hűtővizből eltűnt kb 2 cm-nyi menyiség. Tavaly juniusban töltötték fel vezérlés cserekor. Valaki tudja mi lehet az ok? Az olajban nem látok vizet és csöpögést se látok. Kössz a válaszokat.
Végre most volt időm a váltó olaj cserére. Hát ami lejött az fekete volt és teli volt olajsárral. Szerintem ez még a gyári 18 éves és 120E km-t futott váltó olaj volt ami lejött belőle. Most megkapta a gyári minősítésű új olajat és hidegben azóta szuper a váltás érzet, de még melegben is jobb lett hajszálnyival.