Úgy mondanám, hogy gyűjtögetem. Akkor egy papírkarton 67-es oldaltáblát találtam fém sarkokkal. (MÁV telep-Baross tér) Volt egy Tátra "B" végi 12-es táblám és az újpesti kocsiszínben tárolt kéttengelyes tanulókocsiról az egyik pályacsengő. E két utóbbi sajnos eltűnt, valakinek megtetszett.
Az úgy pont jó! Ha valaki a mai állapotra kíváncsi menjen oda és nézze meg! Mai állapot = kósza oszlopok. Bár az iparvágány bejáratok még szépen kivehetők. De ugye tudod miért akkor fényképeztem körbe?? :-)
Na is idegesíts, lassan körbe kéne újra fotóznom azt a környéket, mert az oldalamon még az aszfaltozás előtti állapotok vannak. Igaz, az is jó, hogy megvan, de azóta még jobban elvesztek azok az elvesztett vágányok...
Hát igen, ne is mondjátok. Ciki vagy nem ciki, de ezért szoktam guberálni lomtalanításkor, és találtam már ősrégi oldaltáblát meg régi negatívokat is. Annyi szép régi fényképet és újságot kidobálnak.
2000. december 31-én például körbefotóztam a 8-as villamos útvonalát. Azóta a Baross utcát felújították, úgyhogy nem volt hiábavaló.
err?l jó kisfilmet lehetne csináltatni, és sok bonyodalom után a végén mégiscsak sikerülne a f?szerepl?nek a felvételt megnézni, valami tizenharmadik kerületi bérházi garzonban, egy id?s nagymama lakásában:)
Ha megtalaja szeretnek vele talalkozni mert szerintem nagyobb szerencse kell hozza mint a lottot megnyerni. Azert remelem sikerul neki. Kepzeld milyen nagy elmenye lenne!
Nagyon sajnalom az 58-ast, meg meg sok minden mast aminek hult helye van.
Na és e topic témáját szolgáló 58-as vilinger? Van egy szintén megszállott kollegám, aki gyerekkora óta az 56-ossal jár. Ő mesélte azt, hogy valaki filmezte a villamost (ezrest) a Szilágyi E. fasoron, ő meg gyerekként könyökölt ki az ablakon és mosolygott bele az optikába. Ezt az embert szeretné megtalálni és a filmet megnézni. :-)
A legszebb emlekek az 56-os villamosrol meg a 70-78-as trolirol vannak. A regi oreg tujakat szerettem a legjobban, amik mar csak muzeumban vannak. Kimondott elmeny volt oket vezetni.
Csak nem te is vezettel? Tipusvizsgak: ZIU 5, ZIU 9, solo Ikarus es minden villamos tipus a Tatrat es ipari csuklost kiveve. Jartam minden troli es villamos vonalon a korutat kiveve, ami 80-ban uzemben volt.
Regi fotoim nem sok van, mert sosem volt love fenykepezogepre, mas meg nem talalta fontosnak hogy kepet csinaljon rolam. Emlekek vannak boven.
Most Vancouver, B.C.-ben lakom, valszinu meg egy jo darabig.
Jartam a 9-es es 11-es vonalan 80' vegen, 81' elejen, Februar 20.-ig. Aztan mintha elvagtak volna. Ha az utolso napomon utaztal velem akkor arra emlekeznel. Mindenkivel baratsagos voltam, egesz nap pofaztam a mikrofonba, mindenkit megvartam, megalltam megallok kozott ha valaki le vagy felszallni akart, szoval elveztem magam.
A Hamster oldala az egyik kedvencem.
Nekem is... :-)
A külföldi ingyenes oldalakkal vegyes a tapasznyalat. Van ami iszonyat LASSSSÚÚÚÚÚ innen, van ami meg abszolút lepipálja a magyar oldalak elérhetési sebességét is. Szóval lutri no... De én most egy olyan szerverre költözöm (elvileg), ami részben itthoni, részben ismerős az üzemeltetője, tehát bármilyen hiba esetén (elvileg) hamarabb tudok intézkedni majd. A váltás sebessége nem (csak) rajtam múlik!! Valószínű lesz még egy-két héten belül egy "utolsó frissítés" a régi szerveren, (mert azt már régen elkezdtemcsinálni, és juszt is befejezem...:-)) és AZTÁN (azzal együtt) költözik majd az oldal.
Adat el nem veszhet, el van mentve nálam utolsó bájtig minden. Remélem az átállás zökkenőmentes lesz, bár valószínű első 1-2 -héten lesz olyan link, ami nem szeretné az igazságot... De majd csak kisímul a dolog idővel...;-)
A Batthyány-n végeztél?:_) Valószínű gyerekként láttalak is sokszor akkor... Onnan 5 percre lakom.
Ziu, miert 682? Ha jol emlekszem ilyen sorozat nem volt. Lattam az adataidnal hogy szereted az UV-kat es a ZIU-kat. En vezettem mind a kettot regen, meg a ZIU-5-t is. Sot, az utolso munkanapom Mo.-n a 9-es vezetesevel telt el, a Batthanyi teren tettem le a lantot.
Nem akarom kidurrantani a leggombodet de a ZIU-5-osok jobbak voltak a 9-esnel. A 9-esen minden szorult, jartam az zsir uj trolikkal bejaratni oket es a muhelyben ejszakakat dolgoztak rajtuk hogy hasznalhatoak legyenek. Aztan evek mulva bekoptak. Azert jo latni hogy a fiatalokat erdeklik a "regi" jarmuvek.
Van mashol keped a villamosokrol vagy akarmilyen regebbi kep Mo.-rol? Azert megvarom amig atrakod az oldaladat, csak igyekezz. Az ilyen ingyenes kulfoldi oldalak elerhetok magyar hasznaloknak?
off
Ti hogy fizettek az internetert? Altalany vagy ketyeg az ora?
on
Bármilyen morbid, a BKV "örökös csődje" piszkosulnem függ a vonal helyreállításától. Most is épülget 48, meg ugye tervbe van véve az 1-es hosszabítás, stb... Sokkal inkább múlik pár "tűz közelben lévő" ember akarásán (vagy nem akarásán) a dolog,mint azon, éppen hány nap választja el a csődtől a BKV-t. A Fővároson, és a XII -kerületen múlik elsősorban a dolof, meg persze ehhez kapcsolódóan mindenféle "bizottságokon", meg a politikán. BKV csak a sor végén, hogy akarja vagy sem, max. morog, h anem úgy lesz, ahogy szeretné, de a döntést nem ők hozzák...
"...nem hiszem, hogy a BKV csak azért megépítené..."
A BKV nem szokott villamosvonalat építeni. Pláne vissza nem! Ez nem az ö hatáskörük. Az ún. szüneteltetést viszont ne firtassuk.
ventillátor!
"Ezen a szakaszon a busz is tökéletesen el tudja vinni az embereket" Szerintem a 158-as busz közlekedése elég borzalmas. Annyira dugig szokott lenni, hogy sokszor nem is fértem fel rá.
"ráadásul még lassabb mint a busz" Ha nem számítjuk a Városmajor utcai dugót.
"amikor tömegközlekedési csőddel fenyegetnek, nem aktuális." Hát ez igaz, sajnos :(
Hát, önmagában valóban csak a hangulat volna a vonal célja (de az mennyire! :)); viszont ha kimenne 'Keszire... (mint azt lentebb vitattuk)
Onnan azért a busz nem tudja tökéletesen elvinni az embereket. :)
Aláírásgyűjtés?!
Inkább adománygyűjtést!
Ezen a szakaszon a busz is tökéletesen el tudja vinni az embereket (amikor éppen nem esik hó), nem hiszem, hogy a BKV csak azért megépítené mert hangulatosabb (ráadásul még lassabb mint a busz). Ott, a környéken lakóknak kell megfizetni a hangulatosabb utazást. Bármennyire imponálna nekem is, hogy kivillamosozzak a libegőhöz, amikor tömegközlekedési csőddel fenyegetnek, nem aktuális.
Sajna azért nem jön be neked az oldalam, mert a tar.hu nem érhető el külföldről... (Sokszor innen sem, ne csüggedj...) De ez az állapot végnapjait éli szerencsére! Már szervezem az oldal költözését egy másik ("maszek") szerverre, ami külföldről is épp úgy látszik majd! Amint lezajlott a "költözés" azonnal kiírom itt is!!
Please Wait!
En is sokat jartam Zugligetbe az 58-as tujaval. Egyebkent nem mindenki nyugdijas mar aki jart azon a vonalon. A Tunder Sziklahoz jartunk vele (le is estem rola) meg orgonat szedni az ellenkezo oldalon. Egyszer annyit szedtunk hogy alig fert fel a hatso vezetoallasba. Mire leertunk a Moszkva Terre addigra eladtuk a nagyjat a villamoson, alig maradt otthonra. Eszrevette valaki a geppuska feszket a bufe mellett? Mindig oda dobtuk a szemetet. Nem tudom miert, de az ora nagyon elesen megvan az emlekezetemben.
Szerintem ez volt az egyik legszebb villamosvonal es az 56-os amin valaha utaztam. Gyerekkoromban mindig arra vagytam hogy egyszer vezethessek ott villamost. Mire felnottem megszunt. De az 56-ost vezettem egy darabig.
Garfield, miert nem jon be az oldalad videken (Canada)?