Keresés

Részletes keresés

jenco01 Creative Commons License 2016.10.30 0 0 21966

Nembaj :) ezt a hibát sem kovetem el mégegyszer :) amúgy szépet blokkolt a kerék :D

Előzmény: TyerCorp01 (21965)
TyerCorp01 Creative Commons License 2016.10.29 0 0 21965

Ugyanmár, olajzás? Minek? :D Termelni kellett, nem lehetett megvárni hogy a marógépen szerszámot cseréljenek! :)

Előzmény: jenco01 (21964)
jenco01 Creative Commons License 2016.10.29 0 0 21964

 

Testvérem blokkja,

 

Persely besult, blokkfelek leírva, aztán hogy nemkell oda járat :D, 

másnapra megjavítva blokkfelek váltóhoz faragva és megy tovább az élet.

medve5409 Creative Commons License 2016.10.26 0 0 21963

A köhögés, fulladozás szerintem nem a sok benzintől van - vagyis ha nem javít a súbertű állítás.

Kicsit fojtom a beömlő részt, több anyagot tud felszívni teljes terhelésen gondolat mentén...

Úszószint, tűszelep, benzincsap hármasa. A tűszelep  kicsi, akadozó átfolyása miatt kompromisszumos az úszószint beállítása. A benzin tűszelepet vizsgálnám (ne ragadjon) elsősorban. Leveszed, kinyit bezin, kezeddel tartod a réz lemezkét aztán elengeded. 5-ből 5x kinyit jó. Ha ez tuti és az átfolyás mennyisége is jó (nincs dugulás a csapnál) foglalkozz az úszószintel. Ha a bevett általános értéken (gyári) van az úszószinted emeld egy 1 mm.

 

Szerelés nélkül, ha visszateszed a gumicsövet szűrőt és tömsz egy kis rongyot, hogy jó dugult szűrőt produkálj, hamarabb kell jelentkezni a problémának.

Nekem ez jutott eszembe.

Az alapjárat nem ingadozik?

Előzmény: mustang123 (21961)
ex-kristikoma Creative Commons License 2016.10.25 0 0 21962

Túl sok benzint kap. Súbertű biztosító lemeze felülről a második vájatban legyen!

Előzmény: mustang123 (21961)
mustang123 Creative Commons License 2016.10.25 0 0 21961

Üdvözlet!
Jawa Mustang 50

Lenne egy olyan problémám, hogy a motor gyári légszűrővel nem pörög ki rendesen, hanem köhögni kezd.
Viszont próbáltam, hogy lehúzom a légszűrőgumit a karbiról(ezáltal kiiktatva a légszűrőt) úgy hibátlanul pörög! Valakinek valami tipp mi lehet a baj?

Furak Creative Commons License 2016.10.25 0 0 21960

Ez teljesen biztos! 

Előzmény: jenco01 (21959)
jenco01 Creative Commons License 2016.10.25 0 0 21959

Ha kidobod a 40eves gumikat es raksz ra continental contigo gumikat akkor meg jobb :) 

Előzmény: Furak (21958)
Furak Creative Commons License 2016.10.24 0 0 21958

Értem ez megnyugtató hír!

Előzmény: jenco01 (21957)
jenco01 Creative Commons License 2016.10.24 0 0 21957

Az úttartás ugyan az, mustang vs ideal, a vaz a futomu minden egyezik csak mas ruhaba vannak oltoztetve

Előzmény: Furak (21956)
Furak Creative Commons License 2016.10.24 0 0 21956

És a két motor között van úttartásbeli különbség? Mert pl.: A Simson S51 úttartása fény évekkel jobb mint a Schwalbe-é, meg a Mustang-é is a Schwalbe-hoz viszonyítva. de Ideal-lal még nem mentem..

 

Reméljük összejön az új henger és jó lesz :)

Előzmény: jenco01 (21954)
jenco01 Creative Commons License 2016.10.23 0 0 21955

nagy remenyeket fuzok hozzá és a célom elérését várom tole

Előzmény: jenco01 (21954)
jenco01 Creative Commons License 2016.10.23 0 0 21954

mustang nekem sem jon be annyira mint az ideal ahogy feletek fivjak, az enyém jawa 21, 

mustangon eleg fapados élmény az utazás,  a 21esemen sokkal jobb, mustang on reszket a tank és hangos, 21esen a burkolat eleg sokat szigetel a blokktol jovo hangból,

 

most egy sajat hengeren dolgozom, majd megosztom ha sikerul, kb jovo szezonban, 

Előzmény: Furak (21953)
Furak Creative Commons License 2016.10.23 0 0 21953

Én is gondolkozok kicsit komolyabb gépen a jelenlegi széria Mustang mellé, de inkább Ideal-ba gondolkozom a formája sokkal jobban tetszik. De csak valami jobb hengerre 60/4-esre például meg egy jobb karbira , és nagyobb lánckerékre elöl gondoltam.

Előzmény: jenco01 (21952)
jenco01 Creative Commons License 2016.10.22 0 0 21952

Igen ez egy faragott 2felomlos 50es henger

Előzmény: Furak (21951)
Furak Creative Commons License 2016.10.22 0 0 21951

Neked van rajta a házi faragott 50-es henger?

Előzmény: jenco01 (21950)
jenco01 Creative Commons License 2016.10.22 0 0 21950

Mondjuk a 80 megvolt így is de csak szélcsendben egyenesben autó mögött szélárnyékba bújva :D 

mentem vele GPS-el mért 70-el  140kg-val megrakva tartós 200 kilométert augusztus végén, falukban lassítottam 60-65re

jenco01 Creative Commons License 2016.10.22 0 0 21949

Foleg hasznalhatosag, es valós 90 a kituzott cel, de az ezzel a hengerrel nemfog megdolni, eleg lessz a *valós* 80-85km/h nem amit az eredeti ora mutat :D az 80on van mar 70korul :D

Előzmény: Furak (21948)
Furak Creative Commons License 2016.10.22 0 0 21948

És valami végcél van tuningolást illetően, vagy csak "jól"  használhatóra akarod megcsinálni?

Előzmény: jenco01 (21947)
jenco01 Creative Commons License 2016.10.21 0 0 21947

Hát kb 9 eve van idealom, 4 evig forgalmi nelkul volt (szlovakia) addig keveset meg csak foldutakon jártam, azutann szereztem forgalmival azota legurultam vele 30ezer km-t, jopar blokkot osszeraktam, javitottam, fotengelyeket is ujittok fel, a tuning téma lényegeben idén jött mikor megvettem az uj valtot.

Előzmény: Furak (21946)
Furak Creative Commons License 2016.10.21 0 0 21946

Régóta benne vagy ebbe a Jawa-s motorozásba tuningolásba?

Előzmény: jenco01 (21942)
jenco01 Creative Commons License 2016.10.21 0 0 21945

 

 

Igy fest, begyujtva nem volt vele, kiprobalni ugysem tudnam, 

a kipuff jamacrol eredetileg Zundapp GTS tuninolasara, 32mm kipufogo konyok szamara.

 

jenco01 Creative Commons License 2016.10.21 -1 0 21944

nem is!! cak 25 fokra van dontve, mehetne még meredekebbre, a nagy hengerfejen fog kelleni alakíttani a karburátorhoz kozeli cellákon hátulról kimarni a karburátor miatt, lehet hogy még jobban megdontom ha ugy kevesebbet kell majd elvenni a cellákból

jenco01 Creative Commons License 2016.10.21 0 0 21943

és mégegy dolog, így rovidebb lehet a konyok

Előzmény: jenco01 (21942)
jenco01 Creative Commons License 2016.10.21 0 0 21942

így jobban elfér, amúgymeg a dellortó motorkerékpár karburátorok donthetoek 40 fokig utcai és 30 fokig terep használatra, nekem kb 30fokra van dontve, 30 és 35 kozott.

Előzmény: medve5409 (21941)
medve5409 Creative Commons License 2016.10.21 0 0 21941

Sziasztok!

 

Te Jenco a karburátornak az a 30-45 fokos dőlése tudatos vagy a helyhiány miatt van úgy kitalálva?

 

Előzmény: jenco01 (21940)
jenco01 Creative Commons License 2016.10.20 0 0 21940

Az a baj hogy meg nincs meg minden :D

Előzmény: Furak (21938)
1Tamás Creative Commons License 2016.10.20 0 0 21939

Túl dús a benzin-levegő keverék. Sok a benzin vagy kevés a levegő. Túl sok az olaj a benzinben. Áteresztő tűszelep. Magas benzinszint. Súbertű rossz helyen van. Rossz hőértékű gyertya. Gyújtás nincs jól beállítva. Gyertya pipa, gyertyakábel. Hideg idő és a rövid használat miatt nem tud kiégni rendesen. Váltóolajat beszipkázza a szimeringnél. Kb. ezek szoktak lenni.

Előzmény: Conoren (21937)
Furak Creative Commons License 2016.10.20 0 0 21938

Jól bevásároltál :)

Előzmény: jenco01 (21936)
Conoren Creative Commons License 2016.10.20 0 0 21937

Azt hittem, már minden jo, szép az alapjárat hidegen, de egy idő után iszonyat módon bekormozza a gyertyát, nagyjából 5 perc után. Mit lehet tenni ez ellen? Annyira kormos lesz, hogy alig lehet beindítani. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!