A köhögés, fulladozás szerintem nem a sok benzintől van - vagyis ha nem javít a súbertű állítás.
Kicsit fojtom a beömlő részt, több anyagot tud felszívni teljes terhelésen gondolat mentén...
Úszószint, tűszelep, benzincsap hármasa. A tűszelep kicsi, akadozó átfolyása miatt kompromisszumos az úszószint beállítása. A benzin tűszelepet vizsgálnám (ne ragadjon) elsősorban. Leveszed, kinyit bezin, kezeddel tartod a réz lemezkét aztán elengeded. 5-ből 5x kinyit jó. Ha ez tuti és az átfolyás mennyisége is jó (nincs dugulás a csapnál) foglalkozz az úszószintel. Ha a bevett általános értéken (gyári) van az úszószinted emeld egy 1 mm.
Szerelés nélkül, ha visszateszed a gumicsövet szűrőt és tömsz egy kis rongyot, hogy jó dugult szűrőt produkálj, hamarabb kell jelentkezni a problémának.
Lenne egy olyan problémám, hogy a motor gyári légszűrővel nem pörög ki rendesen, hanem köhögni kezd. Viszont próbáltam, hogy lehúzom a légszűrőgumit a karbiról(ezáltal kiiktatva a légszűrőt) úgy hibátlanul pörög! Valakinek valami tipp mi lehet a baj?
És a két motor között van úttartásbeli különbség? Mert pl.: A Simson S51 úttartása fény évekkel jobb mint a Schwalbe-é, meg a Mustang-é is a Schwalbe-hoz viszonyítva. de Ideal-lal még nem mentem..
mustang nekem sem jon be annyira mint az ideal ahogy feletek fivjak, az enyém jawa 21,
mustangon eleg fapados élmény az utazás, a 21esemen sokkal jobb, mustang on reszket a tank és hangos, 21esen a burkolat eleg sokat szigetel a blokktol jovo hangból,
most egy sajat hengeren dolgozom, majd megosztom ha sikerul, kb jovo szezonban,
Én is gondolkozok kicsit komolyabb gépen a jelenlegi széria Mustang mellé, de inkább Ideal-ba gondolkozom a formája sokkal jobban tetszik. De csak valami jobb hengerre 60/4-esre például meg egy jobb karbira , és nagyobb lánckerékre elöl gondoltam.
Foleg hasznalhatosag, es valós 90 a kituzott cel, de az ezzel a hengerrel nemfog megdolni, eleg lessz a *valós* 80-85km/h nem amit az eredeti ora mutat :D az 80on van mar 70korul :D
Hát kb 9 eve van idealom, 4 evig forgalmi nelkul volt (szlovakia) addig keveset meg csak foldutakon jártam, azutann szereztem forgalmival azota legurultam vele 30ezer km-t, jopar blokkot osszeraktam, javitottam, fotengelyeket is ujittok fel, a tuning téma lényegeben idén jött mikor megvettem az uj valtot.
nem is!! cak 25 fokra van dontve, mehetne még meredekebbre, a nagy hengerfejen fog kelleni alakíttani a karburátorhoz kozeli cellákon hátulról kimarni a karburátor miatt, lehet hogy még jobban megdontom ha ugy kevesebbet kell majd elvenni a cellákból
így jobban elfér, amúgymeg a dellortó motorkerékpár karburátorok donthetoek 40 fokig utcai és 30 fokig terep használatra, nekem kb 30fokra van dontve, 30 és 35 kozott.
Túl dús a benzin-levegő keverék. Sok a benzin vagy kevés a levegő. Túl sok az olaj a benzinben. Áteresztő tűszelep. Magas benzinszint. Súbertű rossz helyen van. Rossz hőértékű gyertya. Gyújtás nincs jól beállítva. Gyertya pipa, gyertyakábel. Hideg idő és a rövid használat miatt nem tud kiégni rendesen. Váltóolajat beszipkázza a szimeringnél. Kb. ezek szoktak lenni.
Azt hittem, már minden jo, szép az alapjárat hidegen, de egy idő után iszonyat módon bekormozza a gyertyát, nagyjából 5 perc után. Mit lehet tenni ez ellen? Annyira kormos lesz, hogy alig lehet beindítani.