Vásárlás előtti teljes átvizsgálásra keresek egy Renault szervizt, aki egy 2009-es Traficot átnéz nekem pár napon belül, Bp pesti oldalán valahol....Tudtok segíteni?
Valószínű hogy ki fogja bírni (egyesek jóval többet mennek így )de ha teheted nézesd meg mert a kuplung is bánhatja ha nem emel ki rendesen a felső munkahenger
Abban szeretném a segítségeteket kérni ,hogy ma kinyomtam a kuplungot (a 2011es 2.0ás cdti) vivaron és éreztem és hallottam egy kattanást majd annyi volt ,hogy a pedál nem jött fel az utolsó 1 centin kb. Majd benéztem alá és ahogy felhúztam kézzel szétesett valami és ahogy lenyomtam beesett a pedál. Mellékelek pár képet ,hogy mi volt lecsúszva majd hogy néz ki visszaakasztva . Mert sikerült bedugni a fejem és visszatenni ezt a valamit a helyére.Most kiold rendesen annyi ,hogy azt az utolsó centit lábbal kell visszahúzni. Szóval a kérdés az volna ,hogy szerintetek könnyen javítható-e a dolog illetve haza merjek e vele indulni? 180 km autópályán....
A képen a jobbról jövő rúd akadt le a fenti fényes részről.
Elvileg gyári van most is benne ami kb 3 éve került bele újonnan. Akkor utána elkezdet menni mint egy gőzgép 1700-tól. Most is éledezik 1700-tól de gőzgép nélkül.
Kicsit hiányzik a tudat, hogy ha kell akkor el lehet "ugrani" egy kövér gázadásra.
Megint szivat a Vivaro. Nemrég csináltam nagyszervizt. Ki lett cserélve a szervopumpa, mert enegdte az olajat. Vmilyen japán került bele. Kapott új gyári fordítógörgőt is. Előtte pár hónappal a főtengely szíjtárcsa lett cserélve, amiből Hutchinson került fel. Szervizelés közben feltűnt, hogy a szíjtárcsa bordâi tele vannak gumidarabokkal. Kipucoltam. Sajnos a szíj nagyon nyikorgott, ezért cserélve lett. Összerakást követően, kb 30 km után elkezdett vmi nagyon zörögni. Kiderült, hogy lelazult a gyári nyomatékkal lehúzott szervo szíjtárcsa, az egyik csavart el is hagytam. Összeraktam menetrögzítő pasztával. Ezután jó lett. Majd 1000 km után megint nagyon hangos lett a motor alapjáraton. Azt hittem, hogy megint a szíjtárcsa lazult le. Megpróbáltam ráhúzni a csavarokra, amiből egy kapásból beletört. Persze lehetett megint lebontani az autó elejét. Szíjat leszedtem, majd beindítottam az autót, és szépen csendben járt a motor. Közben feltűnt, hogy most a klíma tárcsája van tele gumidarabokkal. De akadt pár darab a főtengely és a szervószivattyú tárcsáján is. Kipucoltam, majd összeraktam a használt szíjjal. Sajnos iszonyat hangos lett. Még az is szemet szúrt, hogy a fordítógörgőről 1 mm-t lelóg a szíj. A szervopumpa tengelye pedig kb 3 mm-t kijjebb volt csúszva mint ahogy lennie kell, pluszban még lóg is a tengely. Miközben szedtem ki a beleszakadt csavart, visszacsúszott a gyári helyére. Megmértem ebben az állapotában, és megegyezett a kiszedett régi szivattyúval. Ami még érdekes, pláne hogy hangos is, hogy a klímatárcsáról a főtengelytárcsára menet,kb 1 centit beleng a szíj, ami elég hangos is. Gondoltam, hogy netán a feszítőszerkezet nem jó, de elég erősen kell csavarni, hogy le lehessen szedni a szíjat, és járó motornál szépen mozog a szíjjal, feszíti egyfolytában. A leggyanúsabb a főtengely szíjtárcsa, de az teljesen új. Ja és a motor eleje, és környèn tiszta gumipor. Találkozott már vki ilyennel? Most az eddig használt Dayco helyett Gates lett felrakva. Kiváncsi vagyok, járt-e már valaki így?
Köszönöm a tippet. Meg néztem azt is, de az rendben volt. Viszont , hogy mitől, de megoldódót a probléma. Kiszedtem az egész fekete dobozt a tágulási tartály alattit + az őszes csati ismét.
A motor elején van egy fehér színű jeladó amit előzőleg nem húztam le, most az is meg volt. Az olajszűrő és a generátor közötti fehér jeladó- ezt tudja valaki mire szolgál?
A váltó tetején lévő lila színű csatira menő vezeték volt kicsit megpörkölődve. Ezt be húztam szigetelő szalaggal. A tuti az lett volna ha kibontom a köteget, de azt nem mertem bevállalni. Combos kábelköteg az ott. Véleményetek? Ki kellet volna bontani? Mi a tapasztalat?
Remélem sikerült némi szerencsével elhárítani a problémát véglegesen. Bár nagy összeggel nem mernék fogadni rá.
Egy ideje már feltűnt, hogy nem úgy meg a gép mint régen. Légtömegmérőre gyanakszom. Ki lehet azt mérni valahogy?
Sziasztok! fórumon most először. Tudna segíteni valaki szoftver probléma 2,5 motor. ABS hiba és motor vezérlés,sajnos kitörés után mindig vissza jön,így nem törölhető. Köszönöm