Természetesen az évjárat fontos és nem azt mondom hogy ha ezek nincsenek benne egy kocsiban akkor az szar autó!
Én csak probáltam megfogalmazni,hogy mi az amikor egy autó full full extrás...
Én csak arra vagyok kiakadva amikor egy pld:astrát le full extráznak egy klimával meg egy elektr.ablakkal!:-)Nem szabadna dobálozni evvel a szóval ennyire itthon!Szerintem!
Az enyémben sincs egy csomo dolog ezekből de nem is mondom rá hogy full extra!:-))Amugy kb 20-30 dolgot feltudnék sorolni ami benne van gyárilag.és egy sokkal fiatalabb más márkában meg még csak a hirét hallották és az enyém sem fiatal 94'-es!
Amugy nagyon sok extra hülyeség és értelmetlen vagy a mindennapokban teljesen felesleges de jó ha benne van!:-)))))Növeli a gk-i értékét!:-))
Szerintem meglepődnél, hogy egyes motorok sima szívó állapotban mire képesek:-) és így nem kell ALS turbo, nyomásszab, pop-off, vastegate, BOV, stb. 4 kerék csak vizen jobb, akkor meg ki akar versenyezni? Sokdugattyúsfék nekem is OK az lesz is, szinterkuplung meg nekem nem jön be, mert én ezt használom uccára is, és araszolgatásnál az nem seggít. Szóval a turbón kívül is van még ám élet:-)))))))
Fish,
Én úgy tudtam, hogy a full extra az adott gépkocsihoz rendelhető összes extrára vonatkozik. Bár nincs navi/DVD, ESP, ülésbe integrált recsógép, stb.. a Suzukiba, az is lehet fullextrás szvsz.
Vagy most keverem a dolgokat? ;-)
Akkor olyan kocsi, amiben van klíma, ABS, Elektromos ablakok, elektromos napfénytető, seb.-függő szervókormány, központ zár, hátsókerék kormányzás (bőr nincs.)??
Az szar? :)
De mindez 1987-ben... Mert sztem fontos, hogy milyen évjáratról beszélünk...
Na ja lehet az ember néha "igénytelen" is!:-)))))
De nálam nem csak az a szempont hogy menjen mint a mérgezet egér hanme legyen mindenben kielégítő!:-)))
Hát igen sajna kishazánkban minden autó full extrás!:-)))És amikor egy ilyen hirdetésnél el kezdem kérdezgetni embereünket hogy mi van benne akkor meg csak less hogy mi az amikor valami full extrás!
Szerintem full extra kb a következőt jelenti:ABS,klima(digit-dupla),Airbag(2-10ig).kipörgésgátló,el ablakok,el.tető(solar,dupla)el.mem ülések+fejtámla+szellöztethető,Ülésfütés,deréktámasz,combtámasz,elektr.viszap+füthető és el.behajlo,tempomat,navi+tv,fedélzeti comp,állófütés,elektromos oldal és hátsó rolo,belsö elektromosan sötétedő viszzapillantó,kp zár,riasztó,dupla xenon,pdc,esősensor,füthető ablakok ,guminyomás ellenörzés,elektromos kormány állitás,servok stb....Biztos kihagytam még sok mindent!:-)
szóval ez full extra!:-)
Nálunk meg 2 el ablakra.egy klimára már azonnal full extra a verda!:-)))))
Akkor a lendkerekem csak 5.4 kg! Annál sztem nem kell könnyebb. Én különben bízok a BMW mérnökeiben, mint látjátok utólag is mindig kiderül, hogy amit mi próbálunk utólag tuningolni, arra ők már akkor gondolták és megoldották:-)))))
Azért nem mondom, hogy nem lenne még mit, de alapvetően sztem le a kalappal. Főleg hogy 85-ben gyártották az elsőt:-)
ESI, pedig itthon sima lendkereket sem kapsz ennyiért használtat, szóval én elgondolkodnék, mert mégis gyári, ezzel tuti nem lesz problémád sem minőség tereén, sem később esetleg motor terén.
Yasec,
Enyém '88-as E30 M3 Evo 2, csak erről beszélünk mindig:-). Enyém fullextrás, bőr nélkül (szerencsére). Jó nincs benne DVD, meg ülésfűtés se (bár már majdnem lett benne:-)). Extrák: Szervo, AC, el ablak+tetőablak, nagy computer, hifi, több most nem jut eszembe, de itthon ez már bőven fullextrásnak számít:-)))))))). Namost ezek közül nekem mind kell! Valami olyanon gondolkodj súlycsökkentésileg, ami nekem sem kell:-).
Több tuningoldalon is árulnak EVO3 lendkereket ami gyári alkatrész:
E30 M3 EVO3 Lightweight Flywheel
This flywheel is a must when replacing your clutch. Install it now and save $hundreds on labor later.
Original BMW Motorsport Flywheel
Weighs approximately 12 lbs in comparison to approximately 20 lbs for the original M3 flywheel
Factory Balanced Lightweight Steel Flywheel
Greatly improves acceleration and deceleration
500 dolcsi korul kernek erte, de nekem anniyt nem er :)
Esetleg Yasec rajzolhatna nekunk egyet, mivel párat tuti eladnank belole...
Ave: igazad van, de ne álljunk a fejlődés útjába!
Bizti van már oda is olyan alu, ami jobb, mint bármelyik acél!
A szinter fékbetétek mindenesetre 4x lassabban eszik meg az alu féktárcsát a Lotuson, mint az acél verzióban. (+nem lesz retkes a felni, meg könnyebb, meg sokkal jobban adagolható! Idiótáknak viszont nem jó, azoknak, akik nem tudnak fékezni, egy lejtmenetnél le sem szállnak a fékről, így az alut már sokkal könnyebben tönkre lehet vágni.
Ha valaki sokat csúsztat kuplungot, vontat a kocsijával, akkor ezt hagyhatja, de az utcai gyorsulásra szerintem nagyon jó lehet.
Feltételezve persze azt, hogy a vezérlés nem kezd el emiatt problémázni, mert olyat már hallottam, hogy valami vezérlés ezt is bekalkulálta!
Dehogy, dehogy! Csak a légsárkánnyal vagyok így! A Scorpiom nekem is tele van extrával, ott élem ki magam ilyen téren! Az az élet is szép, csak idegesítenek a kompromisszumok!
A Lotus sosem lesz kényelmes utazóautó, a Scorpi meg sosem lesz gyors. Ezen már nem fog fájni a szívem!:-)))
Bármelyik osztrák benzínkuton van, majd megnézem az árát!
Most jut eszembe, mintha az utolsó METRO újságban is lett volna (az osztrákban), majd küldöm az árát, asszem valami 30-40 Juró közt volt!
Megeszed azt, meghalsz, bazzzzzzzzze!
Amikor kaptam egyet, bementem vele az oviba, cukrosbácsit játszani!.-)))
Minden csoportnak leütöttem egy csúcsot, aztán be is laktak tőle, meg még maradt is egy csomó!
A végén már a postásunk is rájárt!
Nem mertem beleharapni, mert benne maradt volna a fogam. Fadeszkán vágtam belőle!
Tényleg nagyon durva! A neándervölgyi is ilyet evett a mamuttal az ősbokorban!
Ma nagyon bús panda vagyok. :( Nyomtam egy bornoutot a Tesco parkolóban - ezzel nem is volt baj :)-, de este belekukkantottam a motortérbe, és a drágasgág a bölcső felrögzítésnél fogva kitépte magát a hossznyúlványból.. :( K.O., doblemezcsere.
Esetleg ha tud valamelyikőtök egy megbízható keletiautós karosszériást, aki nem csak összetákolja (ügyel a hézagokra) az ne tartsa vissza magát!
Hat nem tudom en lendkerek temaban azt hallottam, hogy egy bizonyos pontig erdemes konnyiteni, utana speci acel lendkerek jon, nem alu.
Ettol meg lehet.
Mondjuk nem tudom a szinterpapucsok mennyi ido utan eszik meg az alut?
Egy biztos, hogy sokan lehet vesziteni is lendkerekkel. Igen, konnyebben porog fel, ez igaz, de ahova ezeket a szuperkonnyu lendkerekeket kitalaltak, ott nem engedik a fordulatszamot 5000 ala...