Jobb oldalon motor, hátsó ülések előtt 1-1 gázrugó a két oldalon. Levettem a motor rudazatát és szépen lehet kézzel nyitni, zárni.
Kivettem a motort, mert a kar először csak kicsit mozgott, utána semmit, kiszerelt állapotban pedig körbeforgatható. Most szétkapom, mert ez elvileg mechanikai hibára utal. Fogaskerék probléma!-?
Feltételezem annál rosszabbat, hogy nem nyit, csak a kezünket csukja oda nem tudok vele tenni, max véletlenül megcsinálom. :)
Miközben tegnap beálltam a garázsba, a parkradarom szokás szerint pittyegett mig átmentem a kapun. Autó leállít, semmi gond.
Ma reggel kigurultam, és bár nem volt semmi az autó közelében, az összes szenzor bejelzett. Ezt folytatta az utcán is, rövid idő múlva pedig kiírta a komputer a hibaüzenetet. ""Parkolási segítség rendszer hiba! ""
Akkusaru le.....vissza, de ezek után is folyamatosan jön a hibaüzenet.
Van autómata váltós fórum ott keress valami értelmes váltó szerelőt , a tiedben aisin váltó van , nem olcsó mulatság egy ilyen javítása , a ki -be szerelésről nem is beszélve.
Autómata váltó tud olyat produkálni (nálam is előfordult már), ha nagyon durván padlót nyomsz, a motor fordulatszáma olyan hirtelen emelkedik túl magasra, hogy a váltó nem képes követni. Ilyenkor gáz vissza és normalizálódik a helyzet. Ritka lakalmak nem tudják tönkretenni a váltót de nem tesz jót neki.
Ha nálad nem hasonló történt, akkor nagy valószinűséggel haldoklik a váltód.
Két lehetőség van: vagy motor nyit és zár, ( de itt is van gázrugó 350 Nm es) vagy csak gázrugó, itt van az hogy kipattan egy két centit és a gázrugó kinyitja és neked kell lecsukni kézzel. A motoros nyitás a komplikáltabb, alsó felső végállás helyett jeladók, motor, rugók.
De ezt is lehet mezei módon működtetni csak akkor le kell pattintani a motor mozgató,toló rúdját. Ha szembe állsz a csomagtérrel jobb oldalon a tároló doboz mögött, felett. Ki kell szerelni az egész tároló rekeszt.
Segítséget kérek, illetve egy nagynyomású fényszórómosó szivattyút keresek! Ha van valakinek felesleges de jó,használható szivattyúja (csak szivattyú) kérem értesítsen telefonon vagy email-ben.Mind a kettő az adatlapomon. Segítségeteket előre is köszönöm.
régebben említettem , hogy gázadásnál olyan 70 és 90 között remeg a kocsi...azt ígérte az eladó , hogy jobb féltengely belsó csukló aproblémás! Elvittem pestre , hamar meg is csinálták , de ugyanúgy remegett a kocsi a hazaúton...Reggelre gondoltam , hogy kipróbálom úgy mégis , és mintha teljes elmúlt volna a remegés....ha óvatosan adagolom neki a gázt akkor semmi remegés...de előzésnél vagy hegyen fel akkor azért remeg...szerintem ha a bal féltengelyt is felújíttatom akkor már megoldódik. TI mit javasoltok? vegyek egy bontott tengelyt ami vagy jó vagy nem vagy újítattassam fel??
A légzsák visszajelző világít...Szaki kiütötte a hibát de mire kifordúltam a főútra visszajött...a gép azt írja hogy vezetőoldali légzsék kontakt hiba....nézegettem a kábeleket az ülés alatt,de... :) ESP,ASR ,ABS villog de gondolom azért mert szakatt a jobb hátsó ABS jeladó ... vezető oldalon az ülésállító összevissza engedelmeskedik...nem megy teljesen hátra....a fejtámla csak kerreg...dönteni meg csak akkor tudom , ha szerencsém van...ülésfűtés 4 ből sehol sem működik....az ülés alatt egy kábel nincs bedugva de nincs is mit bedugni oda....
Jah és a csomagtartó ha felnyitom akkor nem nagyon akar magától felnyílni... csak ha úgy van kedve...beküldten neki egy kis wd40et ,de nem lett jobb :)
röviden ennyik a gondjaim...
jah és amikor elhoztam a kocsit...akkor néha csak úgy fogta magát és leállt...az első nap csak üresben amikor a lámpánál álltam később már menet közben is...amikor egy kicsi visszevettem a gázból álltalában...de olyan napi 1x előfordúlt...aztán ausztriába(mert ott átszámolva 420) töltettem neki maxxemotionsolutionpowersensation dieselt és azóta soha nem csinálja....kevesebbet fogyaszt is meg jobban megy....részecskeszűrőre gyanakszom de hát nem értek hozzá---:)
Üdv! Van egy 2.2benzines autóm(607) és az a probléma áll fent hogy (fojtószelep csere után új!!!) , hogy a nagy melegbe pár kilóméter után tüzel a motorháztető!!! (Vízhőfok jó!) És egyszer csak elkezd ugrálni a fordulatszámmérő, és leáll az autó!!!!!
Ezek után be sem akar induli csak ha lehül egy kicsit....... Hát miez Zastava????!!!!!!
Volt már valakinek ilyen problémája? Hogy melegedhet túl ha van benne termosztát meg mindenféle szenzor stb. ??????? Szívem szerint bevinném egy bontóba csak még van rá 2év hitelem, és jólenne még addig használni......
Mit szolna hozzá a 607 tulajdonosok csapata hogy ha nyitnek egy peugeot 607 klub magyar oldalt Facebook on? Könnyebb lenne a kommunikáció es tudna mindenki kepeket feltenni a kocsiarol :D