Hm, én már bele sem tudok szólni itten a nagy vitákba :)
Johnblow, a tisztelet a kivételnek nem álszenteskedés, így gondolom.
Ismerek normális béjemvést is, de hihetetlenül köcsög, agressziv suzukist is. Nem az autó a lényeg tul. képpen, hanem a soför. Csak sajnos az arányok ott vannak, még ha nem is akarod öket elfogadni.
Miben ülsz benne? A Corvette-edben? OK, a többit javarészt te is csak fényképrôl nézegeted, úgyhogy mostantól -- ha már számon kéred rajtam -- te se szólj egy szót se más márkákról, OK? Szerintem ha tisztességes vagy, akkor ez innentôl így dukálna...
Ami a fikázást illeti, szerintem a Boró & Co. mi a fenét művel a J/N topicban? Mellesleg nem is fikáztam. Mutass már rá, hazudós, hogy MOST épp hol és mit fikáztam? Na?
"Ha elintézed, hogy összemérjük egy versenypályán a Diablo GT-t és a Z06-ra upgradelt Vette-t, akkor..." Ez aranyos. Miért nem álmodtok magatoknak egyet? :))
Szerintem sokkal többen olvassák most ezt a topicot, mint ahányan írtok bele és mindenki hülyére röhögi magát az újságpapír vs. C6 összehasonlításon.
A Classic & Sport Cars Club valami 300 font ellenében lehetôséget nyújt 6 szupersportkocsi (Countach is :-) kipróbálására Silverstone-ban. Amúgy is tervezek egy angliai utat, a programom felét biztos hogy ilyesmik teszik majd ki. Nem jössz velem?
Fargo, a Te állandósult fikázásaiddal kapcsolatban elég volna szétnézni a japán-német topicban, vagy körkérdést intézni az olvasóihoz. Nem véletlenül tették ezt jónéhányan szóvá.
A különbség annyi, hogy én benne ülök, Te meg fényképről nézed és megosztod Velünk a vízióidat.
Kezded érteni?
A kutyaház csak egy dolog, amivel foglalkozom - pontosabban nem én, hanem a Feleségem. Az R&D, amiben már egy évtizede utazom, megint más kérdés...
De ajánlok Neked valamit! Ha elintézed, hogy összemérjük egy versenypályán a Diablo GT-t és a Z06-ra upgradelt Vette-t, akkor 2 óra gyakorlás után állok elébe, azzal a hátránnyal, hogy Te ismered a saját kocsidat!
Mutasd meg nekem nyuszifül, hogy éppen hol fikáztam le és micsodát? Megint vetítesz, pajtás.
Egyébként meg ültem már F40-es Ferrariban, (30 métert :-) Corvette-ben, meg Porsche-ban is.
Érdekes, neked mindenki hülye, dilettáns, tisztességtelen és tapasztalatlan, aki nem ért veled egyet. Csak azok a hiteles arcok, akik éppen a seggedet nyalják. Boró, te egy rossz vicc vagy...
Kombi Volvoból meg miért ne mondhatnám el a véleményemet arról, amirôl akarom? Te meg önetetôs kutyaházakkal üzletelsz, ha a kifinomult ízlés és a technikai igényesség eme csodái töltik ki napjaidat, akkor hogyan kérhetsz számon bárkitôl is bármit?
Hadd mozduljak rá az offtopicra, mert egyik kedvenc témaköröm a szupersportkocsik világa!
A Vipernek igenis az Európába szánt változata 384 LE, és a katalógus is külön hozza (Genfi Automobile Revue 2000). Csak Chrysler név alatt forgalmazzák ezt a változatot. A végsebesség ca. 285 km/h erre, és 298 a 455 LE-sre a katalógus szerint. Ez teljesen korrekt is, mert a német auto motor uns sport 2000 július 12-i számában az inkriminált cikkben, ahol a leggyorsabb autót keresik, pontosan ennyit mértek neki, míg a 100-ra történö gyorsítást 0,1 másodperccel lassabban (azaz elhanyagolható eltéréssel) hozza.
A Vipert 89-es Detroiti Motor Show-n mutatták be mint koncepció autót és 92-töl gyártották szériában. Shelby a 60-as években a Cobrát követte el, a kettönek meg annyi köze van egymáshoz, hogy a Vipert tekintették szellemi utódjának, a zabolázhatatlan, nyers erö megtestesítöjének. Soha, sehol, senki nem mondta, hogy ezt az autót is Shelby követte volna el! Márpedig ha így lenne, akkor azt lépten nyomon hangsúlyoznák!
Nem szerencsés az amerikai autók gyenge futómüvének példájaként sem felhozni, mert sok helyzetben a Lotus Exige tudta csak utolérni szlalom, meg hasonló téren:
Kikerülési teszt (jávorszarvasteszt-szerüség) 110 méteres terhelésváltási úttal
Chrysler Viper GTS 147 km/h
Lotus Exige 141,4 km/h
Porsche 996 Turbo 139 km/h
Lamborghini Diablo GT 136 km/h
BMW M3 (E46) 136 km/h
Subaru Impreza GT 131 km/h
BMW Z8 128 km/h
Honda S2000 128 km/h
Mercedes CLK 55 AMG 124 km/h
Maserati 3200 GT 123,8 km/h
Audi RS4 123 km/h
VW Golf V6 4motion 120 km/h
Szlalom 36 méteres bólyatávval
Chrysler Viper GTS 133 km/h
Lotus Exige 132,9 km/h
Porsche 996 Turbo 128 km/h
BMW Z8 127 km/h
BMW M3 123 km/h
Lamborghini Diablo GT 122 km/h
Audi RS4 120,7 km/h
Maserati 3200 GT 120,4 km/h
Subaru Impreza GT 120 km/h
Mercedes CLK 55 AMG 119 km/h
Honda S2000 118 km/h
VW Golf V6 4 motion 113 km/h
Keresztgyorsulás (a Hockenheim-Ring Querspange nevü kanyarjában mérve)
(jelenleg az utcai gumik szabják meg a határt 1,3g-ben)
Tehát a fentiek jól mutatják, hogy nem jó példa az inkriminált mondatra. A régebbi Corvette, amilyen BkorVette-nek is van az jó lenne erre, mert ott valóban elmarad a korabeli európai kocsik mögött. A C5-röl nincs tapasztalatom, nem nyilatkozom.
A témakörben érdemes még elolvasni a Mitöl sportautó egy sportautó címü kb. 200 hozzászólást tartalmazó topicot is!
A Viper féke, igaz nem éri el a Porsche és a Lamborghini szintjét, 3 méterrel rövidebb úton áll meg 100 km/h-ról, mint az Audi A4 2.8 quattro. Ráadásul jól adagolható és érezhetö a tesztek szerint. Az idei évtöl pedig már rendelkezik ABS-szel is.
A Viperek mindeegyike, még a 2003-as modellévre megjelentetett új modell is 10 hengeres, nincs 12-es belöle. Az új modell egyébként az utcára 506 LE-vel kerül.
Fargo, látod ez az, amikor valaki egy kombi Volvoból folyamatosan lefikáz a Cadillactől a Lexuson át a Corvette-ig mindent, ami nem Volvo, közben egy percet sem töltött azokban az autókban, amelyekről nagy hangon, de minimális tudás híján nyilatkozik... Persze nem is Te volnál fargo, ha ehhez képest nem éppen rajtunk kérnéd számon a stílust. Van arcod, ecsém...
Egyébként pedig miről beszélünk? Egy tesztről, amelyben - az elmondásod szerint - lemaradt egy Callaway - nem egy Corvette. És? A másik 100 versenyben fordított a helyzet.
"Összegezve: Egy amcsi szupersportkocsi egyet tud: nyílegyenes úton kurvára gyorsulni. Nem véletlenül abból az országból terjedtek el a gyorsulási versenyek, és a hülye körversenyek. Többet nem. "
Az az igazság, hogy a Viper elég ütősen tud kanyarodni! A legtöbb tesztelő (mert ugye más véleményét nem tudjuk prezentálni) egyhangúlag kijelentette, hogy a brutál nyomatéknál csak a futómű megdöbbentőbb. Nem véleltlen, hogy a Viperek porig aláznak mindent a GT kupában.
"Nem hinném, hogy egy 800LE tuning-Viper jobbat gyorsulna, mint a majdnem fele olyan erős pl. Porsche. Ugyanis a gumival átvihető teljesítmény (nyomaték) véges."
Pedig így van. Negyedmérföldön pont egy focipálya-hoszt ad a Porschénak (persze EU foci) :))
"Tehát a hülye amcsik csinálhatnak 1000lóerős kocsit is, semennyivel sem fog jobban gyorsulni, mint egy 400lóerő"
Na-na, gondolkozzunk! Csak nem gondolod komolyan, hogy az az 4-5 mp a csúcs, amit egy Porsche 100ra gyorsul? Elsőkerekes autóval amúgy 4,2 mp a rekord és állítólag -normális súlyelosztás mellett- ez az elsőkerék-hajtás fizikai határa. A hátsókerékhajtás ennek a fele :)
De a "hülye amcsik" nem szaros 100 kmh-ra gyorsulnak 1000le-vel, hanem 360-ra 8 mp alatt :)
A 800 lóerô csak tipp volt, nem emlékszem a konkrét adatokra. Végül is mindegy, a Vette lemaradt az olasz / germán duo mögött.
Nem mintha rossz autó lenne, csak másra való, nem pályaversenyre. Én pl. szívesebben használnék Corvette-et hosszú távú, kontinenseket átszelô túrákra, mint egy Ferrarit...
Fargo, a Callawayt személyesen nem ismerem, de jobb, ha tőlem tudod, hogy a Hennessey és az LPE csinál 800 lóerős Corvette-ket, a Callaway nem épít ilyen motort. Szóval ez nem jött be. :-)
Másrészt itt nem az a lényeg, hogy a profi versenyzők hogyan képesek azon a pályán határon autózva, becsukott szemmel végigmenni, amit már évek óta ismernek. A Corvette C5 egy híresen kezes, igen jóindulatú sportkocsi, amiből szinte bárki kiautózhatja a benne lapuló ménest. Ugyanezt előadod a Ruf Porschével, és leszednek a szalagkorlátról. Hidegvágóval...
Talán még emlékszel az Y3K által idézett cikkre, amelyben ugyanezt támasztják alá versenyzői vélemények...
" A viper adatai SAE (USA szabvány) lóerőben vannak megadva. E mérési módszer általában 20-25%-kal többet ad, mint a DIN lóerő, hiszen itt a hajtáslánc kihagyásával, a főtengelyen mérik a teljesítményt."
Ne hintsd már el a hülyeség magvát ilyen lelkesen. Éppen a napokban írtam a két lóerő közti különbségről az újságírós topicban. Mindkettőt a főtengelyen mérik. :-))
A Corvettes tapasztalataidon csak röhögni tudok. A BMW-nek ugyanis még soha nem sikerült ilyen futóművet építenie. És tudod azt is, hogy miért, vagy csak a hasonló valóságtartalmú szöveg jön megint?
A magam részéről nem szoktam olyan kijelentéseket tenni, hogy "buzibéjemwés", meg "köcsögem3-as". Azt azonban kénytelen vagyok megállapítani, hogy arányaiban jóval több agresszív tahó vezet BMW-t, mint más márkák esetén. Ettől függetlenül továbbra is fentartom, hogy a BMW egy jó minőségű, igazán dögös, szerethető autó.
Számos példával tudnám cáfolni az amerikai autók elmaradottságáról szóló meggyökeresedett tévhiteidet. Ha igényt tartasz rá, megteszem (akár a BMW-kkel történő összehasonlításban is), legalább nem élsz tovább ilyen tudatlanul...
Mellesleg a BMW-t egyáltalán nem tartom innovatív gyártónak. Az pedig az én szememben nem túl nagy erény, hogy egy drága autókat forgalmazó autógyár ütőképes saját fejlesztés híján innen-onnan vásárolja össze az autóiba beépített újdonságainak jelentős részét...
Arra pedig nem kívánok semmit mondani, hogy az Auto Bild és hasonszőrű újságok alapján alkotsz olyan véleményt egyes autókról, amelyeknek még a közelébe sem jutottál. Egy olyan újság ugyanis a számomra egyenlő a vécépapírral, amely képes volt a 300M rugalmasságát ötödik sebességben megmérni és a katasztrofális eredményt közzétenni akkor, amikor az autó köztudottan 4 sebességes. Mellesleg az itteni összehasonlító teszteken a Viper rendre alulmarad a Corvette Z06 és a Mustang Cobra-R mögött - persze ettől Te még tekintsd nyugodtan a Vipert a legversenyképesebbamerikai autónak. :-)
"Te lehet, hogy ebből mit sem érzel, hisz ha a tengeren túlon a sebességmérőd átlápi a 100MPH-t, akkor már elvetemült gyorshajtó vagy, de itthon Európában nemritka a 250KM/h sem. És ezen a sebességen már kiütközik az autó technikai gyengesége."
Látod, itt jönnek a Te újabb tévhiteid. 250 kph sebességnél jóval kevesebbért is elveszik otthon a jogosítványodat. És ne a német példával gyere, mert nem ott éltek, egyébként is Németország ilyen tekintetben kimondottan egyedi eset. Nálunk, Texasban 70 mph a megengedett legnagyobb sebesség. Ehhez képest bemértek majdnem másfélszeres sebességgel és ezért fizettem $200 büntetést. Ez az összeg az itteni jövedelmek arányában annyi, mint otthon 4500 Ft.
"Ja és még1:
Nem hinném, hogy egy 800LE tuning-Viper jobbat gyorsulna, mint a majdnem fele olyan erős pl. Porsche."
Barátom, az, hogy Te mit hiszel, teljesen lényegtelen. Az én szerény 10.45 @ 134 mph időt fut negyed mérföldön, alig több, mint 2 másodpercet verek rá az új Porsche turbora. a, és az autóm nem 800 és nem 1000 lóerős.
Azzal meg ne fárasszál már légy szíves, hogy a Vette nem tud kanyarodni és megállni. A német tesztelők 32.5 méteres fékutat mértek a Z06-nál (erre lett az enyém is átépítve), a keresztgyorsulása veri az összes BMW-ét és a Porsche turboét is.. Hol van ettől a legjobb BMW? 4-5 méterre? :-) Miről beszéltek Ti itt? Röhej, ami ebben a topicban folyik. Így vitázik egy béjemvés? :-))))))
Az elozo hozzaszolasodban "csak" ketszer hasznaltad a hulye jelzot. Csipobol jon , vagy csak azert irod, hogy nyomatekosabba tedd a megjegyzesedet?
"Összegezve: Egy amcsi szupersportkocsi egyet tud: nyílegyenes úton kurvára gyorsulni. Nem véletlenül abból az országból terjedtek el a gyorsulási versenyek, és a hülye körversenyek. Többet nem. "
Hm hm ismet. Mintha emlekeznek Le Mansra , meg a nemet DTM futamokra. Rossz lenne a memoriam, vagy ott nem korbe korbe mennek??
"De sokan vannak a világon akiket ez kielégít, de mégtöbben akiket nem. (Én is a második táborban vagyok, de gondolom ez sejthető)"
Megosztanad velunk, hogy mi az ami teged kieligit? ( a baratnodon kivul termeszetesen ) bocs:-))
Tenyleg erdekelne marcsak azert is mert szerintem a te 325i Bomosod a legjobb joindulattal sem nevezheto sportautonak. Hol kezdodik nalad a sportauto?
"Tehát a hülye amcsik csinálhatnak 1000lóerős kocsit is, semennyivel sem fog jobban gyorsulni, mint egy 400lóerős."
Ezen mar csak mosolygok! Ugye ezt te sem gondoltad komolyan:-))
Vegul kerlek sorolj fel par sportautot $20.000-$30.000 kozotti aron. Nemet markaban gondolom a duplaja! Szeriakocsit termeszetesen ugy ahogy ala natur a szalagrol lejon mindenfele tuning nelkul. Kivancsian varom mennyit sikerul leirnod! Utana en is irok neked parat!
Nem is túl régen az egyik adón (BBC?) volt egy összehasonlító, hmmm... örömködés a Callaway Corvette / Porsche Turbo / Ferrari F50 témában.
Megszólaltattak embereket mind a három cégtôl, többek között Mr. Callaway-t is. Érdekes volt látni a manust, lesajnálóan nyilatkozott a Ferrariról meg a Porscheról is, az itt megszokott amicar fan stílushoz hasonlóan egyszerűen kijelentette, hogy azok gagyik, a sportkocsi az kizárólag amerikai szellemben épülhet, és a csúcs ott is a Corvette. Oszt érdekes módon, mikor a három kocsi egymást kergette valami F1 pályán, csúnyán lemaradt a Vette, 800 akárhány lóerô ide vagy oda. A Porsche fejlesztômérnök meg a Ferraris tesztpilóta meg csak mosolyogtak, az olasz megjegyezte: "See you at the first U-turn"...
Fu Bae!
Émmeg a Kojak filmeken nőttem fel, de a sztárszkiés háccs mégjobb volt, a hazárd megyénél meg már tökre beleőrültem az amcsi autós FÍÍÍLINGBE! Jól szétfikáztátok egymás szarjait, köcsög a BMWs is, meg a zamcsikocsis gyerekis!!! Ráadásul egy 1981-es 318i-m van, ami 35 évvel van elmaradva a korunktól, csináltamrá egy M-matricát, de 1 nap mulva letörte egy álat, meraz neki kell, bezabál vagy 14 litert, magam buherálom, eccer majdnem kifogyott tökre a benzin, mer mindig annyi van benne, hogy jobb oldali járdaszegélyre nem ugrathatok fel parkolni, sohase néztem meg, hogy mennyivel bír menni, mert leszarom. Rádió meg van benne, de az előlapját nem találom. KIT FIKÁZZAK ÉN MÁR MOST AKKOR?
Egy jó sportkocsi nem csak attól jó, hogy elviszi-e a 300-at vagy csak a 295-öt. (vagy a 400-at)
Ugyanis az esetek 99%-ban nem használja ki a tulajdonos, vagy a tesztelő. Ám kanyarodni, fékezni mindig kell egy autóval.
Összegezve: Egy amcsi szupersportkocsi egyet tud: nyílegyenes úton kurvára gyorsulni. Nem véletlenül abból az országból terjedtek el a gyorsulási versenyek, és a hülye körversenyek. Többet nem.
De sokan vannak a világon akiket ez kielégít, de mégtöbben akiket nem. (Én is a második táborban vagyok, de gondolom ez sejthető)
Ja és még1:
Nem hinném, hogy egy 800LE tuning-Viper jobbat gyorsulna, mint a majdnem fele olyan erős pl. Porsche. Ugyanis a gumival átvihető teljesítmény (nyomaték) véges. Tehát a hülye amcsik csinálhatnak 1000lóerős kocsit is, semennyivel sem fog jobban gyorsulni, mint egy 400lóerős.
Sorry, túl hülye vagyok ehhez a fórumhoz, szóval 400 kmh-t ment a C, nem 4000000-t :)))
Az amcsik is tudnak gyors autókat építeni, ha éppen arra van igény. Az isteni Tuning Stereo Magazinban (képregény) is megjelent egy cikk egy filléres (TT coupé-nél jóval olcsóbb) Camaro-ról vagy TransAm-ről (nem emlékszem), amit 300kmh körül állított meg a menetszél....
"Valóban be lehetett volna szerezni tuning amerikai autókat, de sokat nem változott volna a helyzet, ugyanis nem nagyon van olyan a kínálatban, mely igazán nagy végsebességet menne."
Néhány éve több újságban is megjelent egy cikk egy dupla-roots-os Callaway Corvette-ről ami valamivel több mint 800 Le-s volt és kicsit több mint 400 kilót ment :))
"...ahol a 300km/h közelében járó sporkocsikat tesztelnek (Porsche, AMG merci, Ferrari, Alpina BMW, Viper. Itt feketén fehéren leírják, hogy a Viper nem üti meg még a 90es évek elejei követelményeket sem.)"
Aha, AutoBild test. Nem szoktad olvasni az Autós újságírás ámokfutói c. topicot? Ott már ki lett tárgyalva az egész.
Először is egy 2(!) vel ezelőtti Vipert testeltek benne, ami 3xx lóerős volt, a most kifutott volt 450, a legújabb 550 Lóerős.
De ez csak az egyik gáz volt.
A másik bibi ott volt, hogy a bajorok fele tuningolt volt (Ruf Porsche, Brabus vagy AMG merci nem emléxem már).
Namost, ha betettek volna egy Callaway Corvettet, vagy valami más tuningolt Vipert/Corvettet (nem maszekot természetesen) asszem a Ruf Porsche behúzhatta volna fülét farkát...
Ehelyett betettek a tesztbe egy már akkor lejárt Vipert... Boccs.
Bocs, hogy bepasztáztam az egészet, de így szem előtt van. Vegyük sorba.
Volt szerencsém Vipert vezetni és Ruf Porscheben utazni, ezért merészelném a gyakorlati oldalról megközelíteni az egészet. Ráadásul az ominózus Auto Bild is megvan, de lehet, hogy Auto motor und sport. A teszt a leggyorsabb autókról és azok végsebességéről szólt. A széria német autók azért estek ki a játékból, mert gyárilag le vannak szabályozva 250-nél. Valóban be lehetett volna szerezni tuning amerikai autókat, de sokat nem változott volna a helyzet, ugyanis nem nagyon van olyan a kínálatban, mely igazán nagy végsebességet menne. Az amerikai autó nem a végsebességről szól. A viper adatai SAE (USA szabvány) lóerőben vannak megadva. E mérési módszer általában 20-25%-kal többet ad, mint a DIN lóerő, hiszen itt a hajtáslánc kihagyásával, a főtengelyen mérik a teljesítményt. A GTS teljesítménye DIN 387LE, azt hiszem ez az érték szerepelt a német tesztben is. Tegyük hozzá azért, hogy nem volt Lambo diablo, F50, de még csak egy 550 Maranello sem a mezőnyben. Viszont a Ruf végsebességét az F50 sem tudja, úgy emléxem (ennek utána lehet nézni, a Ruf 332-őt ment). Esetleg említhetnék még két kisszériás, de teljesen gyári autót, mely ráadásul még német is Merci CLK GTR, Porsche GT1.
Térjünk egy kicsit vissza a Viper-ra. Hihetetlenül szép darab, iszonyúan gyorsul, de sajna itt a vége. A fékei nem igazán jók, pedig hatalmas tárcsái vannak. A hatalmas motor miatt az autó rendkívül orrnehéz, így egyszer alul (gáz nálkül) egyszer túlkormányzott (gázzal). Kanyarból való kigyorsításkor nagyon gorombán bánik a pilótával. Szinte észrevehetetlenül megpörögnek a kerekek és máris kilinccel előrefelé veszed a kanyart. A sperrdifi nagyon hiányzik. Nagy rutin kell hozzá, hogy megfogd; csak egy apró kattanást érezni a kormánykeréken, amikor elindul, azonnal gáz vissza és ellenkormány. Ha túl visszaveszed a gázt, akkor is megpörög (hirtelen alulkormányzott lesz, ettől az ember nagyobb forgat a kormányon, aztán kacsázik is). Fékezni + pláne nem szabad. Apróbb ergonómiai hiba, hogy a forró kipurogócső be- és kiszálláskor könnyen megégeti az ember lábát és gatyáját. Nagy sebességgel nem lehet vele haladni, mert megsüketülsz, ha ponyvával próbálkozol, könnyen letépi a menetszél.
Tudom ez nem a GTS, de nincs olyan ordító technikai különbség, sajna a fék is ua.
Most akkor jöjjön a Ruf Porsche. Vagy a 95-ös vagy pedig a 96-os magyar Forma1-en vitt egy volt versenyző 3 kört a szombati időmérő és a Porsche Supercup betétfutam közt. Ez volt a Spacecar, tudjátok aki rajtnál hátulról elkíséri egy körön át a mezőnyt. Gyerekek, ilyen autót! A célvonalnál van egy kis ajtó a palánkon, ott gurultunk ki. Majd nyomott egy kövéret, a hid alatt valahol 160-180 körül járt a mutató. Aki gyorsult már a ringen, tudja mekkora dolog ez, hiszen a célvonaltól a híd nincs 200 m. A spacecarnak van egy kritériuma, meg kell futnia az adott pályán a legjobb edzéskörátlag 70%-át. Nos, ez a darab 1:41-et ment, teljesen széria kivitelben, mely elég volt a formai 1-es 1:18-nak. Összehasonlítva a Porsche Supercup mezőny legjobb ideje 1:44 volt, (versenyre készített autók, lekönnyítve, versenyfutóművel, slick gumikkal, persze jóval gyengébb motorral). Egy másik összehasonlítás: a GT II-s Viper, mely lényegesen jobb a szériánál (650-700 lóerő, 200 kilóval könnyebb, verseny futómű, slick gumi) 1:38 körül tud a legjobb versenyzővel. Bevallás szerint a Ruf 1:41-es idejében még igy is benne maradt 1 sec, elképzelni sem tudom, hogy versenyre felkészítve mit tudhat. Az első magyar GT futamon egy Audi S4 volt a shift kár, 2:12 ment, rosszabbat, mint az Opel Astra kupa autói, csakhogy legyen más összehasonlítás is. Hidd el, ha kanyar is van, akkor nincs olyan amerikai autó a piacon, amelytől a Ruf Porschenek be kéne húzni fülét farkát.
Nézhetünk videókat napestig, én nem hugyoztam össze magam a vette-től... De jövő héten megint itt lesz keresztfater, és akkor megnézzük az idei topspeedjét a gépnek...
Mivel hülye nem vagyok, ezért egyfolytában értem, hogy Te mire gondolsz. Viszont ahogy elnézem ez részedról nem igy van ... Mindegy, tömondatokra, tömondatok, hátha Te is megérted akkor igy:
1.: Abszolut nem érdekel a BMW, az, hogy megy-e vagy nem megy-e annyival azon meg szánalmas és főleg unalmas vitatkozni ... Ezt a pontot kitárgyaltuk szerintem. Az, hogy Te mennyivel mész az sem érdekel ! Ugye eddig érthető ? Remélem !
2.: Sajnos ez tévedés, az a Viper ami elsőként R/T néven jelent meg 1992-ben, azt először 1989-ben mutatták meg a Detroiti kiállitáson, azt a gépet igencsak Shelby tervezte, és igencsak régen. Ezért is volt olyan katasztrofális a légellenállása, és ezért szabályozták le a motort, mert beza instabil volt a '90-es évek elvárásaihoz képest ! Ezt sajnos asszem '96-ban kénytelenek is voltak átdolgozni, és ebből született a 450 lovas GTS Viper ... A Knight Rider Team c. sorozatrol meg annyit, hogy csak sajnálni tudlak, ha olyanokat nézel.
3.: Elfogultság nélkül ... Ez tetszet ! Én meg elfogultság nélkül állitom, hogy nem érdekel a BMW-d. Különben nehéz felfogásos alapon, áruld el, hogy én mikor szidtam a BMW-t ??? Nekem szimplán nem az a világ csúcsa, és szerintem van a BMW után is élet ... Ennyi ...
4.: Senki nem is mondta ! Éppen azt irtam, hogy az ember minősiti a kocsit ! A BMW igenis jó auto. Tessék most megnyugodtál, igy már felfoghatobb ? Az ember minősiti a BMW-t, ha jobban tetszik a vezető. Tehát minden autó (ÉS NEM CSAK BMW!!!) olyan mint a vezetője, vegülis csak egy gép ! Sajnos a BMW többekközött divattárgy is, ezért sok kis hülye beül, és a normális BMW tulajok hitelét is rontja.
Szerintem eddig felfogtam, Te is felfogtad amit irtam eddig ? Nu akkor tovább:
5.: Pontosan, köztünk is, és köztetek is rengeteg képmutato paraszt van, a szomorú az, hogy MI vitatkozunk miattuk !
FIGYELJ LÉNYEG: Különben itt hozzátenném, hogy Te megvétted/véded még most is a saját becsületedet, és a kocsid becsületét, én is igy tettem/teszek, tehát nekem ugyanaz a bünöm mint Neked.
Különben az első hozzászólásom volt sértődött, sajnos az az irományod egyáltalán nem volt félreérthető, és szerintem ez abból is kivehető, hogy mások is igencsak érzékenyen reagáltak. A második már nem sértődött, hanem tisztázó levél volt ! Csak el kellene olvasni, és nem rögtön, hogy megszólitlak, már nyomni is a választ, és olvasás nélkül válaszolgatni ... Ismerős ?
Tehát, én sem kivávok kötözködni, eszem ágában sincs, nekem SEMMI BAJOM VELED, ÉS A BMW-VEL ! Engem csak a - remélem - felindulásodból kreált leveled zavart. Ugye nem baj ? Remélem nem egy egyoldalu vitára számitottál, ahol Te anyázhatod az amcsi autokat ? Ugye nekem jogom van megvédeni ?
Nézd, nekem legalább annyi IQ-m van mint Neked, ebben 100%-ig biztos vagyok. Csak nem ugyanazon a véleményen vagyok, ugymond jelenleg két ellentétes oldalon állunk, de egyikünk sem hülyébb a másiknál. Viszont, jobb lenne, ha óvatosan fogalmaznál akkor, ha ez a véleményed, ugyanis a mostani "én egy hülyegyereknek irok" stilus, és egyes megjegyzéseid nem igázan tükrözik az állitásaidat. De ezen már nem is lepödök meg.
Remélem megfelelően istenitettem a BMW-t, és nagyon remélem teljesitettem az elvárásaidat. Ugye felfogtam amit irtál, ugyanis sajnos én ezt nem tudom megállapitani !
Nemtudom miért hiszed azt, hogy nekem van annyira fontos a BMW-d, hogy amiatt vitatkozok ? Tartsd meg boldogságban a BMW-det, és legyél boldog vele ! Én nem kivánok vitatkozni a BMW tökéletességén mivel egyáltalán nem foglalkoztat, akárcsak Téged az amerikai autok (Ez mellesleg meg is mutatkozik a velük kapcsolatos ismereteiden). Én csak azt kivánom tisztázni, hogy ha már leszolod az amcsi autokat, legyen, magánvélemény, de a tulajokat ha megkérhetlek NE ! Vagy legalább ne kivétel nélkül az összeset. Ugyanis azok az "álszentek" akik hozzá teszik, hogy "tisztelet a kivételnek", azok azt komolyan is gondolják. Te viszont kivétel nélkül mindenkire értetted !
Üdv
iNTi
u.i.: Kérlek, de tényleg nagyon kérlek, csak akkor reagálj, ha felfogtad, hogy mit irok ! Ugyanis sajnos ez a vita, kicsit kezd olyanná válni, mintha egymás mellett elorditanánk ... És ennek sajnos soha nem szokott jó vége lenni. Tömören, és (remélem) érthetően: egyetértek veled, és átérzem milyen nehéz, hogy mindenhol előitéletekkel kell szembesülnöd mások baromsága miatt. Sajnos ismerem ezt én is ...