Keresés

Részletes keresés

trazz Creative Commons License 2006.08.15 0 0 753
Az a durva hogy egyszer még 41% is kevés volt. O:)))))))))
Hiába, kevés az az 50 fő. Meg kéne duplázni. O:D
Előzmény: Ocean (752)
Ocean Creative Commons License 2006.08.15 0 0 752
Világos, arra gondoltam, hogy ami már adott, azt mind ellopom, aztán irány a fejlesztés+őrzés :)
Jelenleg 3 db első szintű kütyü ismert, ebből kettőt már elloptunk, de egyiket sem sikerült lemásolni. Remélem jövőre a 3-as mérnök jobb lesz.
Bazz, 41% őrködik, az durva :)
Nekem 91% kell az 5-ös pitstophoz (meg is van 6-7 mp alatt), így 9% ment lopni.
Előzmény: trazz (750)
trazz Creative Commons License 2006.08.15 0 0 751
Csinálsz egy development tesztet hogy kiderüljön, mennyire kezelhető a kocsi. Utána még egyet hogy kiderüljön, min lehetne a leghatékonyabban fejleszteni. Utána el tudod kezdeni a dolgot.
Előzmény: toto92 (748)
trazz Creative Commons License 2006.08.15 0 0 750
Én általában egy kör alatt kifejlesztem őket. O:)))))))))
Mindent el tudsz lopni amit kifejlesztettek és használnak. A lopkodással a probléma a következő : a dolog lényege, hogy technológiában (is) megelőzd a vetélytársakat. A lopkodás jó (olcsó O:D) dolog, azonban van két hátulütője :

1, Csak azt tudod ellopni amit más már kifejlesztett
2, Tőled is lehet lopni

Az elsővel nincs gond : a különböző dolgokat általában kifejlesztik más-más csapatok, így mindegyiktől lopva elég jól fel lehet szerelkezni.
Az utóbbi azonban nagy gond, ugyanis hiába lopkodsz össze mindent, ha tőled is ellopja boldog-boldogtalan, akkor oda az előnyöd. Tehát ha már lenyúltál 1-2 fejlesztést akkor érdemes abbahagyni a lopkodást és minden enegiát az autó őrzésére koncentrálni! Ugyanis jobban jársz ha van 4db egyes szintű fejlesztésed miközben a többieknek csak 1-1 akad, mint ha van 4db hármas szintű fejlesztésed, de a többiek is mind lenyúlták már tőled. Igaz hogy jobban megy a kocsid, de a többieké is...

Jellemző módon, nekem már akkora a technológiai fölényem ilyen téren hogy mindenki tőlem akar lopni. Legutóbb a Benettonnak legnagyobb meglepetésre sikerült is, annak ellenére hogy már 41!%a őrzi az embereimnek a kocsit. Igaz, vicces is a dolog, mert egy-két csapat (köztük ők is) már olyan energiákat fordít a lopkodási próbálkozásokra, hogy a kiállásai finoman szólva szarok. Benettonék 3 kiállásos taktikával 9 MPeket produkáltak legutóbbi versenyen. O:)))))
Nem is értem miért szenvednek érte, mikor én egy kör alatt fejlesztem ki őket, és általában az esetek felében el is fogadja a FIA. Lehet, emiatt siránkoztak? O:D
Előzmény: Ocean (747)
trazz Creative Commons License 2006.08.15 0 0 749
Nem tudom így konkrétan hogy megmaradnak-e olyannak mint előző szezonban, de biztosan jobbak lesznek annál mintha újra lennének tervezve. Különben nem lenne semmi jelentősége a dolognak...
Előzmény: Ocean (746)
toto92 Creative Commons License 2006.08.15 0 0 748

Hogyan lehet a '98-as kocsit fejleszteni? Kezdtem egy másik karriert a Jordannal (a Tyrellnél, hát, szóval ott egy szikra, és levegőbe repül az egész bagázs, meg rossz szerződéseket kötöttem, a Minardit meg majd folytatom, de untam a macsak-egér játékot (t.i. egyszer xy-nak túl hosszú a 2 év, utána túl rövid az egy év, majd ismét, legszívesebben fejbelőttem volna). Kéne a fejlesztés, mert nagyon szar a kocsi. A 2 csillagos tervező nem túl jó, bár a szezon bíztatóan indult.

 

Ausztráliában Hill 5. lett (RS motorhiba miatt kiesett), Braziliában egy óriási bakit vétve (RS-t egy kiállásos stratégiával küldtem pályára, mikor ott bármikor eleredhet az eső, el is eredt) végül RS szerzett egy újabb 5. helyet. Hill pont akkor esett ki (motorhiba), mikor eleredt az eső :( Argentínában a soft gumik túl hamar elkoptak, így Hill négy körrel  a vége előtt defekt? (puncture) miatt, RS két körrel a vége előtt saját hibájából kiesett. San Marino-ban Hill újabb két pontot szerzett, de 5.-ek vagyunk, és még kéne egy futamgyőzelem is :O

Ocean Creative Commons License 2006.08.15 0 0 747
Ez érdekes: próbáltam a maradék emberrel én is lopkodni, és sikerült is általában, de a béna mérnököm semmit nem tud lemásolni.
Azon agyaltam, jövőre el fogom tudni lopni az idén jóváhagyott segédeszközöket?
Jó lenne :) Biztos gyorsabb lemásolni, mint kifeljeszteni.
Előzmény: trazz (745)
Ocean Creative Commons License 2006.08.15 0 0 746
12.-14. hely az első szezonban ragyogó eredmény, becsüld meg!

Valóban, az zavar csak, ha valamelyik Tyrrell nem esik ki, és előttünk ér be :)

A pilóták teljesítményében én nem vettem észre semmi különbséget
Szerencsére én sem, nem is ettől tartok, hanem hogy már két részleg (pont az évvégén is fontos kettő) a reklám és a szerelők vezetője pánikol, le is esett a hatékonyság 60% körülre.

Igen, ezt már tegnap is elismertem, elkapkodtam a kocsit, de már nem tudtam visszacsinálni. Nem gondoltam alaposan bele, úgy voltam vele, hogy 13. futamnál az első, 14-nél a 2., 15-nél a 3. legyen meg. 16. után úgy emlékszem sok mindent nem lehet csinálni.
De pontosan ahogy írtad, a jövő évi kocsi még úgyis szar lesz, mert a kettes tervező csinálta, azért 20%-nál csak jobb lesz így is. Tesztelni is jobban lesz idő és pénz jövőre.

Technológiák:
Szóval aszondod amik elfogadottak, azok megmaradnak jövőre olyannak mint idén? Van pl asszem 4-es teljesítményű és 2-es megbízhatóságú asszem fékem, ha felnyomom 4-3-ra és megmarad, az nem lenne rossz.

Cél: tudom-tudom, de reméltem simább ez a túlélés :)

Ja és a hitel törlesztőrészlete 175k, szóval még ezzel is magasnak tűnt. Viszont mivel a támogatásom egyre csökken, már lehet én fizetek a szponzoroknak :)
Előzmény: trazz (744)
trazz Creative Commons License 2006.08.15 0 0 745
Nem pörgettem át mert annak semmi értelme.
Az egyetlen amit el tudok képzelni hogy az első futamot megnyertem Nakanoval és Tuero is pontszerző helyen végzett (scifi) és így sikerült leigazolnom egy nagyágyút pilótának, szerezni egy csapatszponzort és egy McLaren motort, meg ellopni az összes létező segédeszközt. Másképpen nem tudom elképzelni a dolgot - a designer itt tökmindegy, tekintettel arra hogy a 2. szezonban mindenképpen szar még a kocsi, hisz az induló designer tervezi... Akkor már többet számít a pitcrew meg az engineers.
Előzmény: toto92 (743)
trazz Creative Commons License 2006.08.15 0 0 744
12.-14. hely az első szezonban ragyogó eredmény, becsüld meg!
A pilóták teljesítményében én nem vettem észre semmi különbséget - ha berágnak, szerintem annyiban ki is merül az effekt hogy nem hajlandóak szerződést hosszabbítani.
Kihúzod, ne aggódj. Ne feledd : csak két kocsit kell legyártanod, a harmadikat elég a következő szezon elején. Sőt, igazából már a másodikat is elég a következő szezon elején, hogy legyen két kocsid az első körben. Egyébként szerintem hiba volt ilyen korán befejezni a tervezést - minden egyes százalék számít, a legyártott kocsit tesztelni meg úgyis csak jövőre tudod...
Magyar futam gondolom azért volt szokatlanul drága, mert már megy a hitel törlesztése is. Szokj hozzá, a hátralévő futamok már csak ilyenek lesznek. O:)
A technológiák azok az alkatrészek. A szezon hátralévő részében csak azokat fejlesztd, amik jövőre is elfogadottak lesznek. Azok ugyanis akkor nem lehetnek rosszabbak a kocsidban az ideinél (nem kell a béne tervezőidnek nulláról újratervezni), míg a többi minősége finoman szólva is megkérdőjelezhető lesz...
Érdekes amit a célről írsz, hiszen az összes eddigi hozzászólásom arról szólt hogy az első szezonban csak egyetlen célt lehet reálisan elérni, hogy túlélje az ember a szezont - illetve hogy relative jó motor / staff szerződésekkel felkészüljön a jövő évi fejlesztésekre. O:)
Előzmény: Ocean (742)
toto92 Creative Commons License 2006.08.15 0 0 743

Patch nélkül átpörgetted :)

 

Szereztél jó motort, és az első évben egy jó mérnök Non F1 lett, felvetted, foggalmam sincs, hogyan csinálhattad.

Előzmény: trazz (738)
Ocean Creative Commons License 2006.08.15 0 0 742
Tegnap letudtuk a Német és a Magyar GP-t, eredmény nem sok, 12. körüli helyen célbaérés.
Veszünk jövőre GY gumit és valami benzint is, már nemtom melyiket :)
Sajnos már elkerülhetetlenül piros X-es mindkét pilótám, valamint 2 főmérnök a 4-ből.
Ellenben megterveztük a jövő évi autót, sőt a Belga GP előtt már le is gyártottuk az első darabot. Viszont a FIA megint kijött valami jóváhagyott technológiákkal (miután 1 kocsi már legyártva nálam, és valahol a FIA menüben zöld pipák és piros X-ek vannak felváltva, hát remélem nem szívok meg semmit ezzel...

Felvettük a 4 milla hitelt, de félek ki sem tart. Valamiért a Magyar futam több mint fél millába fájt, ekkor volt kábé 3.4, ebből legyártottuk 600.000-ért az első autót, maradt 2.8. Hát nem túl rózsás.

Már egyetlen célom van: valahogy kihúzni ezt az évet, aztán csak jobb lesz valamivel.
Előzmény: Ocean (741)
Ocean Creative Commons License 2006.08.14 0 0 741
Hát a játékban biztos. IRL még Rosbergnek is kellett 1 győzelem '82-ben :)))
Előzmény: trazz (740)
trazz Creative Commons License 2006.08.14 0 0 740
Győzelem nélkül is lehet valaki világbajnok. O:)
Előzmény: Ocean (739)
Ocean Creative Commons License 2006.08.14 0 0 739
Hát azt én se tudom. Még elképzelni is nehéz :)
Max ha minden futamot a rajtnál finish-eltél, és megvártál pár kettős győzelmet :))
Előzmény: trazz (738)
trazz Creative Commons License 2006.08.14 0 0 738
Ez gyenge haladás, mondom : annó nekem 2. szezonban megvolt az egyik VB cím. Csak tudnám hogyan csináltam...
Előzmény: Ocean (737)
Ocean Creative Commons License 2006.08.14 0 0 737
Edzésgyorsítás: egyre gondoltunk. A 150% alapból be van kapcsolva, illetve a >> nézetben megy az edzés. További gyorsításra értettem, hogy tilos :)

Motor:
Hát megkörnyékeztem a nagy gyárakat, de sajnos a Mercit rögtön elvitte valaki (már nem emlékszem ki, de nem a McLaren - lesznek meglepetések. Talán a Williams).

Ekkor elgondolkodtam, hogy Ferrari, vagy Ford, de egyrészt az R&D a Fordnál volt legnagyobb, és ekkor még tévhitben voltam azt illetőleg, hogy mi is ez :)), illetve egyszerűen nem mertem a Ferrarival kezdeni. Végülis jól döntöttem, mert 1 futammal azelőtt, hogy meglett a Ford, a Jordan(!!) leszerződött velük.
A Ferrari csapat meg velem 1 futamon kötött work deal-t a Forddal :)

Gumi: már mind1, marad a GY.

Igen, a javításokkal már elég jól állunk, amikor nagyon olcsó volt a teszt, nyomtunk is egy hosszút, lett is egy tele csík research, gyorsítandó a tervezést. Meg megvan, hogy alulkormányzott a kocsi lassú kanyarokban, de ezen javítani nincs ember :)

Ease off: rosszul fogalmaztam :) Akkor mentek mindig azzal, ha esélyem nem volt. Amit tanácsoltál is: pl. egyébként kiestünk volna, meg tök száraz körülmények között. Volt hogy 10 kör hátránnyal értünk be :)

Tervezés: hát már marad ez is így, remélem nem lesz olyan rossz. Féltem, hogy kifutunk az időből, már 11. futam, és 3 kocsit kell legyártani, kizárt hogy 2 futam között 1-nél több sikerüljön. Az a hatásfok vagy mi százalék már 60 felett jár, nemtom pontosan mire utal, gondolm 100 lenne ha minden végigmegy.

Pénz értettem, akkor 4 milla 2 szezonra. És nem is olyan rossz a 40% kamat így :)

Fuel és tyre, tényleg jó ötlet, kösz a tippet. Valami 400-400k, sokat nem számít, helyette meg csinálok 2 db 2 millás szponzort.

Te nem gyengén haladsz, 3. szezonban VB cím, gratula :)
Előzmény: trazz (736)
trazz Creative Commons License 2006.08.14 0 0 736
"Érdekes ez a csalás-dolog: nekem az első 8 versenyen semmi nem volt. Azóta viszont durván belehúztak a többiek, versenyenként 2 embert biztos kizárnak."

Nekem az első 8 versenyen mást sem csináltak, csak csaltak... Bár szerintem az esetek felében sem buktak le, de még így is elég sokszor. Jellemzően az élcsapatok (McLaren, Benetton, Williams, Sauber!) csaltak, buktak is ezen egy rakás pontot, úgy néz ki hogy most idénre leszoktak róla...

"Edzést tilos felgyorsítani!"

Négyfajta gyorsítás van : felvinni a játék sebeségét 150%ra (minimális gyorsítás), ráklikkelni a gyorsítás gombra (normál gyorsítás, szerintem kb 3-4*es sebesség, korrekt időméréssel), illetve ráklikkelni az időgyorsításra - ez a teljes edzést automatizálja, igen érdekes eredmények jönnek ki. A negyedik megoldás az "edzés vége" gomb, ami kapásból generál egy rajtsorrendet - szerintem kb 1% erősorrend, 99%ban random alapon... O:)))
Utóbbi kettőt tényleg nem szabad használni, mert megöli az edést.

"Megvan a partner szerződés a Ford-al, sajnos csak 1 évre. Most a Goodyear-t gyúrjuk."
Választhattál volna valami erősebb motorszállítót is - az az egy kocka ide vagy oda nem oszt, nem szoroz... Ami meg a gumikat illeti, a Bridgestonenak (nálam legalábbis) mindig jobbak a lágy gumijai. 3 kiálláshoz jobb szerintem. 1 kiállással a gyenge kocsi és az időjárás miatt általában szerintem sokkal többet veszítesz.

"Bezzeg a szerelők 40-en vannak és 121%-on."

Akkor legalább a javításokkal nincs különösebb problémád. Ha ezt jövőre is tartani tudod, nem leszel hatalmas gondban a tesztelésekkel.

"Pontunk továbbra sincs, esély se rá. "

Kitartás! Csak össze jön majd... Ha nem, az sem katasztrófa magában, csak sokat tud dobni a dolgokon.

"Tuerot alapból esőgumival indítottam, így nem panaszkodott,"

Már mondtam : az egycsillagos esőpilótáknak fingja sincsen hogy milyen gumira van szükségük - hülyeségeket mondanak. Nekik is intermediate kell ugyanúgy mint a menőknek...

"Eddig mindig ease off-al mentek, de itt levettem neki, sőt ha utolért valakit rányomtam a do or die előzést."

Nálam soha nem mentek ease offal. Ugyanis olyan esetben SEMMI esélyük nincsen egy pontszerzésre még akkor sem ha ideálisak az esőváltakozások. A do or die meg nálam alap ha olyan kocsik vannak előtte akiknél 3-4 másodpercekkel gyorsabb a gumi miatt. Ha 10-15tel, akkor elég egy magas agresszió is. O:)))

"de a FIA-nál a pézért 4 csapat is mögöttünk van jelenleg."

Ez a lényeg!

"az első fázis végigment, a 2.-ra 1 futamot hagytam, az elérta feléig, a 3.-ra is, ott kábé a harmadáig,"

A korábbi fázisokat mindenképpen végig kell engedni, ugyanis azok számítanak többet. Ki is írja az hogy a kocsi tervezése milyen hatékonyságnál tart... Ráadásul az első kettőhöz szélcsatorna sem kell, tehát nem a végére hagyni egy kört egyrészt nem is hatékony, másrészt meg gazdaságtalan is.

"Csak 40% rá a kamat!! Eddig nem figyeltem, ez mindig ennyire embertelen?"

Nem mindig. Én valami 58%os kamattal vettem fel. Ne foglalkozz vele. Egyrészt mindenképpen szükséged van rá, másrészt pedig gondolj bele :
Következő szezonban mindenképpen jobb lesz a kocsid (kizárt dolognak tartom hogy 20%nál roszabbat csinálj) és alapból jobb a személyzeted. A motorpartner kb 6-7 milla nyereséget jelent számodra. A fizetőpilótákkal (Diniz) is nyersz vagy minimum 5 millát. Ha négy csapat mögötted lesz a ranglistán, akkor a FIA támogatás is minimum 6-8 milla lesz.
Ez annyit jelent, hogy a következő szezonban alapból MINIMUM kb +16 millád lesz amit elkölthetsz. A hitelt meg ne egy szezonra vedd fel hanem kettőre. Azért ne egyre mert akkor túl nagy lesz a törlesztőrészlet és nem biztos hogy kihúzod vele az idényt, és azért ne háromra mert felesleges - korábban ugyanis nem tudod törleszteni, és a 2. szezon végére már jól jönne egy nagyobb (20 milla körüli) hitel a maximális beruházásokra. Persze ha a maximális biztonságra akarsz törekedni, akkor felveheted 3 szezonra is, de mint mondtam : felesleges.
Ne feledd : 4 milla az itt APRÓPÉNZ! A játékban a spórolás hosszútávon nem kifizetődő! Csak az első szezonban kell mindent minimumon (vagy az alatt) üzemeltetni hogy túléld.

Partnerszerződést meg az első szezonban csak motorra köss. Üzemanyagra meg gumira felesleges - a két tétel kevesebb mint összesen egy milla és egy rakás kocka kéne hozzájuk...
Szponzorszerzésre használd inkább az embereidet, így is szinte kizárt hogy fullosra összejöjjön a csomag!

A következő szezontól már célszerű MINDEN körben fullosra tesztelni - ha 300Kba kerül a körben, hát 300Kba kerül... Pénz lesz dögivel - nekem pl kb +500K felett volt minden egyes kör így is... 8-10 kör alatt lazán összeszeded majd azt a 4 milla hitelt, utána már majd azt várod hogy mikor vehetsz fel egy igazán nagyot hogy maxra fejleszthesd a gyárad és az épületeket. Én legalábbis így vagyok vele... O:)

Ja, a részvényértékem felment 270Kra, szinte kizárt hogy Trulli és a csapat is ne legyen világbajnok. Valami 40 pont előnye van Monza után, pedig összesen csak 3 versenyt nyert. Takagi megosztott 6., a csapat is gyakorlatilag már menthetetlenül megnyerte a VBt. O:)))))))))))
Ja, és 13% egy alkatrész legyártása, a morál mindenhol 124%. O:D
Előzmény: Ocean (735)
Ocean Creative Commons License 2006.08.14 0 0 735
Érdekes ez a csalás-dolog: nekem az első 8 versenyen semmi nem volt. Azóta viszont durván belehúztak a többiek, versenyenként 2 embert biztos kizárnak.

Edzést tilos felgyorsítani! Néha megkockáztatom, hogy ha már mind a 22 pilótának van köre, akkor rányomom és nem kavarja össze, de egyébként inkább végignézem. Vagy nem nézem, de otthagyom futni :)

Ez a feltartósdi is érdekesen hangzik, én még nem tapasztaltam.

Na, hogy magamról is szóljak, az Osztrák GP után vagyunk. Megvan a partner szerződés a Ford-al, sajnos csak 1 évre. Most a Goodyear-t gyúrjuk. Szponzor sajnos csak 1 van, többre esélyt sem látok, mivel 10 futam óta egyetlen reklám-szakembr sem jelentkezett... :((
A többinek meg 60% a teljesítése a morál miatt. Bezzeg a szerelők 40-en vannak és 121%-on.
Pontunk továbbra sincs, esély se rá. Az A1 ringen megvolt a 3. esős futam, de nem igazi kavarós. Annyi volt az egész, hogy kis esővel indult (intermediate), majd 10 kör múlva nagy esőre váltott (wet). Ezután ez volt végig. Tuerot alapból esőgumival indítottam, így nem panaszkodott, viszont még a Tyrrellektől is lassab volt körönként 6 mp-el. Nakano viszont inter gumikkal kezdett, fel is küzdötte magát 15.-nek. A 10. körben kihívtam (a 17.-ben lett volna amúgy is az első cseréje, megdobtuk a benin adagját és kész), visszaesett utolsónak, de innen aztán belelendült. Eddig mindig ease off-al mentek, de itt levettem neki, sőt ha utolért valakit rányomtam a do or die előzést. A 20. körre felküzdötte magát a 10. helyre!! Trullit, Barrichellot, stb előzött az esőben! Sajnos itt azonban volt egy 20 mp-es rés, előtte Irvine, így megakadt a feltörés.
Aztán a 3 csere miatt még visszább is esett, megint nem profitáltunk igazán az időből. A ranglistán ugyan utolsók vagyunk, de a FIA-nál a pézért 4 csapat is mögöttünk van jelenleg.
Lassan kész a jövő évi autó is, ahogy itt olvastam, az első fázis végigment, a 2.-ra 1 futamot hagytam, az elérta feléig, a 3.-ra is, ott kábé a harmadáig, és most jön a szélcsatorna amit sajnos drága pézért bérelünk. Mert bizony a pénz elfogyóban, 200-300 ezer dolcsi maradt még, és egyre fogy.
Viszont jelenleg éppen fel tudnék venni 4 millió hitelt. Csak 40% rá a kamat!! Eddig nem figyeltem, ez mindig ennyire embertelen?
Félek tőle, mert most hiába húzna ki a 4 milla a csávából, jövőre közel 6 millát kéne visszafizetnem, ami futamonként kábé 375 ezer dolcsi pluszban.
Előzmény: trazz (733)
toto92 Creative Commons License 2006.08.13 0 0 734

Valaki még korábban felvetette, hogy nincs olyan, hogy egy motorszállító kiszáll a sorozatból.

 

Erre ugyan se cáfolat, se megerősítés nem érkezett, de én cáfolhatom, ugyanis a Mechacrome év végén kivonul az F1-ből. Ez engem nem érintett súlyosan, ellenben a Williamsnek meg a Benettonnak új motorszállító után kell néznie.

trazz Creative Commons License 2006.08.12 0 0 733
Nagyon durva a 3. szezonom. Gyakorlatilag van 8 csapat akiknek szinte teljesen egyforma a kocsija. Sajnos most a pilóták képességei számítanak leginkább, abban meg szarul állok... Érdekes módon 6 versenyből 4* enyém volt a pole - mégsem sikerült még egyszer sem nyernem. O:/
Mondjuk pár dobogóm már volt. Akik nyernek, azok általában csalnak, de ritkán buknak le. Érdekes volt pl Argentína, ahol is a halálbéna Sarazzin (non-F1es pilóta volt) a McLarennel EGY kiállással majdnem kört vert a szintén egy kiállással operáló Takagira, és a leggyosabb kör is az övé volt a versenyen. Hard gumival, agyontankolva - miközben pl Trulli soft gumival és 3 kiállással futott, de így is 3 tizedet kapott tőle és csak 4. lett... (1 MPre az előtte lévőtől, 8ra a 2.tól...)
Igaz, most az egyszer legalább banolták, így Trulli végül dobogós lett. O:D
Meg ennek köszönhetően, első vagyok a FIA ranglistán. O:))))))))))
Előkerült egy újabb bug is : időmérő, Takagi pole, 5 perc van hátra edzés végéig, időgyorsítás benyomva. 2 perc van hátra, látom hogy Fisichella a Jordannel kimegy még, de már nincs ideje kört futni. Edzés vége, listán első Takagi, de elmarad a pole képernyő, és amikor bejön a rajtsorrend, vajon ki indul az élről? ... O:/
Nem tudom ti találkoztatok-e már vele, de nálam volt egy olyan hír az "újságban" hogy a FIA elutasítja a csapatvezetők vádjait miszerint a szabályváltozásokkal a Minardinak (NEKEM! O:D) kedvez. Ezután a versenyen határozottan az az érzésem támadt, hogy mindenki kifejezetten ellenem játszik - állandóan feltartottak a lekörözöttek! Az előttem haladó Wurtzra (McLaren) folyamatosan mentem rá, dolgoztam le a 3-4 tizedeket körönként, viszont megelőzni nem tudtam mert őt minden egyes körözött lazán elengedte, én meg veszítettem rajtuk 2-3 másodpercet. Durva volt, pláne hogy már maximumon pörgettem mindent (8as előzési agresszivitás, acceleration, break, topspeed + push + do or die overtake), mégsem lengettek a rohadékoknak a kék zászlóval. Csoda hogy Trulli nem törte össze a kocsit... Bezzeg nekem annó már akkor nyomták a zászlókat ha 5 MPvel mögöttem voltak...
trazz Creative Commons License 2006.08.10 0 0 732
Hát néha beszivatja az embert a progi, az tény. O:)
De az első két szezonban általában jól adja be a progi az esőket. Én pl imádom, amikor olyan ütemben vált esőre, hogy 1-2 körrel azután vált vizesre a pálya, miután mindenki kiment már... O:)))))))
Én mindig át szoktam váltani azonnal az ideális gumira. Ha 2-3 kört tudsz menni jó gumival, akkor nagyot már nem bukhatsz. Van ahol 1 kör alatt 10 másodpercet lazán ráver az ember egy élkocsira...
Előzmény: Ocean (731)
Ocean Creative Commons License 2006.08.10 0 0 731
Igen, én is erre apelláltam, főleg az "esőmenő" Nakanoban bízva.
Ehelyett:

Ausztráliában szitáló esővel kezdtünk, ja de jut eszembe az első futamom már részletesen leírtam :))
Szóval a tankolás után 3 körrel váltott az idő, mikor máskor :(

Brazíliában meg nagy esővel kezdtük, mindkét pilótánál wet gumi. Aztán pont az első csere előtt elállt pár körrel, én meg beszoptam amit a kolléga épp felfedett itt nekünk:
Nakanot intermediate, Tuero-t meg száraz gumikkal hoztam ki. Hát mondjuk úgy rögtön elküldtek az anyámba :)
De kínlódtattam őket, mint Ross Brawn Sumahert, hogy pár kör és előnybe kerülünk. Aztán amikor már akkora hátrány lett belőle, hogy sehogy se válthatott volna előnyre pláne hagytam. Eljött a második tankolás (a verseny fele)eddigre már valóban elkellett a száraz gumi, Tuero közben le is hagyta Nakanot, felraktam mindkettőnek szárazat. Hát nem 3 körön belül újra esni kezdett? A kis cuki :)
Előzmény: trazz (728)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.08.10 0 0 730
a brazil pálya érdekessége, hogy nagyon-nagyon lassan szárad. ha elkezd esni, és már vizes annyira, hogy wet kell, akkor mehetnek a boxba a fiúk, mert biztos, hogy egyhamar nem lesz száraz. még ha eláll sem. ilyet a többi pálya nem tud:) ügyes taktikával ezt a trükköt ki lehet használni.
Előzmény: toto92 (729)
toto92 Creative Commons License 2006.08.10 0 0 729

Eső, eső... Kezdtem egy karriert a Minardival, Brazil nagydíj időmérőjén egész végig esett az eső. Az elején nem hoztam ki őket, gondolván, majd eláll és felszárad a pálya (volt már rá példa), elállni elállt, de nem száradt föl. Ugyan 19. és 21. helyen végeztem, de 107%-on kívül voltam, szóval the end. Miért van olyan érzésen, hogy ha nem én vagyok ott, akkor az utolsó kivételével elindulhatnak?

Előzmény: trazz (728)
trazz Creative Commons License 2006.08.10 0 0 728
Az eső mindig extrém amikor szárazról vizesre, vagy vizesről szárazra vált a pálya, és ez nem pont akkor történik amikor mindenki pont kimegy... O:)))

Az igazi extrém eső amikor egész versenyen ömlik, nem is jó... Az a lényeg hogy minél tovább szar gumikon fussanak az ellenfelem. Te meg aminv vált, cserélj és tankolj. Ezért is különösen jó a 3 kiállásos taktika. Ha ki kell menni az 5. körben, akkor is simán előre lehet hozni a tankolást, nem kell egy extra kiállást csinálni. És ilyenkor lehet agresszívan előzgetni.
Előzmény: Ocean (727)
Ocean Creative Commons License 2006.08.10 0 0 727
Hát azt elhiszem, de nem rajtam múlik, gondolom ezt te is tudod :))
Szárazon fix az uccsó 2 hely, de 10. a legjobb, az is nagyon sok kieső.
Eső meg volt ugyan kettő rögtön első 2 futam, de nem volt annyira extrém, hogy bármi meglepő szülessen.
Előzmény: trazz (726)
trazz Creative Commons License 2006.08.10 0 0 726
Egy pontszerzés határozottan jót tenne a dolognak... O:)
Előzmény: Ocean (725)
Ocean Creative Commons License 2006.08.10 0 0 725
Ok, akkor várok még. Végül is a 0.9-1 milla állandóan megvan.
Legutóbb már megkockáztattam egy fizetős tesztet is, kemény 50.000 dollárért :)
Előzmény: trazz (724)
trazz Creative Commons License 2006.08.09 0 0 724
A hitel és a részvényérték...
Előzmény: Ocean (723)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!