Hali! Csatoltam egy linket amin látható a toronycsapány lógása. Az egész futómű új. Előtte is ezt csinálta. Ez miatt lett felújútva, de így is ugyan az a kottyanás jelen van. Mintha nem stimmelnének az alkatrészek de más fajtát nem árulnak. Szerintem ez így nagyon nem jó. A videón fel van emelve az autó, csak a kerék ér le.
Hali! A turbódiesel nyomatéka miatt nagyon csalóka. Megvettem a megane-t, (1,6 dci) használtam pár hónapig, majd mentem megint a thaliával és én is azt hittem valami gond van, aztán a fiam mondta, ez mindig ilyen volt. (ő használta addig is)
Kérnék egy adatot, ha megoldható, 1,4 16V 98LE gyorsulással kapcsolatban, 2004 évjárat, vagy azzal egyenértékű esetén.
Nem széthajtást, pld. 80-120 km/h-ra 4. fokozatban. Gyanúsan nem húz a kocsi. Vagy lehet esetleg valahogy teljes bontás nélkül ellenőrizni a vezérlés jó helyen van-e?
Tisztelt MÁRKATÁRSAK ! 2005 - ös kiadású R.Thalia dci - vel rendelkezem. Vizsgára felkészítés közben elveszett a gk. “KEZELÉSI UTASÍTÁSA” Nagyon fontos lenne szereznem egy példányt ! Kérném a “Márkatársakat” : aki tudna eladni egy ilyet, vagy hasonlót : kerssen itt, vagy telefonon (3 682-538)
Van egy 2005-ös 1,5 DCi motoros Tháliam.Turbót ,önindítot cseréltek .Állitólag a befecskendező fúvókákat bemérték és jónak minösítették.De ennek ellenére füstöl. Egy darabig minden rendben, aztán, mintha "fuldokolna" és fekete füstfelhő. Aztán pár perc után, megint minden rendben. Van egy alkatrész, töltő levegőcsőből kiágazó cső, ami nem tudom, hova csatlakozik, ez lehet-e oka a füstölésnek? Most olyan, mintha csak a levegőben lógna. Találkoztatok már ilyen problémával?
Sziasztok van egy renault thaliam 1.2 16V 2008 reggel nehezen indul de ha beindul egesz nap gond nelkul megyen minden lehetseges dolgot kicsereltem aminek koze van az elektronika es a benzin kozot hiba kod nincs es szervizbe is volt lepaszoltak ott is
Pontosan úgy van, ahogy írod. Én ezt ugyanígy tapasztaltam. A kontakthibát a csatlakozó pár ki-be húzásával meg lehet szüntetni. Én ezt megcsináltam, azóta jó.
Köszönöm a válaszod. Valójában hol is van ez a jeladó? Lehet hogy én nem azt a csatlakozót tisztítottam meg, amit kellett volna? Én a bal első kereket levéve, a váltó alján lévőt tisztítottam, lehet hogy nem azt kellett volna?
És azóta jó? Ha a műszer 10 indításból 8-szor jó, akkor az nem jeladó hiba, hanem kontakt hiba, ami csak a csatlakozóknál lehet. A kérdésemre tudsz válaszolni? Megköszönném.
Újabban nálam is ez a hiba. A jeladó csatlakozóját megtisztítottam, de a hiba továbbra is fennáll. Lehet hogy a műszerfal mögött is van csatlakozó és ott lehet a kontakthiba?
Renault Thalia 1.2-es (55kW) 16V motorral, 2006-os azt a jelenséget produkálja, hogy a km-óra hol megy, hol nem megy. Van, hogy menet közben egyszerűen lemegy a 0-ára, ilyenkor a km-számláló sem számol, úgy érzékeli, mintha állnánk. Aztán magától visszajön, majd megint elmegy. Teljesen kiszámíthatatlan. Jeladót cseréltünk, kábeleket a jeladónál átnéztük, de hiába, továbbra is fennáll a probléma. A benzinszint mérő és a hűtővíz hőmérsékletét jelzi, csak a km és a számláló megy el.
Kérdéseim:
- Mi lehet a hiba hátterében? Esetleg az egész óracsoport?
- Ha óracsoportot kell cserélni, csak 1.2-es órákat köthetek rá, vagy jó hozzá az 1.4-esé is (csak a színe tűnik másnak), esetleg más típusoké is?
Nem egyszerü dolog én csak gombmozgató motort cseréltem benne.
Át van furva 1 (?) helyen az üveg és egy muanyag "csöcsön" keresztül mozgatja az üveget a szerkezet. Na az is volt már nekem eltörve aranyáron adtak volna komplettmozgató rendszer inkáb megragasztottam.
Azt nem tudom milyen ablak kell vagy kellhet bele gondolom alkatrészkereskedők katalogusból ki tudják nézni vagy bontókat is erdemes lehet meglátogatni.