A kocsi alakul. 70000Ft. De én nem. A párom,az a rosszabb, morcos,enyhénszólva. Dehát nő. A képeket rakom fel szép lassan a Beerci tárhelyére. Már tettem fel, majd folytatom.
Azon az úton már én is mentem 150-nel. Vigyázni kell,visz a forgalom. Az M5-re vivő gyorsforgalmi út. 2x2 sávos. Tudják,hol lehet kaszálni.
Heiió Úrak ! De jó hogy van nekünk ez az OKOS SZÉP matel gyerek ,Hálla a jó Istennek még azt is kitalálja amit mi már vagy 20 éve el dobtunk mert van jobb. Be bizonyitotta a túrán is töbször hogy egy roppant érdekes egyéniség. Mervipapa
tudomasom szerint eddig is es most is egyutt jar a penzbuntivel ilyenert a jogsi bevonasa, azonban meg ott is maradnak kapuk... illetve regen le lehetett ulni es dolgozni is akkor sem ultek le mert kozmunkaban ledolgozni egyszerubb volt. ma azonban mar ezek nem jatszanak csak fizethetsz vagy adok modjara behajtjak rajtad gyerekeden akin lehet :(
Sajnos egy nekem jogosan jaro elsobbseget nem adtak meg igy kurvara faj a jobb labam ezert pihentetem magam itt a gep elott. igy csak majd ho vegere lesz kesz a hajom es jarok lent a Dunan, de ha odajutok szivesen lefotozom a solyakocsimat ami egyebkent egy ex-autoszallito trailer, tele van ilyen okossagokkal... egyedul egy max 1 tonnas 6 meteres hajot barmilyen vizbol max 5 perc alatt kiveszek vele. csomo apro trukk amire szerintem magatoktol is rajonnetek idovel de ha latjatok megertitek egybol!
illetve a többiek fel fogják tenni arra a webhelyre amit BEER-CI megadott? szükség esetén ha elküldözitek nekem email-ben akkor az enyémek mellé ki tudom tenni...
az enyémeket ha valaki lemaradt volna róla itt láthatja:
Azon az úton szinte állandó a traf.Ezt a kecskemétiek tudják, úgyhogy valószínű máshová való a polgártárs. Egyébként az egy 4 sávos út, az 5-ös bevezetője. Csábít a száguldásra:)))
Az infóim alapján a magyar börtönök 150 %-os túlterheltségen vannak. Munkát nem végeznek, mert nincs. (Egy jó barátom dolgozik ott, magas beo-ban.) Tehát hely nincs. Fizetni nem tudnak majd sokan. Na ekkor átszalad a buli az adóhivatalhoz, akik meg szépen behajtják, mondjuk árveréssel.
Itt jár az ország. Eu-s törvények és adószabályok, Albán fizetéssel. No de mindegy már ennek a kormánynak úgyis kampec. Az üres állampénztár miatt a következő brancs sem fog tudni lábra állni. Jó kis gazdasági újrafelosztás jön, ami persze pont azoknak lesz jó, akik összelopták magukat.
Nálunk még nem volt rendszerváltás. Nem mertük úgy lelőni az elvtársakat, mint mondjuk a románok Chaut.
Korábban megígértem hogy nem fogok itt politizálni. A túrán sem volt jellemző, kimaradt a társalgásból. Úgyhogy be is fejezem.
Sajna csak most értem haza. A hosszú hétvége miatti lemaradásokat pótolnom kell.Amíg lovagoltam, addig lószállítokat meg lójártatókat gyártottam, most meg a hajószállítókból kéne a hobbit fedezni. A jövőheti menü két kettő tonnás cucc. Komolyan gondolkozom hogy rokonszakma lévén be kellene szervezni Dokit az északi országrész hajószállító futóinak gyártásába. Doki??? Matel meg tervezgethetne sok okosságot mérnökösen: pl hajóönkikötő kézi készüléket:)))) Jut eszembe megcsináltam a tárhelyet, de nem akar gyarapodni:(((( Van Matel, és Sügér mappa is. Fotók? Holnap leszaladok Ugra megnézni hogy van e víz a hajó alatt. Apad rendesen.
Ha valaki még nem látta a Tiszavirágzást és szeretné megnézni, az Ugi hídtól 2 km-re látható. Oda talán az orrkiülőssel is fel tudunk menni. Addigra hajózható lesz:))))) Várhatóan június közepe.
Aztán meg a Kőrösös túra. Alig várom. Mikor legyen?
1ébként szerintem én is szívtam majdnem(????) akkorát, mint Sügér. Az történt, hogy eredeti tervem szerint elindultam május 3-án reggel felfelé, azaz hegymenetben csatlakozni a többiekhez. Alig 72 fkm-et mentem felfelé, amikor levettem a gázt az ún. vezsenyi nagykanyar csücskében, Martfűnél a 307 fkm táblánál, hogy jó fotót csináljak róla, legyen bizonyíték, mert otthon nem hiszik majd el, hogy Viharral ennyit jöttem. Lehet, hogy ezt nem kellett volna. Innen kezdve nem bírtam úgy elindítani, hogy menetképes is legyen. A többit kb. elmondták a többiek. T-ugról hétfőn egy kis kölcsönmotorral vittem haza lefelé a hajót, d.e. 11-kor kikötöttem a bázisomon. Gyönyörű út lett volna, ha nincsenek az előzmények, napsütés, csend, stb. üdv. izgaga U.i.: családom közölte, h. agyoncsapnak, ha nem cserélek motort és nem hagyom abba a Viharozást......
folytatás! szóval tiszapüspökinél baloldalon mellém kötöm a doktor progresszét, kötélre veszem a sügért, meg a vízen akkor már csurgó hood-féle vitorlást. igen ám de sügér sporttárs a trimaránnal jobban meg volt vezetve meg a hajócsavar álltal forgatott víz elkerülte .stabilan lógott a kötél végén, míg a hood-vitorlás éktelen kilengéseket produkált jobbra-balra na akkor ők is egymás mellé kötöttek, ez látszik a képeken és szerencsésen haladtunk t.ug felé. szolnoknál a rendőrök kicsit néztek hopgy mi folyik a folyó vízen, de nem szótak, gondolták őrültekkel nem tudnak mit kezdeni... mit mondjak elég furcsa látvány lehettünk... a sebességünk gps szerint 14-15 km/ó volt az én motorom 2150 et forgott akkor a köztes pihenőket nem nagyon értük el, végig menetben voltunk... megérkezés tiszaugra a sárba rendben lezajlott, felcsernőnket + 2 leánykáját + csomagját bocival kivittük amíg lehetett onnan valszeg dagonyáztak gyalogosan tovább, többet nem láttam őket...lehet siettek haza. este a pegazus hotelben vacsora lefekvés, másnap tanakodás a hogyan vesszük ki a hajót? címmel a csapat java elment csongrádra, visszajöttek hogy jó a hely ... na igen ám de én 2 méteren nem valószínű hogy átférek ezért saját kutatásba kezdtem , 1 óra alatt, több helyet megnézve tiszabök-nél találtam 1 tökéletes letakarított helyet a kompnál. autót futót odavitte 1 haverom én meg hood-ot kötélre kapva elindultam felfelé 20 km távolságra levő sójahelyre,Sügér másodvontató kapitány vezénylete alatt. felfelé 9 km /ora tempót tudtunk abszolvállni, mert féltem hogy ha eröltetjük a dolgot akkor kiszakad az öreg vitorlás orrtőkéje igy is rendesen feszült a kötél. útközben a vége felé találkoztunk kitzolival, akivel eredetileg vontatásról beszéltünk, de saját lábán odaért szerencsésen ... lehet neki a csongrád jobb lett volna, nem tudom miért hallgatott rám...?na szóval a 3 hajót egybesült erővel kivettük, az én hajómat sügér profi módon felvitte a futóra, pedig a víz eléggé forgott a kis beszögelésben, ja közben doktor hajóját kivettük t.ugon ekkor kapott nagy előnyt a kitzoli velünk szemben, kb 1 órával utánna indultunk. hazafelé több balasetes dugó az m5-ön de szerencsésen megérkeztem haza 2 napig hajótakarítás majd visszavittem a szokásos helyére a rómaira--- na ennyi, ja kb 300 liter benya fogyott, de számítottam rá, majdnem 400 liter volt betárolva a bárkán, nem szeretem kiszámolni, és mint látjuk mindig közbe jöhet valami. a többi túrára is megyek ha nem ütközik fontosabb dolgommal...nem ment el a kedvem, sőt... de a kollégáknak a hajók műszaki állapotán el kéne gondolkodni