Úgy maga moci szép, de nekem a burkoltak abszolute de nem jönnek be az ár meg horror, mire ebbőll itthon rendszámos moci lenne akármikori is az új árával simán vetekedne, persze az látom hogy ez extrás!;))
Karácsony van, jó kajával megtömve a hasam, kimegyek a garázsba megnézem a Vasam! Csorgatom a nyálam, elmennék egy körre, bánatomban gyorsan rámegyek egy sörre. Kurvára várom már a nyarat, kínomban zabálok még egy kishalat. És ezt így addig-addig csinálom, míg az egészet sugárban kihányom! Azt mondom én neked motoros barátom, motorozás nélkül szart sem ér a Karácsony, ugye így van ez barátom! Kívánok Kellemes és Boldog karácsonyt!
Szerintem minden DL tulajdonos álmából felébresztve azonnal tudja a választ :))))
Mégpedig azt, hogy nem azonos. Az egyik eltérés a mellső futóműben a villahídban van, mégpedig a DL1000-en öntvény, míg a DL650-en acéllemez. Azt pedig már a mechanikából ismerjük, hogy ez eltérő mechanikai - és eltérő tömegükből adódóan - eltérő dinamikai tulajdonságokkal rendelkezik.
A fékek viszont tényleg azonosak :))))
Ehhez viszont mit szóltok:
DL1000, 3200 km-rel, gyári dobozokkal, riasztóval, egyedi megjelenéssel 7990 € (kb. 2 M Ft)
Hát akkor ne kanyarodjunk vele, vazze, amikor Boss-Hossolunk magunk előtt építtetjük mindig az utat, természetesen kanyarok nélkül, nem sz*rolunk vazze!:))
Van egy olyan sanda gyanúm, hogy életem leghosszabb tele elé nézek. :(
Hogy miért?
Egy tavaszt + nyarat + őszt végigtúrázgattam.
Most meg lesem a hőmérőt mikor kúszik 10 fok közelébe a hőméreséklet, hogy előtolhassam a garázsból a gépet kicsit gurulni Vele.
( igaz multkor mikor gurultam egyik osztrák faluban csak 2 fokot mutatott a hőmérő, szóval ha jelentkeznek már az elvonási tünetek is akkor elég ha csak távolról közelíti azt a 10 fokot )
A másik, hogy megszületett az elhatározás: Nekem DL650 KELL!
Viszont még nem tudtam kipróbálni, és anélkül nem merem megvenni.
A szalonokban már nincsenek kipróbálható tesztmotorok, szóval várni kell tavaszig.
Másrészt jelenleg csak egy aláírt felmondás van a zsebembe, január 20-tól megszűnik a melóhelyem. ( Ajánlatom van már, bár lényegesen kevesebb pénzért. )
Szóval most rágom a kefét, és várom a tavaszt, mikor tudok végre kipróbálni egy DL650-et, és vajon mennyivel lesz akkor drágább.
A DL650 és a DL1000 összehasonlítása amerikai szemmel!
DL 650: - alacsonyabb bolti ár - alacsonyabb átlag fogyasztás (MPG=mérföld / gallon (benzin)) - alacsonyabb biztosítás (változó) - a fogaskerék áttételek alacsonyabb sebességre, manőverezéshez vannak hangolva - könnyebben szállítható (honod alá csapod) - finomabban jár a motor - kevésbé forró kipufogók alapjáraton - elegendő erő minden 'praktikus uti körülményhez'
DL 1000: - erosebb ( naná ) - gyorsabb - (seb.váltó) hosszútávú nagy sebességű utazásra van áttételezve - megnövelt utazási stabilitás - erősebb motorfék - hatékonyabb effektiv terhelhetőség
"Mindent összevetve melyik járgányt szeretem és űlöm jobban? A DL650-est. Tanulom (?) és még mindig örömet szerez, tehát miért is ne?"
Hát annyira nem rossz, de nem is az igazi /a funkciót biztos maximálisan tudja/, megpróbálok előbb kisérletezni műanyaggal is, aminek az íve talán nem tér el ennyire a gyári sárvédőtől, meg mint régebben írtam én csak 4-5cm szeretnék toldani!