Keresés

Részletes keresés

Daty Creative Commons License 2005.12.26 0 0 1949
Miből csinálnád??

Ha sikerül, befizetek én is egyre nálad!!

Daty
Előzmény: Iceapo (1946)
Daty Creative Commons License 2005.12.26 0 0 1948
Hali Apó!

Ez király volt!
Az asszony fél óráig fetrengett a földön a röhögéstől!!


Daty
Előzmény: Iceapo (1943)
Daty Creative Commons License 2005.12.26 0 0 1947
Szia Biker!!

Hol a fenébe lehet beszerezni azt az első idomnyúlványt, ami szinte eltakarja a blokkot??

Daty
Előzmény: BIKE-R (1942)
Iceapo Creative Commons License 2005.12.26 0 0 1946
Igen ez nekem is nagyon tetszik, én is pont ilyet szeretnék, jobb hijján csinálni!
Előzmény: Daty (1944)
Iceapo Creative Commons License 2005.12.26 0 0 1945
Úgy maga moci szép, de nekem a burkoltak abszolute de nem jönnek be az ár meg horror, mire ebbőll itthon rendszámos moci lenne akármikori is az új árával simán vetekedne, persze az látom hogy ez extrás!;))
Előzmény: BIKE-R (1942)
Daty Creative Commons License 2005.12.26 0 0 1944
Szia Vada!!

Na valami pont ilyenre gondoltam!!!!!!!!
Hol lehet ilyenre szert tenni???

Daty
Előzmény: Vadarédó (1932)
Iceapo Creative Commons License 2005.12.26 0 0 1943
Egy kis karácsonyi sms!:)

Karácsony van, jó kajával megtömve a hasam, kimegyek a garázsba megnézem a Vasam!
Csorgatom a nyálam, elmennék egy körre, bánatomban gyorsan rámegyek egy sörre.
Kurvára várom már a nyarat, kínomban zabálok még egy kishalat.
És ezt így addig-addig csinálom, míg az egészet sugárban kihányom!
Azt mondom én neked motoros barátom, motorozás nélkül szart sem ér a Karácsony, ugye így van ez barátom! Kívánok Kellemes és Boldog karácsonyt!

Ice
BIKE-R Creative Commons License 2005.12.26 0 0 1942

Szerintem minden DL tulajdonos álmából felébresztve azonnal tudja a választ :))))

 

Mégpedig azt, hogy nem azonos. Az egyik eltérés a mellső futóműben a villahídban van, mégpedig a DL1000-en öntvény, míg a DL650-en acéllemez. Azt pedig már a mechanikából ismerjük, hogy ez eltérő mechanikai - és eltérő tömegükből adódóan - eltérő dinamikai tulajdonságokkal rendelkezik.

A fékek viszont tényleg azonosak :))))

 

Ehhez viszont mit szóltok:

 

DL1000, 3200 km-rel, gyári dobozokkal, riasztóval, egyedi megjelenéssel 7990 € (kb. 2 M Ft)

 

DL1000
Előzmény: Törölt nick (1941)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.26 0 0 1941

Üdv!

Szerintem a futómű az tök ugyanaz (vagy az a fék?), mindkét változatnál.

Előzmény: Vadarédó (1926)
Iceapo Creative Commons License 2005.12.26 0 0 1940
Na Jó éjt, én mentem aludni, a pizsoma már nagyon figyel! Csőváz!
Előzmény: BlueFazer (1937)
Iceapo Creative Commons License 2005.12.26 0 0 1939
Hát akkor ne kanyarodjunk vele, vazze, amikor Boss-Hossolunk magunk előtt építtetjük mindig az utat, természetesen kanyarok nélkül, nem sz*rolunk vazze!:))
Előzmény: BlueFazer (1937)
Iceapo Creative Commons License 2005.12.26 0 0 1938
Nem is mérete miatt a legnagyobb!;) Hanem mert a legjobb!:)
Előzmény: BlueFazer (1936)
BlueFazer Creative Commons License 2005.12.26 0 0 1937

V8-as motor, 385LE , 2 sebességes automata váltó;) Szerintem ez a legnagyobb;)

http://www.daytonabosshoss.com/tangerine.jpg

Az már más kérdés, hogy hogy kanyarodik vele az ember;)

Előzmény: BlueFazer (1936)
BlueFazer Creative Commons License 2005.12.26 0 0 1936
Nem a méret a lényeg;) Akkor a BOSS HOSS nyerne;)
Előzmény: Iceapo (1935)
Iceapo Creative Commons License 2005.12.26 0 0 1935
Nem, nem, DR BIG a legnagyobb!!!!:P
Előzmény: BlueFazer (1934)
BlueFazer Creative Commons License 2005.12.26 0 0 1934

"DL 650 is the best! :-)"

 

Akkor nekem miért nem az van??? ;)

Ja! Merthogy: Fazer is the best! :P

Előzmény: gstibb (1930)
Lamprologus Creative Commons License 2005.12.25 0 0 1933

Van egy olyan sanda gyanúm, hogy életem leghosszabb tele elé nézek. :(

 

Hogy miért?

 

Egy tavaszt + nyarat + őszt végigtúrázgattam.

Most meg lesem a hőmérőt mikor kúszik 10 fok közelébe a hőméreséklet, hogy előtolhassam a garázsból a gépet kicsit gurulni Vele.

( igaz multkor mikor gurultam egyik osztrák faluban csak 2 fokot mutatott a hőmérő, szóval ha jelentkeznek már az elvonási tünetek is akkor elég ha csak távolról közelíti azt a 10 fokot  )

 

A másik, hogy megszületett az elhatározás: Nekem DL650 KELL!

Viszont még nem tudtam kipróbálni, és anélkül nem merem megvenni.

A szalonokban már nincsenek kipróbálható tesztmotorok, szóval várni kell tavaszig.

Másrészt jelenleg csak egy aláírt felmondás van a zsebembe, január 20-tól megszűnik a melóhelyem. ( Ajánlatom van már, bár lényegesen kevesebb pénzért. )

 

Szóval most rágom a kefét, és várom a tavaszt, mikor tudok végre kipróbálni egy DL650-et, és vajon mennyivel lesz akkor drágább.

 

Vadarédó Creative Commons License 2005.12.25 0 0 1932
Szia Daty!

Ez szebb és DL!
Előzmény: Vadarédó (1919)
Vadarédó Creative Commons License 2005.12.25 0 0 1931
Az 1000 szerintem inog 650 javára!
Előzmény: gstibb (1930)
gstibb Creative Commons License 2005.12.25 0 0 1930
DL 650 is the best! :-)
Előzmény: Vadarédó (1929)
Vadarédó Creative Commons License 2005.12.25 0 0 1929
Ezt hozta a Mikulás vagy a Télapó!

http://www.thumbwave.com/dl650/compare.htm

A DL650 és a DL1000 összehasonlítása amerikai szemmel!

DL 650:
- alacsonyabb bolti ár
- alacsonyabb átlag fogyasztás (MPG=mérföld / gallon (benzin))
- alacsonyabb biztosítás (változó)
- a fogaskerék áttételek alacsonyabb sebességre, manőverezéshez vannak hangolva
- könnyebben szállítható (honod alá csapod)
- finomabban jár a motor
- kevésbé forró kipufogók alapjáraton
- elegendő erő minden 'praktikus uti körülményhez'

DL 1000:
- erosebb ( naná )
- gyorsabb
- (seb.váltó) hosszútávú nagy sebességű utazásra van áttételezve
- megnövelt utazási stabilitás
- erősebb motorfék
- hatékonyabb effektiv terhelhetőség

"Mindent összevetve melyik járgányt szeretem és űlöm jobban?
A DL650-est. Tanulom (?) és még mindig örömet szerez, tehát miért is ne?"

Engem meggyőzött!
Vadarédó Creative Commons License 2005.12.25 0 0 1928
Motorrevű?
Megnézem!
Kösz!
Előzmény: Iceapo (1927)
Iceapo Creative Commons License 2005.12.25 0 0 1927
Én is olvastam erről valahol, de most nem ugrik be hol, talán a Motorrevűben, szóval ebben tényleg van valami!;)
Előzmény: Vadarédó (1926)
Vadarédó Creative Commons License 2005.12.25 0 0 1926
Kérlek részletezd, mi az a komolyabb futómű?!
Előzmény: vlevi (1923)
gstibb Creative Commons License 2005.12.25 0 0 1925
Engem nem tudtok meggyőzi úgysem ;-) Abból a többletből inkább veszek egy másik terepmocit is:-)
Előzmény: vlevi (1923)
gstibb Creative Commons License 2005.12.25 0 0 1924
Feladom vazze ;-)
Előzmény: Daty (1899)
vlevi Creative Commons License 2005.12.25 0 0 1923
Nem csak a 31 lovat adják fél milláért, van benne egy komolyabb futómű is.
Előzmény: Vadarédó (1918)
Iceapo Creative Commons License 2005.12.25 0 0 1922
Ha egyszer hazaérek, meghallgatom, de még most sajnos itt ülök a melóhelyen!:(
Előzmény: Vadarédó (1920)
Iceapo Creative Commons License 2005.12.25 0 0 1921
Hát annyira nem rossz, de nem is az igazi /a funkciót biztos maximálisan tudja/, megpróbálok előbb kisérletezni műanyaggal is, aminek az íve talán nem tér el ennyire a gyári sárvédőtől, meg mint régebben írtam én csak 4-5cm szeretnék toldani!
Előzmény: Vadarédó (1919)
Vadarédó Creative Commons License 2005.12.25 0 0 1920
Utoljára téli tárolás!

Igaz személygépkocsi, de érdekes!
Petőfi rádió, csúcsforgalom!
Mentsd el, hallgasd végig, ha érdekel!

http://real1.radio.hu/petofi/2005/12/19/2005-12-19-p17.rm

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!