Geli66!
Ugye milyen klassz dolog ha az ember egy kicsit előrébb lát? Én a Boxeromban átlátok szinte minden személyautó felett. A c3-ban pedig kiélvezkedem magam a leengedett vezetőüléssel.
Sajnos ilyenkor nem ül senki az ölembe, de ha a felső állásban van az ülés majdnem beverem a fejem a plafonba.
az alsó kesztyűtartó hűtött, van egy forgatható kör alakú izé középtájon!
Merre felé közlekedsz? mondjuk fekete C3ast csak 1et láttam eddig, azt is akkor, amikor mi rendeltük, az meg már az 1500ös szervízre jött!
nekem is magasan van az ülés, nagyon frankó, mint egy kisbuszban :) első km-eken nem volt szokatlan a durva fék? nem bólogattatok? nekünk suzuki után kellett egy kis idő megszokni!
jó lenne ha visszamenőleg betennék a fedélzeti szgépeket :) persze ez csak vicc, ilyen nem lesz.
Gratulálok, használd egészséggel! :)
(psa.sysconfig.hu jelentkezz a topiclakók közé, JuanPablo, Zsuzsuzsu és én már ott vagyunk!)
H.Benő tökéletesen igazad van. Egy kicsit bezavart Varnus Xavér barátunk hajnali Bach koncertje meg a zenei "műveltségem" tévedt el egy cseppet a XII. kerületben.
Ezenkívül ma autókáztunk Győr oda vissza (no nem szórakázásból, meló volt). Jobban hallom a szél zaját mint a hdi-t. Eljött a második tankolás ideje ami 90% város 10% országút után 4.77 liter per 100 km.
Az észrevételem még, hogy az autó 150-ig remekül fekszik az úton, 160-nál egy ici-picit mintha instabilabb lenne. Igaz volt tán egy kis szél, lehet hogy az tette meg a kicsit magas felépítés. Nodehát ezért "nagykacsa" a c3.
A fogyasztásra visszatérve szerintetek mi az alapja annak a kijelentésnek, miszerint országúti menetben 3.5 litert írnak a hdi-re. 90?
Egyébként minden nagyon szép és jó.
Tegnap vettem át a C3 Exclusiv-omat. Feketében (is) gyönyörű! Eddig kb 350km-t hajtottam bele. Nagyon tud menni! Tempomat nagyon kényelmes! Még a fogyasztására leszek kiváncsi!
Kereskedőtől kérdeztem, hogy melyik kesztyűtaró a hűtött. Erre furcsán nézet rám, mert szerinte egyik sem, és a kollégái sem tudtak róla. Aztán megmutattam neki a prospektust, amiben szériatartozékként benne van. :) Erre nem tudott mit mondani.
Szerintem az alsó a hűtött, szerintetek?
IJM-121 a rendszám. Látott már valaki?
Nem akartam meghajtani hazafelé, de azért 80-at simán ment. 160-al meg utaztunk. Az nagyon tetszik benne, hogy ha 150-nél odalépek neki, akkor is határozottan érezni, hogy gyorsulunk!
Asszony szerint hátul elfér a két gyerekülés mellett még egy harmadik személy is.
Ti milyen pozícióban vezetitek? Én felraktam a legmagasabb helyre az ülést, és így nagyon tetszik. Teljesen más szemszögből látom a forgalmat.
Kértünk még bele üléshuzatot is, de nem gyárit. Ez sokkal jobb, meg olcsóbb is. Dupla szivacsréteg van benne, közte levegő. Nagyon kényelmes, meg azért mégsem az üléseket koszolják a gyerekek.
A 3D szőnyeggel egy bajom van, kuplungolásnál beleakad a lábam, mert enyhén kifelé hajlik. Na majd megtöröm kicsit a másik irányba.
Párszor lefulladtam egyesben, meg kell szoknom, hogy több gáz kell neki.
Állítólag az április gyártásúakban már lesz fedélzeti computer is! Gondolom a mostani tulajdonosokat ez nem vígasztalja.
az indexet nézesd meg, a légkondiból én is hallom a zajt (majd mondd el mit mondanak rá, mert én nem törődtem vele), a rádió problémája is sokaknak van (nekem is). ha ezzel is tudnak csinálni valamit, akkor jelezd mindenképpen ám! :)
Mindenki autókázik? Élvezitek?
Én tegnap találkoztam két fekete EXLCUSIVE-val a Bach csomópontnál és az Erzsébet híd pesti hídfőjénél. Szépek voltak. Hiába dudáltam egy cseppet, vsak a mellettem lévők néztek ki a fejükből, hogy mit akarok. Nem értik a dolgot.
Nemsokára megyek első szervízre.
Három hiba merült fel. A legfontosabb, hogy a bal kanyarból nem kapcsol vissza az index nullába. Olyan mint a kis kacsa.
Amikor bekapcsolom a légkondit a motortérből egy relénél jóval hangosabb kattanás hallatszik.???
A harmadik bibi, hogy a rádió elvszti a 2. programhelyre programozott Budapest Rádiót.
Nálatok voltak hasonló dolgok?
Fáradt Vándor barárunk! Már sok helyen láttam a mondat elején, hogy szvsz. Ezt a hosszú köszönés helyett rövidítitek le, vagy mi az értelme? Nem vagyok mai gyerek, valószínű leragadtam a "tök jó"-nál.
A BSI vezérel (a beprogramozásnak megfelelően) bizonyos funkciókat. Ez egy kis számítógép, ami ismeri a beszerelt extrákat és ehhez igazodva teszi a dolgát. A szervizesek ki-be kapcsolni tudnak dolgokat (rádió hangerő növekedés sebesség függvényében pl.) a BSI beállításával.
A Suzuki-szindróma azért ennél jóval bonyolultabb. Kell hozzá: először is egy már kifutóban lévő távol-keleti kocsi csontra lecsupaszítva, másodszor olcsó (?) magyarországi összeszerelés, harmadszor fehér és piros festék, negyedszer évente húsz-harmincezer naív ember. Nos alapjában ennyi, bár biztosan lehetne még sorolni.
Úgy értem, -és lehet, hogy ezzel magamra maradok(??)-,hogy szeretek olyan autóban ülni, ami nem jön minden 10. másodpercben szemben velem!
Most azért határozottan több repeszt az utakon!
Egyébként nincs gond vele
Én is 5-600ról hallottam! Meg arról is, hogy ezeken igazából nem volt haszna a Citroennek, inkább a reklámról szólt! (Na meg persze a garanciális szervízekről! :-) )
Tényleg állat hamar elkapkodták!
Kérdés, hogy ez a nem akciós (bocsánat az ellenkezőktől!!!!!) C3 tulajokból milyen érzéseket vált ki... Nehogy "Suzuki szindróma" legyen belőle!
:->
Szintén Wallistól tudom én is a számot :)
És ott veszem a sajátomat is!
Eddig nagyon korrektek, segítőkészek voltak.
Az egész üzletet telefonon, faxon meg interneten intéztük, csak szombaton találkoztunk először.
Pedig rendelni kellett az autót.
Én speciel csak 200-ról tudok. Én is vettem belőle, és a Citroen Wallis-os kereskedő mondta a 200-at. Az viszont tény, hogy egy hét - tíz nap alatt valóban elfogyott az összes.
Már lassan egy hete boldog tulajdonosa vagyok egy Lucia kék C3 spotnak. Eddig semmi kifogásolni valót nem találtam benne (remélem ezután sem). Ez a 6. autóm, de azt kell mondanom, hogy talán ez a legszebb (szebb, mint az eddigi 3 Opelem és 2 dél-koreai kocsim).