Ezt a vonatot én is láttam,leszálltam úgy 12.40 körül a kunszentmiklósi ingáról akkor még bent állt elindultam gyalog a Lurdy felé akkor húzott ki Kelenföld felé.
Birtokomba került néhány Fradi-relikvia. 89-90 es csapat dedikációi( sok-sok), különböző meccsekre szóló belépők , egy-két kitűző, pohár, porcelán korsó. Akit esetleg érdekel az írjon mailt a publikus címemre : csomafalvikukacfreemailponthu. Nincsen szívem kidobni, képket küldök ha valakit érdekel.
Ha jól rémlik akkor a Fradi-személy 2-es vágány csonkája is úgy keletkezett hogy addig-addig tologatták el míg be nem fért egy Szili vagy egy Szergej:-)
Pedig már a néhány évvel ezelőtti esetnél mondogatták,hogy jobb lenne kicsit arrébb "ültetni" azt az oszlopot mert elő fordulhat,hogy ismét megmásszák..)..
de süket fülekre talált...az eredményt látjuk
ezek szerint olcsóbb cserélgetni az oszlopot+dízel előfogatokat alkalmazni+vonatkésések tömkelege+a gép javítása+daruzgatás költsége...
Kora reggel az Üllő úthoz közeli földúpot tolta el a 006-os Szöcsi+nekidurrant a felsővezetéktartó oszlopnak is ami alaposan megroggyant emiatt villamos kitolózás volt (vagy még van is).
Nos... homok. Ez a papírzsákos már egész jó, sőt kiváló minőségű! Szlovákiából szerezzük be (de nem a gépészet!) a korábbi mozdonyhomok egy sem volt jó, mert nem volt kellőképpen átrostálva és előfordultak kissebb nagyobb kavicsok is, amik rendre eldugították a szelepeket. Sokat szívtunk vele/miatta a revízión.
A homokot egyébként nem a gépészet szerzi be, hanem a "szomszéd" a TLK, vagyis a területi Logisztikai Központ, régi nevén a központi szertár. Sokéves tapasztalat az, hogy leadjuk időben a megrendelést és ők ülnek rajta. Telik- múlik az idő és kb 2-3 hónap múlva jön valami.
De volt már olyanra is példa, hogy leadtuk a megrendelést egy alkatrészre és az lett a vége, hogy a gépészet vette meg saját pénzéből, hogy ne álljon ott a gép!