Ma megvolt az első hosszabb utunk (Bp - Nyíregyháza). SW Elite megpakolva - picibabó ment a nagyihoz, gyakorlatilag csak a kis fürdőkádat nem vittük - és ment mint az álom. Hazafelé egyedül azért nyomtam neki vagy 175-ig, tovább nem mertem. Nagyon élveztem, hogy 4000 - es fordulaton megy 140-nel és van még benne bőven tartalék. Odaléptem és elhúztam a DVSC-ManUFC meccsre tartók mellett.
De azért egy ilyen tetőre való bálna, vagy koporsó, ki hogy hívja, jó lenne. Milyen tapasztalatotok van e témában.
A 4 db került 6500 HUF-ba. Újpesten vettem, ez neked eléggé kiesik, de ha érdekel konkrét elérhetőséget is tudok adni. Heko gyártmányú, a saját két kezemmel tettem fel, gyárilag be van ragasztózva, csak beilleszted, felhúzod rá az ablakot és kész. Én azért vettem, mert a szemem mindig bedurran a huzattól és arra gondoltam talán ez segít. Most teljesen lehúzott ablakkal is kb. 65-70 km/h-ig huzatmentesen autózok. Esős időben is lehet nyugodtan szellőztetni, nem folyik be a víz. Ha oldalról kapod a napot a színe miatt annyit visszafog belőle, hogy nem kell a napellenzővel vacakolni. Azért akad hátránya is, nevezetesen az ablak rendes lemosása csak erős idegzetűeknek ajánlott, a tetejével el lehet szórakozni egy ideig. Állítólag télen párásodik, amióta megvan még nem volt tél, tehát ez majd kiderül.
Le kell kopogjam, eddig gond nélküli az élet az autóval:-) Pontosabban két hiba fordult elő, de egyik sem az autó hibájából 1. Az első hét végén az utólag - "szakműhelyben" beszerelt - riasztó bolondult meg 2. Pár hete zörgés hallatszott a motortér felöl, csak egy bilincs lazult meg a kipufogón, nagyobb volt az ijedtség mint a baj
A következő helyre felettem néhány képet a kocsiról, rockdobosnak biztos ismerős lesz a látvány:-))
Valahol - vagy itt vagy a Chevrolet / Daewwo klub - forumán olvastam, hogy ez számítógép "gázfröccsel visszaváltó" kuplung kímélő üzemmódja, idővel "megtanulja", hogy felkapcsolásnál ne használja. Nekem az elején külön oda kellett figyelni hogy 1. Gázról láb le - amikor nincs a lábam a gázpedál közelében akkor 2. kuplung kinyom 3 felkapcsol 4 láb vissza a gázpedálra. ez iskolásan hangzik, de ilyenkor nem pörögött fel a motor.
Kiegészítés az életrajzhoz.
Közlekedési üzemmérnök, Volán, ha sikerül ;-) októbertől minőségirányítási mérnök.