Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Csabys Creative Commons License 2010.12.16 0 0 4450

Szia! Köszönöm a reakciót...hát ezek szerint nem csak én járok ebben a cipőben:-( Én is megpróbálok utánanézetni, ha megtudok valami használható infót, akkor mindenképpen megosztom...

Előzmény: nyeglemuki (4449)
nyeglemuki Creative Commons License 2010.12.16 0 0 4449

Hello!

Nekem webasto thermo top c-m van, nemrég építettem be, kb. 1 órát működött rendesen, aztán jött a cirkusz. A hibajelenség dettó ugyanez.
Kórkép:Járó hideg motornál vígan működik a kályha, viszont álló motornál vízhőfoktól függően vagy be sem kapcsol,
vagy rövid idő után leáll. Hibakód nincs.
Vízpumpahibára gyanakodtam, be is jött a sejtésem. Külső tápegységre direktbe kötve a vízpumpa nem működik, a
vízpumpa kapcsain multiméterrel néhány száz kOhm ellenállás mérhető. Gyanítom, hogy ha szénkefés a motor, ami igen
valószínű, akkor elkoptak a szénkefék, nem érnek hozzá a kommutátorhoz. Ha szétszerelés után össze lehet rakni,
akkor megpróbálkozok a szénkefecserével, egyéb esetben kukába mehet a szivattyú.

Webasto-hoz le lehet tölteni mindenféle szervíz- és beépítési utasítást, abban szerepel a működés pontos leírása. Ez
alapján ami úgy látszik, hogy kikapcsolt, az csak készenléti keringető üzemmód, csakhát a vízpumpa halott. Ha
visszahűlik a víz a kályhában, megint fűteni kezd.

Idézet:

3.2.2 Heating Operation
Fuel
When the temperature rises to reach 72 °C the heater
switches to the energy saving part load operation. A rise
in temperature up to 76.5 °C causes the heater to enter a
control idle period. This also happens when exceeding a
total heating operating time of 76 minutes.
The circulation pump, the vehicle's own heating air fan,
and the operation indicator light remain on during control
idle.
After cool-down of the coolant to 71 °C the heater
resumes part load operation. Another rise in temperature
to 76.5 °C causes the heater to enter again the control idle
period. A drop in the coolant temperature during part load
operation due to an increased demand in heat will cause
the heater to switch to full load operation at 56 °C.


Esetleg valaki gyógyított már vízpumpát??? Szívesen olvasnám hogyan kezdjek hozzá, érdemes-e. Köszi előre is!

Előzmény: Csabys (4443)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.12.16 0 0 4448

Sziasztok!

Van egy szárazlevegős,letesztelt kipróbált 12V-os Webasto AirTop 2000 D tip. eladó kályhám! Teljesen hibamentes vezérlővel,kezelő elemmel,a beszereléshez szükséges összes tartozékával!

Ha valakit érdekel,privátban keressen!

balu

kocsisjan Creative Commons License 2010.12.16 0 0 4447

Sorry, kösz a tippet, de szétszedtem a keringetőt (Pierburg gyártmány) és nincs benne szénkefe!!! Mégegyszer köszi!

Előzmény: Törölt nick (4446)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.15 0 0 4446

Write only üzemmód?

 

#4373

Előzmény: kocsisjan (4432)
323i Creative Commons License 2010.12.15 0 0 4445

Szevaztok!

 

Webasto DW50-es allofutesem van, es ugy tunik hogy nem kapcsol ki 60 fok korul, hanem megy meg 80 kozeleben is.

Ki lehet azt deriteni hogy az elektronikajaval van a gond vagy a szenzorral ami a vizhofokot figyeli?

 

Kosz!

Takko Creative Commons License 2010.12.15 0 0 4444

Szia!

 

Ez a hiba sajnos elektronika hibára utal.Magát az elektronikát javítani nem lehet!

Előzmény: smajli1111 (4204)
Csabys Creative Commons License 2010.12.15 0 0 4443

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Eberspacher kályhám van (Thermo Top 2002-es). Kb. két hete került beépítésre, egyelőre csak kiegészítő fűtésként használtam (volna). Kb. egy hétig működött is...azonban múlt péntek óta a kályha bepakcsol, az üzemanyagpumpa a gázolajat pumpálja, de 2-3 perc működés után kikapcsol. Azután valamikor 5 perc után ismét ugyanez megismétlődik. Hozzáteszem, hogy a kályha hangja sem tetszik, amíg megfelelően működött, addig huhogó hangot adott ki (nem tudom jobban megfogalmazni), amióta ez a probléma fennáll, azóta visító hangot ad ki. Szerintetek hol kezdjem a hibakeresést? Szerintetek mivel lehet gond? Remélem, nem adta meg a kályha magát máris:-( Előre is köszönöm a segítséget!

bobo23 Creative Commons License 2010.12.15 0 0 4442

Annyi az összefüggés hogy az izzitás folyamatos addig amig a lángőr le nem kapcsolja.Tehát ha az első tiz kattanás után lekapcsolom a pumpát, akkor valamennyi olajat szétfröcsköl a légbefúvó.Mivel az izgatás folyamatos ha leáll a légbefúvó azonnal elkezd gázosodni az üa.Levegőt kap indul.Szerintem ha a pumpa volna a bűnös, akkor nem verné tele olajjal,merthogy ha jó az izgatás akkor be kéne gyulladnia.Persze utólag rájöttem hogy egyszerűbb kétszer inditani mint a szivattyút kapcsolgatni.

Előzmény: Vojnó (4441)
Vojnó Creative Commons License 2010.12.15 0 0 4441

Természetesen mellé gépeltem és nem is figyeltem.

Igen egy dbw46-om van.

Nem igazán értem amit írsz!

Ha lekapcsolod az ua. szivattyút (ami nekem hátul a híd alatt van) akkor ugye ua. nélkül szellőztet.

Ennek mi értelme van ha valóban az izzító lenne a probléma?

Inkább hamarabb kellene bekapcsoltatni a gyertyát nem?

Vagy amit Pet is ír én is az üzemanyag szivattyú gyengeségére gyanakszom, bár ha kézzel kapcsolgatom a pumpát akkor tolja  a nyálat rendesen.

Előzmény: bobo23 (4436)
csaby74 Creative Commons License 2010.12.15 0 0 4440

Sziasztok,szép napot mindenkine.Érdeklődni szeretnék van e v.ki aki ismeri az EBERSPACHER kályhákat?A távirányitója nem inditja a fütést,de a kis led müködik rajta.Ha tud v.ki infót szivesen veszem.Köszi.

dhzsigmond Creative Commons License 2010.12.14 0 0 4439

Tiszteletem az Uraknak !

Mint idegennek  ( merci fórumos vagyok ) lehetne egy tiszteletteljes kérdésem?   Webasto állófűtésem van egy  V8-as "bálna" mercibe. Kitűnő dolog, ma reggel is szobameleg fogadott a csillaggarázsban. A kérdésem az lenne, hogy  hármas fokozatban az autó ventillátor + a kályha áramfogyasztása  mennyire terheli meg a  100 A-es akkumulátort kb 1 órás kályha üzemeltetésnél.

pet520 Creative Commons License 2010.12.14 0 0 4438

Jó ötlet köszönöm.Valószinű ez marad,mert webastónál nme lehet kapni.

 

vojno

gizinél is hasonló a jelenség,bár az etanollal megy.Ha kézzel rásegítettünk a pumpára akkor mindig elindúlt.Lehet a pumpa gyengélkedik........

Előzmény: grandegabo (4437)
grandegabo Creative Commons License 2010.12.14 0 0 4437

PC "alaplapi" USB csatlakozó kísértetiesen hasonlít rá csak egy 4-es blokkot kifaragsz belőle :-)

Előzmény: pet520 (4430)
bobo23 Creative Commons License 2010.12.14 0 0 4436

Szia! Bár amit te irtál tipust azt nem ismerem nekem dbw46-os van, de a hibajelenség ismerős. Amikor először csinálta akkor tettem egy kapcsolót a üa szivattyú elé, és egy tiz kattanás után lekapcsoltam, majd a szellőztetés befejeztével visszakapcs, igy nem köpködte tele azt nem is füstölt. Egy hátránya volt hogy mindig nyitogatni kellett a a motortetőt. Később szereztem egy izgatógyertyát bár egymás mellett teszteltem és egyformának tűntek mégis azt berakva jó lett. Szerintem a levegő nagyon visszahűtötte a gyertyát. Ha ilyesmi baja van a tiednek az elvileg kiszűrhető ha bekapcsolod, majd a üa pumpát hagyod tizet kattogni, lekapcs. Leállás után bekapcs.Egy próbát megér.

Előzmény: Vojnó (4431)
Ricsi89 Creative Commons License 2010.12.14 0 0 4435

Szerény tudásomra támaszkodva, ha vízszivattyú gond lenne, akkor járó motornál sem indulna be, mivel akkor se érzékelné a szivattíú jelenlétét. Vagy ha nem is figyelné a szivattyút, akkor is beindulna, csak kis idő múlva le is állna túlmelegedés miatt, de itt nincs szó még beindulásról sem.

Előzmény: kocsisjan (4434)
kocsisjan Creative Commons License 2010.12.14 0 0 4434

Üdv!

 

Nincs egy hónapos az akku, 100Ah-s Banner. Szerintem azzal nem lehet gond, az autó is prímán indul vele! Köszi!

Előzmény: Ricsi89 (4433)
Ricsi89 Creative Commons License 2010.12.14 0 0 4433

Helló!

nem lehetséges, hogy gyenge az aksi? Amikro már jár a motor, akkor nem csökken le a fesz egy bizonyos szintig és nem tilt le a vezérlés alacsony akkufesz miatt. Autó jól indul?

Előzmény: kocsisjan (4432)
kocsisjan Creative Commons License 2010.12.14 0 0 4432

Üdv!

Ha álló motornál nem indul el a kályha csak kiszellőztet (Thermo Top Z/C dízel), viszont járó motornál szépen dolgozik gyanakodhatok a vízszivattyú hibájára?

Most Pierburg típusú van rajta.

Lenne helyette teljesen megegyező kinézetű, a tetején BÜHLER felirat van és sötétlila a háza. Ismeritek ezt a típust, esetleg van tapasztalat vele kapcsolatban?

Előre is köszönöm!

Vojnó Creative Commons License 2010.12.14 0 0 4431

Találkoztatok már olyan jelenséggel hogy minden esetben csak 2-ra indul el a kályha?

Dízel NW46-ról van szó és ettől persze irgalmatlan nagy füst kíséretébe indul el... attól félek ráhívják a tűzoltókat, azok meg betörik az ablakokat és teli locsolják a kocsit!  :(

Amire én gyanaxom, hogy vagy a pumpa gyengélkedik, vagy kéne beépítenem egy visszacsapót mert olyan mint ha nem szállítana eleget, utána mire felszívja nem gyullad be, másodikra meg ugye a dizelt kiszellőztetni nem lehet jól, ezért a füstképződés.

Persze a koxosodás sincs kizárva.

Néztem már és nem tűnt túl koszosnak, de kitisztítanám, csak félek nem ez a bibi (kiszedni meg ugye...).

Stabil működés csak mindig másodikra gyullad be.

Égőkosár nem rég lett cserélve, meg tömítés is körülötte.

pet520 Creative Commons License 2010.12.14 0 0 4430

Sziasztok

 

Keresnék webasto ovál órához(1533) csatlakozót.Ha valakinek van elfekvőben kérem jelezze.

 

Üdv peti

95xf Creative Commons License 2010.12.13 0 0 4429

Barátomnak van egy 12V-os levegős diesel kályhája. Jó 1 hét múlva hazaér, megkérdem milyen és mennyiért válna meg tőle.

Törölt nick Creative Commons License 2010.12.13 0 0 4428

itt az a kérdés hogy mobil legyen vagy sem.A mobil az nem egyszerű mert 12 voltosban nem nagyon van olyan ami ér valamit.

 

Előzmény: andrisbá (4427)
andrisbá Creative Commons License 2010.12.12 0 0 4427

Csak a fülkét kellene fűteni, főleg azért mert párásodik az ablak, na meg hideg is van. Ezt az elktromos izét is néztem, de nagyon kevés a teljesítménye.

Előzmény: Törölt nick (4419)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.12 0 0 4426

Egy ilyet beépíteni a hűtőbe hülyeség lenne?

Nekem alul zárja le a hütőt a termosztát tmeleg hütővíz akadálytalanul menne a hengerfej felé:

http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=189740738

grandegabo Creative Commons License 2010.12.12 0 0 4425

Mennyiért adod ha szabad megkérdezni?

Előzmény: kocsisjan (4424)
kocsisjan Creative Commons License 2010.12.12 0 0 4424

Üdv!

 

Eladó vadonat új Webasto Telestart T91 távirányító rendszer (Y-kábel+vevő+antenna+2 db kézi távvezérlő {az egyik VW a másik Land Rover emblémával}!

 

Érd.: harminc-82-harmincnégy-701

Takko Creative Commons License 2010.12.11 0 0 4423

Sziasztok!

 

 

Eberspacher kályha alkatrész érdekel ami nem használható,de szeretnél egy kis pénzt

kapni érte, akkor vevő vagyok rá.

 

(Keringető szivattyú,elektronika,pumpa,füstcső.egyebek.

 

 

 

 

Keresek Levegős diesel kályhát  1,8-3kw között.

 

 

                                                                     Üdv Takkó

Törölt nick Creative Commons License 2010.12.11 0 0 4422

erre gondoltam ez a karter oldalára van ráragsztva+csavarral odaerősítve.

http://alfaamore.hu/tagok/pe-Ti/blog/2064

 

 

aminek a bonyolultsága nem sokkal több mint ezé:

csak aZ ÁRAT NEM ÉRTEM.

Nem a vasalóét mert az kb 500 forint:-))

 

Donibcsi Creative Commons License 2010.12.11 0 0 4421

Urak!

 

Eberspacher nordic vertikális kányhához keresek befúvó ventillátort. Elsősorban új érdekel.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!