Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

JuanPablo Creative Commons License 2003.03.25 0 0 989
< IMG SRC= http://kep.tar.hu/juanpablo/images/pic2085181.jpg>

Remélem sikerült feltenni!

JuanPablo Creative Commons License 2003.03.25 0 0 988
Visszatettem!
Nemsokára megyek az első szervízes gömböckéért, utána írok mi a helyzet!
se3.14 Creative Commons License 2003.03.25 0 0 987
Persze én sem mondtam, hogy baj ha kettőt vált vissza, csak meg kell szokni. Attól függ hogy mennyit vált vissza, hogy mennyire nyomod a gázt.
Padlózásnál visszavált rendesen és csak úgy repül.:-))
Az országút csak egy példa volt egyébként. Ugyanez történik városban, ha mondjuk 40-50-el megyek harmadikban és odalépek, akkor rögtön visszavált, pedig hidd el harmadikban is harap rendesen.:-)
Mondjuk pont ezért van a manuális beavatkozás lehetősége.

seΠ

Előzmény: igazi hős (984)
El Robotnyk Creative Commons License 2003.03.25 0 0 986
tegnap délután még működött, csak valamiért levette a képet a tárrol JuanPablo. Tessék visszatenni! :)
Előzmény: monyesz (985)
monyesz Creative Commons License 2003.03.25 0 0 985
JuanPablo !
Én nem látom ! Pedig nagyon kíváncsi vagyok rá !!!
Előzmény: JuanPablo (979)
igazi hős Creative Commons License 2003.03.25 0 0 984
Bocs se3.14, de miért baj, hogy okos a váltó? Előzéskor igenis 80-nál hármasba kell váltani ennél a motornál (már ha a váltó-áttételezések megegyeznek), hogy az igazán dinamikus 3000+ fordulatszámtartományban forogjon a motor. (Lazán 130-ig használható a 3. fokozat, szóval nem kell félned, hogy "elfogy".) Nem spórolsz a magasabb fokozattal, viszont sokkal tovább tart az előzés, ami veszélyes. Szerintem tökéletesen igaza van az autónak, ha kettőt vált vissza.
Előzmény: se3.14 (983)
se3.14 Creative Commons License 2003.03.25 0 0 983
No akkor a SensoDriveról némi tapasztalat 1700 km után. A váltó maga szuper. Csendesen és minimális rántással vált, azonban tény és való, hogy nem Rallysoknak tervezték.:-) Kb 1 mp a váltás egyesből kettesbe és kettesből hármasba (talán itt még jobban csúsztatja a kuplungot). Utána picit rövidebb az idő és sokkal simább is a váltás. Mindezek igazak manuális váltás idején is. Én nagyon nem huzattam még az autót, de mintha nagyobb fordulaton gyorsabban menne a váltás, de lehet, hogy csak beleképzelem. Mindenesetre a gyorsulásán max néhány tizedet ronthat százon.

Mind a kormányváltó, mind a sebváltókar pöpec, bár egyszerű. Váltani könnyű és élvezetes mindkettővel. Országúton előzésnél érdemesebb manuálisan visszakapcsolni, mert ha mondjuk ötödikben 80 km/h-nól padlógázt adsz, akkor gond nélkül visszakapcsol hármasba, pedig lehet Te csak négyest szeretnél.

Kb. ennyi, ha van valami kérdésed csak szólj.

Üdv,

seΠ

Előzmény: robicsek (956)
ensign Creative Commons License 2003.03.24 0 0 982
Az ár az marad ami most. Ami még eszembe jutott. A fordulatszámmérőn is változtatnak mivel a sárga fényben a piros mutató nehezen látható ezért fehér hátteret fog kapni.
Előzmény: gerion (949)
El Robotnyk Creative Commons License 2003.03.24 0 0 981
na, ezt most jól megmondtam :) szóval a teljes képig nagyítsd ki, ne azon az oldalon nézd meg az URLjét ahol a kicsinyített képek vannak, hanem nagyítsd ki :)
Előzmény: El Robotnyk (980)
El Robotnyk Creative Commons License 2003.03.24 0 0 980
majdnem jó, a kicsinyített képekre kattints rá amíg teljes méretben nem látod, és úgy teljes méretű lesz

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Előzmény: JuanPablo (979)
JuanPablo Creative Commons License 2003.03.24 0 0 979
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
JuanPablo Creative Commons License 2003.03.24 0 0 978

Télen így nézett ki az "Öreg Kacsa".
JuanPablo Creative Commons License 2003.03.24 0 0 977
Köszi!
El Robotnyk Creative Commons License 2003.03.24 0 0 976
ja és a feltöltött képeknek más nevet ad, tehat a pl.: kocsim.jpg helyett picXXXXXX.jpg (Xek helyén egy sorszám lesz)
Előzmény: El Robotnyk (975)
El Robotnyk Creative Commons License 2003.03.24 0 0 975
amint írtam:

kep.tar.hu -ra látogass el, majd regisztráld magad (kb mint egy e-mail cím regisztráció), így lesz egy állandó helyed, ide fel tudod tölteni a képeket (nyitsz egy albumot majd a "képkezelő" menüpontban feltöltheted a képeket). beállítod hogy egyszerre 1-5-10 képet szeretnél-e feltenni, majd a beírod a kép helyét a gépeden (van egy "tallózó" is, így csak meg kell keresned és kész)

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

na. asszem elég részletes voltam :)

Előzmény: JuanPablo (974)
JuanPablo Creative Commons License 2003.03.24 0 0 974
El Robotnyk ! Még egy kérdésem lenne. A saját képemet miként tudom feltenni? Ott a tulajdonságoknál nincs URL vagy mi a szösz.
Leírnád?
Köszi
Előzmény: El Robotnyk (966)
El Robotnyk Creative Commons License 2003.03.24 0 0 973
na, ezaz, közben már írtam a segítséget, amíg írtam sikerült neked is! :)
Előzmény: JuanPablo (971)
El Robotnyk Creative Commons License 2003.03.24 0 0 972
természetesen csak az interneten leledző képeket lehet így belinkelni (tehát ha a gépeden van akkor fel kell pakolni például a kep.tar.hu -ra)

és mindenképpen pontosan a kép címét kell beírni, pl www.akarmi.hu/kepek/auto/citroen.jpg

Előzmény: JuanPablo (969)
JuanPablo Creative Commons License 2003.03.24 0 0 971
El Robotnyk !

Köszi, most már "profi képfelrakó" vagyok.

Előzmény: El Robotnyk (966)
JuanPablo Creative Commons License 2003.03.24 0 0 970

Ez se csúnya. Vajon most ott van a kép?

JuanPablo Creative Commons License 2003.03.24 0 0 969

Ez se csúnya. Uccsó próbálkozás volt eme kép feltétele.

JuanPablo Creative Commons License 2003.03.24 0 0 968
Azannnyyát, de jópofi dolog!!!
Köszi!
JuanPablo Creative Commons License 2003.03.24 0 0 967
El Robotnyk Creative Commons License 2003.03.24 0 0 966
Nincsmit, amúgy pontosan az első sor amit írtam:

a képre jobb katt -> tulajdonságok itt a "Cím (URL)" -t kell kimásolni; majd:

így egy kicsit érthetőbb, a továbbiakban meg egyértelmű :)

Előzmény: JuanPablo (964)
El Robotnyk Creative Commons License 2003.03.24 0 0 965
a 883as hozzászólásomban válaszoltam, ha jól emlékeszem Se3.14-nek van ilyenje, amúgy a www.auto5.hu -n van egy SensoDrive-os teszt is! dícsérik...
Előzmény: robicsek (960)
JuanPablo Creative Commons License 2003.03.24 0 0 964
Húde ügyi vagy. Elolvasom még egy-kétszer aztán lehet, hogy nekem is sikerül.
Ilyen a járgány csak nem francia rendszámmal. Egyébként élőben egy kicsit élénkebb.
Köszi!
Előzmény: El Robotnyk (963)
El Robotnyk Creative Commons License 2003.03.24 0 0 963
a képre jobb katt -> tulajdonságok itt a " Cím (URL) -t ctrl+c; majd:

(IMG SRC="a fenti kikopizott url")

a ( és ) helyett a < és > jelet kell használni, csak azt nem írhatom most oda, mert meg akarja jeleníteni a semmit.

tehát a lenz-zöld c3as:

Előzmény: JuanPablo (961)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2003.03.24 0 0 962
Hát, a smart és az opel hasonló váltóit próbáltam, azoknál sokkal jobb :)
Előzmény: robicsek (960)
JuanPablo Creative Commons License 2003.03.24 0 0 961
Írjátok meg legyetek szívesek hogyan kell egy képet felrakni. Kijelöltem a www.citroenhegedus.hu-ról vagy honnan egy lenzöld c3-at, ctrl+c, aztán setovább, mert a ctrl+v nem illeszti be a hozzászólásba.
Úgy írjátok le, hogy abszolute kuka vagyok az ilyenekhez. Szépen lépésről-lépésre. Tök hülye nem vagyok, csak nem értek hozzá!
Köszi!
robicsek Creative Commons License 2003.03.24 0 0 960
A kérdés végül is az hogy ha kézire van állítva, akkor mennyire kézi és mennyire szól bele...

Pl vezettem Audi Tiptronicot egy probauton, az nekem nagyon nem tetszett, mert szerintem ötvözte a kéze meg az automata váltó hátrányait.
De ha ez a SensoDrive jobb, akkor megfontolandó...

Előzmény: Mihaszna Zullott Naplopo (957)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!