Persze én sem mondtam, hogy baj ha kettőt vált vissza, csak meg kell szokni. Attól függ hogy mennyit vált vissza, hogy mennyire nyomod a gázt.
Padlózásnál visszavált rendesen és csak úgy repül.:-))
Az országút csak egy példa volt egyébként. Ugyanez történik városban, ha mondjuk 40-50-el megyek harmadikban és odalépek, akkor rögtön visszavált, pedig hidd el harmadikban is harap rendesen.:-)
Mondjuk pont ezért van a manuális beavatkozás lehetősége.
Bocs se3.14, de miért baj, hogy okos a váltó? Előzéskor igenis 80-nál hármasba kell váltani ennél a motornál (már ha a váltó-áttételezések megegyeznek), hogy az igazán dinamikus 3000+ fordulatszámtartományban forogjon a motor. (Lazán 130-ig használható a 3. fokozat, szóval nem kell félned, hogy "elfogy".) Nem spórolsz a magasabb fokozattal, viszont sokkal tovább tart az előzés, ami veszélyes. Szerintem tökéletesen igaza van az autónak, ha kettőt vált vissza.
No akkor a SensoDriveról némi tapasztalat 1700 km után. A váltó maga szuper. Csendesen és minimális rántással vált, azonban tény és való, hogy nem Rallysoknak tervezték.:-) Kb 1 mp a váltás egyesből kettesbe és kettesből hármasba (talán itt még jobban csúsztatja a kuplungot). Utána picit rövidebb az idő és sokkal simább is a váltás. Mindezek igazak manuális váltás idején is. Én nagyon nem huzattam még az autót, de mintha nagyobb fordulaton gyorsabban menne a váltás, de lehet, hogy csak beleképzelem. Mindenesetre a gyorsulásán max néhány tizedet ronthat százon.
Mind a kormányváltó, mind a sebváltókar pöpec, bár egyszerű. Váltani könnyű és élvezetes mindkettővel. Országúton előzésnél érdemesebb manuálisan visszakapcsolni, mert ha mondjuk ötödikben 80 km/h-nól padlógázt adsz, akkor gond nélkül visszakapcsol hármasba, pedig lehet Te csak négyest szeretnél.
Az ár az marad ami most. Ami még eszembe jutott. A fordulatszámmérőn is változtatnak mivel a sárga fényben a piros mutató nehezen látható ezért fehér hátteret fog kapni.
na, ezt most jól megmondtam :) szóval a teljes képig nagyítsd ki, ne azon az oldalon nézd meg az URLjét ahol a kicsinyített képek vannak, hanem nagyítsd ki :)
kep.tar.hu -ra látogass el, majd regisztráld magad (kb mint egy e-mail cím regisztráció), így lesz egy állandó helyed, ide fel tudod tölteni a képeket (nyitsz egy albumot majd a "képkezelő" menüpontban feltöltheted a képeket). beállítod hogy egyszerre 1-5-10 képet szeretnél-e feltenni, majd a beírod a kép helyét a gépeden (van egy "tallózó" is, így csak meg kell keresned és kész)
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Húde ügyi vagy. Elolvasom még egy-kétszer aztán lehet, hogy nekem is sikerül.
Ilyen a járgány csak nem francia rendszámmal. Egyébként élőben egy kicsit élénkebb.
Köszi!
Írjátok meg legyetek szívesek hogyan kell egy képet felrakni. Kijelöltem a www.citroenhegedus.hu-ról vagy honnan egy lenzöld c3-at, ctrl+c, aztán setovább, mert a ctrl+v nem illeszti be a hozzászólásba.
Úgy írjátok le, hogy abszolute kuka vagyok az ilyenekhez. Szépen lépésről-lépésre. Tök hülye nem vagyok, csak nem értek hozzá!
Köszi!
A kérdés végül is az hogy ha kézire van állítva, akkor mennyire kézi és mennyire szól bele...
Pl vezettem Audi Tiptronicot egy probauton, az nekem nagyon nem tetszett, mert szerintem ötvözte a kéze meg az automata váltó hátrányait.
De ha ez a SensoDrive jobb, akkor megfontolandó...