Sziasztok. Mint ígértem, írok néhány sort. az autót kedden vettem át, ma van benne 680 km. ez adódik 250 km autópálya 60 km pesti döcögés, a többi országút, és amíg kiérek a városból. a pályán kétszer megküldtem az elsőre felmentem 180-ra óra szerint, de csak néhány pillanatra, délután hazafelé az érdi lejtőn 200 fölé, de ott is csak minimális időre. a többi 70-120 között, a pályán természetesen a felsőt kell érteni. a klímát 21 fokra állítva használtam, csak reggel nem volt bekapcsolva, mert még nem kellett. a váltó nem recsegett, szereti a 2 és 3-t, itt jó nagy az erő. a futómű jól vizsgázott a Thököly és a Csömöri úton levő tesztpályán. itthon már ma tankoltam, mert kíváncsi voltam, mit csináltam. kedden tankoltam 10 km-nél 50,19 litert, hazai terméket, ma meg osztrákot, 635 km-nél 47,98 litert. 7,6-ra jön ki, megdöbbentően kevés. kíváncsi leszek, milyen marad, mert mindenkitől több fogyasztást olvastam. a szervó nagy sebességnél is könnyűnek tűnt, a fék viszont szuper. ma meg mindenki ment mint az állat, gyalogos, autós, fél óra alatt háromszor is rizikós helyzet volt, egyszer én nem láttam meg egy biciklist, a másik kettő meg engem nem, de azok autósok voltak. amúgy furcsa, hogy az A és a B oszlop is príma vastag, jó sokat elvesz a kilátásból. a hűtött kesztyűtartó príma, nem langyos hugy lesz a jegesteából. marad kellemesen iható.ja, és tegnap du. 3/4kettőkor egy gyönyörű mentazöld sw kanyarodott le Sz.fehérvárra előttem.
Üdv mindenkinek! Garatula az összes régi, új, újabb és még újabb Lacetti tulajdonos "kuzinnak". Sok - örömet okozó - baleset és javítás nélküli kilométert kívánok mindenkinek.
lacetti men Ha jobboldaról és hátulról hallatszik akkor az a befecskendező rendszer előnyomó-szivattyúja.
Bejfez Én Shell Vpowerrel jár(ok)tam - ezzel a benzin árral ki tudja meddig:-(. A teljesítménnyel és a dinamikával nekem semmi gondom, igaz az én Hercegnőm 1.4-es. Az első pesti utam cirka 600 km-nél volt, az autópályan csak arra ügyeltem, hogy 4000 rpm felé ne pörgessem a motort. Hegymenet, jártam vele Pllisszentlászlón, illetve itthon a Bükkben és a Zemplénben - mentem amennyit "mertem" 4000 rpm alatt - itt sem volt semmi gondom azzal amit a Hercegnő nyújtott. Most cirka 3100 km van benne, 2000 km után már hallottam, hogy milyen a hangja 6000 rpmnél - nekem tetszik :-).
Más Megvannak a következő fogyasztási adatok 3083 km-nél, 528 km-re 48,85 liter, fogyasztás 9,25 l/100km. Körülmények: Egy 104 km-es Miskolc-Szikszó-Szanticska-Edelény-Miskolc kör kivételével teljes városi, kondi nélkül, - egy nap kivételével - 9 és 30 km közé eső napi futások, (melóhely, lakás, bevásárlás) szóval "mostoha üzemeltetési körülmények" ezzel elértem a gyári 9,3 l/100 km fogyasztást :-)
A találkozó Esztergomban engem is érdekel, rockdobos ha nem jön közbe semmi akkor viszem a dvd-ket. Y.
Kösz a választ, Novi!<br> Én is azon a véleményen vagyok, hogy ha egyszer veszek egy Lacettit, ne kezdjek rögtön házi buherálásba vele. Ami a hegymenetet illeti, majd kíméletesebb leszek vele az elején...<br>
Akkor most másfajta izgalom is van éjszakánként :-)))
1. Sztem a nagy számok törvénye, s hosszú évtizedes tapasztalatok szerint azért 'bejáratos' egy szerkezet, hogy a leg ideálisabban kopjanak össze a mozgó alkatrészek. Ezért /is/ kell az olajat új szerkezeteknél sűrűbben cserélni.
2. A fentiek értelmében úgy gondolom az álláspontom ismert. Nincs értelme.
3. Hallani ezt is, azt is. A mai technológiáknál már nincs akkora különbség, mint amekkorát a jó név miatt ki kellene fizetni. Nekem nem csak a szervízem véleménye a mérvadó, de mit gondolsz, a GM miért azt a gyertyát tette bele, amit. Sztem nem a gyertyán akart spórolni :-))))
Sziasztok!
Nekem még kettőt kell aludnom ahhoz, hogy átvegyem a Chevimet. Már jó sok levelet, cikket elolvastam a tapasztalatokról, a tesztekről meg a javallatokról. Három fő kérdésem van hozzátok.
1. BEJÁRATÁS: A bejáratás időszakában mennyire terheltétek a motort? Gondolok itt pl. komolyabb hegymenetre, mert ugye érdemes és lehet is teljesértékűen használni a kocsit, 3000 fordulatig. Az első 2000 km után meghúzattátok-e, hogy beavassátok, és azt hogyan tettétek?
2. ÜZEMANYAG: Többen írtak arról, hogy a mérnökök gyárilag tervezett 95-ös benzinje helyett érdemes inkább azt a sokat reklámozott evo99-et (vagy 100-at?) használni, mert attól férfiassá érik a kocsi az első pillanattól kezdve. Lehet ezt komolyan venni?
3. GYERTYA: Volt, aki azt ajánlotta, hogy átvétel után azonnal cseréljem le a gyertyákat BOSCH típusúra, ha szuper autót akarok... Ti hányan vettétek ezt komolyan és cseréltétek már le a gyertyákat? Akár más márkájúra, akár többpólusúra...
Üdv,
Bejfez
Első tankolásnál nekem is 50 lityi fért bele, cca. 55 lityis lehet a tank. 300 km-nél járok, még a felénél van a jelző, most hétvégén lesz egy hosszabb utunk, 600 km, gyerekestül való szülőlátogatás, hadd csodálják ők is.:-)))
Tegnap a miénken kívül is láttam még egy u.olyan SW-t, de mint megállapítottam, nem olyan jó a rendszáma:-)))))
ma délelőtt átvettem az autómat. 50 litert tudtam a kútnál belenyomni, és már fullon volt, több nem fért bele, kb 120 km-t mentem országúton max 120 volt a sebesség, és közben tesztelgettem a kocsit, ha eztán is ilyen marad, barátok leszünk. holnapután lesz egy 400 km-es út, ott majd kiderül mire számíthatok. eddig minden szomszéd eldobta magát a kocsitól.
Nem gyenge ez a motor, csak nem pörgős. 3200-as fordulatnál van egy pont, ahol van egy ugrás a teljesítményben, de felette nincs több. A Mitsunál 4500-nál és 5500-nál is volt még egy, na az tényleg ugrott 170-nél is (ha kellett, akár negyedikben is). Elég jól lehet azért menni vele. Nálam most jár 6000 környékén, érezni, hogy jobban pörög, mint újkorában.
jut eszembe hallottam/olvastam már sokat arról hogy gyengécske az 1.6os motor. Pedig a tapasztalat azt mutatja hogy ha 170nél rálépek a gázra, még mindig tud ugrani az autó... Persze nem egy 2.5ös bmw de a chevy nem is sportautó. lényeg a lényeg az utóbbi 20 év legjobb vétele volt nálunk :)
nah meggvan a kocsi másfél hete és azóta olvadozik itt az egész család :)) gyönyörű, kényelmes, 5ajtós az 1.6os motorral igen jól megy, csak alig fér be a garázsunkba :)) z egyetlen negativum a fogyasztása :( nagyon vigyázni kell hogy hogy lépünk a gázra mert könnyedén megeszik 9 litert is (miskolc pest autópálya + egy kis város ->580 km és elkezdett pislogni a tanklámpa)
ja, esetleg valami tuningot nem tud valaki hozzá? :))
Sziasztok! Immár több, mint egy hete én is boldog Lacetti tulajdonos vagyok (1,6-os, SW, ezüstmetál), s bár még csak 260 km van benne és a füzetet sem olvastam végig, azért mégis elégedett vagyok. Az 1,5-ös, sedan Nexiát cseréltük le, amire viszont nyolc év alatt egy rossz szavam sem lehetett (a köt.szervízen kívül csak benzin meg ablakmosó folyadék kellett bele!), de a sok apró luxust, kényelmet nagyon tudom élvezni már most is. A hétvégére tervezünk egy hosszabb utat családostul, alig várom a vezetés élményét! További jó, balesetmentes közlekedést mindenkinek!
Bátorságot öntöttél belém, és behajtottam a tükröt :-) A rádió kimenettel egyenlőre nem foglakozom, úgylátszik túl macerás.Röstellem magam, pedig már öreg "motoros " vagyok, de mentségemre legyen hogy az előző opelemen tényleg nem lehetett a tükröt behajtani. A jelenlegivel (5 ajtós 1.6-os elit) most ismerkedem, még csak 300 km van benne. Sok örömet, és balesetmentes km-eket kivánok mindannyiatoknak.
Végre én is tagja lettem a tábornak, kedden késő délután vehettem át az autót, és eddig nagyon tetszik! Majd ha már többet használtam akkor írom majd a tapasztalataimat is.
Sajnálom hogy a találkozóra nem tudok elmenni, de éppen a Kínában leszek. (Nem a Lacettivel.) Ha már itt vagyok megismétlem a már feltett kérdésemet, hátha valaki tudja a választ.
A rádió kapcsolható módozatai között (radio, Cd, Aux) szereplő Aux lenne hivatva arra, hogy külső audio forrást is hallgatni lehessen. Kérdésem: ezt hogyan lehet rákötni? (Mert én semmiféle csatlakozási lehetőséget nem találok.)
Még egy kérdés: A visszapillantó tükrök nem hajthatók be ?
Hy! Eladó 4db [b]AEZ Xylo[/b] felni, 7x16" Lacettire való osztókörrel, azaz 4x114,3. Szinte teljesen új, pár100 km van benne, anyagi okok miatt sürgősen eladó. Érdeklődni: e-mailben: kornelvac@dunaweb.hu telefonon: Tel.: (27) 502-040 (Schekk Kornél) vagy, megtekinthető a Váci Chevy szervizben lehet! A FELNIK GUMI NÉLKÜL VANNAK!!!! Ár.: 30.000.-/db A felni új ára 40.300.-/db