Még vmi eszembe jutott, hátva van vki aki tudja itt a választ.
Mi a különbség a 2006 modellévű Lacetti és a korábbi között? Az árban elég jelentős az eltérés, én pont lemearadtam az előzőről, csak 2006-ost rendelhettem, de a kereskedő nem igazán tudta a választ (csak ennyit: Drágább lett a metálfény, és az alapár). Tud erről vki mondani vmit?
Már csak egy kérdés: az első bizt. övek magasságban állíthatóak?
Azt gondoltam, hogy ezek az elektronokai apró figyelmességek benne vannak legalább a Platinumban, dehát 3,7m-ért ne várjon az ember csodákat. A computer hiánya is zavar egy kicsit, de talán azért hagyták ki, hogy a kedves topiklakók szabadon számolhassák a fogyasztásukat, és ne az autóban ülve legyenek rosszul.
- Igaz, hogy a Platinum felszereltségű lacetti sem jelzi az égvefelejtett fényszórókat (visszajelző, hang)?
Igaz. Viszont, ha lehúzod a gyújtáskulcsot, csak a városi marad égve.
- Kb. mennyi időre számítsak a megrendeléstől? A szalonban 3 hetet mondtak úgy, hogy a lefoglalt autó kikötői készletben van.
Nekem pontosan a megrendeléstől számított három hét után adták át. Az autóm nem volt a szalonban, úgy rendelte az értékesítő - a szemem láttára - a neten.
Át tudták volna adni hat nappal korábban is, de az okmányirodában nem volt rendszám...
- A gyári rádióban van autómatikus hangerőszabályozás (sebességfüggő)?
Nincs.
- A belső világítás késleltetett-e és fényérzékeny (sötétben a távkapcsoló megnyomására már kapcsolja a villanyt)?
Nem.
Az értékesítő szerint a GM szándékosan butítja az autót, hogy ne jelentsen nagy konkurenciát az OPEL-nak, ami ugye szintén GM gyártmány...
Az, hogy a kefés gépi mosást nem ajánlod, azt jelenti, hogy sosem is használod azt, és az alvázat valahogy mindig a nagynyomású szórófejjel mosod?
Yes!
Ezt a 30 sec-ot hol olvastad a gépkönyben?
Valami olyasmit mondott az értékesítő a kocsi átadásakor, hogy az elején hallhatóan csattogni fognak a hidrotőkék, amíg tökéletesen fel nem teljek olajjal. Nem hallottam csattogást...
Amikor kiállok a garázsból és kiszállok bezárni a garázsajtót, mindig járva hagyom a motort.
nálam, ha a kulcsot kihúzom, elalszik a világítás, és ha visszateszem, ugyanabba az állásba kapcsolódik megint. nem fogod égve felejteni, mert nem ég. egy hónap alatt jött meg a pápai marsal-nál intéztem, rendesek voltak. a rádiót nem tudom, hogy sebességfüggő-e, mert állandóan nyomkodom, vagy pont nem szól. a belső világítás 7 mp-ig még ég, ha bezárod az ajtókat.
Halihó! Vki dobhatna egy mailt az átvételnél átnézendő cuccokról. Lenne egy-pár (lehet vkinek nevetségesnek tűnő, de nekem fontos) Platinum Lacettire vonatkozó kérdésem: - Igaz, hogy a Platinum felszereltségű lacetti sem jelzi az égvefelejtett fényszórókat (visszajelző, hang)? - Kb. mennyi időre számítsak a megrendeléstől? A szalonban 3 hetet mondtak úgy, hogy a lefoglalt autó kikötői készletben van. - A gyári rádióban van autómatikus hangerőszabályozás (sebességfüggő)? - A belső világítás késleltetett-e és fényérzékeny (sötétben a távkapcsoló megnyomására már kapcsolja a villanyt)?
- Adria látom Vp-i vagy. Feférváron, Pápán vagy Ajkán rendelted az autód? Én Vp mellett élek és Ajka-B.gyepes Marsal-t választottam, eddig jó tapasztalatokkal.
Előre is köszi mindenkinek, egy jövőbeni reményteli tulaj.
Már 11.napja használom az sw-t. 1300 km-nél tartok, és most is 7,6 volt a fogyasztás, kevesebb autópálya, több országút, a napi számláló szerint 660 km-nél kezdett a lámpa bevillanni, pár km múlva egy osztrák kútnál tankoltam, és a 2.kattanásig nyomtam. azt hittem, hogy a tompítottnak elromlott a visszajelzője, de nincs is, csak a ködlámpának, ami szokatlan, de zöld. esti vezetés még nem volt, nem tehetek róla, hogy még előtte hazaérek, de nappal elég jó a fény. gumikat nem nagyon lehet nyikogtatni a kipörgésgátló miatt, de kézifékes megfordulást már kipróbáltam, akkor sodorja a murvát rendesen.
Most ennyi, sose legyen rosszabb. szia mindenkinek.
Ja és ha lesz Esztergomban találkozó én ott leszek 25-én délben.
Sárkány! Az, hogy a kefés gépi mosást nem ajánlod, azt jelenti, hogy sosem is használod azt, és az alvázat valahogy mindig a nagynyomású szórófejjel mosod? Más: a bejáratás alatt furcsa a könyv szerinti indítási 30 sec...
Bejfez
Sziasztok!
A mosatás témában: én is bízom benne, mint Olle Peter, hogy a mai lakkok már nem a régiek. (Pláne, hogy nagyharcos ki is próbálta a WS Platinumot, amire a reklámban még légpuskával is lehet lőni...) Ugyanis a téli időszakban az akkor negyedéves Chevimet az agyonsózott utcák miatt kénytelen leszek gépi úton alvázmosatni...
Más: azok számára, akik Nexia után Lacetti Sedanba ültek, ajánlom azt a fotómat, amely jól láttatja a méretbeli különbségeket a két kocsi között. Itt most csak egyetlen adatot közlök: az új kocsi 3 cm-rel hosszabb.
http://invitel.hu/pettara/Nexi-Chevi.jpg
Bejfez
Korábbi hszk-ben olvastam, hogy valaki rendelkezik olyan leírással, hogy mit érdemes ill. kell átnézni a Lacetti átvételekor. Ha valaki ezt el tudná küldeni mélben, azt nagyon megköszönném. Felajánlok egy virtuális sört. Címem az adatlapon. Köszke!
Üdv mindenkinek. 3 nappal ezelőt rendeltem meg az új autómat. Lacetti 1.6 16V Platinum, 5 ajtóval. Bővült a klub velem. 2,5 évig egy 1,4 16V Oasis Thaliával hajtottam, előtte Suziki 1,3 GS-m volt. Remélem ez minőségben verni fogja az előzőket. Nagyjából átolvastam a topikot, remélem én is hasznos tag leszek.
Hogy egyből írjak vmi hasznosat: Én kipróbáltam a Thalián a lakkvédő csodaszert (WS Platinum), és nekem bejött. Igazán csak ajánlani tudom. Egy hatalmas ággal találkoztam egyik éjjel, és egy karcolás sem lett a felületeken. A parkolókban jellemző ajtórányitások esetén keletkező karcoktól, sérülésektől is jól véd.
Régen (20 éve) azt mondták, hogy egy évig nem célszerű gépi mosóba vinni, mert a lakkoknak van egy bizonyos utókeményedése. Mosáshoz én alkalmanként viasztartalmú sampont használok (Wasch - Wax) és ez a lakkot ápolja. A lakk öregedésének első jele, hogy szétterül a víz rajta, nem "fut le". Mostanában azonban talán már jobb lakkokat használnak.
A kemény viasz csupán arra jó, hogy kitömje a már meglevő apró karcokat, azt a hamis illúziót keltve, mintha azok nem is léteznének.
Láttam már olyan reklámot is, ahol ezt a viaszfelületet leöntötték valami könnyen gyulladó folyadékkal és azt meggyújtották. Néhány másodperc múlva tűz elolt, széles amerikai msoly, önelégült arckifejezés, semmi tűz okozta elváltozás...
Parasztvakítás! Látszólag olyan, mintha a dukkó égne, pedig csak a gyúlékony anyag gőze ég a lakkozás fölött néhány mm-re. A tűz magja egyébként is "hideg", a legnagyobb hő a láng tetején van. Ha nem így lenne, megfolyna a viasz.
Szóval, a valláshoz hasonló a reklám is. Hit kérdése minden...
A helyzet az hogy nem lacetti tulaj, vagyok, hanem egy 3as Nubirat terelgetek az uttesten idestova 31 ezer kilometerje, elotte nexiat hasznaltam, DE egy kezifek kotel cserenek koszonhetoen ma vegre megszemleltem teljes valojaban egy kombi lacettit, s ott helyben szerelembe estem. a vege az lett a dolognak hogy elkezdodott az osztas-szorzas a lizingszerzodes lezarasarol uj szerzodesrol stb. A vegeredmeny meg nem biztos, de remelem rovidesen atulhetek az uj kocsiba:)
Elnézésed kell kérjem, az előző beírásommal szinte egyidőben értem haza hellén földről. Ennyit a mentségemre...
Az autó mosásáról a magam gyakorlatából:
Vagy kézzel vagy nagynyomású szórófejjel mosom az autót. Ez utóbbi a rászáradt sarat, bogarakat nem mindig képes tökéletesen letakarítani. Általában mindig marad néhány bogár és/vagy egy koszos alapfátyol.
Szóval, a kézi mosásnak nincsen párja. A szárazratörléshez a legjobb a szarvasbőr (Az alpinista ablaktisztítók használják. Tőlük tudsz venni.). A vileda kendő nem az igazi...
A kefés gépi mosást nem ajánlom. Összecsikarja és idővel kimattítja a lakkozást.
Szia teacska!
Én még nem pörgettem 3000 fölé, és még csak 230 km-t tettem meg a Sedanommal. Kíméletesen akarom bejáratni, akárki is mondja az ellenkezőjét (pl. hogy már a szalonból ki lehet vele hajtani az M3-asra és kipróbálni, bírja-e a 187-et). A váci szalonban, amelyet több szempontból is csak dicsérni tudok, mert az utolsó 7 évben mindig hozzájuk vittem a Nexiámat szervizelni (meg a feleségem koccanásai után javítani), a bejáratásra azt ajánlották, hogy 2000 km után húzassam csak ki úgy, hogy 3-asban és 4-esben 5000-ig pörögjön fel, majd 5-ösben -- ami belefér...
Ami a kímélést illeti, te hogyan mosod (mostad/fogod mosni) a Lacettidet? Magad kézzel? Beadod, hogy kézzel? Netán automatával? Mered automatával? Apropó, a TVShopban nyomatnak nagyon egy kencét, amellyel ha bekenem, nem lesz karcos sokáig, ha automatával mosatom is. Te hiszel nekik? Mi a véleményed erről?
Van valakinek tapasztalata az ilyen kencével kapcsolatban? Például nem lesz-e egy idő múlva 'hámlós' tőle a kocsim vagy ilyesmi...
Üdv,
Bejfez
Nekem is megvolt végre egy hosszabb utam, immár 900 km van benne:-))) Számításaim szerint 8 L a fogyasztása, és ez megfelelő, hiszen a könyv is 7,8 L-t ír, de nekem szinte végig ment a légkondi is.
Túlságosan még most sem húzattam a motort, csak 130-ig mentem, (3500-as fordulat), de volt még benne energia és hála a motor szigetelésének elég szépen csendes is volt.
Sz'al már most egyre inkább duzzad a keblem, és érzem, hogy jóban leszünk!!!!