Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

őrült elmebeteg Creative Commons License 2010.12.23 0 0 4513

cirki Creative Commons License 2010.12.23 0 0 4512

Sziasztok

 

A langszitara nincs senkinek se otlete ?

Előzmény: cirki (4495)
gibbonpitti Creative Commons License 2010.12.23 0 0 4509

benzin folyik rendesen a kályhába.......ez nem gond,inkább a kárologtatás nem annyira frankó valamiért.......de már nem is érdekel.

Előzmény: cirki (4508)
cirki Creative Commons License 2010.12.23 0 0 4508

Szia

En egy Eber kalyhaval jartam meg hasonloan es ott a gond az volt hogy hallatszott hogy kattog a szivattyu de tulajdonkeppen szinte semmit se szallitot mintha el lett volna dugulva. Szetszedtem kipucoltam atmostam azota megy. Hasonloan csinalt az egesz kalyha mint a tied. Ha kap rendesen uzemanyagot akkor masodjar fustolne rendesen. Szerintem huzd le a kalyharol az uzemanyagcsovet es nezd meg hogy a szivattyu tudja e pumpalni vagy sem.

Előzmény: gibbonpitti (4506)
bobo23 Creative Commons License 2010.12.23 0 0 4507

Az jó, de ha körbe van rácsozva akkor lehet hogy az a gond. Illyen rácsos stiftet eber kályhában láttam de az máshonnan kapja az üa-got.

Előzmény: gibbonpitti (4506)
gibbonpitti Creative Commons License 2010.12.23 0 0 4506

feladtam.....vettem bele új párologtatókorongot és kosarat.....ezzel sem jó.

 

az izzítása megy rendesen.....eddíg működött rendesen,tavaszig a kiszereléséig.

 

inkább veszek egy kipróbálhatót,nem akarom rongálni magam már vacakokkal.....

Előzmény: bobo23 (4504)
Takko Creative Commons License 2010.12.22 0 0 4505

  Jól csináltad,de még azt is szoktuk,hogy kb 300-310 fokra lőjük be a lángteret.Ha van élő adat diagnosztika akkor az a tuti.

Előzmény: Csabys (4494)
bobo23 Creative Commons License 2010.12.22 0 0 4504

Szerintem első körben nézd meg hogy hogy néz ki egy belevaló gyertya( vatera,ebuy.)Mert hogy nekem csak egy spirál van a gyertyán és müxik. Egyébként ha kap benyát akkor a másodszori indulásnál elég rendesen kéne füstölnie. Működnie pedig úgy kéne;indul a vizszivattyú+ izzitás, kb 15mp később üa szivattyú kb 7-8 kattanás, indul a levegő. Ha begyujt ha nem igy megy kb másfél percig ha begyujtot akkor izzitás leáll ezáltal szellőztető felpörög. Ha nem gyujtott be akkor a másfél perc után üa sziv leáll, izzitás levegő marad, majdkezdődik előlről.Ehez képest a tied?  Mondjuk vmennyi eltérés lehet a vezérlésben mert nekem diesel van. Szerintem max az üa sziv vezérlése lehet más,az izzitóstift egyforma.

Előzmény: gibbonpitti (4503)
gibbonpitti Creative Commons License 2010.12.22 0 0 4503

nem füstöl.......illetve csak akkor amikor másodszorra indulna,akkor az elején kicsit.

 

ez ugy indul,hogy megróbál begyújtani........aztán ha ez kb. 15-20 mp alatt nem sikerül akkor leáll 30 mp-re és utána megint megpróbálja és csak a második sikertelen indítás után kapol ki.na ennél a másodiknál kicsit füstöl az elején(1-2 mp),de nem gyullad be a kazán.az első indításnál belefolyt benya füstöl ilyenkor.

 

az izzítőbyertya körül van egy fém kosár,annak is izzani kellene?

Előzmény: bobo23 (4502)
bobo23 Creative Commons License 2010.12.21 0 0 4502

Nem is füstől? Mert ha üa van izzitás van akkor min füstölnie kell. Van rajta egy érzékelő 2 kék dróttal az egy hőbizti azt mérd ki asszem ott rövidzárnak kéne lenni alaphelyzetben.

Előzmény: gibbonpitti (4499)
ktmsx Creative Commons License 2010.12.21 0 0 4501

Köszönöm, de ez sajnos 24v. Esetleg valaki tud-e aki javítja ezeket az elektronikákat. Köszönöm

Előzmény: nyeglemuki (4500)
nyeglemuki Creative Commons License 2010.12.21 0 0 4500
Előzmény: ktmsx (4492)
gibbonpitti Creative Commons License 2010.12.21 0 0 4499

megpróbáltam beüzemelni az állófűtésemet.......minden megy rajta(ac,ventillátor,vízkeringető,izzítás),jó a progiórája is.....de nem akar begyulladni.nagy nehezen(nem tudom mitől)egyszer elindult és se többet.

 

webasto bbw 46-ról lenne szó.......valaki tudna segíteni?

 

elkezdtem szétszedni,ahol bemegy a benzin azt a kis fenéklemezt kiszedtem.......a benzin belemegy a kazánba......az izzítás jó....a szívó és a kipuff oldal sincs eldugulva........

Csabys Creative Commons License 2010.12.21 0 0 4498

Szia.

Laikusként tudom elmondani, az általam látottak alapján. A pumpának az a kivezetője, amely a motortér fele néz, tehát a pumpából kivezető rész, elvileg ahol a benne lévő szűrő is kiszedhető, azon a meneten lehet engedni. Erre szaki haverom úgy jött rá, hogy teljesen szétszedett egy pumpát, és láthatóvá vált, hogy a pumpán belül ha ez a menet kijjebb van csavarva, akkor nagyobb belül a mozgástér, és több üzemanyagot tud egy pumpálással megmozgatni. Ez tényleg hatékony megoldás, a kályha hangja is megváltozott így, hogy több üzemanyagot tud égetni. A fűtőértéke pedig megsokszorosodott. Gondolom, akinek megfelelően működik, nem hiszem, hogy szükséges ezen állítani, viszont nekem tényleg nagyon gyenge volt, és a hangja is olyan volt a kályhának, mint egy hajszáírító, sőt emiatt volt az, hogy időközönként le is állt a kályha mivel kevés üzemanyagot kapott.... Képet csak csütörtökön tudok csinálni, akkor lesz lehetőségem alámászni.

 

Előzmény: cirki (4496)
2105Tamas Creative Commons License 2010.12.21 0 0 4497

Sziasztok.Szeretnék egy kis segítséget kérni.Van egy E39-em webastoval amit be tudok programozni viszont szeretném távirányíthatóvá tenni egy GSM pagerrel.A GSM pager telefonhívásra kapcsol egy relét.Össze lehet ezt valahogy hozni?Előre is kösz.

cirki Creative Commons License 2010.12.21 0 0 4496

Szia

Milyenfajta Eber pumpan van "csavar" ? Egy kepet tudnal foltenni vagy egy reszletesebb leirast ?

Erdekelne engem is ez a teltyesitmenynovelos dolog.

Előzmény: Csabys (4494)
cirki Creative Commons License 2010.12.21 0 0 4495

Sziasztok

 

Langszitat akartam cserelni a D4WS kalyhamon de ami benne van(volt) annak nincs "gallerja" amit meg adtak az ebertol annak van.

20 1752 99 0102 - a benne levo langszita kodja

25 2121 99 0113 - amit adtak.

Fizikailag bele rakhato ugy hogy a vastagabb resze legyen alol. Ez igy jo vagy varjak jovoig amig ujra rendelnek az ebrtol...

Csabys Creative Commons License 2010.12.20 0 0 4494

Szia! Időközben tudomást szereztünk arról, hogy a pumpán mechanikusan lehet szabályozni a pumpált üzemanyag mennyiségét, egy "csavar" ki-be csavarásával. Egy menetnyit kijjebb csavartuk, így valamennyivel több üzemanyagot szállít egy pumpálással. Eredmény: kályha hatásfoka többszörösen megnőtt, közben azonban próbáltunk ügyelni arra, hogy túl sok üzemanyag se jusson a kályhához, figyeltük, hogy működés közben ne füstöljön.

Remélem, hogy ez így tényleg jó megoldás. Így akkor csütörtökön jöhet az állófűtés funkció beüzemelése...

Előzmény: Takko (4493)
Takko Creative Commons License 2010.12.20 0 0 4493

Szia!

 

Igen van valamicske,különbség.A leg jobb ,ha van rá módod lemérni a fogyasztást.Meg az sem mindegy,hogy hogyan  változott meg a teljesítmény hirtelenvagy fokozatossan..A mérésnél fontos,hogy maxon menjen a kályha mert csak úgy lesz pontos a mérés.

 

Előzmény: Csabys (4488)
ktmsx Creative Commons License 2010.12.20 0 0 4492

Érdeklődnék, tudna-e valaki segíteni? Egy Air Top 3500 12v-hoz kellene vezérlőelektronika! 

Előre is köszönettel : Esküdt Mihály

A6Q Creative Commons License 2010.12.20 0 0 4491

Öö, jó, ha a tetején lévő csavarokat kicsavarom látok valamit?

Az egész motyó egy tartóbakon ül, a motortérben, a tartóbakról, és a csövekről lekötni macerásabb mint a tetjét csavarozgatni.

Előzmény: grandegabo (4490)
grandegabo Creative Commons License 2010.12.20 0 0 4490

Jah ez az ejtőtartályos megoldás.. Lehet hogy csak eldugult..? Ki kéne pucolni a kályhát..

Előzmény: A6Q (4489)
A6Q Creative Commons License 2010.12.20 0 0 4489

Nemtudom, eddig működött, 1évig, gondolom annyira nem lehet rossz a beépítés.

Valami olyasmit mondtak hogy van benne egy tartály, ami a visszafolyó ágból telik meg, és abból fogysztja a gázolajat.

Előzmény: Ricsi89 (4487)
Csabys Creative Commons License 2010.12.20 0 0 4488

Sziasztok! Még egyszer rákérdeznék, mert nem érkezett rá válasz, hogy tudomásotok szerint van különbség üzemanyagpumpák között teljesítményben? Egy 5kW-os Eberspacher kályhához kellene. Működik a meglévő pumpa rendesen, szállítja is a gázolajat, a kályha is működik, de a hatásfoka kicsinek tűnik. Egy 1.3 MultiJetet kellene felmelegítenie (-5 fok kinti hőmérséklet mellett), és hát alapjáraton szinte negyed óra kell, hogy kimozdítsa az alapállásból a vízhőfokmutatót, míg haverom 1.9 TDI Golfja, ennyi idő alatt ugyanilyen kályhával már üzemmeleg....Ha valakinek van ötlete, akkor örömmel venném...köszönöm...

Ricsi89 Creative Commons License 2010.12.20 0 0 4487

Az biztos, hogy tud szívni a visszafolyó ágból gázolajat? A tank felől nem biztos, hogy vissza tud szívni, mert nem szokták nagyon letenni a végét a tankba. A motor felől sem biztos, hogy a tápszivattyún át tudja szívni az anyagot. Esetleg azt is meg lehetne próbálni ,hogy egy kis tartályból szivatni vele az anyagot, mert ha onnan elindul, akkor nem jó helyről veszed a gázolajat.

Előzmény: A6Q (4486)
A6Q Creative Commons License 2010.12.20 0 0 4486

Szerintem az elindul, mert üa. pumpa nincs benne, visszafolyóágból kapja a gázolajat.

Tehát a pumpa üzemel, mert hallom, csak nem gyullad be.

Ezért írtam az izzítót, akksira gondoltam még, de az autó meg izzítással beindul, szóval az annyire nem lehet rossz.

Előzmény: grandegabo (4485)
grandegabo Creative Commons License 2010.12.20 0 0 4485

Szintén passz :-) ha tudsz bekötési rajzot szerválni, abból kiderül. Ha diagolható, megnézhetjük.. ..ellenkező esetben el kellene vinned egy kályhás szakihoz, annyit megnézhetsz még hogy a keringtető forgatja-e a vizet..

Előzmény: A6Q (4484)
A6Q Creative Commons License 2010.12.20 0 0 4484

Passz, azt honnan lehetne tudni?

Előzmény: grandegabo (4483)
grandegabo Creative Commons License 2010.12.20 0 0 4483

Csao Bajusz, diagnosztika képes az a kályha?

Előzmény: A6Q (4482)
A6Q Creative Commons License 2010.12.20 0 0 4482

Üdv Urak!

 

Van egy Webasto Thermo Top T-m.

Hibajelenség, bekapcsolás után, vízszivattyú(?) elindul, kattogó hang hallatszik (gyújtás?), pici füst jön a kipufogójából, de az egész művelet kb. 3-5perc után leáll, és a víz nem melegedett egy fokot sem.

Izzitó lehet rossz?

 

Tud valaki olyan szerelőt ajánlani aki meg tudja nézni, és javítani?

Nincs eldugva, motortérben, a motor mellett van az egész.

Könnyen hozzáférhető, nincs garázsom, utcán meg nem állnék neki.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!