Motorrevü 25ekm-t nyomott bele a kis DL-be, már nem nagyon emlékszek rá, de a szétszedés után egyik alkatrész sem volt cserélendő, sőt a legtöbb még a beépítési tűréshatáron belül volt! (igazsághoz tartozik, hogy a kisfézer is ugyanilyen jól bírta, a gixxerüket viszont ellopták) Este előkeresem, és felrakom valahova, ha érdekel itt egyáltalán valakit :)
>Hiába, nyugodtabb a lelke mindenkinek, ha a tulaj visszatekeri az órát.:) Ja ez tényleg jó magyar szokás és tényleg van benne egy ilyesfajta pszihológia! Persze azért ez nem általános, én ez alól kivétel vagyok, nem szoktam tekergetni az órákat és ha amit kérdez a vevő én arra mindig az igazat és csakis az igazat válaszolom! Engem egy használt mocinál először mindig az érdekel, ha már a külsejével megbarátkoztam hogy mennyi olajat fogyaszt a kicsike ha nem kapok kielégítő vagy megfelelő választ akkor már állok is tovább, engem ne nézzenek hülyének, ha meg alapból nem tudja ezt az adatot az eladó akkor meg úgy is vigyázott, tartotta karban ahogy nem tudja ezt az adatot, szóval ilyenkor inkább kiszállok, ill. elhúzok, na meg persze hálisten elég sok apróságból rátudok jönni hogy mennyi km is van a gépsárkányba, ez csak akkor igaz ha elég fiatal a moci és kmóra szemre kevés km-t mutat, nem árulok el itt titkokat nehogy tippeket adjak az esetleg másokat megvezetni kívánó emberkéknek, ilyen infókat csak személyesen árulok el és csak vevőknek igaz belőlük is lesz egyszer eladó, na mindegy, már megint hülye vagyok! Ice
Köszönöm a választ, talán a magyar vásárlási szokásokból kiindulva gondoltam így, mivel itt ha valaki meglát ennyi km-t egy 2 éves motorban, akkor fejvesztve menekül.
Hiába, nyugodtabb a lelke mindenkinek, ha a tulaj visszatekeri az órát.:)
Szerintem, ha egy DR800-as /egy 1 hengeres gép/ elmegy egy dugóval és persze gyűrűvel akár 90ekm-t is akkor egy DL650 simán elmegy különösebb felújjítás nélkül akár 140ekm-t is, de az elképzelhető hogy ez idő alatt kuplunglamellákat és rugót egyszer vagy többször kell majd cserélned, a használattól függően! Ja és egy Suzukinál még a motorfelújjítás sem egy nagy költség, ezért is jó a Suzuki, úgyhogy szerintem ez botor gondolat volt most tőled, de nagyon, nyugodtan teheted még bele a km-eket!;))
K*rva jó ez a link már fél órája a teszteket bámulom, ez különösen tetszik, ajánlom Mindenkinek, itt nagyon jól bemutatják mit is jelent akár már egy rugócsere is a motoron, megmondom őszintén én speciel a fékút csökkenésére álmomba sem gondoltam! A V-stromos teszt is nagyon jó, kár hogy nem tudod nézni, de ami késik az nem múlik, kitartás!;))
Ja, beszok-ták,-tam, de amikor már kint vagyok terepen és mondjuk csak 100km megyek, akkor menetközben nem szok-ták,-tam már fújogatni, röviden ennyi, és a homok akármilyen a láncspray, akár már 10km múlva is eltudja a tüntetni a láncspray nyomait, ezért ha csak homokba lövi az ember teljesen felesleges a láncspray, csak arra jó hogy összeszedi a környék valamennyi homokját és mint csiszoló anyag jótékony hatást fejt ki a láncgörgőkre, szóval akkor most hogy is van ?, szóval összetett a dolog, ha az ember csak csámborog a terepen akkor van értelme a spraynek, de ha egy homokbányában gyakorol akkor semmi, szerintem, de ha valakinek van logikusabb magyarázata azt meghallgatom, ill. elolvasnám!;))
Nem láttam még, valamit vakerál a gépem, majd megnézetem a kollégákkal akik kapíse pc-t! Aki látja, nézze, írjon milyen, majd én is látni fogom! V-strom
Szerintem is ki kell próbálni, én total laikus vagyok a témába, csak annyit tennék hozzá hogy csak akkor csináld meg ha nem terepezel vele /ez mondjuk a valószínűbb, gondolom ;)/, egyrészt mert az ilyen cuccok letudnak szakadni, felakadhat, másrészt a láncnak abszolute de nem tetszik ha mondjuk homokba gépelsz és közbe csöpög a lánra a nafta, még az is lehet hogy így hamarabb elkopna mint ha nem is lenne, aszfaltra rendbe lenne, szerintem! Írigyellek hogy ilyen részletekre is gondolsz, én egy trehány vagyok hozzád képest, csak a láncspray-t ismerem, igaz azt azért szoktam használni!;) A karbitlámpát meg nem ismerem, még bányát sem láttam soha nem hogy lámpát!:O
Oiler: senkinek nem jutott még eszébe (szerintem igen, mert annyira okosnak azért nem tartom magam, hogy csak az én kútfőmben jön létre ilyen gondolat), hogy a láncvédőre pl. az elejére rögzítsen egy műanyag, vagy fém kis tartályt, aminek az alján lyuk van, ahonnét cseoeg az oil a láncra? És ha jól tudom, ha olyan tetőt készítünk rá, amin nincs lyuk, ugye akkor, mivel nincs nyomás felül, nem csepeg, ha meg felülről engedjük a levegőt, akkor minél több levegőt kap, annál jobban csepeg, akár menet közben is. De ha csak megnyitjuk, gurulunk vele vagy 10 métert, aztán elzárjuk, akkor sem kell olajozgatni, sprézni manuálisan. Na? Vélemények? Biztosan ismeritek a karbitlámpákat, amiket a bányában használtak. Na ez pont olyan elven működne.
Nem tudja valaki, hogy egy DL1000-re való kipuff azzal a csővel ami kijön belőle, és leér a lábtartóig, természetesen a műanyag hővédő burkolattal együtt mennyibe kerül, vagy , hogy hol is lehet ilyet kapni Magyarországon?