Keresés

Részletes keresés

Vadarédó Creative Commons License 2005.12.29 0 0 2129
Daty!

Gps és egyéb cucc felrakva, Te kértél tegyünk fel képet a KÖZ javára ki-mit-hogyan!
Tessék, örömmel!
Vadarédó Creative Commons License 2005.12.29 0 0 2128
Ezt ismeritek DL-esek és szinpatizánsok!

DL650 túrák!

http://dl650.free.fr/sommaire-balades-rencontres-DL.html

Így télvíz idején elnézegetem, hogy mások is motoroznak !?
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.29 0 0 2127

Ok, ok ,most már tényleg elhiszem.:)

Megnyugtató mindenesetre.

Előzmény: Daty (2122)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.29 0 0 2126
Nekem is megvan az a revü, tényleg, ki is ment a fejemből, emlékszem majdnem minden gyári értéken volt.
Előzmény: vlevi (2121)
Vadarédó Creative Commons License 2005.12.29 0 0 2125
A dob tipusa ilyen!
Előzmény: Vadarédó (2124)
Vadarédó Creative Commons License 2005.12.29 0 0 2124
Sziasztok srácok! ( lányok vannak ? )

Szóval tetszik a DL1000 hangja!
Főleg ezé!
Jajaj
Vadarédó Creative Commons License 2005.12.29 0 0 2123
Na örölük, hogy ti látjátok, majd jövök má én is!
Előzmény: Iceapo (2112)
Daty Creative Commons License 2005.12.29 0 0 2122
Szia Korlov!

Egyetértek Apóval!
Sztem legalább 100.000 km-t elmehetsz vele, hogy komolyabb felújításon kellene gondolkodnod!


Üdv!

Daty
Előzmény: Törölt nick (2115)
vlevi Creative Commons License 2005.12.29 0 0 2121
Motorrevü 25ekm-t nyomott bele a kis DL-be, már nem nagyon emlékszek rá, de a szétszedés után egyik alkatrész sem volt cserélendő, sőt a legtöbb még a beépítési tűréshatáron belül volt! (igazsághoz tartozik, hogy a kisfézer is ugyanilyen jól bírta, a gixxerüket viszont ellopták)
Este előkeresem, és felrakom valahova, ha érdekel itt egyáltalán valakit :)
Előzmény: Törölt nick (2115)
Iceapo Creative Commons License 2005.12.29 0 0 2120
>Hiába, nyugodtabb a lelke mindenkinek, ha a tulaj visszatekeri az órát.:)
Ja ez tényleg jó magyar szokás és tényleg van benne egy ilyesfajta pszihológia!
Persze azért ez nem általános, én ez alól kivétel vagyok, nem szoktam tekergetni az órákat és ha amit kérdez a vevő én arra mindig az igazat és csakis az igazat válaszolom! Engem egy használt mocinál először mindig az érdekel, ha már a külsejével megbarátkoztam hogy mennyi olajat fogyaszt a kicsike ha nem kapok kielégítő vagy megfelelő választ akkor már állok is tovább, engem ne nézzenek hülyének, ha meg alapból nem tudja ezt az adatot az eladó akkor meg úgy is vigyázott, tartotta karban ahogy nem tudja ezt az adatot, szóval ilyenkor inkább kiszállok, ill. elhúzok, na meg persze hálisten elég sok apróságból rátudok jönni hogy mennyi km is van a gépsárkányba, ez csak akkor igaz ha elég fiatal a moci és kmóra szemre kevés km-t mutat, nem árulok el itt titkokat nehogy tippeket adjak az esetleg másokat megvezetni kívánó emberkéknek, ilyen infókat csak személyesen árulok el és csak vevőknek igaz belőlük is lesz egyszer eladó, na mindegy, már megint hülye vagyok! Ice
Előzmény: Törölt nick (2119)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.29 0 0 2119

Köszönöm a választ, talán a magyar vásárlási szokásokból kiindulva gondoltam így, mivel itt ha valaki meglát ennyi km-t egy 2 éves motorban, akkor fejvesztve menekül.

Hiába, nyugodtabb a lelke mindenkinek, ha a tulaj visszatekeri az órát.:)

 

Na, de amúgy megnyugodtam, mégegyszer köszönöm!

Előzmény: Iceapo (2118)
Iceapo Creative Commons License 2005.12.29 0 0 2118
Szerintem, ha egy DR800-as /egy 1 hengeres gép/ elmegy egy dugóval és persze gyűrűvel akár 90ekm-t is akkor egy DL650 simán elmegy különösebb felújjítás nélkül akár 140ekm-t is, de az elképzelhető hogy ez idő alatt kuplunglamellákat és rugót egyszer vagy többször kell majd cserélned, a használattól függően! Ja és egy Suzukinál még a motorfelújjítás sem egy nagy költség, ezért is jó a Suzuki, úgyhogy szerintem ez botor gondolat volt most tőled, de nagyon, nyugodtan teheted még bele a km-eket!;))
Előzmény: Törölt nick (2115)
Iceapo Creative Commons License 2005.12.29 0 0 2117
Mér Te nem tudsz hollandul vazze, mit fordítsak le Neked a jobbra kanyarodást vagy a balra kanyarodást!;))
Előzmény: szasa6 (2113)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.29 0 0 2116
Ó, bocsánat DL 650 nem 1000.
Előzmény: Törölt nick (2115)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.29 0 0 2115

Üdv!

 

Tudja véletlenül valaki, hogy mennyi az a kilométer amit el lehet menni anélkül, hogy a motoron különösebb karbantartást hajtsanak végre?

Persze az olajcsere ,meg gyertyacsere meg a satöbbi értelemszerű, de inkább a motor élettartama érdekelne.

Én most járok 18000-nél, most akkor cseréljek egy újra jövőre, vagy még megtehetek vele sok-sok kilométert?

gstibb Creative Commons License 2005.12.29 0 0 2114

Akkor én nagyon penge vagyok:-) Értettem, hogy: Suzuki, Nissin, mek Tokico:-)

 

Egyébként csak ez által tűnt fel, hogy elől-hátul nem egy márka a fék...

Előzmény: szasa6 (2113)
szasa6 Creative Commons License 2005.12.29 0 0 2113

Tök jók a link, csak kár hogy egy szót se értek belőle... :)

 

Sza.sa

Előzmény: Vadarédó (2109)
Iceapo Creative Commons License 2005.12.29 0 0 2112
K*rva jó ez a link már fél órája a teszteket bámulom, ez különösen tetszik, ajánlom Mindenkinek, itt nagyon jól bemutatják mit is jelent akár már egy rugócsere is a motoron, megmondom őszintén én speciel a fékút csökkenésére álmomba sem gondoltam!
A V-stromos teszt is nagyon jó, kár hogy nem tudod nézni, de ami késik az nem múlik, kitartás!;))
Előzmény: Vadarédó (2109)
Iceapo Creative Commons License 2005.12.29 0 0 2111
Ja, beszok-ták,-tam, de amikor már kint vagyok terepen és mondjuk csak 100km megyek, akkor menetközben nem szok-ták,-tam már fújogatni, röviden ennyi, és a homok akármilyen a láncspray, akár már 10km múlva is eltudja a tüntetni a láncspray nyomait, ezért ha csak homokba lövi az ember teljesen felesleges a láncspray, csak arra jó hogy összeszedi a környék valamennyi homokját és mint csiszoló anyag jótékony hatást fejt ki a láncgörgőkre, szóval akkor most hogy is van ?, szóval összetett a dolog, ha az ember csak csámborog a terepen akkor van értelme a spraynek, de ha egy homokbányában gyakorol akkor semmi, szerintem, de ha valakinek van logikusabb magyarázata azt meghallgatom, ill. elolvasnám!;))
Előzmény: gstibb (2110)
gstibb Creative Commons License 2005.12.29 0 0 2110

Bakker, ezt most nem értem. A terepmotorok láncait is be szokták fújni csapatás előtt...

Kifejtenéd ezt a témát?

Előzmény: Iceapo (2108)
Vadarédó Creative Commons License 2005.12.29 0 0 2109
Sziasztok!

Nem láttam még, valamit vakerál a gépem, majd megnézetem a kollégákkal akik kapíse pc-t!
Aki látja, nézze, írjon milyen, majd én is látni fogom!
V-strom
Iceapo Creative Commons License 2005.12.29 0 0 2108
Szerintem is ki kell próbálni, én total laikus vagyok a témába, csak annyit tennék hozzá hogy csak akkor csináld meg ha nem terepezel vele /ez mondjuk a valószínűbb, gondolom ;)/, egyrészt mert az ilyen cuccok letudnak szakadni, felakadhat, másrészt a láncnak abszolute de nem tetszik ha mondjuk homokba gépelsz és közbe csöpög a lánra a nafta, még az is lehet hogy így hamarabb elkopna mint ha nem is lenne, aszfaltra rendbe lenne, szerintem!
Írigyellek hogy ilyen részletekre is gondolsz, én egy trehány vagyok hozzád képest, csak a láncspray-t ismerem, igaz azt azért szoktam használni!;)
A karbitlámpát meg nem ismerem, még bányát sem láttam soha nem hogy lámpát!:O
Előzmény: Daty (2105)
Daty Creative Commons License 2005.12.29 0 0 2107
Persze, hogy ki kell próbálni!
De szerinted, elméletileg működhet?

Daty
Előzmény: gstibb (2106)
gstibb Creative Commons License 2005.12.28 0 0 2106

Ki kell próbálni!

 

Ehhez mit szóltok? Azé a DL-t adaadnám érte:-)

 

 

http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2005.12.28.&248432

Előzmény: Daty (2105)
Daty Creative Commons License 2005.12.28 0 0 2105
Egy gondolat!

Oiler: senkinek nem jutott még eszébe (szerintem igen, mert annyira okosnak azért nem tartom magam, hogy csak az én kútfőmben jön létre ilyen gondolat), hogy a láncvédőre pl. az elejére rögzítsen egy műanyag, vagy fém kis tartályt, aminek az alján lyuk van, ahonnét cseoeg az oil a láncra?
És ha jól tudom, ha olyan tetőt készítünk rá, amin nincs lyuk, ugye akkor, mivel nincs nyomás felül, nem csepeg, ha meg felülről engedjük a levegőt, akkor minél több levegőt kap, annál jobban csepeg, akár menet közben is.
De ha csak megnyitjuk, gurulunk vele vagy 10 métert, aztán elzárjuk, akkor sem kell olajozgatni, sprézni manuálisan.
Na?
Vélemények?
Biztosan ismeritek a karbitlámpákat, amiket a bányában használtak.
Na ez pont olyan elven működne.

Üdv!

Daty

ui: és ez olyan max 2.000 Ft-ból meglenne.
Daty Creative Commons License 2005.12.28 0 0 2104
Köszi az infót Toga!

Nem semmi ára van!


Daty
Előzmény: toga (2103)
toga Creative Commons License 2005.12.28 0 0 2103

Daty!

A Suzuki Hollost kérdeztem erről nemrég, db-ja 95e netto

 

Üdv, toga

Előzmény: Daty (2101)
Daty Creative Commons License 2005.12.28 0 0 2102
Ja, és természetesen a bal oldaliról van szó, mert ugye jobb oldali van a 650-esen is!:-)))
Daty Creative Commons License 2005.12.28 0 0 2101
Nem tudja valaki, hogy egy DL1000-re való kipuff azzal a csővel ami kijön belőle, és leér a lábtartóig, természetesen a műanyag hővédő burkolattal együtt mennyibe kerül, vagy , hogy hol is lehet ilyet kapni Magyarországon?


Daty
Daty Creative Commons License 2005.12.28 0 0 2100
Köcce HyGy!

DAty
Előzmény: hygy (2097)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!