Nekem mechanikus klímám van, annyit hűt amennyit beállítasz. A tiétek gondolom hőfokra beállítható zum beispiel 22 fok celsius és akkor annyira hűti vagy melegíti a belső teret.
Csak óvatosan azokkal a gyerkőcökkel!
Majd a szervízről informálj! Kiküldenek-e vagy bent maradhatsz. Csak azért kérdezem, mert az első olajcsere után 180 klómétert mentem és véletlenül megnéztem az olajszintet. Azzal nem is volt baj, de valahogy nagyon sötét színű volt a 180 km-t futott novicsento olajam, ami szűrővel együtt majdnem 24.000 pengőbe fájt. Persze bizonyítani nem lehet, de itt motoszkál a fejemben, hogy valami nem történt meg. Tudom, hogy a dieselnél nagyobb az igénybevétel meg kormolódik stb. de ennyit!
Sziasztok! Szerdán vettem át az én kis C3-asomat,fekete,1,6-os exclusive. A széria mellett van még benne tolatóradar és ESP is. A Nagyéktól vettük, 1 hét alatt megkaptuk. Rendesek voltak, mindent jól végignéztünk, mert már egy ideje olvassuk ezt a topicot, tudtuk, hogy mire kell figyelni. Nálunk ez 2. autó, főleg a gyerkőcöket hurcolom vele minden felé. Nagyobb hibát még nem vettem észre, imádom, megy mint a golyó.
A klímával volna egy kérdésem: ha automata állásban van, nálunk állandóan megy ( a hópihe látszik a kijelzőn), még ha a hőmérsékletet felnyomjuk is és kint hideg van. Ez nálatok is így működik?
tegnap este valami kirajzás féle volt. váraplotáról átugrottam fehérvárra (25km) és közben annyi Citroënt láttam hogy csak na. mondjuk c3ast nem, de vagy 10 Xsara-t, 5-6 Picassot, meg 2 C5öst is. ja, meg egy BXet is :)
nekem is vannak fejlemények fényképezőgéppel kapcsolatban: úgytűnik hogy egyik barátom tud szerezni kölcsönbe, aztán kattingatok párat!
Hajrá!
Már megint mindenki autókázik?
Senki nem fakad sírva örömében?
Estére azért érjetek haza épségben aztán írogassunk mindenféle jót!
A digtális fényképezés okdalon is megkérdeztem, tudtok egykölcsönzőt, ahol digitális fkpg-et lehet kölcsönözni?
Úgy megörökíteném már a gömböc kacsát.
Köszi
JP
Szia Monyesz!
Ha valami konkrét problémád van írd meg, a hét elején Zsolt fiam küldi a webcímeket ahonnan lehet okosodni. Egyébként az északi parton össze lehet futni eszmét cserélni, mivel nekünk is arrafelé van nyaralónk, Ábrahámhegyen. Küldhetsz emilt is ha úgy gondolod.
Jó hétvégét!
JP
"A Peugeot és a Citroën több modellje a különleges tetőmegoldások gyártási problémái miatt késik. Már a 206CC körül is voltak problémák, amelyeket azóta megoldottak, és a C3 üvegtetős változatát is csak az idén februártól, azaz 10 hónappal a bemutató után kezdték szállítani, de az igazi gondok a Peugeot 307CC és a Citroën C3 Pluriel körül lehetnek. A Plurielből a hírek szerint alig néhány száz készülhet el a nyár elejéig, főképp a különleges vászontető-megoldás miatt, amelynek kivitelezése körül állítólag komoly gondok adódtak. A 307CC-nél hasonló a helyzet, a CTS által készített tető ugyanis a gyári források szerint is jóval bonyolultabb szerkezetű, mint akár a 206CC összecsukható keményteteje, ami azzal a kellemetlen következménnyel jár, hogy az autót legkorábban a kabrió-szezon legvégén, szeptemberben kezdik el forgalmazni. Persze mindez nem nagy meglepetés, hiszen mind a Pluriel mind a 307CC tetőmegoldása viszonylag újszerű, így a velük szerzett gyártási tapasztalatoknak is híján vannak mind az autógyártók, mind a gyártást végző beszállítók."
(Totalcar 2003.03.10.)
Hát igen! Így fejlődik a C3-s társadalom!
Eddig még csak arról szólt a dolog, hogy ki milyet vesz, venne, most meg már arról, hogy ki hogy tuningolja!
BrrrrrrBrrrrrBrrrrr
Még annyit, hogy mosásnál brutál, mire minden küllő között kimosom...
De gondolom az Exclusive kivitel eredeti könnyűfém felnijének alapos tisztítása még brutálisabb (sűrűbb küllőzés...).
Még a felnire visszatérve:
Most találtam egy képet róla, hogy miként néz ki közelebbről.
Típusa: Alessio Monza 6x14 (azt hiszem), de természetesen nem 5, hanem 4 csavaros kivitelben. A képen látszik, hogy ez nem takart csavarelrenedezésű, tehát nem hiányzik a takarólemez az enyémről.
Jahh, és a legfontosabb: az eredeti Alessio kupak helyett Citroen emblémás van :-) (ez rendelhető volt anno bármilyen márkajelzéssel).
Köszi JuanPablo !
Így vettük, a tető 2-3 éves lehet (hibátlan állapotú) és a festés is annyi idős kb. Valamikor piros-fehér volt, tudod a kerékdobokat szokás volt eltérő színűre festeni egyes változatoknál (itt fehér volt, de a tulajnak nem tetszett). Ez egy német autó volt minden bizonnyal a kivitel és a felszereltség alapján, olyan 83-84 körüli gyátású (némi legózásra utaló nyomok vannak).
Nem minket láttál a Balaton északi partján az biztos, de láthatsz majd Keszthely környékén, mert nyaralónk ott van.
Eddig volt szerelőnk, de most visszaadta az iparját, ezért vagyok bajban... Az a baj hogy a szerelők nem ismerik és félnek tőle, aki szerelte és tud egy-két trükköt, annak már nem gond. Felénk talán 2-3 darabot látni Kacsából, sajnos.
El Rob: Kilincsek és a felni abszolút 1x számítógépes montírózás, a kilincses téma nagyon izgatott... a felni már nem annyira ezért is látszik a munkám minőségén..
Geli66: Az enyém 1.4 8v gyári adat 12.4, kihoztam belölle a 12. És még semmi tuning. Nem nagy vasziszdasz, mert elötte egy full tuning 2.0 16V GSIm volt 7.4-es 100as sprinttel.
Garry: A fóliázás baráti alapon ment, a felnire épp gyüjtök, a kilincs majd valamikor jövör tűnik majd el! De így fog kinézni, mert ez a látványterv!
A fólíázást meg ajánlom figyelmetekbe itt!
www.thomyfolia.hu
Az üvegfüstöléshez is ki kell szedni az üvegeket, tehát ugyan ott vagytok, ahol a part szakad!
Az igaz, hogy több extra van benne, de ez nem a gyerekeseket szolgálja.
A tempomat valóban veszélyes, mert ha valaki pl elalszik, akkor ugy zug bele az előtte levőbe, mint a kisangyal.
S&H
Mennyi a felni, és melyik tipus, illetve mekkora mérat?
Monyesz!
Megnéztem a piros 2cv-t a psa.sysconfig.hu-n.
Nagyon szép! Így vettétek? Új a tető?
A Balaton északi partján létezhet, hogy titeket láttalak a 2cv-vel?
Bocsika fijjuk, tényleg nem néztem utána, csak rémlett a weblapon közölt árlistán, hogy alig van különbség, de ezek szerint felületes voltam.
Ló2 ha tettszenek a dolgok naná, hogy jobb a digit.klíma. A tempomat se rossz, szerintem a tempomat mellett ellustul az ember figyelme a hosszú úton. Lehet hogy megint tévedek, én nem hajtottam erre az extrára (mert az sx-ben extra)