Fémből készült autó és motormodellek számára nyitott topik, legyen az bármilyen gyártó és méretarány, vagy versenysorozat, és minden más szóba jöhet ami az autó vagy motorversenyzéshez kapcsolódik.
Először is Miki, legközelebb fotót közlök neked duduról. Olyan mint a helyesírása :)))))))))
NR, le fogom szedni róla ezeket a felniket az már tuti, de szerintem nem a WRX-et teszem vissza, hanem a 2005-ös Mondo WRC-jét. Olyan buta kicsit ez most alatta. De amúgy nekem tetszik, mert nem áll észak-délnek benne semmi. Ultra rare lett, baszom fel ebayre :) !!!!!!
Mondjuk különbnek találom mint néhányt faszt aki sufnizik ott. Főleg aki ezeket a street fightereket készíti belőlük. Majd rakok még képeket ha lesz időm ahogy alakul.
Friciék ügyesek voltak. Csak szólok hogy holnap benne lesznek a Fókuszban.
Safari rally, RAC rally, mind imádni való és egyedi. A RAC mondjuk a maga saras, farönkös cuccaival elég félelmetes volt. Biztos teleszarnám a gatyám ott egy jókezű pilóta mellett :)
Ebből is látszik hogy néha milyen elbaszott kis dolgokon múlnak komoly döntések. Pontosan jól írod, ha a Forma1-ben nem lenne Monaco a naptárban, akkor az az egész sportágra meg a szezonra is rányomná a bélyegét. De ugyanez lenne szerintem ha pl. Spa-t, vagy Monzát vennék ki a naptárból. Így is már tele vagyunk mindenféle fos Valencia, Abu-Dhabi,Törökország, meg hasonló Tilke agymenésekkel. Mindegyik színtelen-szagtalan, jellegtelen betoncsík, egyszerűen nincs bennük élet. Az meg hogy hány milliárdos szállodák vannak mellette ki a faszt érdekel..............?
Hát Ati, a Dél-Amerikai "Safari Rally" az kb. olyan lenne mint a "Dakar" Agrentínában. Egynek elmegy, de simán megvagy nélküle......... Én régen mindig nagyon vártam a Dakart, de az idei versenyt is csak kíváncsiságból néztem. A Safari / Dakar az Afrikai kontinensre való, egybefortt a nevük Afrikával. Abban viszont tényleg van igazság amit írsz a kisebb pénzű csapatokkal kapcsolatban. Kenblokk egy nagyképű pöcskenőcs reklámsuttyó, menjen akkor vissza gikamába csúsztatni meg kézizni, amiket elgyakorol húszmilliószor, aztán a Youtube előtt arra élveznek a 15 évesek. Szarba nem nézem blokkot.
Felmerült Jean Todt fejében,hogy jövőre a Safari jellegű versenyt rendeznének Dél Amerikában.Vegyesen fogadták az ötletet.
Valószínűleg a kisebb pénzű csapatok-pilóták nem tudnák finanszírozni az ilyen fajta maratoni versenyt.Ugrató művész Ken Block pedig kijelentett,neki nincs kedve ilyen távokat teljesíteni.
Mont Carlo az ugyanaz jelenti mint az F1-ben.
Nem is döntés volt ez,hanem végre megegyezés.
Rengeteg ponton ütközött az FIA és a Hercegség elképzelése a futamot illetően.
Hogy példát is mondjak,ilyen volt az hogy vasárnap már ne legyen verseny.A WRC ezt nem fogadta el,az IRC rábólintott.De ez csak a jéghegy csúcsa.
Mára csak rájött mindkét fél,hogy kellenek egymásnak.
Nekem a Finn rally villámgyors, ugratós pályái jönnek be, de Ausztrália se lesz kéjutazás. A Monte-Carlo rally-nak eleve nem kellett volna kikerülnie a naptárból, mert a legtradicionálisabb verseny mind közül. Hozzá talán csak a TDC, RAC, vagy Safari ( ez utóbbi kettő amíg létezett... ) hasonlítható. Szóval én üdvözlöm a döntést, nem is olyan régen olvastam én is valami rally oldalon. Óriási feeling a Monte, láthattuk januárban az IRC-n is.
Nagyon taktikusan mentek,meg is lett az eredménye.Frici kezd mentálisan is ott lenni a szeren.50 fok a kocsiban,por,gyilkos pályák....nagyon sok minden fejben dől el...
Szép volt Frici és Gabi!
Mindattól függetlenül,hogy a gyári citroenek verték a mezőnyt a végére,egy tradicionálisan ford pályán,elég jó kis verseny volt.A végén azért Loeb és Ozsi nagyon ment,szakaszonként adták-vették az első helyet.
Aki azt mondja ezek után hogy van csapatsorrend,az tévúton jár:-)
Jövőre egyébként változtat az FIA a rajtolási procedurán,nagyon helyesen.
Most "nyári" szünet,de utána személyes kedvenc pályáim jönnek.
Finnországi őrület majd Német aszfalt,és az Ausztrál vörös murva.
Biztosan tudjátok,jövőre visszatér a WRC Monte Carlóba.
Királyul néz ki már így is Zoli, azért látszik hogy maketteztél te is! Pont illik a sorba. Gondolom megmutatod majd a teljesen kész autót is. Ezen az autón meg a lelkes hozzáállásodon nincsen semmi kritizálnivaló. Szóval majd nyomassad a fotókat srác! Dudu Kazinczy-díjára meg ne pályázzál, mert ő az örökös hejesíró művész, és Technokol-Rapid reklámarc! :-)
Először is nagy gratula a Turán-Zsíros kettősnek a Görög futamon elért Super2000-es kategória 3-ik helyezésükhöz!!!! Összetettben a 13-ik helyen végeztek. A futamot Ogier nyerte, második helyen Loeb, ( Ati csak nem jött a meteor ) harmadik helyen Hirvonen végzett. Ájszmen becsurgott a 7-ik helyen. Legközelebbi futam Július végén Finnországban lesz.
No, nagyjából összedobtam a kis edző WRX-et. Volt vele munka rendesen és még van is, de alakulgat. Miután bekeméreteztem a WRC műszerfalát és a bukócsövet ( mivel Mondo volt az alap WRC ) ki is kellett festeni, hiszen mindene kék volt, az ülés pedig fekete. Kifstegettem fehérre az alapot, a szerszámokat, az övcsattot , ilyesmi. Szrintem sokat dobott rajta. Kapott más fenit is a gép előtte az utcai arany helyett. Pár fotó erejéig összecsavaroztam hogy lássátok milyen lesz kb. Figyelem !!!!!!!! Negatív kritikát elfogadok :))))) ! Biztosan lesz is :)
A skinhead megy a buszon, lát egy apácát. Nagyon kanos lesz tőle, el is határozza, hogy magáévá teszi. Odamegy hozzá, és elmondja neki mi a terve vele. Az apáca azt válaszolja, hogy neki csak Istennel szabad. De a skinhead nem csügged, megkérdezi a buszsofőrt, hogy hol szokott az apáca leszállni, és elmondja mit akar. A buszvezető készségesen elárulja, hogy az apáca minden éjfélkor a temetőnél szokott leszállni. A skinhead beöltözik Istennek, és éjfélkor meg is látja az apácát a temetőben. Mondja neki, hogy ő Isten és arra választotta ki hogy a földi élvezeteket vele hajszolja. Az apáca visszakozik, mivel ha észreveszik, hogy már nem szűz, elküldik a templomból. Az apáca jobb módszert nem látva felajánlja a hátsó bejáratot. Mivel a skinhead már nagyon kanos, rááll a dologra. Dolga végeztével önelégülten lerántja a maszkját: -Hehe én vagyok a skinhead. -Hehe én meg a buszsofőr....
Tényleg fasza lenne ez a Skoda. Ennek legalább versenyautó formája van.
Tegnap vettem egy Imprezát alkatrésznek. Ma nekiálltam az átalakításnak. Sajnos valami görény mindig felkelti Bencét, így elég lassan haladtam vele. Lényeg a lényeg, utcai WRX-ből lesz csöves edző autó. Persze a két modell szinte semmiben nem egyezik, nem az van hogy csak átcsavarozom az alját, mindenhonnan méretezni kell, meg farigcsálni, festeni, de egyszer csak készen lesz....ez még a kép a szétszeés első fázisát mutaja, hamarosan meg ha lesz időm rá akkor láthatjátok a végeredményt is, azóta már darabokban vannak.
Micsoda??? Hogy sikerült neki annyit veszíteni? Megállt inni egy kávét? Azt a 5,4-et Loeb simán ledolgozza. Turánéknak meg remélem hogy nem jön közbe semmi!
Szerintetek lesz ebből valami, vagy csak elhúzzák a mézesmadzagot? Határozottan bejön nekem ez a gép!
Hát az idők alapján úgy néz ki, hogy ha nem jön közbe semmi extra akkor itt már Solberg-nek sima győzelem nem? Raikkonen csak tetves 4 percre van az elejétől? :-)
A Minichamps és a New Ray is kihozta Valentino Rossi GP11-esét, azonban ez tesztmotor, mert ilyen cápakopoltyús oldalsó idommal, meg a fekete kis légterelőkkel versenyen sosem futott tudtommal. Losail-ra még ezt-azt átdolgoztak a gépen, de sajnos azzal együtt sem lett sokkal jobb, Rossi nem hiába tesztelgeti már a GP12-őt. Érzik a Dukisok is hogy ez a gép egy erősebb középmezőnyre jó, de nem a dobogóra. A múltkor Hayden is csak szerencsével lett 3-ik. Kár hogy nem olyan jó, mint amilyen szép.
Azért a két modellt összehasonlítva látszik az a kb. 20 ropis árkülönbség. :-) A minichamps az tényleg részletesen kidolgozott, az első kerék felfüggesztése, a Öhlins villa, a féknyereg, tárcsák, fékpofák stb.... Arányok is jók, fékvezeték itt már alap. Legapróbb feliratok is a helyükön vannak. Úgy néz ki hogy álló, és a motoron ülő bábut is lehetlesz venni hozzá, az is komoly nagyon. A testtartása is teljesen a Rossi-é. Főleg a motoron ülőn látszik. A New Ray az mondhati katasztrofális ehhez képest, a képek önnmagukért beszélnek. Hiányzó feliratok, totál el van nagyolva az egész. Nem bánnám ha a Protar kiadná 1/22-be, mert már a GP5-ös nagyon szép.
A 2-5 helyen ide-oda cserélgették a pozíciót,de Latvala bezsákolt 3,5 percet,úgyhogy kiszállt a meccsből a második helyről.Unalmas már......
Ne feledjük Loeb ma takarított,de akkor is aránytalanúl sokat kaptak.A mai utolsó gyorsot nyerte,így holnap másodikként rajtol.Remélem Solbergel nem történik semmi,de még messze a vége,és egy kegyetlen verseny ez.
Friciék kategória 5. helyen zártak ma,uccsóként jöttek egy negyedik ídőt.
Tanak és Hanninen nem ellenfél,abszolút pontszerző helyeken állnak.