ÚjNissan Terrano II (3 ajtósra) küszöböket keresek. Ha tudtok eladót légyszíves linkeljétek be az oldalt. (Nem baj ha eBay-on van) Már kisebb ideje keresgélek, és nem találok sehol. eBay-on is kerestem és semmi. ( "doorstep, threshold, skirt" -el próbáltam keresni. )
Ha jól tudom a 101 és a 125LE terranokba a turbó más.A kérdésem az lenne hogy a 125LE-be mekkora a turbó illetve hogy az má változó geometriás?Esetleg a 3.0-be milyen és mekkora turbó van?Előre is kösszi mindenkinek.
Aknán csináltuk :D meg amikor a difiről szedtük le a csavarokat akkor bekapcsoltuk az elejét és így nem forgott el.(2csavar kivesz, eleje kivesz, féltengely elfordít a következő 2 csavarig, eleje betesz)
Üdv! Nissan Terrano II kasznit szeretnék emelni az alváztól és ez hátul már sikerült is de elöl a motortérnél valami nem engedi csak nem tudok rájönni hogy mi ebben tudna nekem valaki segíteni hogy mi lehet a hiba?
A gond az, hogy nekünk elsősorban nem a külső csukló kell, hanem a belső, meg annak a háza, azt ha találtunk, olyan 76ezer jó magyar forintért adják, na most az párban, már elég húzós, ha azt vesszük, hogy egy évben kb 7-8 napot megy az autó. Időközben szétszedtem, ki lett véve a féltengely, megmértem a hosszt, megszámoltam a fogakat, és egyeztettem a bontóval, a külső fogszám stimmel, a hosszt még nem tudom, mert nem szedték ki. de bízom benne, hogy az is ugyanaz.
Még az azonos évjáratú terranoII-es féltengelyek sem egyeznek meg minden esetben, a ricnik száma nagyjából véletlenszerűen változik.
18-20000 forintért lehet kapni új féltengelycsuklót ha szerencséd van, érdemesebb azzal próbálkozni. Nekem a megkímélt autóból bontott féltengelyek egy évig sem bírták.
Féltengely témában lenne kérdésem, leginkább a terrano tulajokhoz.
Van nekünk egy 89-es wd21 td27-ünk, teljes mértékben offroadra van használva, Babodra készítenénk fel a gépet, de féltengelyt kell cserélni, mind a kettőt.
A nagy kérdés az, hogy megegyezik e az I-es, és a II-es terrano féltengelye? ha mind a 2 2.7d? ugyanis bontanak egy 2001-es autót, elég jó állapotú annak a féltengelyeit kaparintanánk meg.
Kérném hogy segítsetek,ha valakinek van ilyen jellegű tapasztalata.
TERRANO II 2.7 tdi 1997. Hogy lehet a középkonzolon világítást csiholni, a fűtésszab.panel teljes sötétségben, hamutartó,szivargyújtó,rádió ok. A fütésszab.panel bal alsó sarkában lévő kipattintható kis műa. ablak mi célt szolgál? köszönom az esetleges segítséget!
Igértem, hogy az alapjárat beállítással kapcsolatosan tájékoztatlak a márkaszervízben tapasz-taltakról. Időre vittem, időben hoztam el tőlük.A megrendelésem csak és kizárólag alapjárat beállításra vonatkozott. Az autót úgy kaptam vissza ,ahogy odavittem, beállítani nem tudták, állítólag egy csavar miatt !!! A beállítás helyett csináltak egy motordiagnosztikát amit nem kértem, légtömegmérő hiba /tutti jó mert a másik terranómból kivettem, uez a hiba/adagoló hiba/ persze mert az alapjárat alacsony, ezért vittem oda/ és mellé tettek egy 22 e HUF-os számlát az el nem végzett munkáért. Hát ennyit a tisztességről és a hozzáértésröl!
Neked a dolog megoldásához több sikert kívánok, én azóta is igy autózok, némi vez. technikai változtatás után igy is használható a kocsi. Üdv: hej-neken
Meg lett a hiba.Tegnap egy haver mondta hogy ő más autónál járt már hasonlóan.Utolsó esélyként kicserélte az összes biztosítékot,pedig mind jónak nézett ki.Én is ezt tettem.Az összes biztosítékot újra cseréltem,pedig az összeset korábban kivettem és átnéztem.És működik megint minden(meglátjuk meddig).
Ja most már értem hogy miért írtad az elakadás jelző biztosítékát.Tehát az adagoló áramellátása sok mindentől függ.
Én is a biztosítéktábla környékén sejtem a hibát,mivel ott "piszkálódtam" utoljára amikor elment a helyzetjelzőm.A gond az,hogy ki-be rakom-mozgatom a biztosítékokat,de semmi változás.Összes kábel a helyén van,sértetlenül.Szerintem az indításgátló is jól működik,legalább is a visszajelzője szerint.
Az adagoló sokmindenért hisztizik. Már írtam, nekem akkor is letiltott amikor kiment az elakadásjelző biztosítéka. Elvileg akkor sem adhatna anyagot, ha nagyon alacsony az akkufeszültség de ezzel van ellenkező tapasztalatom.
Mindenhol átnéztem a biztosítékokat és jók.Lehet hogy az indításgátló biztosítéka kontakt hibás?Ha van egyáltalán az indításgátlónak külön biztosítéka.
Lehet egy körön az izzítás és az adagoló elektronikája??
Már megint gondom van,de úgy néz ki nagy.A világítás jó lett,akartam indítani,de most nem indul az autó.Az izzítás jelző ki sem gyullad és üzemanyagot sem nyom az adagoló(nem nyomja a füstöt a kipufogó).Próbáltam hogy direkt az akksiról egy kábellel ízzítok,de meg sem nyekken.Ebből is gondolom hogy az adagoló sem nyom.