Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Egy kis érdekesség a cikkből egyébként (mondjuk lehet, csak nekem új dolog ez :D)
A helyközi Reform megkapta az RFM-50? (a logika azt diktálni, hogy '501) rendszámot. :)
(amúgy bármelyik a város tulajdonában lévő saját céget választhatták volna a temetkezésitől a kertészetiig)
Tehát a DKV lett a belső szolgáltató.
Ok.
Majd a város nevében a DKV ír ki alvállalkozói tendert.
Akire bárki jelentkezhet.
Az egy másik kérdés, hogy ITK (feltételezhetően) megpróbál majd nyomást gyakorolni a városra, hogy Őt válasszák hisz Ő oda munkát vitt, munkahelyeket teremt, stb.
Az, hogy nincs cívisbusz konzorcium megszünteti azt, hogyha a buszok állnak akkor fizetni kelljen érte és hogy kényszer trolipótlozás legyen.
Ellenben: most már el kellene dönteni, hogy beszereznek-e új trolikat vagy Debrecen lesz az első olyan város ahol 30 éves solarisok lesznek majd egyszer.
Az ITK már most szerintem tudja mi a pályázat eredménye:
A kecskeméti állomány már picit érdekesebben alakul, mert ugye ott ITK lesz 2020 januárjától:
"Kossa György az ITK Holding elnök vezérigazgatója szerint 20 Mercedes-Benz reform és 25 diesel conecto busz érkezik május elejéig Kecskemétre. Egytől egyig új buszok. Ezeket egészíti majd ki a jelenleg város tulajdonában lévő 17 hibrid conecto."
Tehát: 20 MERCEDES BENZ REFORM --- > wtf????? a mai világunkba ez a típus max elővárosi viszonylatokban közlekedhetne de ott is csak alacsony forgalom esetén.
Csak nehogy Debreceni is reform temető legyen......
Mellesleg remélhetőleg 2021-től valamilyen új vonalhálózattal is előrukkolnak.
Ha jól emlékszem akkor volt szó arról, hogy az ITK a déli ipari parkban fog építeni egy "nagy gyárat". Lehet, hogyha az meglesz, akkor a Richter utcait eladják/bérbeadják a DKV-nak.
A "valósidejű" adatok megbízhatósága is hagy kívánnivalót maga után amúgy, ha jól gondolom, hogy az appban és a megállóhelyi kijelzőkön lévő adatok forrása ugyanaz. Így ez esetben szerintem mindegy, hogy a TransIt vágja át át az utast, vagy a Debreceni Menetrend.
Valóban szörnyű az az app, de ha csak ott lehet látni a valósidejű adatokat, akkor muszáj használni. Ha végre engedélyezné a DKV más fejlesztőknek is a hozzáférést, abban a pillanatban törölném a telefonomról, de erre aztán várhatunk. :(