Aki szereti ezt a garázst, illetve bánná a megszüntetését itt leírhatja az érveit! Valamint szedjük össze -lehetőleg fotókkal- a tőlünk "elvándorolt" buszokat és megszüntetett(Alvállalkozósított) viszonylatainkat.
Mivel a BKV nem volt ludas az fennt elmített esetben, így nem kellett fizetnie semmit. Szimplán valamilyen papírokat kell bemutatnia és akkor minden szép és jó. De a tendert felbontották és új nyertest kell kihirdetni.
A BKV szerint jogszerű volt az Orangeways győzelme. Letört áramszedő és szarvascsorda gázolás, nehéz reggel a vasúton is. Felújítás miatt költözik a gödöllői jegypénztár. Pályafelújítás miatt vágányzárat vettek fel Újvidék és Belgrád között. Elektronikus jegyek Rigában. Híreink itthonról és a nemzetközi vasútról.
Budapest | Magyarország Jogszerű volt a BKV eljárása a midibusz tenderben közölte a közlekedési társaság. A leharcolt Ikarus 405-ös buszok helyére kiírt alvállalkozói tenderen a legjobb ajánlatot tevő Orangeways nyert, amely az Ikarus jelenleg 541 forintos kilométerdíja helyett 379 forintért vállalná az üzemeltetést. A BKV már a tender során kérte a fapados nemzetközi járatairól ismertté vált céget, hogy indokolja meg, miért nem számít ez a kilométerdíj kirívóan alacsonynak. A BKV közleménye szerint ezt ésszerű gazdasági számításokkal igazolták feléjük. A tenderen 610 forintos kilométerdíjjal harmadik helyen végzett Vértes Volán megtámadta a tendert, amely szerint a BKV nem biztosította megfelelően az iratbetekintést, valamint nem részesítette egyenlő és megkülönböztetés-mentes bánásmódban az ajánlattévőket. A két pontot a Közbeszerzési Döntőbizottság nem tartotta megalapozottnak, de a harmadik felvetést, miszerint a BKV részletesebben vizsgálja meg a nyertes üzemeltetési költségét, igen. Ennek a BKV hamarosan eleget tesz, a hiányosság orvosolhatósága miatt a bizottság nem szabott ki a BKV-ra pénzbírságot. A BKV-nak harminc nap áll rendelkezésére, hogy új nyertest hirdessen ki, illetve pótolja a hiányosságait.
Nem, mert lusta 1et visszaléptetni az utastájékoztatót. A Fok-Gyem vagy müxik vagy nem. A Volvók általában csak 40 m. megtétele után váltanak megállót. Táblás kocsi esetében érthetetlen, miért nem nyítnak újra ajtót.
Tény & való: ritka, hogy 23 óra körül 3 busz tolongjon 1 megállóba! Én csak (naívan) kioktattam Nővérem, hogy ne rohangáljon, mert a MM&M jelzésű buszmegállók erre szolgálnak. Hát, most ráqrt.
Igen, Ő is Budára ment. A MM&M megálló lényege, hogy beáll 3.-nak, amikóR elfogyott előle a 2 kocsi, előre gurul & újra ajtót nyit. Sajnos ezt sokan "nem tudják". Nem 1 ritkán közlekedő járatról van szó, de mi, van ha ez este 11-kor történik?
Ez már 1 "földihalandónak" is szemmel észrevehető, hogy itt már szándékos szétzúzásról van szó. Ami volt még kevéske pénz, azt gyorsan elköltötték (vonali szerelőknek/Tiszteknek új autó, 150 sz... minőségű Volvó busz, a FUTÁR előkészítése). Már csak azt várják, mikor dobja be a törölközőt végleg.
Amblok! Az a hír járja, hogy a midibusz tender is megdőlt. Ebből mi az igaz?
Ferenciek tere ha jól tudom MM+M (legalábbis Buda felé biztos).
Ilyenkor ami harmadiknak beáll, annak is ajtót kell nyitnia a táblánál? Mert nem egyszer tapasztaltam már, hogy nem állnak meg újra, bár engem aztán abszolút nem érdekelt, a Ferenciek terén nincsen olyan járat, amire annyit kellene várni, hogy egy ilyen miatt idegeskedjek.
- Nem tudom, hogy hány F. kezd a 272-es kint, de a 3-as biztos. Tudom, mert keresztapám kapott 1et beo.-ból. Nem 'pesti, de hogy Pest m1éből felérjen T'bálintra 15.05-re, nagyon hamar elkell(ene) indulnia neki. Azt már nem is mondom, hogy 1 6 óra 28 pereces (Volvós) számról van szó. Ez igen! Járják a menetrendszerkesztők!
- A 26-os mikor jár eredeti útvonalán?
- Valahol olvastam, hogy sokan kritizálták a szombaton, a Baross téren történt taxis szúrkálást miatti terelő útvonalat! Azt hiszem, az volt a leg1Xűbb, amit már nem előX alkalmaztak. (Pl. a rendőri autósüldözés során. ... Thököly út - Dózsa György út - Stadionok - Kerepesi út - Baross tér, Keleti pu. - ....)
- Nővérem hívott, hogy a FRNc(i)ek tRéről ment volna haza (V. szám, frsz., időpont mind1, noha az megvan), de a 3. ajtót nyító kocsi nem gurult előre amikóR elment előle a 2 busz, hanem az is ment utánuk. Itt kívánom, hogy rohadjon ki a cípőjéből a sofőr!
Mutass 1 olyan járgányt, amin (úgy ahogy) elfogad6ó állapotban vannak a gumik! Pl. a O-552-n már akóR cseréltek gumit, amikóR már kilátszott a "drót". Jó, mi? Ma megmondta a főpolgármesterünk, hogy idén jó eséllyel "bedől" a BKV.
tudom, hisz dolgoztam ott eléggé sok időt, de azért a 2 helyzetjelzős megoldás eléggé sok kocsiban nem működik már, 200-asoknál szerintem egyikben sem.