A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
A Troli eddig is ment B-ről, most hogy ez a lehetőség a D-nél is adott, én úgy gondolom, hogy inkább az utóbbit választják, az okán gondolkodjon el aki szeretne.
Trolis topikban pár hete volt szó arról, hogy hiába a B-ről D-re, a trolis tanfolyamok is teltházzal futnak.
Tehát van létszám stop, ha közben van folyamatos felvétel?
A létszámstop egy érdekes állatfajta, mert az elrendelés után kiesett munkaerő pótolható. Tehát valójában nem a felvételt tiltják meg, hanem csak egy maximális létszámot rögzítenek.
(Egyébként megfigyelhető, hogy a járművezetői hirdetések kb minden cégnél folyamatosan a honlapon vannak, mert abban a munkakörben folyamatos a fluktuáció.)
Linkeltem lentebb a pillanatnyi állás ajánlatokat.
Valószínűleg a B-ről D-re lehetőség egy jó ideig leköti az oktatói és az oktatáshoz szükséges eszköz kapacitást, erre az évre úgymond telített a lehetőség.
Nagyjából egész héten két műszakban zajlik a gyakorlati oktatás, az összes oktató busz kint van késő estig, továbbá az oktatáshoz forgalmi kocsik is kellenek, amit nem mindig egyszerű rendelkezésre bocsájtani.
A Troli eddig is ment B-ről, most hogy ez a lehetőség a D-nél is adott, én úgy gondolom, hogy inkább az utóbbit választják, az okán gondolkodjon el aki szeretne.
(Gondolat ébresztőnek egy kérdés: Magyarország és Európa területén mennyi szolgáltató dolgozik drót alatt?)
Tehát van létszám stop, ha közben van folyamatos felvétel?
A BKV garázsaiban szeptembertől megszűntek a GT-k, akik - elsősorban - a műszaki okból kimaradt menetek pótlását segítették. Az így kimaradó menetek miatti kötbér viszont ezért nyilván több lesz. Tényleg ilyen módon, a GT-k megszűntetésével kell spórolni?
Azt a BKV-től kellene megkérdezni, de hazánkban a tenderek 90 százalékában, ahogy trizs írta, a legtöbb pontot az ajánlati árért szokták adni. Ahogy a topiktárs írta a 100 pontos tendereken általában 60-90 pontot adnak az ajánlati árért.
Nem, ezúttal BKK szolgáltatások elérése lett letiltva külföldről ideiglenesen (beleértve pl. A Google Maps-et is). Ez mostanában viszonylag rendszeresen előfordul, sok ráhatásom nincs.
Felőlem ingyenes is lehet a 10. A rendezvények kivételével virtigli dolgozói járat funkciója van, mint a Szerencsejáték Zrt-s menetnek, szóval nem oszt, nem szoroz. :)
Nyilván nem lehet vele spórolni, ez egyértelmű, max a sovány teljesítményét lehet áttenni valahová! De ha rendbe akarjuk tenni a hálózatot, a minimális funkcióval rendelkező, meg kb értelmetlen viszonylatoknak vagy funkciót kell adni módosítással, vagy megszüntetni őket és a teljesítményüket máshol felhasználni. Lásd pl. 58 és 158, utóbbi megszüntetésével az 58 lazán sűríthető lenne csúcsban és napközben.
Nyílván attól is függ, a rendezvényre milyen szolgáltatásokat rendelnek.
A legutóbbi ilyen extra-extra szolgáltatás csomag meg az Eukarisztikus Kongresszus idején az OFF Volános eCitaro-kkal járatott betűs járatok.
Egy ilyen 10E addig versenyképes, amíg nincs beállva az Albertirsai, de amikor az út elesik túl sokra nem mennek vele (főleg, ahogy nézem nem is az Expo térre megy, hanem az egyik hátsó kapun megy be az Expora, így a buszsávig ugyanúgy araszolnia kell majd).
Tegyük azért gyorsan hozzá, hogy nem most született meg. Még 100-as néven futott az "expojárat", amikor már létezett 100E (nem a mai reptéri!!!) a Stadion és az Expo főkapu között, oda-vissza az Albertirsai úton. Még Ik280-asokkal adta ki Kőbánya, és úgy 3-5 percenként közlekedett valami látogatottabb rendezvény idején. Úgy 15 éve...