Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2024.09.08 -1 1 165677

.

Előzmény: Obus (165676)
Obus Creative Commons License 2024.09.08 0 0 165676

Akkor főállású felvétel van, de vajon besegítő is?

Előzmény: Törölt nick (165673)
Mr. SziD Creative Commons License 2024.09.08 0 0 165675

A Troli eddig is ment B-ről, most hogy ez a lehetőség a D-nél is adott, én úgy gondolom, hogy inkább az utóbbit választják, az okán gondolkodjon el aki szeretne.

 

Trolis topikban pár hete volt szó arról, hogy hiába a B-ről D-re, a trolis tanfolyamok is teltházzal futnak.

 

Tehát van létszám stop, ha közben van folyamatos felvétel?

 

 

A létszámstop egy érdekes állatfajta, mert az elrendelés után kiesett munkaerő pótolható. Tehát valójában nem a felvételt tiltják meg, hanem csak egy maximális létszámot rögzítenek.

(Egyébként megfigyelhető, hogy a járművezetői hirdetések kb minden cégnél folyamatosan a honlapon vannak, mert abban a munkakörben folyamatos a fluktuáció.)

Előzmény: Törölt nick (165673)
nemeza Creative Commons License 2024.09.08 0 1 165674

Volt is ma 141-esen csuklós Conecto (AADI-650) az egyik off NAY helyett..

Előzmény: Villámhetes (165672)
Törölt nick Creative Commons License 2024.09.08 -1 2 165673

Linkeltem lentebb a pillanatnyi állás ajánlatokat.

 

Valószínűleg a B-ről D-re lehetőség egy jó ideig leköti az oktatói és az oktatáshoz szükséges eszköz kapacitást, erre az évre úgymond telített a lehetőség.

Nagyjából egész héten két műszakban zajlik a gyakorlati oktatás, az összes oktató busz kint van késő estig, továbbá az oktatáshoz forgalmi kocsik is kellenek, amit nem mindig egyszerű rendelkezésre bocsájtani.

A Troli eddig is ment B-ről, most hogy ez a lehetőség a D-nél is adott, én úgy gondolom, hogy inkább az utóbbit választják, az okán gondolkodjon el aki szeretne.

(Gondolat ébresztőnek egy kérdés: Magyarország és Európa területén mennyi szolgáltató dolgozik drót alatt?)

 

Tehát van létszám stop, ha közben van folyamatos felvétel?

 

Előzmény: Obus (165670)
Villámhetes Creative Commons License 2024.09.08 0 5 165672

Hát nem.Kelenföldön min. 3 GT van mindennap.Ez a fals infó honnan van?

Előzmény: R.C. center (165663)
Obus Creative Commons License 2024.09.08 0 1 165671

GT-ben Cinkota volt nagyon profi évekkel ezelőtt.

Obus Creative Commons License 2024.09.08 -1 0 165670

Illetve tanfolyam sem indul, csak trolis.

Előzmény: Obus (165669)
Obus Creative Commons License 2024.09.08 -1 2 165669

Én úgy hallottam besegítőt pl. nem vesznek fel.

Előzmény: Törölt nick (165668)
Törölt nick Creative Commons License 2024.09.08 -1 1 165668
Előzmény: Obus (165667)
Obus Creative Commons License 2024.09.08 -1 1 165667

Így hogy elvileg létszámstop van a BKV-nál, hogy állnak létszámmal? Van-e személyzethiány?

Előzmény: R.C. center (165663)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2024.09.08 0 0 165666

És legalább a KT-k is fogynak, hogy még szarabb legyen a helyzet. :(

Előzmény: R.C. center (165663)
söröm Creative Commons License 2024.09.08 0 0 165665

Én úgy hallottam hogy nincs kötbér

Előzmény: R.C. center (165663)
toto92 Creative Commons License 2024.09.08 0 1 165664
Előzmény: torqmatic (165426)
R.C. center Creative Commons License 2024.09.08 -2 1 165663

A BKV garázsaiban szeptembertől megszűntek a GT-k, akik - elsősorban - a műszaki okból kimaradt menetek pótlását segítették. Az így kimaradó menetek miatti kötbér viszont ezért nyilván több lesz. Tényleg ilyen módon, a GT-k megszűntetésével kell spórolni? 

18-09 Creative Commons License 2024.09.06 0 3 165662

Ebben az eljárásban 70%-ban volt az ár a meghatározó. 

Előzmény: riezaK (165657)
kristoof Creative Commons License 2024.09.06 0 0 165661

Azt a BKV-től kellene megkérdezni, de hazánkban a tenderek 90 százalékában, ahogy trizs írta, a legtöbb pontot az ajánlati árért szokták adni. Ahogy a topiktárs írta a 100 pontos tendereken általában 60-90 pontot adnak az ajánlati árért.

Előzmény: riezaK (165657)
Villámhetes Creative Commons License 2024.09.05 0 6 165660

Azt már rég megkaptam,most a kíváló munkatárs jelvényre hajtok!

 

:)))

Előzmény: A210 820 08 21 (165656)
fberci Creative Commons License 2024.09.05 0 2 165659

Nem, ezúttal BKK szolgáltatások elérése lett letiltva külföldről ideiglenesen (beleértve pl. A Google Maps-et is). Ez mostanában viszonylag rendszeresen előfordul, sok ráhatásom nincs.

Előzmény: .BPO-346. (165639)
trizs77 Creative Commons License 2024.09.05 0 2 165658

Nem csak az ár számít.

A magyarországi tendereken a darabonkénti ajánlati ár kb. 60 és 90%-os értékkel bír(t).

 

Tendere válogatja, de sok másért is lehet bírálati pontot kapni.

 

Mostanában meg (ha jól tudom) végre nem a db-kénti árat bírálják el, hanem 10-20 évre becsült költséget kell az ajánlattevőnek megadnia.

 

 

Előzmény: riezaK (165657)
riezaK Creative Commons License 2024.09.05 0 4 165657

Egyébként miért kizárólag a "legolcsóbb" lehet szempont egy tenderen? 

Előzmény: kristoof (165650)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.09.05 0 3 165656

Lassan megkaphatod az arrivás törzsgárda jelvényt is. :-)

Előzmény: Villámhetes (165643)
08-73 Creative Commons License 2024.09.05 0 0 165655

Felőlem ingyenes is lehet a 10. A rendezvények kivételével virtigli dolgozói járat funkciója van, mint a Szerencsejáték Zrt-s menetnek, szóval nem oszt, nem szoroz. :)

Előzmény: * 13 * (165654)
* 13 * Creative Commons License 2024.09.05 -1 0 165654

A 10-es átszerel Szerencsejáték Zrt.-be is, úgyhogy ha megszünteted, arra is kell megoldást találni.

Előzmény: 08-73 (165653)
08-73 Creative Commons License 2024.09.05 -1 0 165653

Nyilván nem lehet vele spórolni, ez egyértelmű, max a sovány teljesítményét lehet áttenni valahová! De ha rendbe akarjuk tenni a hálózatot, a minimális funkcióval rendelkező, meg kb értelmetlen viszonylatoknak vagy funkciót kell adni módosítással, vagy megszüntetni őket és a teljesítményüket máshol felhasználni. Lásd pl. 58 és 158, utóbbi megszüntetésével az 58 lazán sűríthető lenne csúcsban és napközben. 

Előzmény: bz79 (165642)
John Howard Creative Commons License 2024.09.05 0 1 165652

"2015-ben volt az ominózus első 100E a Stadi és az Expo között."

 

Hmmm, nekem korábbnak tűnt, de ez lehet az igaz. Tényleg érdekes, hogy mennyire képesek torzulni az emlékek, pedig vezettem rajta... :-/

Előzmény: prOBIgy95 (165651)
prOBIgy95 Creative Commons License 2024.09.05 0 1 165651

10E busz (Budapest) – Wikipédia (wikipedia.org)

2015-ben volt az ominózus első 100E a Stadi és az Expo között.

 

Ugyanabban évben volt 100K is a Deák és az Expo között:

100K busz (Budapest) – Wikipédia (wikipedia.org)

 

Sőt, ez utóbbinak testvére is volt 200K jelzéssel a reptérről a Deákra:

200K busz (Budapest) – Wikipédia (wikipedia.org) 

Amolyan előd 100E, kicsit több helyen megállva.

 

Nyílván attól is függ, a rendezvényre milyen szolgáltatásokat rendelnek.

 

A legutóbbi ilyen extra-extra szolgáltatás csomag meg az Eukarisztikus Kongresszus idején az OFF Volános eCitaro-kkal járatott betűs járatok.

 

Egy ilyen 10E addig versenyképes, amíg nincs beállva az Albertirsai, de amikor az út elesik túl sokra nem mennek vele (főleg, ahogy nézem nem is az Expo térre megy, hanem az egyik hátsó kapun megy be az Expora, így a buszsávig ugyanúgy araszolnia kell majd).

Előzmény: John Howard (165648)
kristoof Creative Commons License 2024.09.05 -6 3 165650

Úgy néz ki, hogy egyelőre nem lesz szerződéskötés a maximidi tender kapcsán, az egyik pályázó, lehet egy másik is, megtámadta a végeredményt. 

Törölt nick Creative Commons License 2024.09.05 0 0 165649

A Hungexpo területén mennyi gazdálkodó egység lehet akinek a szerződéses járatot kellene fizetni?

Ha több akkor nagyjából nulla az esélye, mert egyik sem fogja magára vállalni az ezzel járó feladatokat, szerződés kötéseket, számlázásokat, stb..

Tudom nem ördögtől való, de ahol több vállalkozás van ez mindig problémás.

Előzmény: 08-73 (165641)
John Howard Creative Commons License 2024.09.05 -1 5 165648

Tegyük azért gyorsan hozzá, hogy nem most született meg. Még 100-as néven futott az "expojárat", amikor már létezett 100E (nem a mai reptéri!!!) a Stadion és az Expo főkapu között, oda-vissza az Albertirsai úton. Még Ik280-asokkal adta ki Kőbánya, és úgy 3-5 percenként közlekedett valami látogatottabb rendezvény idején. Úgy 15 éve...

Előzmény: 18-09 (165647)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!