Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mica-r Creative Commons License 2018.10.29 0 0 11609

A kérdéses autókban szíjas a vezérlés. Csak a két veztengely között van lánc. 

A későbbi CCZ kódú motorokban van lánc, de kevesebb mint fele annyi összegből is ki lehet hozni a javítást.

Gondolom márkaszervizes árakat írtál, de úgy vélem nem oda fogja a kérdező vinni a 10 év körüli autót.

Előzmény: accessnorbi (11608)
accessnorbi Creative Commons License 2018.10.29 0 1 11608

afta! Nekem is 2.0 TSI van.  A vezérműlánc meg tud nyúlni. Szervizben rá kell nézni, hogy kell-e cserélni. (nem szabad halogatni, mert a vezérműtengelyed fogja bánni) A TSI-k láncfeszítője gyárihibás lehet. (meg kell nézni a cikkszámot) Minden kétszer-háromszor annyiba kerül, mint a régi 1.8T-s passatomban. Pl vezérműlánccsere 450 000 Ft. És még örülhetek, hogy elvállalták. Benzinszivattyú 120 rugó volt.  Hátsó féktárcsa+betét 80 rugó.  Szóval legyen félretéve 5-600 rugó mindig.  Szervizt nem tudok ajánlani, mert legutóbb hat hétig ültek a kocsimon. Szerencsére megvan a régi 1.8T-m is. 

Előzmény: afta (11592)
Rőth Sándor Creative Commons License 2018.10.29 0 0 11607

Ha felmerult a 3.2-es benzinmotor alternativakent, akkor osszkoltsegben megterul egy villanyauto, aminek kisebb a meghibasodasi lehetosege. 

 

Előzmény: mica-r (11606)
mica-r Creative Commons License 2018.10.29 0 0 11606

Az 3x annyiba fog kerülni legalább

Előzmény: Rőth Sándor (11599)
mica-r Creative Commons License 2018.10.29 0 0 11605

Egy Passat nem ilyen egyszerű technika, azok már kiöregedtek.

Elektromos kormányzár, elektromos kézifék, FSI technika, stb....

Előzmény: afta (11604)
afta Creative Commons License 2018.10.29 0 0 11604

persze, tudom, hogy nem fiatal es elofordulhat malor. amire en gondoltam, hogy ne kelljen minden koztes szerviz kozott meg 2-3x betolni azert, mert nem indul, vagy ledadog, vagy ehhez hasonlo mokak. a saab sem fiatal, lassan 15 eves, de 3 ev alatt egyszer kellett soron kivul szervizbe menni meghibasodas miatt - januar kozepen a mcdrive-ban lent maradt az ablak. hat nem volt vicces a kemeny minuszokban a nullason elgurulni a szervizig, viszont kb 1 ora alatt kesz volt. ezen kivul szerviztol szervizig siman teszi a dolgat. persze, neha beadagol fals feklampahibat a computer, vagy nem zar rendesen a kozponti zar, de ezek csak zavaro aprosagok, a hasznalatot nem befolyasoljak.

Előzmény: mica-r (11598)
afta Creative Commons License 2018.10.29 0 0 11603

lehet, de nekem nem palya a villanymatcboxozas. egyreszt nem csak munkaba jarok, es ha mondjuk nekem 5-700 km-t kell lecsavarni, akkor arra nem akarok 2 napot aldozni. persze, tulzas, de szamomra a villanynak semmi haszna jelenleg - hosszu toltesi ido, illetve az akkupakkok gyartasa kicsit sem kornyezetbarat. en maradok a belsoegesueknel.

Előzmény: Rőth Sándor (11599)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.29 0 0 11602

Egyébként ez a sok futás, meg milyen motor - az enyémbe évi 40ezer km ment újkorától, és igen, a második tulajnak az volt az elvárása, hogy legyen megbízható, ne legyen bármikor előjöhető baja ami mellesleg még drága is. Nem feltétlen 1.9tdi-t vesznek az emberek ilyen használatra. Na erre tökéletes. De semmiképp sem olcsó.

De azt ne feledjünk, hogy ezek a kocsik már kb 10 évesek.

Előzmény: Törölt nick (11601)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.29 0 0 11601

:) Ha a költség nem számít, mindenképp. Ha a tartósság többet ér, mint az olcsó fenntarthatóság (és nem a fogyasztás a legnagyobb tétel), akkor hajrá, egy szívómotornak nincs párja. De spórolni nem fog vele :)

Előzmény: mica-r (11596)
Spanos Creative Commons License 2018.10.29 0 0 11600

Nekem 2.0 FSI van, első szériás, egész pontosan TFSI, de ott még nem a T-t hangsúlyozták, hanem az FSI -t.

 

Szerintem semmivel sem másabb, mint a dízel, pont ugyanazokat a hibákat produkálja/produkálhatja. A motor - váltó amiben talán másabb a dolog.

 

Véleményem?

 

Hát, én gyengének találom, főleg alul, és a fogyasztására is jobb értéket vártam. Reméltem, hogy a nagy lóerő  miatt az állandó terhelésnél jobb lesz a fogyi. A mennyi az annyira a válaszom, hogy 8.5-9.5 között járok, de a városban simán lenyomja a 10-11-et. És sajnos autópályán is inkább 10-11-et ír ki az átlagfogyi mérő.

 

Az olajat az enyém eszegeti, állítólag nem vagyok egyedül ezzel, de a fenti 2 dolgot leszámítva: indít és megy a kocsi.

 

Ja, nekem volt egy kettőstömegű cserém is, de valszeg az előző tulaj "leugrott" a kuplungról, úgy ment vele az uccsó időszakában, uais a ferrodol 50%-a szó szerint le volt szakadva és a féloldalas kuplung féloldalasan nyomhatta a kettős tömegűt, így az is kifeküdt. Ez kicsit fájt, amúgy az autó jó és elfogadható. 

Előzmény: afta (11595)
Rőth Sándor Creative Commons License 2018.10.29 0 0 11599

A napi 100 km tipikusan az a tavolsag, ami az elektromos kocsiknak fekszik. 

Előzmény: afta (11592)
mica-r Creative Commons License 2018.10.29 0 0 11598

De benzinessel is járhatsz úgy, hogy némi használat után szervízben fog parkolni. Ezek nem fiatal autók, és a 6-os Passat széria nem a legjobb.

Előzmény: mica-r (11596)
andreas19 Creative Commons License 2018.10.29 0 0 11597

Nekem ebbe a topikba való 2.0 CR TDI B6 125 kW- os autóm van és 41- es cipőm.
Városban keveset használom.

Hetven liter gázolajjal kb. 1200 km- t autózok.

Előzmény: accessnorbi (11591)
mica-r Creative Commons License 2018.10.29 0 0 11596

Talán a 3.2 lenne a legjobb választás.

Előzmény: afta (11595)
afta Creative Commons License 2018.10.29 0 0 11595

a felvetes jogos, bar a forum neveben szerepel a "tobbiek", ezert felteteleztem, hogy elfer. ha valaki tudja, akkor torolje nyugodtan.

egyebkent ketszer furodtem be dizellel, nem veletlenul nem szeretnek ujra. es igen, tudom, hogy a benzinesekre is kolteni kell, nem ez a bajom. csak a legutobbi dizel autom 2 honapot ment, aztan 3-4 hetet szervizben volt - es ezt rendszeresen. ez nekem nem palya. ezert emeltem ki, hogy ket szerviz kozott nem akarok meglepeteseket, es a fogyasztas sem elsodleges szempont - ezert nezek turbosat is es nagy kobcentis szivot is.

Előzmény: Octi19 (11593)
andreas19 Creative Commons License 2018.10.29 0 0 11594

VW Passat 2.0 TDI és többiek

 

a "többiek" jelen esetben a többi dieselt jelentik!

Azért, ha rövid időre is jöttél, örültünk Neked.

:)

Előzmény: afta (11592)
Octi19 Creative Commons License 2018.10.29 0 0 11593

...ha a dízel nem játszik, akkor miért egy dízeles topikban kérdezel?
Egyébként erre a használatra még mindig egy dízel a legjobb választás...

Előzmény: afta (11592)
afta Creative Commons License 2018.10.29 0 0 11592

udv mindenkinek. lenne nehany kerdesem, mivel hamarosan autocsere kuszoben leszek. jelent pillanatban egy 2004-es saab 9-3 1.8t szolgal a mindennapokban, relative keves kilometerrel es hibamentesen. szerencsere - egy torest leszamitva - csak a tizezrenkenti olajcserek es a kopo-forgo alkatreszek csereje volt szukseges az elmult majd' 3 evben. jelenleg 3 tipus kozul probalok valasztani, az egyik a B6 passat, csak benzines, lehetoleg automata. napi kb 100 km a munkabajaras, az is a nullason 90%-ban, varost havonta talan 1x lat az auto. eves teljes futas kb 35-37 ezer km. ami a legfontosabb az a megbizhatosag, hogy 2 szerviz kozott az auto minden nap pocc-roff induljon, ne alljon meg az uton, es ne generaljon havonta random hibakat - ezen elvarasok az elmult evek saab hasznalatabol fakadnak es nem irrealisak, azt gondolom. szoval a fentiek ismereteben ki melyik motort ajanlja? diesel nem jatszik, elvbol, szoval azokat kerem mellozni. amiben en gondolkodtam eddig az a 2.0 FSI, 2.0 TFSI valamint a 3.2 FSI V6. nem ismerem sajnos egyik motort sem,  remelem tudtok nehany hasznos informacioval szolgalni, vagy ajanlani masik benzines motorokat (ezesetben min 150 paci szuksegeltetik, parositva  legalabb 200-220 Nm-es nyomatekkal)

ami  meg kardinalis kerdes, az a megbizhato es jo szerviz pesten vagy pest megyeben, ahol akar 2-3 napon belul is tudnak fogadni olajcserere, ha ott kell hagyni a verdat, akkor biztositanak csereautot is.

a valaszokat elore is koszonom.

accessnorbi Creative Commons License 2018.10.28 0 0 11591

B6, 2.0 TSI (2008) -nektek mennyit fogyaszt? Én egy telitank benzinnel most 11 literes fogyasztást mértem. (fele Pesten, fele pályán) Sírok. A benzinszivattyú-csere bekavarhat a fogyasztásba?

Más: a xenon néha villan (vagy kihagy). mint egy stroboszkóp. Szinte föl sem fogni, annyira rövid a kihagyás. És csak ritkán csinálja. (vagy városban nem is tudok róla) Készüljek a cserére?

glackolezli Creative Commons License 2018.10.28 0 0 11590

Ja közben rájöttem....B6 volt a fejemben.

Előzmény: pano78 (11588)
Octi19 Creative Commons License 2018.10.28 0 0 11589

Az ajtónyílásban, a kábelátvezetőben keresnék szakadt vezetéket legelébb.

Előzmény: csini81 (11587)
pano78 Creative Commons License 2018.10.28 0 1 11588

Szia,tegnap kicseréltem az izzókat, nem vettem ki egyik lámpát sem, és a lökhárítót sem bontottam, jobb oldalon lazítottam fel a gázolajszűrőt csak, és tűrtem félre hogy elférjen a kezem.

Pedig még a szerelő is azt mondta hogy le kell venni a lököst.

Kb. fél óra volt a kettő cseréje, simán ment, rosszabbra gondoltam...

Előzmény: glackolezli (11586)
csini81 Creative Commons License 2018.10.27 0 0 11587

sziasztok

B6 passat 2006 os az ajtón lévó csomagtár nyitó gombal nem tudom nyitni az ajtót mi lehet a probléma?

valaki járt már így?

köszi

glackolezli Creative Commons License 2018.10.25 0 0 11586

Szia.Ki kell venni a lámpát.Ahhoz meg le kell venni a lökhárítót.A bal oldalihoz mindenképp.

Előzmény: pano78 (11582)
Ervin 1 Creative Commons License 2018.10.25 0 0 11585

Mindenképp a 0w-30, mert szélesebb tartományban kedvezőbbek a kenési tulajdonságai.

Előzmény: bbence800 (11583)
mica-r Creative Commons License 2018.10.25 0 0 11584

504.00-507.00 minőségben nem olyan nagy a viszkozitás választék

Előzmény: bbence800 (11583)
bbence800 Creative Commons License 2018.10.25 0 0 11583

Milyen olajat ajánlotok? Viszkozitás? 

Előzmény: Ervin 1 (11581)
pano78 Creative Commons License 2018.10.25 0 0 11582

Szia,

még egy kérdés, mert mindenki mást mond akitől kérdeztem. Ki lehet cserélni a B7 bi-xenon izzóját lökhárító és lámpa leszerelés nélkül?

Youtube videókat átnéztem amit találtam, volt egy talán norvég amin a gázolajszűrő félrerakásával kezd, de az izzócserét már a kiszerelt lámpán hajtja végre.

Normal 0 21 false false false DE X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Normál táblázat"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;}

https://youtu.be/2g7OrMKSxsY

Szóval jó lenne tudni hogy nekiálljak-e cserélni, vagy vigyem szerelőhöz mert ki kell szedni a lámpákat?

Bocsánat ha lerágott csont, de nekem ez az első ilyen problémám...

Előre is köszönöm.

Előzmény: saválló (11564)
Ervin 1 Creative Commons License 2018.10.24 0 0 11581

Nem

Előzmény: bbence800 (11579)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.24 0 0 11580

Nem kell. Elég a hűtőrácsot és ködlámpát levenni, akkor a lámpa kivehető a helyéről. A szerelési útmutató a lökhárító leszerelését írja, de kicserélhető a lámpa anélkül is. Félreértés ne essék, nem csináltam meg, nekem ehhez sincs kedvem és inkább beviszem szervizbe, de az internet korában már mindent meg lehet találni tökéletesen dokumentálva, elhiszem amit látok :)

Előzmény: Viktorinogsz... (11578)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!