Keresés

Részletes keresés

M.VIII Creative Commons License 2009.06.17 0 0 5712
M.VIII Creative Commons License 2009.06.17 0 0 5711
Gépcsere:
- Fefi - Creative Commons License 2009.06.17 0 0 5710
Szob Alsó. Bár az egyik nem "áll"...

2009.06.12., 08:29:422009.06.12., 08:29:51
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.15 0 0 5709
Keletiben.
kisczako Creative Commons License 2009.06.15 0 0 5708
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.14 0 0 5707
Azta! A kettő 232-es!!! Nagyon szuper pillanat! ;)
Előzmény: eger felnémeti fan (5705)
M.VIII Creative Commons License 2009.06.14 0 0 5706
Ma a halvány stanicán:
eger felnémeti fan Creative Commons License 2009.06.14 0 0 5705

Fradi

 

Törölt nick Creative Commons License 2009.06.14 0 0 5704

Ilyen is játszik?:)

Mai kép,Vasúttörténeti Park

 V42 527 + M43 1001 + A21 064
424 009 Creative Commons License 2009.06.14 0 0 5703

 1-es villany Floyd + 2-es dízel targi, ma...  :)

 

 

Sinbiciklis1 Creative Commons License 2009.06.13 0 0 5702
hármasbakter Creative Commons License 2009.06.13 0 0 5701


ES_64_F4_157 Creative Commons License 2009.06.12 0 0 5700

Képet nem tudok feltenni, de ha van valakinek tegyen fel,jobb látni mint olvasni.

 

 

Előzmény: laci023 (5697)
hármasbakter Creative Commons License 2009.06.11 0 0 5699

Előzmény: hármasbakter (5698)
hármasbakter Creative Commons License 2009.06.11 0 0 5698


laci023 Creative Commons License 2009.06.11 0 0 5697

Üdv!

 

A vontatási telep területén nem a megszokott vágányfonódás van kiépítve. Mint látható az 508+505 páros alá befut egy normál vágány is. A kapcsolat mozgó alkatrész nélküli kitérővel van megoldva, ha jól tudom az országban csak itt van ilyen kitérő (szám szerint 2).

Tehát a normál és széles gépek ugyanazon a két sínszálon futnak. Hogy a normál gépek ne essenek le a sínről belül terelősín van elhelyezve, ami a nyomkarimát tartva a normál gépet is a vágányon tartja, a kerekek igen kis felületen érintkeznek a sínkoronával. A bentről kijövő gépeket pedig a kitérő a nyomtávkülönbség miatt a helyes irányba tereli. 

Erre a megoldásra leginkább azért van szükség, hogy ha forgóvázakat kell cserélni a megemelt gépet ne kelljen vízszintes síkban is elmozgatni.

A tengelyátszerelőben is ezzel a megoldással dolgoznak,csak ott nincs kitérő hanem a szerelde egyik végén normál, a másikon széles vágány fut be.

Képet nem tudok feltenni, de ha van valakinek tegyen fel,jobb látni mint olvasni.

Előzmény: M62-238 (5696)
M62-238 Creative Commons License 2009.06.11 0 0 5696
"Üdv

Pár régebbi Záhonyból"+ 62--es képek.


Valaki magyarázza már el,hogy a kép szerinti "normál "és "széles"nyomtávu gépek az ilyen vágányokon hogyan közlekednek?
Előzmény: 2241 132-6 (5692)
95 55 2241 152-4 Creative Commons License 2009.06.11 0 0 5695
M41-2142 Creative Commons License 2009.06.11 0 0 5694
V43 1173 Creative Commons License 2009.06.09 0 0 5693
Ma Kisújhelyen:
2241 132-6 Creative Commons License 2009.06.09 0 0 5692
Üdv

Pár régebbi Záhonyból:




Hornyi88 Creative Commons License 2009.06.09 0 0 5691
Ebben az összeállításban június.02-án 10:33-kor. :-)
IHO Városi közlekedés rovatában van a szállításról több kép, köztük hasonló beállítású is.
Előzmény: Törölt nick (5690)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.08 0 0 5690
Hát ez meg mikor járt ott?
Előzmény: _nyunyuka (5687)
Nohabf Creative Commons License 2009.06.06 0 0 5689
Székesfehérvár,tegnap:
424 009 Creative Commons License 2009.06.05 0 0 5688

 Ma, KöKi-n...

 

 

1
_nyunyuka Creative Commons License 2009.06.05 0 0 5687
m41 2214 |T.T. Creative Commons License 2009.06.02 0 0 5686
Két szépség!:)
kisczako Creative Commons License 2009.06.01 0 0 5685
V43 1134 Creative Commons License 2009.05.31 0 0 5684


kisczako Creative Commons License 2009.05.30 0 0 5683

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!