Továbbá van .co.uk .com.hk .au .at .pl és így tovább.
Minden az eladón múlik, hogy hova hajlandó elpostázni. Meg rajtad, hogy hova hogyan tudsz fizetni - PayPal, kártya vagy utalni kell-e, ami intthonról drága. Regisztrálni csak egyszer kell, ugyanaz a login jó minden oldalhoz.
Én a .de-n vagyok elsősorban, de sok mindent vettem már a .com-on is, leutóbb egy hete két egeret Hong Kongból 2 centért :)
Én felvettem a kapcsolatot egy gépi szövő műhellyel, akik kb. 2000 Ft-ért válallnak egy galléros fehér pólót Porsche címerrel... de persze az ár sok mindentől, pl. mennyiség is függ.
Arra gondoltam tehát, hogy ha megvan a logó no meg esetleg alatt a Klubembléma, akkor rendelhetnénk mondjuk 30-50 pólót és ugyanannyi sapkát, aztán a Klubtagok vehetnék - no meg akinek még megengedjük :)
Mit szóltok?
Én biztos utána fogok járni, hogy mennyi lesz a végösszeg és akár csak egy darabot is legyártok, de ha a Klub - elnökség? - érdeklődést mutat, akkor lehet egy nagyobb sorozatot is rendelni.
a tied kívülről és belülről nagyon szép állapotú, és régen lehet hogy jobb kocsik voltak az arab kereskedőknél, de én a tavaszi kirándulásom kapcsán jártam egy hatalmas arab telepen ahol legalább 20 kereskedő volt, porban, koszban, vagy 1000 autó, és mind a szemétdombra való. Én ott nagyon meglepődtem hogy ilyen is van.(monjuk nagyot néztem 1-két német autotelepen is)
Viszont láttam nagyon szép überfasza autókat is, igaz sokkal drágábban mint máshol. de ha saját használatra kellene inkább az utóbbiból választanék.
ezt akartam mondani
ahogy pedig már említettem, én azért kerítenék belé egy eredeti motort, csak azért hogy "eredeti" és értékesebb legyen az egész.
de hát ugye nem vagyunk egyformák, hál istennek :-))))
Azért ilyen 6-ost magyarországon nem vettél akkor sem és most sincs! Az az egy hiányossága amiben nem vagyok biztos, hogy javulni fog, csak a motortér kinyitásával válik láthatóvá. Sem menetteljesítményben sem egyéb tekintetben nem marad el szerencsésebb sorsú társainál. És ami talán a legfontosabb: Minden működik rajta, nem úgy mint az itthoni jungtimer kocsikon (általában, és kevés kivétellel) ahol ha megnézed minden stimmel, de összeségében nem jó vezetni zörög csattog ez most épp nem jó stb...
Dannert kolléga Bmw fan legalább is onnén ismerem.
Nico!
Én az M 6-ost arab kereskedőnél vettem, hát a motra nem is volt az eredeti és klíma alkatrészei pl: csövek lemezollóval elvágva kompresszor hűtő kiszerelve, de szerintem így is megérte. Persze ez régen volt regadó még gondolatban sem létezett és lehetett okoskodni a számla vám fronton.
Dannert!
Csak nem kacsintgatsz a Porschék irányába? Nálam is így kezdődött ma meg van 3 működő, de a 6-ost azért nem adom!
azért jó lenne ha nem aludnál annyit, inkább szolidaritásból neked is fent kéne maradnod
:-)))))))
Kipuffos csávokat holnap hívom és fenyegetőleg fogok fellépni.
jó ez a DAB sör na....
lassan kész az eleje, lehet gurigatni, meglesem a kormányt :-)))
meg elgondolkodom melyik csavart nem húztam meg..:-)))))
Úgy látom ez a sapka kardinális kérdés.... :-)))
Voltam bent a PH-ba, de olyan gagyi sapeszok voltak hogy én pirultam tőle..
jajajaj, most jut eszembe Attila! menj be te is és nézz körül mert 3500 körül van olyan mint a Lacié! eredeti!!!!porsche sapi :-)))) hátha neked tetszik :-)))
Na jó reggelt még mindig úgy kelnek el a porschék mint a cukor? mi ez a kapkodás korán reggel? itthon kell autót épiteni kint sem egyszerűbb dolog ez.Bár több a szép eladó poros de kutyaól is van bőven.
L001 : arra gondoltam en is, Nico-val beszeltem es meg aznap este 11kor irany a Tesco...szegeny diak arupakolo, elegge hulyenek nezett amikor kerdeztem.. ugyis be akarok jelentkezni az ebayre... addig nem nyugszom...
Nico: ez jol hangzik, a germanokkal nem beszeltel elkuldtek mar az auspuffot? vagy a postas nem tudta berakni a postaladadba?
Gondolatbetyar: ha lehet csatlakozom a tobbiekhez, annak ellenere, hogy en csak mostanaban leszek 44 tulajdonos... erdemes a 24 es a 44 forumot visszaolvasni, en ezzel kezdtem, rengeteg info, meg persze szemelyesen talalkozni a markatarsakkal.. ugy kimenni es autot venni, hogy nem vagy mindennel tisztaban az meresz, ennyi erovel lehet itthon is lottozni... eleg csak egy torott kodlampa, ami egy vagyon..
persze az egy fore eso porsche a nemeteknel eleg jo, szoval a valasztekot lehet irigyelni
Jól állok, vezérlés rendben burkolatok is fent, a kormánymű van hátra, az 1 óra még, azt holnap reggel kell vegyek 8x16-os menetjavítót a szelepfedélhez, azt betekerem, szelepfedelet felteszem, és ugrik a majom a vízbe :-))))
:-)))
A kipuff jöhetne holnap és akkor ha nem lenne munkám délután akkor az fel is kerülne, de van munkám sajna
Pedig nagyon beindítanám már, meghalgatni a hangját :-)))
Nohát csak nem ilyesztegetni szerettem volna senkit, de én azt mondom hogy ha valaki most porschét akar venni az előbb jöjjön el egy találkozóra, nézze meg az autókat, és úgy van ahogy mondod Laci, a jó autók elkelnek "körön" belül.
Hozzá kell szokni ahhoz hogy ezekből az autókból ezres nagyságrendben gyártottak csak, akkor is elég drágák volta, és bizony a hazai alkatrészkereskedelem igen hektikus, ha lehet így mondani, de talán úgy jobb hogy elég kevés alkatrész van raktáron.
(itt megjegyezném hogy azért nekem sikerült egy elosztófedelet vennem 4700 ft-ért, tegnap, de pszt)
L001 barátunk meg mesélhetne mennyibe kerül 1 hidrotőke, vagy ez meg az...
de még jó példa Maki 944 kabrioja, amiben nem kevés munkaóra van, de ez meg is látszik rajta, és hát ugye a motorja ami szintén nem azonnal lett kész :-))) 4 kilóért.
a véleményem az hogy ha valaki tényleg elszánja magát és külföldön vesz autót az ne az olcsók között válogasson hanem a drágák közt, ugyanis első látásra lehet hogy nagyon drága, de hosszú távon olcsóbb! sőt .. és ha már ki kell fizetni a regadót akkor az a szarra ugyan annyi mint a jóra, mert ugye a regadó nem vételárfüggő.
Az első kérdésem az volna (de ne sértődjetek meg), hogy láttatok ti már 44-et?? Közelről?? Mentetek már vele?? Érdeklődtetek már alkatrész ügyben??? Mert bennem ilyen kérdéseket vetnek fel a hozzászólásaitok!
Autót itthon is lehet jó állapotút venni, csak utána kell menni!!!!!!!! ha megnézi valaki mondjuk a Geli mester turbóját arra mit mondanak??? Mert szerintem azt biztos nem lehet fikázni, igaz ez az egyik véglet, de nem feltétlen a használtautó kinálatából kell kiindulni, mert ott a legritkább esetben árulják a jó Porschékat szerintem!
Most például van egy iszonyat jó állapotú 44 eladó 1milla körül, de azt sehol nem hirdetik!!
meg amit Nicó is említett szerintem a kinti ólcsónak is híg a leve azok se hülyék!!
Viszont nekem volt szerencsém egy 800e ft-s autót lealkudni 350re úgyhogy, ezek az árak eléggé irány árak mert a szart úgyse fogják drágán elhozni!!! Elég szűk réteg az aki ezeket itthon vásárolja!!!! Ha nem hülye az ember akkor úgyis reális árat fog érte adni vagy nem hozza el!!!!
Hát nem tudom, az én táblázatomban euro 1 nincs :-))
Viszont én nemrég voltam kint autót nézni, és bizony a szar állapotú az kint is szar, főleg hogy az olcsó szarokat az arab telepeken árulják, és olyat én nem vennék.
azért megérne egy misét egy kis matek:
autó :300000,-
behozatal tréler: 60000 ( kis szerencsével)
regadó: 300000,-
Vizsga: 20000
névrevétel: 100000,-(biztosítás nálkül)
egy kis javítás: (Motor: alsó hangon 100000 (szíjak+görgők))
futómű+fékek: 100000 alsó hangon
gumik, belsőtér, kaszni...stb 200000
mennyi is az annyi?:1180000, de szerintem sok mindenben alábecsültem.
Baujahr 1983, 202.000 km. Motor läuft super. Targa-Dach, Original Porsche-Alufelgen, beige Teilleder-Innenausstattung Er stand 3 Jahre und ist voll fahrbereit. Mir bekannte Mängel: rundum Dellen und Kratzer, die Sitze sind verschlissen. Der Scheinwerfer muss eingestellt werden, damit er wieder richtig schließt. Er sollte einmal anständig geputzt und poliert werden.
2. Porsche 944 (mittlere Fotos, rot)
Baujahr ca. 1981, kein Typenschein vorhanden (wurde verloren). Der Motor wurde zerlegt und liegt in Einzelteilen im Kofferraum. Er hat Original Porsche-Fuchsfelgen. Eignet sich sehr gut als Ersatzteilspender für die anderen beiden Porsche.
3. Porsche 944 (letzte 5 Fotos, grau) - mit Klima und Pickerl bis 04/2008 (+ 4 Monate darf man überziehen)
Unfallauto, bedingt fahrbereit. Baujahr 04/1985. Laut Vorbesitzer hat er 120.000 km. 3 Tage vor dem Unfall wurde folgendes erneuert: Klimaanlage befüllt, Zahnriemen sowie mehrere Riemen erneuert und das Service gemacht. Die Versicherung hat ihn mit einem Zeitwert von € 6.300,-- abgerechnet. Alle Teile könnte man von dem roten Porsche 1:1 übernehmen.
a 3. nak csak lökhárítója, meg oldallemez sérült, motor nem fényképek szerint
szóval a 3 autót egy csomagban, persze a 2 számú versenyzőnek nincsenek meg a papírjai.
kéne segítség Béres Marci, vagy valami hasonló kaliberű szerelő elérhetőségét meg tudja valaki adni?