Olyan problémám van, hogy szorul a jobb hátsó fék a Nubirán(3), nem nagyon, csak éppen melegszik . Fékcső, fékbetétek , karmantyúk cserélve, dugattyúk szépen járnak. Benyomom, elengedem a féket, szorul a kerék, a szerelő meglazítja a légtelenítő csavart, pár csepp olajat elenged, és megint szépen lazán forgatható a kerék. Hol lehet a probléma, merre kutakodjunk?
Sziasztok,mát több mint fél éve szenvedek az autómal egy chevrolett lacetti 1,6 2005 autó 183ezer kmrel.Ami több 10 éve tulajdonomba van.
Az autó beinindul pöccre de olyan 35 másodperc és 1 perc után le áll.De utána újra tudom inditani és ugyan ezt csinálja.De ha felpörgettem kicsit jobban akkor jó lesz de akkor se mindig,rángat leakar fulladni így pörgetni kell ilyenkor/használhatatlan/.2 szerelö már vissza adta hogy nem tud mit csinálni vele.
Utolsó lehetőségnek láttam bevinni a opel/chevrolett márka kereskedésbe ahol vásároltam mert hogy hol máshol mondják meg mi a baja.Meg is mondták hogy a fojtószelepház cserére szorúl.Ezt ki is cseréltem ami nem volt olcsó(:dDe így se lett jó az autó most tavaszal megint vissza vittem a márkakereskedés szervizébe.Ott volt az autom 3 napig és megmondták semmi baja de szerintem nem tudják...vagy nem akartak megint kicseréltetni valami alkatrészt.
Újabb kérdésem lenne a márkatársakhoz. Nem minden esetben de elég sűrűn a gyujtás ráadása után az üzemanyag szintjelző marad a helyén és nem jelzi a tényleges szintet. Ezzel egy idöben nem világít a chekk kontrol lámpa. ilyenkor hiába indítózok nem indul.Többszöri gyujtás ráadás után az üzemanyag szint megmozdul de nem éri el a tényleges szintet,a chekk kontrol elkezd világítani az autó innentől pöcc röff. A szintjelző kb 20 km után áll be a megfelelő szintre. Amikor ezt "játsza" nem hallom a benzinpumpát sem. Valakinek volt már hasonló problémája?Teljesitmény csökkenés nem lép fel és menet közben nem áll le az autó.